quote:Op zondag 3 juni 2007 13:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ken de goede man niet zo maar wellicht kan je ff zn profiel enzo hier neerzetten Steven
Ik neem aan dat dit duidelijk genoeg is?quote:Arno Pijpers
Z Wikipedii
Skocz do: nawigacji, szukaj
Arno Pijpers, holenderski trener piłkarski, od kilku lat pracujący w Europie Wschodniej. W latach 2000-2004 był selekcjonerem reprezentacji Estonii, a od 2006 roku trenuje piłkarzy Kazachstanu.
Kariera szkoleniowa [edytuj]
Przez ponad dwadzieścia lat był trenerem dzieci i młodzieży, najpierw w Feyenoordzie Rotterdam, a później w Holenderskim Związku Piłki Nożnej. Prowadzona przez niego reprezentacja Holandii do lat 16 zdobyła w 2000 roku brązowy medal na mistrzostwach Europy.
W 2000 roku przyjechał do Estonii i został selekcjonerem jej drużyny narodowej oraz szkoleniowcem Flory Tallinn. Z zespołem ze stolicy dwukrotnie – w 2001 i 2003 roku – triumfował w ligowych rozgrywkach. Po dwóch porażkach w eliminacjach do mistrzostw świata 2006 w październiku 2004 roku przekazał stery reprezentacji swojemu asystentowi Jelle Goesowi.
Przez rok był dyrektorem technicznym w FC Utrecht. Od początku 2006 roku jest selekcjonerem reprezentacji Kazachstanu.

Lekker boeiend die spandoeken, daar trekt niemand zich wat van aanquote:Op zondag 3 juni 2007 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
De bestuurder in Rotterdam die dat in zn kop haalt ziet zn naam op vele spandoeken terug gok ik!!

quote:Op zondag 3 juni 2007 14:33 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Bron: http://www.sport.be/nl/re(...)orterArticle_ID=1129
quote:Voortaan maak jij zelf het sportnieuws! Ergens iets gezien, ter plekke of god weet waar? Wil je dat kwijt aan anderen, via tekst, foto of zelfs video? Bezorg het ons en wij brengen het –eens goedbevonden- meteen online.

Die komt niet eens levend van zijn auto naar het maasgebouw.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
De bestuurder in Rotterdam die dat in zn kop haalt ziet zn naam op vele spandoeken terug gok ik!!

Zo goed was ie niet hoor.. Was blij toen ie eenmaal wegging.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:45 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Die komt niet eens levend van zijn auto naar het maasgebouw.
Maar de grap was leuk.
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat er tegen Van Marwijk is?
Ik snap het niet zo..

Weinig progressie met de schaarse lichtpuntjes in onze selectiequote:Op zondag 3 juni 2007 14:45 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Die komt niet eens levend van zijn auto naar het maasgebouw.
Maar de grap was leuk.
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat er tegen Van Marwijk is?
Ik snap het niet zo..

Vergeleken met de situatie van nu niet nee, maar destijds kan ik me nog wel wat kritiek herinneren, zeker rondom de situatie Leonardo en Van Persie.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:51 schreef SteveBallmer het volgende:
2e, 3e, 3e, bekerfinale en een eurpoacup.
Dat klint niet echt heel slecht.

Misschien had hij meer uit die selectie moeten halen. En beter moeten omspringen met Van Persie. Maar zoals ik al zei, hij wist wel een team te maken en de trainingen waren onder hem gewoon goed. Gullit voerde geen flikker uit op de training en Koeman liet de spitsen afwerken op een leeg doelquote:Op zondag 3 juni 2007 14:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Weinig progressie met de schaarse lichtpuntjes in onze selectie

Je weet niet half hoe nuttig dat is voor een spits. Kwestie van doelgevoel trainen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Misschien had hij meer uit die selectie moeten halen. En beter moeten omspringen met Van Persie. Maar zoals ik al zei, hij wist wel een team te maken en de trainingen waren onder hem gewoon goed. Gullit voerde geen flikker uit op de training en Koeman liet de spitsen afwerken op een leeg doel!

quote:‘Feyenoord kan Dudek vergeten’
Volgens de Spaanse sportkrant Marca zal Jerzy Dudek zo goed als zeker volgend seizoen voor Real Betis uitkomen. De reservedoelman van Liverpool is voor de Andalusiërs de hoofdkandidaat om vanaf 1 juli in de Primera División het doel te verdedigen.
Beide clubs zijn momenteel in onderhandeling over Mark González, die graag weer wil terugkeren naar het Iberische schiereiland. De 22-jarige Chileense vleugelaanvaller kwam eerder met succes uit voor Albacete en Real Sociedad, maar kwam aan de Merseyside niet uit de verf.
Ook Dudek (34) kwam ter sprake tijdens de onderhandelingen. Zo hebben zowel Toni Doblas als Koke Contreras een contract tot medio 2008 en de huidige nummer zestien van Spanje sluit niet uit om één van de doelmannen op de transfermarkt te zetten.
De Poolse doelman staat sinds het seizoen 2001/2002 onder contract op Anfield Road en kreeg verleden maand te horen dat hij mocht vertrekken. Op zijn eigen digitale thuis liet de 58-voudig international vervolgens weten dat hij openstond voor een terugkeer bij Feyenoord, waar hij vijf seizoenen lang het doel verdedigde.

Lijkt me pure kapitaalvernietiging om nu een keeper aan te trekken. Timmer is zo slecht niet en Ekramy staat te popelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef DeTolk het volgende:
Zonde voor Feyenoord. Goede keeper.

http://www.youtube.com/watch?v=TXkTGiF9bU4quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef sanni het volgende:
Vraag me altijd af waarom Dudek zo populair is geworden. Bedoel die ene keeper eeehm... Joop Hiele was toch ook geen verkeerde en Ed de Goey ook niet en toch werd die Pool het lievelingetje..Leg eens uit als je wilt.

Leuk, maar wat heeft John Fealey met Dudek te maken?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=TXkTGiF9bU4

Ach, de link die erachter zit is een tip voor de betreffende user.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Leuk, maar wat heeft John Fealey met Dudek te maken?

Haal dan ook meteen Rick Hoogendorp, Stijn Vreven en Geert den Oudenquote:

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik toch het liefst Vorm zie komen. Goede keeper en Ekramy ben ik nog niet helemaal van overtuigt dat het een keeper is voor het niveau Feyenoord. Maar hij mag me zeker verrassen.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me pure kapitaalvernietiging om nu een keeper aan te trekken. Timmer is zo slecht niet en Ekramy staat te popelen.

ik heb iets gemist?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef BB-boy het volgende:
Nog 4 uur voor een nieuwe trainer.

Er zou dit weekend nog een nieuwe trainer bekend worden.quote:

weet niet wat erop stond , maar hij was zwartquote:Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Met die Feyenoord Rotterdam trui?
o ja zie hetquote:Op zondag 3 juni 2007 19:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vakkie_W is weer 2 weken gebanned volgens mij.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:51 schreef Lucille het volgende:
Vakkie_W mag 2 weken genieten van het mooie weer, wegens geklooi in VBL.

Ik neem aan dat het is bedoeld als een soort 'update' ivm de eerdere uitlatingen dat men nog dit weekend een nieuwe trainer wilde vastleggen..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:31 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat ze dat op de website zetten..
Zet dat er gewoon op als het rond is, straks moeten ze net als bij Co weer op de site zetten dat de gesprekken mislukt zijn..

Ik ook nietquote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het is bedoeld als een soort 'update' ivm de eerdere uitlatingen dat men nog dit weekend een nieuwe trainer wilde vastleggen..
Bij van Marwijk heb ik overigens niet het gevoel dat hij de juiste persoon is om Feyenoord weer op de rails te zetten.. We'll see

verdommequote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef PaRaR het volgende:
Tim Vincken uitgevallen met een blessure bij Oranje <21. Hamstringvlessure.

hi hi hi leuk mopje grafjoodquote:Op zondag 3 juni 2007 21:19 schreef Nashje het volgende:
Straks in De Wedstrijden maakt Gullit bekend dat ie terugkeert.

Toen schoot van Hooijdonk vrije trappen er nog wel en nu niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:12 schreef Suijk het volgende:
Nouja, als je kijkt naar wat v. Marwijk heeft klaargespeeld (met echt niet zo'n heel veel beter team dan er nu staat) dan heeft 'ie het toch wel redelijk gedaan indertijd.

Er staat nu natuurlijk wel een jonge selectie en het is de vraag hoe Van Marwijk daarmee om kan gaan. Op zich een ardige optie die in staat moet zijn een elftal goed neer te zetten. Nu nog de vraag wat er aan nieuw spelersmateriaal (lees: fatsoenlijke spits en verdedigers) kan komen (en wat Bert eist natuurlijk).quote:Op maandag 4 juni 2007 09:12 schreef Suijk het volgende:
Nouja, als je kijkt naar wat v. Marwijk heeft klaargespeeld (met echt niet zo'n heel veel beter team dan er nu staat) dan heeft 'ie het toch wel redelijk gedaan indertijd.

En ze kregen geen 100 goals tegen in een seizoen. Deze selectie heeft echt wel wat prima spelers hoor. Maar als je maar op 80% van je kunnen speelt door allerlei oorzaken, ben je gewoon niet beter dan Vitesse, Roda of Groningen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Toen schoot van Hooijdonk vrije trappen er nog wel en nu niet meer.
Dat zijn toch al 20 doelpunten per seizoen minder.
Die selectie van nu is toch beduidend minder dan toen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |