Is idd handig om ze te lezen, maar deel 5 ging ongeveer over:quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef Ravii het volgende:
CHO <3
Kan iemand boek 5 ( order of phoenix dus) nog is samenvatten? Ik haal ze allemaal door elkaar..
EDIT:
Ik ga ze wel allemaal weer lezen
ik vind cho juist wel knap, ginny vind ik daarentegen minder knap dan ik had verwachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:50 schreef Ecthelion het volgende:
Oh, stoer plaatje van alle hoofdpersonen in die "eieren ". Draco Malfoy kijkt daar trouwens echt heel lelijk op en de foto is ook niet helemaal goed belicht. Trouwens, in het boek wordt Cho beschreven als een heel knap meisje, maar ik vind Cho in de film (Katie Leung) helemaal niet zo knap.
Ze schijnt zelf haar radijsjes-oorbellen gemaakt te hebben die ze in de film draagtquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:41 schreef Ecthelion het volgende:
Volgens mij wordt Luna echt goed. Qua uiterlijk (en wat ik van haar heb gehoord in de interviews) lijkt ze me echt goed gecast. Ook wel mooi meisje om te zien ook
Ik vond Ginny in het begin ook een beetje te jong, maar ik vind haar nu al wel gegroeid en ik denk dat ze in de 6e film een goede "partner" van Harry zal zijn. Cho daarentegen vind ik dus helemaal niet knap en in het boek had ik ook best genoeg van d'r. Altijd maar huilen. Get yourself together!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind cho juist wel knap, ginny vind ik daarentegen minder knap dan ik had verwacht
Jah, geweldig! Door die soort dingen lijkt ze me echt een goede actrice voor Luna!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ze schijnt zelf haar radijsjes-oorbellen gemaakt te hebben die ze in de film draagt
Het gaat om smaak enzo :pquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind cho juist wel knap, ginny vind ik daarentegen minder knap dan ik had verwacht
Ginny is echt wel heel knap gewordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben lui.quote:
Precies! Daarom heb ik het volste vertrouwen dat ze voor de 6e film "rijp" zal zijn om de zware rol als vriendin van Harry op zich te nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:14 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ginny is echt wel heel knap geworden![]()
![]()
Het kind-zijn is eraf.
dat eerste had ik doorquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben lui.. En eigenlijk stiekem hard aan het werk.
.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:47 schreef Adelante het volgende:
ohjah, Omber lijkt ook nog op die vrouw uit Monster's Inc., niet alleen de oma uit Dinosaur
[afbeelding]
Ik niet, hoewel ik wel een jaartje of wat zou wachten met Ginny :pquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef Nielsch het volgende:
'k Zou eerder Cho doen dan Ginny, tbh.
Lijkt sprekend!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:47 schreef Adelante het volgende:
ohjah, Omber lijkt ook nog op die vrouw uit Monster's Inc., niet alleen de oma uit Dinosaur
[afbeelding]
Hihihi! Je zou echt denken dat de finse kaft daarop gebaseerd isquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:47 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Dat is gemeen om te zeggen tegen zo'n knap grietjequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef =HellFire= het volgende:
Ginny is Kirsten Dunt geworden!
oh dear, dat is nog lelijjker dan de engelse kaft van deel 7quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hihihi! Je zou echt denken dat de finse kaft daarop gebaseerd is
[afbeelding]
Ja, het is net alsof ze allemaal feestneuzen op hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
o
[..]
oh dear, dat is nog lelijjker dan de engelse kaft van deel 7
Wat spuuglelijk zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat spuuglelijk zeg.
De Nederlandse kaften.
Ik zag dat de première naar 11 juli was verschoven. Weet alleen wanneer OOTP in Nederland begint te draaien.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:49 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Moeten we nog langer wachten voor de film! Ik neem verder aan dat je niet weet wnnr OOTP in Nederland begint te draaien?
Een beetje voorkennis lijkt me wel handig, vooral nu we al bij de vijfde film beland zijn. Als je de boeken hebt gelezen lijkt me dat wel voldoenden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Zag in de bioscoop een trailerZag er wel tof uit. Is het ook een beetje leuk om te zien als je de rest van de Harry Potter films niet gezien hebt?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef Nielsch het volgende:
'k Zou eerder Cho doen dan Ginny, tbh.
See, Ik ben niet de enige die dat denkt dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:53 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik niet
Cho is te dramatisch etc.
Ginny heeft wat weg van dat meisje uit spiderman (1/2/3)
Dan koop je toch gewoon even een dvd-box?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Zag in de bioscoop een trailerZag er wel tof uit. Is het ook een beetje leuk om te zien als je de rest van de Harry Potter films niet gezien hebt?
Tuurlijk gaat het daar niet om, maar het is wel leuk om er over te pratenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Dat geouwehoer over hoe knap of onknap de meiden zijn...Alsof het daarom gaat. Zijn jullie echt allemaal zo oppervlakkig dat niets er toe doet behalve hun snoetje en de cupsize?
(hetero)mannen
Gast, hou je bek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Dat geouwehoer over hoe knap of onknap de meiden zijn...Alsof het daarom gaat. Zijn jullie echt allemaal zo oppervlakkig dat niets er toe doet behalve hun snoetje en de cupsize?
Wat een bullshit, alsof jullie vrouwen (goed, lang niet allemaal natuurlijk, maar bovenstaande user zit ook vol vooroordelen) niet naar al die films (ik noem een LOTR met Orlando Bloom, of ten tijde van Titanic, Leo DiCaprio) gaan voor "al die lekkere mannen".quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
(hetero)mannen
Yeah, en dat vind ik net zo irritant. Ik loop vaak zat mee te geinen, maar af en toe lijkt het nogal de overhand te krijgen en dat irriteert me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:55 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat een bullshit, alsof jullie vrouwen (goed, lang niet allemaal natuurlijk, maar bovenstaande user zit ook vol vooroordelen) niet naar al die films (ik noem een LOTR met Orlando Bloom, of ten tijde van Titanic, Leo DiCaprio) gaan voor "al die lekkere mannen".
Klik hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef Woodpecker het volgende:
Heeft iemand ergens een foto/afbeelding van Kreatcher gezien/gevonden? Ben bezig met een Potter-alfabet en hier heb ik nog geen plaatje bij...
(dit en dit zijn meer van fans met photoshop en te veel tijd)
Hoezo ze proberen het Harry Potter-succes zo veel mogelijk uit te melkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zag op mugglenet dat er een Harry Potter theme park komt.
Wat denk je dat ik gedaan heb...quote:
Ah, ik heb je idd verkeerd begrepenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik gedaan heb...Eerst lezen voordat je reageert. Dat zijn dus allemaal 'amateur'-tekeningen (hoewel sommige wel erg kunstig...
Mee eens, ik zie er echt het sulletje uit 6vwo in om eerlijk te zijn, niet de flirterige, arrogante, ondeugende james met zijn vlotte kop zoals ik hem in de boeken voorstel...Ik dacht om eerlijk te zijn eerst even dat Sirius misschien james was op de foto's en james remus, maar dat klopt dus niet... Ik vind de jonge sirius meer op james lijken dan die ze nu gecast hebben....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nooit een probleem gehad met de casting van Harry Potter, maar James Potter vind ik echt niks.![]()
Hij wordt beschreven met zwart haar, dit is blond. En dit is natuurlijk subjectief, maar ik vind hem er nogal slapjes uitzien, ik zie geen brutaliteit, geen arrogantie.![]()
Idd, hij ziet er echt goed uit nu.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Koningin het volgende:
En wat is Neville lang geworden?
De tante van Susan Bones toch? Volgens deze pagina wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Hoort dat de moeder van Susan Bones te zijn?
ja, Figg past precies in haar rol! Helemaal goed gecast!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:17 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
De tante van Susan Bones toch? Volgens deze pagina wel.
Mrs Figg vind ik nu al geweldig! Met haar foute regenkapje en jasje
Die eerste is een 3D model dat voor film 5 wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef Woodpecker het volgende:
Heeft iemand ergens een foto/afbeelding van Kreatcher gezien/gevonden? Ben bezig met een Potter-alfabet en hier heb ik nog geen plaatje bij...
(dit en dit zijn meer van fans met photoshop en te veel tijd)
Omg james ziet er niet uitquote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Hier staan 120 nieuwe foto's. Zitten erg gave tussen!
http://www.oclumencia.com.br/galeria/thumbnails.php?album=194
Deze vond ik het meest bijzonder:
jonge Sneep
[afbeelding]
Jonge James en Lily
[afbeelding]
James
[afbeelding]
Peter Pippeling:
[afbeelding]
Sirius, James en Peter:
[afbeelding]
Geweldig, want ik ga de 12e op vakantie!quote:
Dat met Moody wordt gewoon aan het einde vaan deel 4 uitgelegd. En als je nog helemaal geen voorkennis hebt dan weet je niet beter.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef RobertVH het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het met Moody oplossen, voor mensen die het boek niet hebben gelezen kunnen er denk ik geen touw aan vast knopen als de echte gewoon gezellig rondloopt bij 'the order'
Wat ik me ook afvraag is waar die scene met die schommel nu overgaat die je ook in de trailer ziet, ik kan hem eignelijk nergens plaatsen![]()
Grmbl, dan heb ik avonddienstquote:
Ik vind ze allemaal wel aardig gecast, behalve James dan qua uiterlijk. Ik heb echter het gevoel dat hij het karakter van James goed kan spelen. We zien het wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Hier staan 120 nieuwe foto's. Zitten erg gave tussen!
http://www.oclumencia.com.br/galeria/thumbnails.php?album=194
Deze vond ik het meest bijzonder:
jonge Sneep
[afbeelding]
Jonge James en Lily
[afbeelding]
James
[afbeelding]
Peter Pippeling:
[afbeelding]
Sirius, James en Peter:
[afbeelding]
In de film toch niet, oke hij verandert van moody naar crouch jr maar dat is ook alles. Als je de boeken niet kent lijkt me dat nogal vaagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 06:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat met Moody wordt gewoon aan het einde vaan deel 4 uitgelegd. En als je nog helemaal geen voorkennis hebt dan weet je niet beter.
De scène met de schommel is aan het begin van de film, als Harry is weggelopen van de Privet Drive nadat hij naar het nieuws heeft geluisterd. Hij zit dan op de schommel bij te komen terwijl Big D (Dudley) langsloopt met zijn gang.
In film 4 weet je dat Moody een goed persoon moet zijn omdat hij door Dubledore is aangenomen, maar hij blijkt niet te zijn wie hij is. Aan het einde veranderd hij in Crouch en zien we de echte Moody onderin een kist liggen, zodat de kijkers heel goed weten dat er een echte moody is die, zoals het hoort bij een klassieke film (als de verwisselde persoon slecht is zal de echte wel goed zijn) wél goed is. Ik denk dat dat wel duidelijk is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
In de film toch niet, oke hij verandert van moody naar crouch jr maar dat is ook alles. Als je de boeken niet kent lijkt me dat nogal vaag
Thanksquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:18 schreef IedeK. het volgende:
Heul veel nieuwe stills
Kreacher:
[afbeelding]
Ik wil die film nu zien!
Ik vind het er ook niet uitzien. Zou hij niet gewoon een baardbijelkaarhoudspreuk of iets dergelijks kunnen gebruiken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan dat dingetje dat Dumbledore's baard bij elkaar houdt.... Laat gewoon die baard hangen.
Dat is Zweinstein Modequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan dat dingetje dat Dumbledore's baard bij elkaar houdt.... Laat gewoon die baard hangen.
Resizedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:24 schreef Ecthelion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron
Dat heb ik niet gedaan. Wat een werk zou dat geweest zijnquote:
Als je die leuk vindt:quote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
WOW die foto met Lucius... mjum!!!
Maar is het Potions lokaal ook in de kelder? En is dat wel een raam?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:22 schreef wonderer het volgende:
Dat raam in Snape's kamer... hij slaapt toch in de kerkers?
Volgens mij was alles in de dungeons ja, maar ik kan me vergissen. En wat zou het anders zijn, als het geen raam is?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar is het Potions lokaal ook in de kelder? En is dat wel een raam?
Haha oh, tsja, geen idee eigenlijk. Een deur?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij was alles in de dungeons ja, maar ik kan me vergissen. En wat zou het anders zijn, als het geen raam is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |