bij mij ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:59 schreef nebelung het volgende:
Bij mij maakt die moeder-dochter-moeder relatie altijd was los![]()
Haha, hou echt van Family Guy!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:15 schreef Billy_Mack het volgende:
Family Guy had hierover een grappig filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=4vTqDC8sBtw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door UnderTheWingsOfLove op 14-08-2007 16:20:09 ]Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
hier dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Aflevering 20: Lorelai? Lorelai?
Nu het afstuderen eraan dreigt te komen, wordt Rory bang voor de toekomst. Lorelai probeert haar op te vrolijken met een dagje shoppen
en eten. Lorelai is blij op te merken dat Luke weer de pet draagt die zij
aan hem gegeven heeft, en nodigt hem uit mee te gaan naar een
karaoke-avond in een lokale bar. Na een paar drankjes gaat Lorelai het podium op om een hartelijk nummer te zingen dat overduidelijk naar
Luke gericht is. Logan komt terug van een zakenreis naar California en gaat naar Lorelai om zijn toekomst met Rory te bespreken.
Ja dat had ik ook in jouw het topic gezet..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
hier dus
Ik heb me rotgezocht ja
ik heb de aflevering van vorige week gemist en daar baal ik best wel van
Ik had even een topic geopend om te vragen wat ik gemist had, omdat ik dit topic nergens kon vinden...
ik zag hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook in jouw het topic gezet..![]()
Zelfmoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Na vanavond nog maar 1 aflevering
Hoe moet dat nu?!
wat?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Na vanavond nog maar 1 aflevering
Hoe moet dat nu?!
ik heb de video al ingesteldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het maar heel groot omcirkelt in de gids. Dan vergeet ik de aflevering van vanavond tenminste niet.
en je hebt geen eigen tv ofzo???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb de video al ingesteld
mijn vader, tante en broer zijn namelijk thuis, en het is geen kijken als die er doorheen zitten te wouwelen en zuchten omdat ze er geen flikker aan vinden
nee, ik logeer tijdelijk bij mijn oudersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
en je hebt geen eigen tv ofzo???
dan kan je toch lekker op je gemak kijken...
bij mij dus ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Hm, te vroeg gejuigd, het signaal valt regelmatig weg
ik denk het ook!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef Fannetje het volgende:
Het liedje van Opa en Oma was briljant!
Ik ben zóóó benieuwd naar volgende week! Ik gok op een einde met Lorelai en Luke
preciesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef Smash-it het volgende:
Ha! Ze is zo verstandig, Rory dus. Ik zou het ook niet gedaan hebben, hallo 22. Je kan over tien jaar ook nog trouwen. Nu lekker carriere maken ergens waar jij wil, niet een stom huis met een stomme guacemole producerende boom.
ik ben dus niet de enige die zich dat afvroeg!quote:Hoe zou Kirk naar de wc gaan?
Ik schreef al eerder dat ik het echt moeilijk heb als een serie stopt die ik zo intensief heb gevolgd... Ally McBeal, Melrose Place, Beverly Hils 90210, Friends.... tranen met tuitenquote:
Ja, ik denk het ook welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Gaan we volgende week met zijn allen janken om de laatste aflevering?![]()
UB lijkt mij ook helemaal geweldig, maar dan heb ik weer een serie erbij die ik persé wil zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook wel
Ik ga Ugly Betty wel volgen, lijkt me wel leuk!
Volg GA ook en CSI en Medical Investigation en..
Die speelt alleen nog maar afquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:19 schreef Luchtbel het volgende:
Videorecorder SOL, helemaal zo gek nog niet
Wij hebben volgende week een heus GG-afscheidsfeest. Leuk. Alleen ook triest.
Als je een goedgoorGG voedsel/product meebrengt mag je wel bij ons kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die speelt alleen nog maar af![]()
Ik wil die laatste afl. eik ook helemaal niet alleen zien, dus jij hebt het goed geregeld. Maargoed ik kom wel ff op FOK! uithuilen
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Als je een goedgoorGG voedsel/product meebrengt mag je wel bij ons kijken
Ik had het ook erg bij Everwoodik schaam me erg want het was een vreselijke serie maar toch
en bij Buffy en Ally ook. Ik weet nog wat ik at tijdens de laatste uitzending van Buffy
En vannacht verliet dr Carter de ER, huhuhm
![]()
![]()
Ik moest btw wel ff denken, ik las niet goed, ik denk wat hebben Geer en Goor hier nu mee te makenquote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Dames...het vlgnd topic gaat het GG-napraat-topic worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |