abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 september 2007 @ 22:54:22 #201
862 Arcee
Look closer
pi_52948161
Wie/wat/waar/WTF was er nou met Assen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52948210
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:54 schreef Arcee het volgende:
Wie/wat/waar/WTF was er nou met Assen?
Iemand uit Assen heeft hem verteld dat ie wel recht had op die grond
Maar damn, jammer dat Meester Visser altijd tegelijk met The Office komt. Mis ik weer de helft

pi_52948419
"250 euro, da's de moeite niet"
"Kan ik ook verliezen dan? Ik dacht het niet"
"En die man uut Ass'n dan? Die heeft zelf gezegd, dat is jouw grond. As je daar niet meer op an kunt, waar ku'j dan nog van op an?!"

En aan 't eind, ik dacht even die vliegt Frank nog naar het strop(das)je.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_52950430
Wat een vreselijke clown zeg, je zal er maar naast wonen inderdaad. Verder wel humor natuurlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 september 2007 @ 22:17:18 #205
862 Arcee
Look closer
pi_53107249
Straks weer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:48:19 #206
3185 Adelante
To let it go now
pi_53108291
wat 'n gezeik om een boom
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_53271111
Vanavond weer de normale Rijdende Rechter:
quote:
18 september: Schuttingtaal
De families Moelchand en Vogelesang zijn kersverse buren in een Haagse nieuwbouwwijk. De burenrelatie begint goed; samen plaatsen ze de schutting tussen de achtertuinen. Als het werk klaar is bekijkt Channo Moelchand vanaf zijn balkon de schutting. Hij schrikt zich rot, want aan de achterkant loopt de schutting scheef! Buurvrouw Vogelesang is het daar niet mee eens. Sterker nog, zij voelt zich het slachtoffer, want de uitbouw van Moelchand staat gedeeltelijk op haar erf. Zo staan de buren binnen de kortste keren lijnrecht tegenover elkaar. Het is aan mr. Frank Visser om duidelijkheid te scheppen. Hoe moet de schutting staan? Waar loopt de erfgrens? Komt het ooit nog goed tussen deze buren?
pi_53285854
Begint

Mieke
En we hebben de eerste woordgrap alweer gehad
pi_53463918
quote:
Het echtpaar Miedema woont aan de Dorpstraat in Haskerdijken. Bejaarde buurvrouw Huizinga heeft onlangs haar hek aan de straatkant laten verplaatsen. Nu staat het vóór de steeg tussen de garage van Miedema en het huis van Huizinga. Dit is bij de Miedema's in het verkeerde keelgat geschoten. Zij kunnen niet meer bij de dakgoot van hun garage voor onderhoud. Huizinga vindt het wel best zo, ze wil de Miedema's helemaal niet in die steeg hebben. De zaak lijkt simpel, maar als het Kadaster komt meten en het hele dorp zich op de hoorzitting met de zaak bemoeit wordt het nog een pittig karwei voor mr. Visser.
Gaan jullie vanavond wel kijken?
pi_53473571
Dat ze die mensen ondertitelen, ik versta er geen hol van.
pi_53473607
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:40 schreef veldmuis het volgende:
Dat ze die mensen ondertitelen, ik versta er geen hol van.
Zoveel mis je niet
pi_53473821
Mieke vindt die meneer een beetje dik !
pi_53473897
De spanningen lopen hoog op, ik ben benieuwd

Kijken of er nog een mooie quote voor de volgende TT in zit
pi_53474036
Haskerdijken, het Rotterdam van Friesland
pi_53474171
Tering, wat zijn die dakgootzeikerds een stelletje simpele zielen, en de rest van dat incestdorp is ook debiel.
Debiel tegen debiel !
pi_53474298
Uitspraak uit onverwachte hoek
pi_53474563
Vissser was volgens mij wel partijdig, hij liet in ieder geval duidelijk zijn ongeduld merken tegen die 'arme' man. Ik weet niet wat eraan vooraf gegaan was, maar voor mij als kijker kwam het nogal uit de lucht vallen.
pi_53474628
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:06 schreef Herodus het volgende:
Vissser was volgens mij wel partijdig, hij liet in ieder geval duidelijk zijn ongeduld merken tegen die 'arme' man. Ik weet niet wat eraan vooraf gegaan was, maar voor mij als kijker kwam het nogal uit de lucht vallen.
Er is natuurlijk flink in geknipt, dus waarschijnlijk een uur lang gezeik van de klagers
pi_53475494
Wat een aflevering .

Gereformeerde Friezen. Dan krijg je dit soort klein burgerlijke taferelen. Waar mensen zich druk om maken en daarmee op tv durven. Best tragisch. Aan de andere kant zuiver leedvermaak.
pi_53477385
hoe kleiner de gemeenschap, hoe groter de irritatie, net of die mensen hun eigendoms grenzen iedere dag afpissen, t valt wel op dat er bijna nooit zaken zijn in een grote stad, daar leven de mensen relaxter met elkaar als op "t land" waar om 70 cm wordt gevochten onderling. vutters die niets te doen hebben ? eerst dacht ik dat die man erachter zat, die dame is een heks en haar man een lul die mee moetgaan in haar "gelijk" akelige mensen. ze zijn er nog.
De Puta Madre
  woensdag 26 september 2007 @ 10:56:30 #221
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_53481662
vond het wel zielig voor die arme kerel, maar hij heeft geluk dat hij niet zijn garage heeft moeten slopen, want zijn goot hing gewoon over de erfgrens heen. Wat een schijtdorp zeg, vooral die gast met die bril die de hele tijd achterlijk zat te lachen op de achtergrond wanneer meneer iets vertelde en later nog dreigde de man een knal te verkopen.
A lapse of perception
pi_53492141
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hter/bb.20041028.asf

Dit vond ik nog steeds een erg briljante aflevering
pi_53492943
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:48 schreef F04 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hter/bb.20041028.asf

Dit vond ik nog steeds een erg briljante aflevering
Haha, mevrouw kakwijf met d'r rokersstem wordt daar flink gepwned. Justice

Ik mis het altijd omdat ik The Office kijk, maar goed dat ik zie dat je ze ook via uitzening gemist kan bekijken. Weer wat vermaak
  woensdag 26 september 2007 @ 18:35:36 #224
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_53493168
quote:
Op woensdag 26 september 2007 01:04 schreef Killer_Mom het volgende:
hoe kleiner de gemeenschap, hoe groter de irritatie, net of die mensen hun eigendoms grenzen iedere dag afpissen, t valt wel op dat er bijna nooit zaken zijn in een grote stad, daar leven de mensen relaxter met elkaar als op "t land" waar om 70 cm wordt gevochten onderling. vutters die niets te doen hebben ? eerst dacht ik dat die man erachter zat, die dame is een heks en haar man een lul die mee moetgaan in haar "gelijk" akelige mensen. ze zijn er nog.
mwoah, het zijn vooral oude mensen die elkaar uit verveling lastig gaan zitten vallen, en in kleine gemeenshappen ontloop je elkaar gewoon minder snel omdat de sociale controle en ook de bemoeizucht groter is. Soms is dat positief, soms valt het negatief uit zoals je bij de rijdende rechter ziet. Geloof niet dat er in de stad nu echt relaxter met elkaar geleeft wordt. Maar misschien leven er op het platte land ook meer inflexible oudjes?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_53504723
inflexible oudjes, daar kan ik me iets bij voorstellen, tegen dementie aan en op alles en iedereen komentaar, t is wat als je niets te doen hebt na je 65 e , misschien nog 20 jaar niets te doen...
De Puta Madre
pi_53653760
quote:
2 oktober: Een wandkleed
Hanny de Jager woont met veel plezier in haar prachtige flat in Amersfoort. Ze wil het pand een beetje sfeer geven met bloembakken aan haar balkon en een Venezolaans wandkleed in de entree. Niet iedereen is daar blij mee: het bestuur van de Vereniging van Eigenaren zegt dat Hanny handelt in strijd met het huishoudelijk reglement. Ze dient de bloembakken onmiddellijk te verwijderen. Het wandkleed mag alleen blijven als Hanny van alle medebewoners toestemming krijgt. Dat lukt niet, want twee van de tweeëntwintig bewoners zijn tegen. Voor Hanny is de maat vol, ze vraagt De Rijdende Rechter of deze regels wel door de beugel kunnen. Voor het bestuur is dat geen vraag, hun standpunt is duidelijk: regels zijn regels.
Het blijft ook allemaal hetzelfde
pi_53655019
Wat een azijnpisser die voorzitter
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_53655058
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef r_one het volgende:
Wat een azijnpisser die voorzitter
Onderschat de waardevermindering niet!
pi_53655156
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef Piles het volgende:
Onderschat de waardevermindering niet!
Het gaat om de eerste indruk
Draai de bloembakken 180 graden en het appartement stijgt in waarde!
.
pi_53655290
quote:
Het wandkleed mag alleen blijven als Hanny van alle medebewoners toestemming krijgt. Dat lukt niet, want twee van de tweeëntwintig bewoners zijn tegen.
dit is wel heel triest
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_53655311
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:50 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

dit is wel heel triest
Heb je die persoon ook gezien
pi_53655499
waar sommige mensen zich druk over maken....haha
pi_53655670
De ALV heeft geen toestemming verleend, het wandkleed is verwijderd.
Ben benieuwd hoe het dan zit met die andere kunst, dakpan, pluchen dinges, etc.
.
pi_53655902
als de bewoners dat wel mooi vinden mag dat blijven hangen. Wel raar dat je zoiets via een tv programma op moet lossen. Dat schotels niet zo mooi zijn in het straatbeeld snap ik wel, maar bloembakken? Dat vind ik best wel gezellig staan eigenlijk. En dat dat de waarde van het pand omlaag zou halen lijkt me een beetje gelul.
pi_53655977
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:05 schreef kauwkikker het volgende:
als de bewoners dat wel mooi vinden mag dat blijven hangen. Wel raar dat je zoiets via een tv programma op moet lossen. Dat schotels niet zo mooi zijn in het straatbeeld snap ik wel, maar bloembakken? Dat vind ik best wel gezellig staan eigenlijk. En dat dat de waarde van het pand omlaag zou halen lijkt me een beetje gelul.
Regels zijn regels.
.
pi_53656166
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:07 schreef r_one het volgende:

[..]

Regels zijn regels.
Dat is waar daarom moeten ze ook weg
pi_53656386
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:12 schreef kauwkikker het volgende:
Dat is waar daarom moeten ze ook weg
Lekker waardeverhogend, zo'n klinisch en onpersoonlijk appartementencomplex.
.
pi_53656467
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Lekker waardeverhogend, zo'n klinisch en onpersoonlijk appartementencomplex.
Ja zou er niet graag wonen met zulke buren wonen. Aso`s hoeft nou ook weer niet maar dit
pi_53656587
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:20 schreef kauwkikker het volgende:
Ja zou er niet graag wonen met zulke buren wonen. Aso`s hoeft nou ook weer niet maar dit
Volgens mij wonen ze daar wel erg "op stand" denken ze
.
pi_53656707
Het zag er eerder uit als een bejaardenflat met die geknutselde uil aan de muur!
pi_53660045
En het hoofd van een van die klagers was ook niet echt representatief. Geen wonder dat je met zo'n uiterlijk een verzuurde pygmee bent geworden.
pi_53662143
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef kauwkikker het volgende:
waar sommige mensen zich druk over maken....haha
hehe ik was dus niet de enige die dat dacht als ik die mevrouw was zou ik die andere meuk die daar in de gangen hangt ook weg laten halen.
Aspirant Onderofficier op de Koninlijke Militaire School!!!
pi_53824503
quote:
9 oktober: Eén pot nat
Edwin de Vries en het echtpaar Nijboer zijn boven- en onderburen. Als de onderburen met vakantie zijn, heeft Edwin een flinke lekkage in zijn keuken. De woningbouw repareert de afvoer, maar voor de onderburen is het te laat: de laminaatvloer hun keuken is naar de knoppen. De beide buren onderhandelen over een schadevergoeding. Volgens Edwin is afgesproken dat hij honderd euro zou betalen, maar Nijboer weet zeker dat Edwin de hele schade zou vergoeden: ruim vierhonderd euro. Na vijftig euro te hebben betaald hoort Edwin van de woningbouw dat hij helemaal niet aansprakelijk is. En tot overmaat van ramp krijgen de buren ook nog laaiende ruzie over geluidoverlast. Edwin weigert nog een euro te betalen en wat hij al heeft betaald eist hij terug. Nijboer wil echter de volledige schade vergoed hebben.
pi_53824806
Die ene kerel !!!
pi_53824822
Hahahaa, die Edwin de Vries.
pi_53825010
Gelukkig kan dat mens niet schreeuwen
pi_53825027
Wat een stelletje paupers zeg. Vooral die doorgerookte mevrouw die ze moeten ondertitelen .
pi_53825042
Wat heeft die vrouw?
pi_53825088
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef Herodus het volgende:
Wat heeft die vrouw?
Een ernstig grote shaggeschiedenis. Niet meer, niet minder.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:44:12 #250
862 Arcee
Look closer
pi_53825184
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef veldmuis het volgende:
Wat een stelletje paupers zeg. Vooral die doorgerookte mevrouw die ze moeten ondertitelen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')