bij mij ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:59 schreef nebelung het volgende:
Bij mij maakt die moeder-dochter-moeder relatie altijd was los![]()
Haha, hou echt van Family Guy!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:15 schreef Billy_Mack het volgende:
Family Guy had hierover een grappig filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=4vTqDC8sBtw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door UnderTheWingsOfLove op 14-08-2007 16:20:09 ]Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
hier dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Aflevering 20: Lorelai? Lorelai?
Nu het afstuderen eraan dreigt te komen, wordt Rory bang voor de toekomst. Lorelai probeert haar op te vrolijken met een dagje shoppen
en eten. Lorelai is blij op te merken dat Luke weer de pet draagt die zij
aan hem gegeven heeft, en nodigt hem uit mee te gaan naar een
karaoke-avond in een lokale bar. Na een paar drankjes gaat Lorelai het podium op om een hartelijk nummer te zingen dat overduidelijk naar
Luke gericht is. Logan komt terug van een zakenreis naar California en gaat naar Lorelai om zijn toekomst met Rory te bespreken.
Ja dat had ik ook in jouw het topic gezet..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
hier dus
Ik heb me rotgezocht ja
ik heb de aflevering van vorige week gemist en daar baal ik best wel van
Ik had even een topic geopend om te vragen wat ik gemist had, omdat ik dit topic nergens kon vinden...
ik zag hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook in jouw het topic gezet..![]()
Zelfmoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Na vanavond nog maar 1 aflevering
Hoe moet dat nu?!
wat?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Na vanavond nog maar 1 aflevering
Hoe moet dat nu?!
ik heb de video al ingesteldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het maar heel groot omcirkelt in de gids. Dan vergeet ik de aflevering van vanavond tenminste niet.
en je hebt geen eigen tv ofzo???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb de video al ingesteld
mijn vader, tante en broer zijn namelijk thuis, en het is geen kijken als die er doorheen zitten te wouwelen en zuchten omdat ze er geen flikker aan vinden
nee, ik logeer tijdelijk bij mijn oudersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
en je hebt geen eigen tv ofzo???
dan kan je toch lekker op je gemak kijken...
bij mij dus ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Hm, te vroeg gejuigd, het signaal valt regelmatig weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |