Dat is de diagonaal van een zijde van de rubus. Ik bedoel de diagonaal "dwars" door de kubus heen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:51 schreef EricusMaximus het volgende:
Wortel van 2?
Helemaal goed, maar dat is natuurlijk gewoon:quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef SaskiaR het volgende:
wortel van (wortel 2 kwadraat + 1)
En dat antwoord kwam eerder...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef EricusMaximus het volgende:
wortel van 3 dan?
T Is gewoon pythagoras toch,quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef EricusMaximus het volgende:
wortel van 3 dan?
Juistquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef geertp het volgende:
Gauß, ook wel konig van de wiskunde genoemd.
bedenker van het Gauß-veld van complexe getallen.
0.5 * (Eerste term + laatste term) * aantal termen. 5050 dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:03 schreef Houtspeer het volgende:
Binnen enkele seconden tot 100 tellen? Yeah right.
Hoe krijg je de ringel ss getypt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef geertp het volgende:
Gauß, ook wel konig van de wiskunde genoemd.
bedenker van het Gauß-veld van complexe getallen.
bedanktquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef PhysicsRules het volgende:
rechter-alt s
International Tourist Travel Foundation? VVV, maar dan anders?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef geertp het volgende:
Waarvoor staat de afkorting ITTF?
Weet je het zekerquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:01 schreef Cootz het volgende:
[..]
Helemaal goed, maar dat is natuurlijk gewoon:
[..]
En dat antwoord kwam eerder...
EricusMaximus +1
Punten in 789
EricusMaximus 1
zo zeker van je zaak, en dan de nederlandse vertaling antwoorden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Houtspeer het volgende:
Internationale tafeltennis federatie.
Dat is gewoon goed, hangt vanaf wat jij eigenlijk wil.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:17 schreef methan het volgende:
International Tina Turner Fanclub
Een 2e machtswortel klinkt wel duur maar iets niets anders dan wat we gewoon een wortel noemen. Het antwoord is echt wortel 3, en dat is ongeveer 1,73. Het volgt overigens gewoon uit Pythagoras.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je het zeker
Of zit ik er nou naast met 1,31 meter?
12 = 1 x 3 =3 en dan de 2e machts wortel toch?
[inkop-modus]quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:17 schreef geertp het volgende:
[..]
zo zeker van je zaak, en dan de nederlandse vertaling antwoorden.
De afkorting is van origine geen nederlandse, maar een engelse. dus kan het niet goedrekenen.
Dus je zoekt wel die van tafeltennis?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:17 schreef geertp het volgende:
[..]
zo zeker van je zaak, en dan de nederlandse vertaling antwoorden.
De afkorting is van origine geen nederlandse, maar een engelse. dus kan het niet goedrekenen.
via de lat achter de lijn. doelpunt voor Cootz.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:19 schreef Cootz het volgende:
[..]
[inkop-modus]
International Table Tennis Federation
[/inkop-modus]
Hmm, het is alweer lang geleden, zal ik maar als excuus aanvoeren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef Cootz het volgende:
[..]
Een 2e machtswortel klinkt wel duur maar iets niets anders dan wat we gewoon een wortel noemen. Het antwoord is echt wortel 3, en dat is ongeveer 1,73. Het volgt overigens gewoon uit Pythagoras.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Papegaaivis
Welke foto?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik zo offline ga, de eerste twee lettergrepen van dit type auto vormen de Nederlandse naam van het dier:
[afbeelding]
Zonder plaatje (sorry, ik zie hem wel vanuit mijn cache waarschijnlijk...) toch het goede antwoord, lemur of in het Nederlands: Vari (het plaatje was van een DAF Variomatic).quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:47 schreef SaskiaR het volgende:
lemuur?
Jeanne d'Arc in Rouenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef SaskiaR het volgende:
dat was een nuttige hint
Wie werd vandaag 576 jaar geleden verbrand en waar gebeurde dat?
Euuh, juist. De vraag is vast al eens eerder langsgekomen... of weet je dat gewoon?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:03 schreef SaskiaR het volgende:
zoetemelk (16 x)
en dat is hem!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, ik bedoel In the name of the rose.
graag alleen bedrijven, geen verenigingen, stichtingen en zo. Anders kun je je antwoord volplempen met sportkoepels.quote:
laat je niet misleiden door het kroontje in hun logo. Ze worden iig niet genoemd op de officiële Koninklijk website.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef SaskiaR het volgende:
de ruyter ook toch? van de hagelslag enzo?
Ik dacht het ook, maar het is nu onderdeel van Heinz geloof ik, dus misschien daarom niet meer?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef SaskiaR het volgende:
de ruyter ook toch? van de hagelslag enzo?
Ja, dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar het is nu onderdeel van Heinz geloof ik, dus misschien daarom niet meer?
Die werd ontwikkeld door de ESA, pas 10 jaar nadat Apollo 11 op de maan landde...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef SaskiaR het volgende:
ariane
Oftewel: Saturnquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:40 schreef SaskiaR het volgende:
saturnus
SaskiaR +1quote:The Saturn family of rockets were developed to launch heavy payloads to Earth orbit and beyond. They were adopted as the launch vehicles for the Apollo program.
quote:In Greek mythology,was a winged horse that was the son of Poseidon, in his role as horse-god, and the Gorgon Medusa.
lolquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Btw, harmon rabb jr is leuk!!! (David james elliot of of in het echt)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
JAG
Catherine Bellquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Btw, harmon rabb jr is leuk!!! (David james elliot of of in het echt)
Ietwat grote kin, maar hij kijkt zo schattig uit zijn ogen. Niet zo schattig als PR natuurlijk...quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:04 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
lolhij heeft een beetje een raar hoofd vind ik.
inderdaad, te voor de hand liggend.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:21 schreef DiviFilius het volgende:
Las Vegas, maar dat is vast te voordehandliggend
nopequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef DiviFilius het volgende:
Monaco ?
correctquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef erkel het volgende:
Macau?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:59 schreef Homdeck het volgende:
grenadine?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:16 schreef methan het volgende:
Schoonebeek
Zonder de hint, hoe konden we weten dat je BSG bedoelde. In Stargate komt de Prometheus, Daedalus, Orion en Oddesy voor, in Startrek is er ook een Daedalus, dan is er nog de Hyperion in Babylon 5, net zoals de Aggamemnon en nog een X aantal andere mythologische figuren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:44 schreef SaskiaR het volgende:
Welk mythologisch figuur deelt zijn naam met een (fictief) ruimteschip?
Door afstervende bladeren die deels achterblijven en zo een soort van stam vormen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef methan het volgende:
De stam van een kokosboom is een schijnstam. Hoe ontstaat een schijnstam.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef SaskiaR het volgende:
wortels die naar onderen groeien?
Die had ik allemaal niet bedacht (Stargate en Babylon 5 kijk ik nooit). Maar als je een van die genoemd had, had ik je ook wel een punt gegeven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Zonder de hint, hoe konden we weten dat je BSG bedoelde. In Stargate komt de Prometheus, Daedalus, Orion en Oddesy voor, in Startrek is er ook een Daedalus, dan is er nog de Hyperion in Babylon 5, net zoals de Aggamemnon en nog een X aantal andere mythologische figuren.
dat had ik ook al uit je vragen opgemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Die had ik allemaal niet bedacht (Stargate en Babylon 5 kijk ik nooit). Maar als je een van die genoemd had, had ik je ook wel een punt gegeven.
BTW als je de SC gevolgd had, had je geweten dat ik op het moment BSG aan het kijken ben
Ik heb het over hedendaagse graffiti...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:14 schreef PhysicsRules het volgende:
tag en pseudokunst
Als 2 honden vechten om een been, loopt DiviFilius er mee heen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:29 schreef DiviFilius het volgende:
Piece ?
Dit is inderdaad een van de eerste motto's van de Verenigde Staten, echter ik ben op zoek naar een ander motto.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
E pluribus unum
Dan heb ik hem toch goed en ben jij niet op zoek naar het officiele motto?? Maar gewoon, naar een motto??quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een van de eerste motto's van de Verenigde Staten, echter ik ben op zoek naar een ander motto.
Het staat samen met E pluribus unum op de Amerikaanse Dollar en is in 1956 aangenomen als officieel motto.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:41 schreef ElizabethR het volgende:
In God we trust
quote:
O ja, da's waar. Marshallplan. WOIIquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef ScottTracy het volgende:
Nederland misschien (na WO II)?
Nederland was land nummer 2 als ik het goed heb. Maar je zit zeker in de goede richtingquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef ScottTracy het volgende:
Nederland misschien (na WO II)?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:05 schreef ScottTracy het volgende:
Frankrijk?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:17 schreef Houtspeer het volgende:
Reykjavik natuurlijkLigt bovenaan de kaart.
dat ligt op zeeniveau..... en onder Reijkjavikquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:21 schreef Houtspeer het volgende:
Stockholm?
Met zijn eerste gok, niet zijn tweede.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:24 schreef Houtspeer het volgende:
Wenen?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Madrid
Focusdriver +1quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:12 schreef Focusdriver het volgende:
Otis Redding ?
eerste klasse = Jupiler League = hoogste voetbalcompetitie van Belgiequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef geertp het volgende:
is de eerste klasse uberhaupt de klasse waar genk e.d. in speelt? de belgische eredivisie zeg maar? of hebben we 't over een eerste divisie clubje waar we nog nooit van hebben gehoord.
Juist de eerste klasse waar ook KRC Genk in speelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef geertp het volgende:
is de eerste klasse uberhaupt de klasse waar genk e.d. in speelt? de belgische eredivisie zeg maar? of hebben we 't over een eerste divisie clubje waar we nog nooit van hebben gehoord.
opzoeken mag niet hier.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
Juist de eerste klasse waar ook KRC Genk in speelt.
Er bestaat zoiets als google.be![]()
Focusdriver, had je Otis Redding opgezocht?quote:
Lokeren speelt daarinquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Focusdriver het volgende:
Ohja![]()
Welke Belgische eersteklassevoetbalclub speelt in het stadion genaamt "Daknam" ?
Eerlijk van jequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef Focusdriver het volgende:
Ja, Otis Redding had ik opgezocht, dus haal dat ene punt er maar weer af ..
En de noobs dan? Zoals ik, je vergeet mij.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef DiviFilius het volgende:
Waarom is er eigenlijk een OP, niemand leest 'em ..![]()
Inkorten zou mss wat kunnen helpen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef DiviFilius het volgende:
Waarom is er eigenlijk een OP, niemand leest 'em ..![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef geertp het volgende:
heeft iedereen hier ook al de eisbär geluisterd?
Zal ik me eens uitleven en zorgen voor een opgefriste versie tegen de tijd dat we bij deel 800 zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Inkorten zou mss wat kunnen helpen...
Nee, bij elk kwart millennium.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Houtspeer het volgende:
Beginnen we bij elke eeuw overnieuw?
Hoi Luctor! Als je even blijft hangen kan je eindelijk weer het dubbelepuntentopic meepakkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en hoi btw, ik ben hier ook weer eens
ik hoop dat FOK! het blijft doen danquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hoi Luctor! Als je even blijft hangen kan je eindelijk weer het dubbelepuntentopic meepakken
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef Der_Michael het volgende:
Aan de indianenstam die daar woond(de)?
Omdat dat iets betekent in het in de taal van de inuit / eskimo's?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Saskatchewan is een provincie van Canada. Waaraan dankt deze provincie zijn naam?
Weet je dat nou al zeker joh?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Houtspeer het volgende:
Krijgen eindexamenleerlingen die zijn geslaagd eigenlijk een paar puntjes cadeau?
dan wil ik ook puntjes erbij zodra ik mijn diploma hebquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Houtspeer het volgende:
Krijgen eindexamenleerlingen die zijn geslaagd eigenlijk een paar puntjes cadeau?
waarschijnlijk betekent het wel iets, maar daar dankt de provincie niet zijn naam aan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Cootz het volgende:
[..]
Omdat dat iets betekent in het in de taal van de inuit / eskimo's?
ik zei FC daknam omdat ik geen enkel idee had wat 't moest zijn. nou, dan is FC Daknam bij stadion Daknam snel gevonden... Ik kom hier nu toch al een aantal weken, en dan merk je ondertussen toch wel aan m'n antwoorden dat ik niets op zoek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Cootz het volgende:
Ik wil trouwens ook even een dubieuze blik werpen richting geertp, die FC Daknam noemde. Dat is heeel toevallig ook de eerste hit als je "Daknam" zoekt op google.nl. Je gaat me niet vertellen dat je ooit van die club gehoord had, geert. Ik concludeer verder niks, maar sommige dingen zijn wel heel toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |