inderdaad, gewoon 3 seizoenen huren of anders niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Suijk het volgende:
Ik zie ook nog niet helemaal wat we precies met die Krkic zouden moeten. Het gastje is 16 jaar, die gaat echt nog geen bepalende rol in het elftal spelen. En zodra het interessant wordt, moet 'ie weer weg.
Gewoon eigen talenten beter door ontwikkelen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad, gewoon 3 seizoenen huren of anders niet.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kijken ze ook nog na hoevaak je voorgaande seizoenen bent geweest? Dan zit ik wel goed met iets van 23 wedstrijden namelijk (beker, Uefa Cup, enzovoort).
Als onze talenten met zon talent kunnen trainen is dat natuurlijk mooi meegenomen. Maar een versterking voor het 1e kan een 16 jarige jongen niet zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Gewoon eigen talenten beter door ontwikkelen..
In de jeugd scoren zegt niks. Babel was ook onstopbaar in de jeugd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen, Hij heeft iets van 900 doelpunten in 8(11?) seizoenen gescoord. Reken maar dat zo een talent iets kan toevoegen hier.
Seizoenskaart op 412, 413 of 414 lukt je sowieso wel. En 410 kom je dan inderdaad zo opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sta sinds de winterstop op de wachtlijst voor 410, of dat gaat lukken weet ik niet. Toen de algemene inschrijving open ging heb ik gebeld en is er achter mijn naam de aantekening gezet dat ik als dat niet lukt op Noord (412-414) wil komen te zitten. Dat zou waarschijnlijk geen probleem worden, werd me toen verteld. Nog niks gehoord alleen, zal binnenkort wel komen.
Noord is ook best, kom ik 410 ook wel op. Heb er het afgelopen seizoen ook vrijwel iedere keer gestaan. In ieder geval als ik het wilde.
Staat gewoon op internet hoor, doe geen moeitequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef toma het volgende:
In de Pers stond vandaag een mooi portret over de loopbaan van Kluivert. Zal m ff inscannen.
Manucharyan had toch ook honderden goals gemaakt ofzo....heeft hier ook nog vrij weinig laten zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen, Hij heeft iets van 900 doelpunten in 8(11?) seizoenen gescoord. Reken maar dat zo een talent iets kan toevoegen hier.
Mooi stuk ja. Echt zonde, die jongen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Staat gewoon op internet hoor, doe geen moeite![]()
http://depers.republisher.modernmedia.nl/
quote:
Ah, Fons de Poel heeft weer eens een van z'n hijgerige televisiereportages uitgeschreven en naar de krant gestuurdquote:
Hij zegt wel precies waar het op staat. Kluivert was een super talent maar heeft het helemaal vergooit door feesten zuipen en achter de vrouwen aan te zitten. Dood zonde van zo'n groot talent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:57 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ah, Fons de Poel heeft weer eens een van z'n hijgerige televisiereportages uitgeschreven en naar de krant gestuurdDie quotes kwamen me al zo bekend voor.
helemaal mee eens, alleen zijn aanwezigheid alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef jna het volgende:
Ajax is eigenlijk gewoon verplicht om Kluivert nu een contract aan te bieden. Al is het alleen maar om de jongelingen te helpen.
Ja, maar dat is niets nieuws toch? Kluivert is een mooi persoon om een profiel over te maken, maar ik heb gewoon een grafhekel aan Fons de Poelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef toma het volgende:
Hij zegt wel precies waar het op staat. Kluivert was een super talent maar heeft het helemaal vergooit door feesten zuipen en achter de vrouwen aan te zitten. Dood zonde van zo'n groot talent.
Wat n kut tekstquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben een beetje klaar met donk en de donk grappen.
Bronquote:Transfer Sneijder van de baan?
De transfer van Wesley Sneijder naar Valencia lijkt van de baan. De Spaanse club heeft bij monde van manager Amedeo Carboni laten weten aan de leiding van Ajax laten weten dat ze niet meer dan 12 miljoen euro zal bieden als transfersom. Dat bedrag is voor Ajax veel te weinig. Valencia heeft daarentegen weinig financiele middelen om een transfer van deze omvang te financieren.
Gezien het feit dat Ajax zich geplaatst heeft voor de voorronde van de Champions League en het miljoenenbal lonkt is van een noodzaak om spelers te verkopen geen sprake. Gisteren liet trainer Henk ten Cate weten op AT5 dat hij ervan uit gaat dat Sneijder blijft. Tegelijkertijd zei Carboni voor een Valenciaans tv-station dat de transfer 'waarschijnlijk van de baan is'.
AC Milan, Manchester United, Barca, Chelsea, Tottenham zullen zich straks o.a. wel meldenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
Een tiental clubs nog wel. Ik heb voorlopig alleen Valencia gehoord.
Dat is jouw verwachtig dus, in je eerdere reactie laat je blijken alsof zij al aan de deur kloppenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
AC Milan, Manchester United, Barca, Chelsea, Tottenham zullen zich straks o.a. wel melden.
Dat zal best, maar de kans dat Sneijder blijft schat ik op 0,0% reëel gezien. Overigens zullen Man U en Bayern voor volgend seizoen flink hun beurs opentrekken. Money makes the world go aroundquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is jouw verwachtig dus, in je eerdere reactie laat je blijken alsof zij al aan de deur kloppen.
Dat zal idd moeten willen ze Sneijder hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Overigens zullen Man U en Bayern voor volgend seizoen flink hun beurs opentrekken.
Zat ik net ook te denken. Ben even 10 uurtjes weg om te werken en ik kan weer een heel topic door gaat spitten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:08 schreef Houniet het volgende:
die Ajax topics gaan me hard zeglijkt wel SC
![]()
zoek ff livetopics opquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:02 schreef vogeItjesdans het volgende:
Iemand die een ava van die 1-0 van Sjonnie kan maken, vooral het juichen erna, vast wel iemand toch?
hoe kom je 410 op? gewoon lang die hekjes en langs de stewards??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef kevin6188 het volgende:
Noord is ook best, kom ik 410 ook wel op. Heb er het afgelopen seizoen ook vrijwel iedere keer gestaan. In ieder geval als ik het wilde.
Niet alles hoeft online haha, maar er zijn zat redenen om 410 op te komenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
hoe kom je 410 op? gewoon lang die hekjes en langs de stewards??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |