Zit je nu helemaal alleen hier?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
Fipo
Wat gaat het weer worden?quote:
IK moet donderdag met de jongste mee op schoolreisje naar Bobbejaanland hoe is het weer daar dan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Redelijkzon maar af en toe ook een buitje
iig voor deze week
donderdag/vrijdag misschien onweerskansen
Je ben t een hele lieve Remy, tot morgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
En weer ben ik alleen op de wereld.
Zo het nu naar lijkt zullen jullie het niet droog houden. Aantal buien, en zoals ik al eerder vermelde, mogelijk met onweer, echter is deze kans klein. De temperaturen zullen met moeite de 20 graden halen, maar morgen kan alles weer anders zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
IK moet donderdag met de jongste mee op schoolreisje naar Bobbejaanland hoe is het weer daar dan ?
![]()
Ik schuif ook ff aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
En weer ben ik alleen op de wereld.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ben t een hele lieve Remy, tot morgen.![]()
![]()
Geef morgen maar een zonnige Updatequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo het nu naar lijkt zullen jullie het niet droog houden. Aantal buien, en zoals ik al eerder vermelde, mogelijk met onweer, echter is deze kans klein. De temperaturen zullen met moeite de 20 graden halen, maar morgen kan alles weer anders zijnkortom, wil morgen best nog wel even een update geven
donderdag ochtend ook wel
![]()
Euh, update om 6 uur is mogelijk hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Geef morgen maar een zonnige Updateehm donderdagochtend gaat hem niet worden ik moet om half 8 op school zijn.
![]()
Oke doe maar dan!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh, update om 6 uur is mogelijk hoordan ben ik van bed af
En genoteerdquote:
quote:
HMMM Meloen dat klinkt lekker, ik heb ook niet veel te vertellen, behalve dat hier nog een hockey trainingsbroek ligt die ik moet maken en een tshirt en een trui, overal komen gaten in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb weinig te vertellen. Ben moe. Chagerijnig. Maar de meloen smaakt prima!
![]()
Nah lekker danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb ook maar weinig te vertellenhet loopt alweer richting bed tijd
(00:00)
morgen weer vroeg op
![]()
Ja, jij hebt kids hé? Houdt je ook wel bezig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
HMMM Meloen dat klinkt lekker, ik heb ook niet veel te vertellen, behalve dat hier nog een hockey trainingsbroek ligt die ik moet maken en een tshirt en een trui, overal komen gaten in.![]()
Nogalquote:
Jij hebt je weerpraatje nog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb ook maar weinig te vertellenhet loopt alweer richting bed tijd
(00:00)
morgen weer vroeg op
![]()
Ik heb het idee dat me wasmachine die gaten in kleding maakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, jij hebt kids hé? Houdt je ook wel bezig.
Wat doe jij om geld binnen te halen. Ben jij een soort Piet Paulusma ???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nogalje moet toch wat doen om wat geld binnen te halen he
Weet niet of je ook een droger gebruikt, die kan de boel ook snel laten slijten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat me wasmachine die gaten in kleding maakt.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat doe jij om geld binnen te halen. Ben jij een soort Piet Paulusma ???![]()
Nee deze kleding gaat niet in de droger, en het is in alles een heel klein rot gaatje, heb al zitten voelen in me trommel maar voel niks.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet niet of je ook een droger gebruikt, die kan de boel ook snel laten slijten.
Motten????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee deze kleding gaat niet in de droger, en het is in alles een heel klein rot gaatje, heb al zitten voelen in me trommel maar voel niks.
Hmmm Hockeybroek is 2 maanden oud, dan toch nog geen motten ?quote:
Ik had piet Paulusma niet door moeten strepen.quote:
Ik?? Weerpraatje?? Voor wat?? Duitsland?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt je weerpraatje nog.
Ik heb vandaag tussen de buien door, 2x 10 km gefietst![]()
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat doe jij om geld binnen te halen. Ben jij een soort Piet Paulusma ???![]()
Eerlijk gezegt of gezegd (bij sommige woorden weet ik het echt niet), heb ik nooit last van motten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmm Hockeybroek is 2 maanden oud, dan toch nog geen motten ?![]()
En wat voor weer word het zondag meneer?quote:
Ha die Veulen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
En wat voor weer word het zondag meneer?
![]()
Nou moeten we niet te ver vooruit kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
En wat voor weer word het zondag meneer?
![]()
Ik heb ook nooit last van motten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt of gezegd (bij sommige woorden weet ik het echt niet), heb ik nooit last van motten.
Waarschijnlijk omdat mijn kasten vol met heerlijk geurende zeepjes liggen.
Je gaat natuurlijk ook niet zo maar een nieuwe wasmachine kopen.
Maar ik heb zondag een evenement in de openluchtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou moeten we niet te ver vooruit kijkenik kan wel zeggen dat we een regenachtige dag krijgen, maar kan ook zomaar een zomerdag worden met veel zon en zomerse temperaturen, maar kan ook zomaar een omslag worden naar herfst weer met stormen en onweersbuien
kortom, verder dan 2 dagen moet je niet gaan voorspellen, vooral niet met zulk weer
Je wast kleding wel met de ritsen dicht??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat me wasmachine die gaten in kleding maakt.![]()
Dan komen we daar toch gezellig weer op terug?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik heb zondag een evenement in de openlucht![]()
(Gezellige boerenkermis op de kinderboerderij...)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wast kleding wel met de ritsen dicht??
Edit: waskweer
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan komen we daar toch gezellig weer op terug?
Tja het zou moeten kunnen, hij zweeft daar ergens hoog in de lucht!quote:
Dan ligt het daar iig niet aan... ik weiger opvoedkundig gezien zelfs spijkerbroeken te wassen waarvan de ritsen niet dichtzittenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Stom he, dat je soms op iemands uiterlijk kan afgaan en dan heb je 3 woorden met hem/haar gewisseld en dan denk je wat een arrogante *#$(*#$)#)%$
quote:
mmm nou dan hoop ik dat me eerste indruk gelijk had.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ligt het daar iig niet aan... ik weiger opvoedkundig gezien zelfs spijkerbroeken te wassen waarvan de ritsen niet dichtzitten
Ja soms heb je dat.... soms blijkt het achteraf mee te vallen en soms had je eerste indruk helemaal gelijk
Trusteeeeeeeeeeeeee ut was gezelliequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]gewoon doen, maar als het niet uit komt, dan ben je het geld wel mooi kwijt
![]()
Ik ga mijn bedje opzoekentot morgen!
Echt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
Dan ligt het daar iig niet aan... ik weiger opvoedkundig gezien zelfs spijkerbroeken te wassen waarvan de ritsen niet dichtzitten
Trustequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Ik ga me bed in,![]()
![]()
Volgens mij ben ik vanavond OPPERbaggeraar.![]()
Zit jij nou die arme poes uit te schelden?quote:
Ze stinkt......de laatste paar dagen natvoer gehad..... en het verschil is zooooo groot, we hebben zelfs de kattenbak naar de gang verhuisd!quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit jij nou die arme poes uit te schelden?![]()
Moet ik de COS nalezen of ehm... is het niet FOK! gerelateerd??quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
[..]
mmm nou dan hoop ik dat me eerste indruk gelijk had.![]()
![]()
Ja echt, m'n wasmachine centrifugeert op 1600 toeren, als shirtjes dan langs de rits van een spijkerbroek schuren gaat het gegarandeerd naar de filistijnen...quote:
Katten zijn zooo leuk. Ik snap best dat je dan even niet meer ruikt hoe ze stinkt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Ze stinkt......de laatste paar dagen natvoer gehad..... en het verschil is zooooo groot, we hebben zelfs de kattenbak naar de gang verhuisd!
Maar ze moet altijd even tutten met mama...... lekker melken en sabbelen aan mn trui. En dat is zo lief...... dus dan mag ze best stinken!![]()
Waarom op 1600 toeren, heb je geen droger?quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt, m'n wasmachine centrifugeert op 1600 toeren, als shirtjes dan langs de rits van een spijkerbroek schuren gaat het gegarandeerd naar de filistijnen...
En ik kan wel 10 keer roepen "rits dicht als het de wasmand ingaat" maar als hij het dan niet doet en ik het dan zelf maar doe dan hoeft ie het nog niet te doen
Geen nat voer meer geven, dan stinken ze ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Katten zijn zooo leuk. Ik snap best dat je dan even niet meer ruikt hoe ze stinkt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
Ja echt, m'n wasmachine centrifugeert op 1600 toeren, als shirtjes dan langs de rits van een spijkerbroek schuren gaat het gegarandeerd naar de filistijnen...
En ik kan wel 10 keer roepen "rits dicht als het de wasmand ingaat" maar als hij het dan niet doet en ik het dan zelf maar doe dan hoeft ie het nog niet te doen
Ook, maar hoe droger het uit de wasmachine komt hoe minder lang de droger er mee bezig is... en dus minder energie gebruiktquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waarom op 1600 toeren, heb je geen droger?
Ik ben er verder ook vrij makkelijk mee hoor, ik gooi vrijwel alles in de droger, op een paar dingen na die er echt niet in moeten... maar rits niet dicht is niet gewassen....quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat me ma het niet horen hoor.
Ik gooi alles echt zo in de wasmand. De gene die het in de wasmachine gooit zoekt het lekker maar uit... Ben bijzonder associaal op dat gebied.
Komt denk ik omdat we hier jaren geen wasmachine hebben gehad en dan maakt het niks uit wat je met die dingen doet. Tegenwoordig gooien we het wel in de machine. Maar ik kijk nooit naar ritsen en dat soort dingen. Ik geef ook niet om kleding. De paar dingen die wel belangrijk zijn en net moeten blijven gaan geheel automatisch op de handwas...![]()
Iedereen zo z'n tik. Ik strijk alles. En met alles bedoel ik ook echt alles behalve sokken. Maar inclusief theedoeken en zakdoekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er verder ook vrij makkelijk mee hoor, ik gooi vrijwel alles in de droger, op een paar dingen na die er echt niet in moeten... maar rits niet dicht is niet gewassen....
Ik sorteer de boel ook verschrikkelijk braaf op kleur enzo
Strijken??quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iedereen zo z'n tik. Ik strijk alles. En met alles bedoel ik ook echt alles behalve sokken. Maar inclusief theedoeken en zakdoeken
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
Strijken??
Blouses uit de wasmachine ophangen en dan moet er idd nog gestreken worden, verder eigenlijk niets.
Ach ja, zo hebben we allemaal zo onze eigenaardighedenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar
Ik geef trouwens toe dat ik mezelf in dat opzich soms wel belachelijk vind. Zit ik een superstrakke rijbroek te strijken, die dingen kreuken helemaal niet![]()
Maar het is een obsesie, alles van de droogrekken zo op de strijkplank.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Mijn droger is mijn stijker![]()
Ik kan niet strijken, bij elke vouw die ik strijk ontstaat er een nieuwe vouw![]()
Of je hangt ze op natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
Dan strijk ik een overhemd, leg die in de kast en als ik hem eruit haal zit hij zo vol vouwen, dat ik weer opnieuw moet strijken. Daarom zijn er geen overhemden meer in mijn huis.
Edit: meer een topic voor overdag![]()
60 graden is fris zat en de droger strijkt en ondoet het weefsel wel van ongewenste pluizen en haren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Met een droger is het ook bijna niet nodig hoor.. hoewel ik wel eens van een vriendin op m'n donder krijg dat ik m theedoeken niet strijk... zij vindt dat wel zo hygiënisch.... maar ik was de handdoeken en theedoeken daarentegen weer op 60 of 95 graden... en dat lijkt me al fris zat
Dat gaat me niet lukken. Ook dat strijk ik namelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Ach ja, zo hebben we allemaal zo onze eigenaardigheden
Ik ben vooral van zo makkelijk mogelijk, dus het beddengoed wat 's morgens in de wasmachine gaat ligt 's avonds weer schoon op bed.
Okee dat heb ik dus niet, want ik was zo koud mogelijk. Ik vind 40 graden meestal wel goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
![]()
Met een droger is het ook bijna niet nodig hoor.. hoewel ik wel eens van een vriendin op m'n donder krijg dat ik m'n theedoeken niet strijk... zij vindt dat wel zo hygiënisch.... maar ik was de handdoeken en theedoeken daarentegen weer op 60 of 95 graden... en dat lijkt me al fris zat
Ach... eens in de zoveel tijd (als ik een helemaal katoenen witte was bij elkaar kan krijgen) dan doe ik een 95 graden was tussendoor... wordt het door en door schoon en voor de wasmachine is het ook goed dat er af en toe kokend water door de leidingen gaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
60 graden is fris zat en de droger strijkt en ondoet het weefsel wel van ongewenste pluizen en haren.
Dat is het laatste wat ik erover kan zeggen
LOL Waarom denk je dat het er bij mij dezelfde dag weer opligt?? Hoef ik het lekker niet te strijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken. Ook dat strijk ik namelijk![]()
Ooit ga ik het wel aflerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
LOL Waarom denk je dat het er bij mij dezelfde dag weer opligt?? Hoef ik het lekker niet te strijken
Maar serieus: beddengoed, handdoeken, ondergoed... dat gaat hier allemaal op minimaal 60 graden...
<knip>quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL Waarom denk je dat het er bij mij dezelfde dag weer opligt?? Hoef ik het lekker niet te strijken
Maar serieus: beddengoed, handdoeken, ondergoed... dat gaat hier allemaal op minimaal 60 graden...
Ze eten ook altijd droogvoer, we hadden alleen vorige week een probleempje met de bank, dus waren we gedwongen even goedkoop te doen en een blik te halen.......... eeeeeew stinkies worden het dan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen nat voer meer geven, dan stinken ze ook niet![]()
Mijn wasmachine weegt het wasgoed... en geeft dus ook aan hoeveel wasmiddel erin moet... dat scheelt op een volle machine meestal een kwart wasmiddel want als hij vol is staat de beladingsmeter op 75%... en dan hoeft er dus ook minder wasmiddel inquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ooit ga ik het wel afleren
Mare 60 dan vind ik meestal zo onzinnig. 40 graden is het ook wel schoon. En als dat mijn bijdragen aan het milieu is. Tja...
Zie zo doen we allemaal watquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
Mijn wasmachine weegt het wasgoed... en geeft dus ook aan hoeveel wasmiddel erin moet... dat scheelt op een volle machine meestal een kwart wasmiddel want als hij vol is staat de beladingsmeter op 75%... en dan hoeft er dus ook minder wasmiddel in
Verder is hij super zuinig qua water en energie, dus dat is dan mijn bijdrage aan het milieu![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:18 schreef Sug4r het volgende:
Wat een Libelle praat hier![]()
Ik was ook mijn beddengoed 's morgens en dan gaat het 's avonds het bed weer op...dat scheelt werk en ik vind het heerlijk fris![]()
trouwens
Ik ken dat... ik heb de streams dan ook akelig weinig aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had na die ranzigheid op de streams even geen behoefte aan DGK![]()
Ik zou niet alles zeggen hoorquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
Maar.... voor ik het hier koud begin te krijgen....
Truste![]()
![]()
Truste mevrouwquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Ik heb het maar heel zelden koud. Tenminste, ik heb wel altijd koude voeten. Maar daar is geen kruid tegen gewassen. Zelfs als het 30 graden is sta ik 's ochtends op met ijsklompjesquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:47 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb van die heating pads die werken als een soort kruik..mmm lekker is dat wanneer het koud is.
Ik heb gedroomd over Brian die aan het parachutespringen was?quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:21 schreef FuTilE het volgende:
Heu, is er hier nog iets surrealistisch aan de gang?!
Zijn para ging toch hopelijk niet uit!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 04:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd over Brian die aan het parachutespringen was?![]()
En nou kan ik niet meer slapen.![]()
Ja IK heb je vreselijk gemist, je hebt gezien dat ik gisteren vrijwel in me uppie heb zitten baggeren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:raad eens wiens computer weer gemaakt is....
![]()
jullie hebben me natuurlijk vreselijk gemist enzo...![]()
![]()
heb nog niet terug gelezen.. moet nog m'n hele outlook weer instellen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja IK heb je vreselijk gemist, je hebt gezien dat ik gisteren vrijwel in me uppie heb zitten baggeren.![]()
als je unaniem weggestemd wordt kom je niet meer terug, en geen vervanging, als je zelf weg gaat komt er iemand voor je in de plaats.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:27 schreef Jaytonism het volgende:
Snap er nie altijd alles van.. Kan iemand mij kort de stemmingswijze uitleggen? En hoe kan je een villa winnen als er de hele tijd mensen bijkomen..
Domme vragen voor jullie maybe, enlighten me!
ja eend....quote:
Aanvulling: degenen die zelf weggaan worden alleen het eerste jaar vervangen. Dus wie na 23 september 2007 zelf vertrekt zal niet meer vervangen worden, het kan echter zijn dat diegene zijn/haar inleggeld van ¤ 10.000,= dan toch kwijt is omdat die persoon er zelf dan nog geen jaar in zit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je unaniem weggestemd wordt kom je niet meer terug, en geen vervanging, als je zelf weg gaat komt er iemand voor je in de plaats.
voor de rest volg ik het niet lang genoeg om je te kunnen vertellen waarom nicolaas weg en weer terug was.
en dan nu weer ontopic..![]()
IKquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja eend....![]()
![]()
hey, wacht ,s doe zelluf s...![]()
Oké, thanks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aanvulling: degenen die zelf weggaan worden alleen het eerste jaar vervangen. Dus wie na 23 september 2007 zelf vertrekt zal niet meer vervangen worden, het kan echter zijn dat diegene zijn/haar inleggeld van ¤ 10.000,= dan toch kwijt is omdat die persoon er zelf dan nog geen jaar in zit.
Nicolaas was terug omdat de bewoners konden kiezen tussen een oude bekende of een onbekende als nieuwe bewoner... ze kozen voor een oude bekende, daarmee was de keuze relatief beperkt omdat Nathanael en Nena er door "fysiek geweld" uitgegaan waren, niet dat hun fysieke geweld in enige verhouding stond tot wat tegenwoordig toegestaan is overigens.
In dat kader is het trouwens ook vreemd dat Nicolaas terugkwam want die was immers verwijderd uit het huis door diskwalificatie: hij had handdoeken over de camera gehangen.
Feitelijk hadden dus alleen Annemieke, Ilona, Eveline en Stephan zo terug kunnen komen, die zijn iig zonder vorm van straf vertrokken of weggestemd (en voor Sylvia en Nicolaas geldt inmiddels hetzelfde)
Het hele programma is inmiddels veranderd: waar er in het begin nog een beetje stijl en klasse was qua bewoners en bezigheden is dat inmiddels helemaal voorbij....quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Oké, thanks.
Maar goed, Nena werd eruitgezet door een halve trap en Huub, Brian en weet ik wat allemaal die duwen en slaan erop los en iedereen blijft er in.. Kijkcijfers?
even een bagger rijtje...quote:
beter een baggeraar in je topic, dan 10 offlinequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
even een bagger rijtje...
hij weet van voren niet dat hij van achteren baggert
door de mand baggeren
op de spits baggeren
zich in de vingers baggeren
niet onder stoelen en banken baggeren
aan het kortste eind baggeren
iemand het leven zuur baggeren
Waar gebaggerd wordt, vallen spaanders
Wat de boer niet baggert, dat vreet hij niet
even Apeldoorn baggeren...
... etcetera etcetera....
voor de echte spreekwoorden en/of gezegden verwijs ik je naar wiki
...Iemand met open armen ontbaggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beter een baggeraar in je topic, dan 10 offline![]()
Horen, zien, baggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
...Iemand met open armen ontbaggeren![]()
er geen drol van baggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wist dat ik er was, moet je m maar niet zo voor open doel leggen![]()
Dat is de druppel die de emmer doet overbaggerenquote:
Eén baggeraar maakt nog geen topicquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Dat is de druppel die de emmer doet overbaggeren![]()
Ik zal er aan denken, komt voor de baggerquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wist dat ik er was, moet je m maar niet zo voor open doel leggen![]()
*In zijn vuistje baggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken, komt voor de bagger![]()
Dat valt moelilijk te baggertelliserenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is baggeren met de kraan open...
dat is baggeraars naar FOK! dragen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is baggeren met de kraan open...
over lijken baggeren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat valt moelilijk te baggertelliseren![]()
Kijk maar uit, voor je het weet sta je met die versie van bagatelliseren in het Originele taal- en spelfouten #15 topicquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat valt moelilijk te baggertelliseren![]()
je baggert mij de woorden uit de mond...quote:
k weet er ook nog eenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:07 schreef Talitha het volgende:
Ik weet er ook eentje!![]()
Spreken is zilver, baggeren is goud!
![]()
Wie a zegt moet ook b baggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:07 schreef Talitha het volgende:
Ik weet er ook eentje!![]()
Spreken is zilver, baggeren is goud!
![]()
alle beetjes baggeren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
k weet er ook nog een![]()
Een valse eendling baggert door mijn land![]()
Een vreemde Eend in de bagger.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
k weet er ook nog een![]()
Een valse eendling baggert door mijn land![]()
op een oude fiets moet je het baggeren...quote:
niet gebaggerd is altijd mis...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef PC eend het volgende:
Ik wil geen baggerfiguur slaan.... maar ik heb een baggersblock
de beste stuurlui baggeren aan wal...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zoals den Ian in den Esch Cee baggert, baggert Hij nergensch.
... en dat baggert als een tang op een varken...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de beste stuurlui baggeren aan wal...
Daar kun je bagger op innemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef Polonium-120 het volgende:
De weg naar de hel is gebaggerd met goede voornemens...
Welkom terug verloren baggerzoon!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zoals den Ian in den Esch Cee baggert, baggert Hij nergensch.
jij bent niet op je achterhoofd gebaggerd...quote:
Ik krijg er een baggerhoofd van.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jij bent niet op je achterhoofd gebaggerd...
ik bagger hier helemaal uit de band...quote:
... hoewel? ... ik kan baggeren als brugman...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef Polonium-120 het volgende:
ik wil niet kort door de bocht baggeren, maar het lijk er op dat ik hier voor spek en bonen mee bagger...
dat was een open deur in baggeren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... hoewel? ... ik kan baggeren als brugman...
Ik zou niet durfenquote:
het zou zo maar uit de hand kunnen baggeren... hieroquote:
De bagger word niet zo heet gegeten als hij opgediend wordtquote:
Wat jammer nouquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
De bagger word niet zo heet gegeten als hij opgediend wordt
Je moet maar zo denken, na bagger, komt zonneschijnquote:
... geen maat weten te baggeren....quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:58 schreef PC eend het volgende:
Zitten jullie hier nog steeds je een slag in de rondte te baggeren?
Geen bagger weten te houdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... geen maat weten te baggeren....
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, na bagger, komt zonneschijn
gewoon doen alsof je neus baggert...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zonneschijn hebben we vandaag wel weer genoeg gehad
en maar wachten tot je een ons baggert...quote:
Mijn mond baggert welquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je neus baggert...
we zullen ze eens een poepie laten baggeren...quote:
*laat een bagger scheet.*quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
we zullen ze eens een poepie laten baggeren...
Lage scheten wel dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoge scheten baggeren geen wind...
met lage scheten kun je geen poot aan de grond baggeren...quote:
Wat TLC in de rondte strooitquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:06 schreef Talitha het volgende:
Ik kan wel wat TLC gebruiken.Maar iedereen is 'm gesmeerd?!
![]()
Ga ik me elders nuttig maken.
Lekker door de mod baggerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
al is de bagger nog zo snel, de mod die achterhaalt m wel
nah, eend!quote:
Pssst... d'r naam was Angeliquequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
Feitelijk hadden dus alleen Annemieke, Ilona, Eveline en Stephan zo terug kunnen komen, die zijn iig zonder vorm van straf vertrokken of weggestemd (en voor Sylvia en Nicolaas geldt inmiddels hetzelfde)
Damn, je hebt helemaal gelijk, ik vond het al zo raar staan toen ik het typte.... en ik had eerst nog "Annemiek" staan maar dat vond ik ook al zo vreemd, dus er toen maar "Annemieke" van gemaaktquote:
Naja ze heeft er ook weer niet heel lang ingezetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Damn, je hebt helemaal gelijk, ik vond het al zo raar staan toen ik het typte.... en ik had eerst nog "Annemiek" staan maar dat vond ik ook al zo vreemd, dus er toen maar "Annemieke" van gemaakt
Eigenlijk is het maar een paar letters verschil![]()
Mwah... lang genoeg lijkt me... gewoon slordig van me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naja ze heeft er ook weer niet heel lang ingezeten![]()
Echt? Dacht dat nicolaas er best een tijd in had gezeten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
Mwah... lang genoeg lijkt me... gewoon slordig van me.
Erger nog: ze ging een dag na Nicolaas weg
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
Nope, die eerste keer maar 5½ week... hij ging 2 november weg en Angelique 3 november.
thanks speeds!quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Effe weerberichtje voor petraa![]()
Op dit moment vallen er aantal buien in Belgie, in de loop van de middag kunnen er op meer plaatsen buien gaan ontstaan waarvan sommige ook gepaart gaat met onweer. De temperaturen ligge rond de 20 a 21 graden. Tijdens buien verwacht ik geen hagel of windstoten![]()
Veel plezier vandaag!
goed plan dear, ff pauzequote:
zet ik wel ff verse...quote:
omdat wij in het echte leven zijn, en zij niet echt bestaan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Waarom duurt een 'ziekte' bij Brian, Huub en Eric altijd een halve dag, en bij mij 10 dagen (optimistische schatting).
Zal ik voor je komen zorgen ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Waarom duurt een 'ziekte' bij Brian, Huub en Eric altijd een halve dag, en bij mij 10 dagen (optimistische schatting).
En weer te laatquote:
maar gelukkig liep er alwéér een verse pot koffie!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar gelukkig liep er alwéér een verse pot koffie!
ik ben de buuf, jeweettoch...![]()
![]()
dat weet ik toch! je hebt het ook zo druk...quote:
nee, niksquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat weet ik toch! je hebt het ook zo druk...![]()
nog wat te roddelen?![]()
ja...quote:
werkse...quote:
Ja, de paracetamol is bijna op, en de boodschappen (vla, sap en andere vloeibaar spul) ook.quote:
ach gossie, dat klinkt serieus...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de paracetamol is bijna op, en de boodschappen (vla, sap en andere vloeibaar spul) ook.
Ik zie er tegenop het te gaan halen.
Dus kom maar ff brengen.![]()
Ja, dat had ik al bekeken, maar ze bezorgen nog niet in mijn straat (ik woon op 5 minuten van het station en op 10 minuten van het centrum van wereldstad Apeldoornquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach gossie, dat klinkt serieus...![]()
speciale zorg is wel nodig!
tja...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al bekeken, maar ze bezorgen nog niet in mijn straat (ik woon op 5 minuten van het station en op 10 minuten van het centrum van wereldstad Apeldoorn).
Maar ik ga wel om kwart voor 9 ofzo, dan is het rustig, en valt het minder op als ik perongeluk moet kotsen, of duizelig wordt en op de vloer moet gaan zitten.
Overigens verwacht ik dat het in een weekje of 2 wel weer goed is hoor, alleen ik vind Erics 'ziek zijn' zo treurig. Een half dagje.![]()
Rare vragen bestaan niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef TherAngelina het volgende:
Misschien een rare vraag... ah nee, die bestaan niet. Maar roken jullie in de buurt van jullie dieren of niet? En waarom wel of niet?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
@ Ian: je schilderij is vandaag bezorgd, ik stuur een foto zogauw het is gelukt met de spijkers in de muur (dat moet met een boor).
Hij viel iets tegen, vanwege donkergrijs ipv een door mij verwacht lichtergrijs, maar zeker een aanwinst voor mijn woning.
Dan maak ik wel ff een fototje, alleen hij hangt nu dus scheefquote:
Take your timequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan maak ik wel ff een fototje, alleen hij hangt nu dus schreef
Er moeten 2 spijkers in, en dat moet ik laten doen ivm onhandigheid (en ervaring dat Peter6000 die gaat doe-het-zelven meestal leidt dat beschadigingen).
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Maar zo gauw het is gelukt die 2e spijker in de muur te krijgen, hangt ie dus recht.
Het is wel jammer dat hij niet iets lichter-grijs is, vind ik. Maar desondanks past het mooi in mijn woonkamer.
Ik heb alleen maar grote doeken aan mijn muur hoor, kleine schilderijtjes passen niet in mijn megalomane denkstijl.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog groot ook![]()
Ach, het was een ode aan jou dus wat dat betreft is 'ie goed terecht gekomen.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar grote doeken aan mijn muur hoor, kleine schilderijtjes passen niet in mijn megalomane denkstijl.
ik had net sate gegeten en dat zag er net zo uit....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
De kid zat hier net te kijken en ik had m al gewaarschuwd dat het walgelijk zou worden....
Maar eigenwijs als hij is trok hij zich nix van mijn "ik heb toen niet eens de COS teruggelezen want ik ging al over m'n nek van het beetje wat ik van de volgende COS OP meekreeg" aan en bleef kijken... en die lag dus op een gegeven moment ook "GATVERDAMME" te roepen op de bank
Ik had hem, zodra ik wist dat het die kotstoestand was, al verteld hoe en wat... en bij het vertellen wat ik wist zat ik al te kokhalzen... en hij mij uit te lachen... maar goed, hij bleef zelf kijken, zijn keuzequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik had net sate gegeten en dat zag er net zo uit....
ach zolang hij niet over de plantjes en de buurman heen kotst.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had hem, zodra ik wist dat het die kotstoestand was, al verteld hoe en wat... en bij het vertellen wat ik wist zat ik al te kokhalzen... en hij mij uit te lachen... maar goed, hij bleef zelf kijken, zijn keuze![]()
nee? leeft hij niet meer?...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig niet.... ik moet er niet aan denken dat de buurman hier TV zit te kijken
maar verder zijn ze wel aardig...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
Jawel hoor.. alle buurmannen leven nog, zijn zelfs in blakende gezondheid, er zit er alleen niet 1 bij waarvan ik denk "gezellig, als jij een keer langskomt"
Dat dan wel weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
maar verder zijn ze wel aardig...
ho ho... ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat baggeren schiet ook niet op hier![]()
Alhoewel Petraa aardig op dreef was![]()
ik vind het bagger programma's...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Polonium-120 het volgende:
wat vinden jullie trouwens van al die bel programma's? al een keer iets gewonnen?...
BAGGEEEEUUUUUUR!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Polonium-120 het volgende:
wat vinden jullie trouwens van al die bel programma's? al een keer iets gewonnen?...
ik word niet warm of koud van die meisjes in stringetjes al aaiend over die poezen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik vind het bagger programma's...
's nachts he... 's nachts dan zie je die ontblote vrouwen bovenlichamen...quote:
PLASTIC BAGGEEEUUUR!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
's nachts he... 's nachts dan zie je die ontblote vrouwen bovenlichamen...
een paar weken voor kerst worden die vrouwen geimpregneerd anders vatten ze vlam...quote:
En nieuwe maken is duur?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een paar weken voor kerst worden die vrouwen geimpregneerd anders vatten ze vlam...
Ik vind het ook 3 x nix, maar een vriendin van me heeft een paar maanden geleden (in december volgens mij) een leuk bedrag gewonnen bij Lijn 4.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Polonium-120 het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook 3 x nix, maar een vriendin van me heeft een paar maanden geleden (in december volgens mij) een leuk bedrag gewonnen bij Lijn 4.....
wat is een leuk bedrag? boven de 10?...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook 3 x nix, maar een vriendin van me heeft een paar maanden geleden (in december volgens mij) een leuk bedrag gewonnen bij Lijn 4.....
Das waar... maar het kwam toen wel even heel erg goed uitquote:
ik kom zo... heb je een linkje?...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar eensch een nuttige bijdrage aan het smoelenboek ga leveren.
Een bedrag van 4 cijfers (voor de komma) en netto nog steeds beginnend met een 3quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wat is een leuk bedrag? boven de 10?...
het is aardig...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een bedrag van 4 cijfers (voor de komma) en netto nog steeds beginnend met een 3
oplichtersquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar... maar het kwam toen wel even heel erg goed uit
Wel opvallend dat het zo'n programma 8 weken kost om een bedrag over te maken... en het dan ook pas aankomt op die laatste dag van die 8 weken
Ik ben nog in overleg met mezelf.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik kom zo... heb je een linkje?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |