Ik dacht het ook, maar het is nu onderdeel van Heinz geloof ik, dus misschien daarom niet meer?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef SaskiaR het volgende:
de ruyter ook toch? van de hagelslag enzo?
Ja, dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar het is nu onderdeel van Heinz geloof ik, dus misschien daarom niet meer?
Die werd ontwikkeld door de ESA, pas 10 jaar nadat Apollo 11 op de maan landde...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef SaskiaR het volgende:
ariane
Oftewel: Saturnquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:40 schreef SaskiaR het volgende:
saturnus
SaskiaR +1quote:The Saturn family of rockets were developed to launch heavy payloads to Earth orbit and beyond. They were adopted as the launch vehicles for the Apollo program.
quote:In Greek mythology,was a winged horse that was the son of Poseidon, in his role as horse-god, and the Gorgon Medusa.
lolquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Btw, harmon rabb jr is leuk!!! (David james elliot of of in het echt)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
JAG
Catherine Bellquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Btw, harmon rabb jr is leuk!!! (David james elliot of of in het echt)
Ietwat grote kin, maar hij kijkt zo schattig uit zijn ogen. Niet zo schattig als PR natuurlijk...quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:04 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
lolhij heeft een beetje een raar hoofd vind ik.
inderdaad, te voor de hand liggend.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:21 schreef DiviFilius het volgende:
Las Vegas, maar dat is vast te voordehandliggend
nopequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef DiviFilius het volgende:
Monaco ?
correctquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef erkel het volgende:
Macau?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:59 schreef Homdeck het volgende:
grenadine?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:16 schreef methan het volgende:
Schoonebeek
Zonder de hint, hoe konden we weten dat je BSG bedoelde. In Stargate komt de Prometheus, Daedalus, Orion en Oddesy voor, in Startrek is er ook een Daedalus, dan is er nog de Hyperion in Babylon 5, net zoals de Aggamemnon en nog een X aantal andere mythologische figuren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:44 schreef SaskiaR het volgende:
Welk mythologisch figuur deelt zijn naam met een (fictief) ruimteschip?
Door afstervende bladeren die deels achterblijven en zo een soort van stam vormen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef methan het volgende:
De stam van een kokosboom is een schijnstam. Hoe ontstaat een schijnstam.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef SaskiaR het volgende:
wortels die naar onderen groeien?
Die had ik allemaal niet bedacht (Stargate en Babylon 5 kijk ik nooit). Maar als je een van die genoemd had, had ik je ook wel een punt gegeven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Zonder de hint, hoe konden we weten dat je BSG bedoelde. In Stargate komt de Prometheus, Daedalus, Orion en Oddesy voor, in Startrek is er ook een Daedalus, dan is er nog de Hyperion in Babylon 5, net zoals de Aggamemnon en nog een X aantal andere mythologische figuren.
dat had ik ook al uit je vragen opgemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Die had ik allemaal niet bedacht (Stargate en Babylon 5 kijk ik nooit). Maar als je een van die genoemd had, had ik je ook wel een punt gegeven.
BTW als je de SC gevolgd had, had je geweten dat ik op het moment BSG aan het kijken ben
Ik heb het over hedendaagse graffiti...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:14 schreef PhysicsRules het volgende:
tag en pseudokunst
Als 2 honden vechten om een been, loopt DiviFilius er mee heen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:29 schreef DiviFilius het volgende:
Piece ?
Dit is inderdaad een van de eerste motto's van de Verenigde Staten, echter ik ben op zoek naar een ander motto.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
E pluribus unum
Dan heb ik hem toch goed en ben jij niet op zoek naar het officiele motto?? Maar gewoon, naar een motto??quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een van de eerste motto's van de Verenigde Staten, echter ik ben op zoek naar een ander motto.
Het staat samen met E pluribus unum op de Amerikaanse Dollar en is in 1956 aangenomen als officieel motto.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:41 schreef ElizabethR het volgende:
In God we trust
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |