Idd, die rommel moeten ze heel snel verbiedenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
Nee van Red Bull ga je lekker ruiken
Die lucht alleen al als iemand tien meter verderop zo'n blik opentrekt
Ja geen idee hè... ik zuip die rommer niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
Nee van Red Bull ga je lekker ruiken
Die lucht alleen al als iemand tien meter verderop zo'n blik opentrekt
Goeie oplossing danquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef Thriller het volgende:
[..]
Ja geen idee hè... ik zuip die rommer niet.
ik wou net zeggenquote:
Drink koffie zoals het bedoeld is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:14 schreef nattermann het volgende:
Klacht: koffie zonder suiker
Klacht: suiker is op![]()
niet dusquote:
Maar nog steeds geen oplossing voor de problematiek van meurende collega's, leraren, kutjesquote:
Speed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef Thriller het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen oplossing voor de problematiek van meurende collega's, leraren, kutjes
If <speed>=problem; then 1;0quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:41 schreef Sok41 het volgende:
De rest ook wat aanbieden,
Tuuk wel als je zelf geen koffie drinkt juist des te meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:44 schreef Bigfoot414 het volgende:
Als al je collega's ook koffie zuipen ruik je het niet eens meer![]()
Zie daar een echt programmeurquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:45 schreef Thriller het volgende:
[..]
If <speed>=problem; then 1;0
1=offer to collegues
0=resign
[ENTER]
Failure, could not compile
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Malle_beer het volgende:
Dé oplossing tegen die meur uit je snater: pepermuntje, kaugom, tanden poetsen, etc
Je kan natuurlijk ook stoppen met ademen, hoeft ook niemand van je stank te genieten![]()
Jij doet nooit wat bij sex zeker ? Ik word er niet bepaald actiever van, liever een tukkie erna..quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Minder koffie, meer sex.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Malle_beer het volgende:
Dé oplossing tegen die meur uit je snater: pepermuntje, kaugom, tanden poetsen, etc
Je kan natuurlijk ook stoppen met ademen, hoeft ook niemand van je stank te genieten![]()
Ik drink nooit koffie tijdens de sex. Maar als je ipv een tukkie te doen onder de douche springt en naar IKEA gaat kan het best een aktieve dag wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:06 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jij doet nooit wat bij sex zeker ? Ik word er niet bepaald actiever van, liever een tukkie erna..
eerst douche dan naar Ikea...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie tijdens de sex. Maar als je ipv een tukkie te doen onder de douche springt en naar IKEA gaat kan het best een aktieve dag worden![]()
![]()
Maar we hadden het over koffie
Ik doe liever een tukkie dan naar de IKEA gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie tijdens de sex. Maar als je ipv een tukkie te doen onder de douche springt en naar IKEA gaat kan het best een aktieve dag worden![]()
![]()
Maar we hadden het over koffie
Agreed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:11 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ik doe liever een tukkie dan naar de IKEA gaan.![]()
je kunt ook iemand anders heel lief aankijken....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Agreed.
Anders mag je daarna die rotzooi nog in elkaar staan sleutelen ook..
Gelukkig hoef ik die niet te maken in het voordeel van de IKEAquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het leven bestaat uit compromissen...![]()
Daarom zei ik: als je collega's OOK koffie zuipen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:45 schreef Thriller het volgende:
[..]
Tuuk wel als je zelf geen koffie drinkt juist des te meer
Ja maar... maar .... maar das heul geen oplossing voor mijn probleemquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:17 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Daarom zei ik: als je collega's OOK koffie zuipen.![]()
Potjandriequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef Thriller het volgende:
[..]
Ja maar... maar .... maar das heul geen oplossing voor mijn probleem
Godverdomme!!@@![]()
Misschien moet je maar op de hoofdredactie van de Opzij/Esta/Libelle/Margriet gaan werken daar drinken ze alleen maar thee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef Thriller het volgende:
[..]
Ja maar... maar .... maar das heul geen oplossing voor mijn probleem
Godverdomme!!@@![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Misschien moet je maar op de hoofdredactie van de Opzij/Esta/Libelle/Margriet gaan werken daar drinken ze alleen maar thee.
Ik heb thuis al een MILF.... maar inderdaad die ziet ik liever om mijn heen dan een programmeur-n3rdquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Én misschien nog een leuke MILF ook ipv oude mannetjes met vergeelde tanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |