abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49900845
bron: nu.nl
quote:
DEN HAAG - De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dat zei fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag.
ANP

Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.

De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko.
..... brengt hij zijn eigen goede idee om zeep door weer Marokkanen erbij te betrekken.

Het was zo'n goed idee, mag wmb ook op bleke hangjongeren worden uitgevoerd, of Antilliaanse dealers, maar het plan is al door de Tweede Kamer naar de prullenbak verworpen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  PR/Manusje van alles dinsdag 29 mei 2007 @ 19:52:41 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_49900978
Het was dan ook wel een verdomd slecht plan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:53:26 #3
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49901014
"Zo, iemands benen aan gort knallen, met garantie van immuniteit! Henk! Ga je mee knallen!?"
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_49901032
misschien met rubberen kogels wel een mooi ideetje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:54:55 #5
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_49901079
"HENK! KAN IE?"
"Even wachten, iets met de polis"
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:55:19 #6
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_49901098
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:57:15 #7
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49901177
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef sombogywogy het volgende:
Mag ik jou vragen wat jij denkt wat voor schade rubber kogels aanrichten?
Rubber impliceert namelijk dat het 'zacht' is. Ik wacht je antwoord af.
pi_49901354
ik dacht dat het als t niet op hoofd enzo komt niet dodelijk is maar wel iemand goed k.o, e.d kan maken, en erg grote blauwe plekken kan opleveren.
Maar wat weet ik er nou vanaf..
pi_49901360
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef sombogywogy het volgende:
Kogels met uranium werkt beter.
pi_49901508
Wat een kutidee weer van Wilders
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:04:44 #11
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49901531
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef sombogywogy het volgende:
ik dacht dat het als t niet op hoofd enzo komt niet dodelijk is maar wel iemand goed k.o, e.d kan maken, en erg grote blauwe plekken kan opleveren.
Maar wat weet ik er nou vanaf..
Je staat er in ieder geval open voor:
quote:
Rubber bullets are rubber or rubber-coated projectiles fired from guns. They are usually non-lethal, unless fired at short range, but are often heavy enough to pierce skin. [..]
wiki
pi_49901616
Was er niet zo ver naast, maar nog leuker is als ze met paintballs gaan schieten, kunne ze achteraf al de met paintball gekleurde mensen gaan oppakken
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:11:03 #13
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49901790
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef sombogywogy het volgende:
Was er niet zo ver naast, maar nog leuker is als ze met paintballs gaan schieten, kunne ze achteraf al de met paintball gekleurde mensen gaan oppakken
Rubber kogels zijn of van volledig rubber, of een normale kogel met een laagje rubber. Dit zorgt uiteraard voor een andere ballistieke eigenschappen, impact en effect binnenin het lichaam.

Paintballen zou slechts een compromis zijn waar ik het niet mee eens ben. Met paintball draagt men niet voor niets brillen, en het is echt niet dat men express elkaars ogen uit wilt knallen tijdens een wedstrijd paintball.
Die kogels wijken soms aardig af.
pi_49901952
haha, tuurlijk, maar is natuurlijk ook een beetje sarcastisch he,
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:19:18 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49902118
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef sombogywogy het volgende:
haha, tuurlijk, maar is natuurlijk ook een beetje sarcastisch he,
Dat begrijp ik, maar je weet het nooit.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:24:38 #16
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_49902352
Kutplan, maar z'n fans zullen het wel fantastisch vinden.
pi_49903368
Wilders
graag op anoniem
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:53:29 #18
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_49903522
Autochtone voetbalsupporters en kampers die de A2m blokkeren mogen van mij ook wel afgeschoten worden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_49904991
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
A2m
pi_49905045
Goed idee
Wilders
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_49905373
Jezus wat een dom idee, ongelooflijk zeg.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:55:12 #22
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:02:34 #23
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49906778
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Kutplan, maar z'n fans zullen het wel fantastisch vinden.
Het duurde even, , maar zo te zien wel ja.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:02:56 #24
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_49906796
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
bron: nu.nl
[..]

..... brengt hij zijn eigen goede idee om zeep door weer Marokkanen erbij te betrekken.
Precies, hij had over VVV Venlo moeten beginnen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:07:15 #25
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49906991
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Kogels met uranium werkt beter.
Ja, laten we onschuldige passanten jaren later ook nog even bestralen. . . .
pi_49907018
koreaanse toestanden hier
pi_49907114
Oke, een hoop mensen vinden het een dom plan. Dan wil ik graag de veel betere ideeen weten.

Ik ben serieus van mening dat een kogel in de knieen een afschrikwekkend effect heeft. In ieder geval zal het (mijns inziens) sneller werken dan een peloton ME waarmee weer eens een veldslag vol met vernielingen wordt aangericht.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:09:52 #28
169026 Kijkeensaan
Helegaar wel!
pi_49907117
Wilders is echt compleet gestoord.
Ik heb je zo versierd.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:15:47 #29
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49907413
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:09 schreef Metal_Mart het volgende:
Oke, een hoop mensen vinden het een dom plan. Dan wil ik graag de veel betere ideeen weten.

Ik ben serieus van mening dat een kogel in de knieen een afschrikwekkend effect heeft. In ieder geval zal het (mijns inziens) sneller werken dan een peloton ME waarmee weer eens een veldslag vol met vernielingen wordt aangericht.
Tanks in de straten ala Mao zal ook wel een 'afschrikwekkend' effect hebben volgens jou dan. Ik vind het niet meer dan bespottelijk en belachelijk. Dat je met de suggestie komt van 'kom maar met een beter idee dan' impliceert dat ik maar een compromis moet maken, en, even theoretisch, maar voorstander moet zijn van halve rubber kogels.

Ik heb het antwoord: nee. Doe maar gewoon de brandslang. En als je denkt dat dat toch maar 'zacht water' is, dan stel ik even voor dat je even de hogedrukspuit op je voet zet. Disclaimer: je zal je voet ernstig verminken of kwijtraken.
pi_49907672
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Tanks in de straten ala Mao zal ook wel een 'afschrikwekkend' effect hebben volgens jou dan. Ik vind het niet meer dan bespottelijk en belachelijk. Dat je met de suggestie komt van 'kom maar met een beter idee dan' impliceert dat ik maar een compromis moet maken, en, even theoretisch, maar voorstander moet zijn van halve rubber kogels.

Ik heb het antwoord: nee. Doe maar gewoon de brandslang. En als je denkt dat dat toch maar 'zacht water' is, dan stel ik even voor dat je even de hogedrukspuit op je voet zet. Disclaimer: je zal je voet ernstig verminken of kwijtraken.
Zo leuk he, mensen die gelijk zo heerlijk kunnen overdrijven. Alsof de politie de boel omsingelt en een M-16 of een Houwitser op ze leegpompt.

Het gaat om relschoppers, die na een DUIDELIJKE WAARSCHUWING, nog altijd niet verdwenen zijn. Dan is een gerichte actie, een kogel in het been dus, alleen op DIE personen echt niet zo gek.

Ik gaf die agenten tijdens het 'kampioensfeest' van Feyenoord in 1999 groot gelijk dat ze schoten. En met mij velen denk ik.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_49907683
Laat Wilders maar eerst een nieuwe kapper zoeken voordat hij met dat soort ideëen op tafel komt.

ontopic: Er zijn ook vaak genoeg dit soort rellen, maar dan met Nederlandse Ajax/Feyenoord supporters (voornamelijk autochtonen dus). Toen had hij dit soort ideëen nog niet. Wel weer een typisch Wilders ding om dit na een incident met Marokaanse supporters te doen.
pi_49907816
op zich wel een goed plan

gaat alleen niet werken, altijd wel een incompetente agent/ME'er die mis schiet en iets verkeerds raakt (borst oid..)
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:24:33 #33
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49907823
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Zo leuk he, mensen die gelijk zo heerlijk kunnen overdrijven. Alsof de politie de boel omsingelt en een M-16 of een Houwitser op ze leegpompt.

Het gaat om relschoppers, die na een DUIDELIJKE WAARSCHUWING, nog altijd niet verdwenen zijn. Dan is een gerichte actie, een kogel in het been dus, alleen op DIE personen echt niet zo gek.

Ik gaf die agenten tijdens het 'kampioensfeest' van Feyenoord in 1999 groot gelijk dat ze schoten. En met mij velen denk ik.
Ik sta agenten die hun geschonken macht soms misbruiken zoveel middelen niet toe, om eerlijk te zijn.
En wie overdrijft er, jij of ik? Zoals ik zei, een ME wagen met waterkanon erop werkt prima, daar redden ze zich maar mee. Vuurwapens zet je maar in tegen zware criminelen.

Als je van mening bent dat ik overdrijf: een knie geraakt door een kogel herstelt nooit.
pi_49907973
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef Metal_Mart het volgende:
Het verbaast me dat je deze onzin uit durft te kramen. Tering man
pi_49908044
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:24 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik sta agenten die hun geschonken macht soms misbruiken zoveel middelen niet toe, om eerlijk te zijn.
En wie overdrijft er, jij of ik? Zoals ik zei, een ME wagen met waterkanon erop werkt prima, daar redden ze zich maar mee. Vuurwapens zet je maar in tegen zware criminelen.
Jij vindt het dus normaler dat mensen helemaal tot pulp worden geslagen en de boel wordt vernield, dan dat ze gelijk uitgeschakeld worden met 1 goed gemikt schot? Wat is dat nu voor vreemde manier van redeneren?
pi_49908112
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Het verbaast me dat je deze onzin uit durft te kramen. Tering man
Ik word hier echt zo moe van. Een simpele one-liner waardoor het lijkt alsof je iets intelligents hebt te zeggen, terwijl er daadwerkelijk een hoop stront staat zonder enige inhoud.
pi_49908231
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef Metal_Mart het volgende:
Een simpele one-liner waardoor het lijkt alsof je iets intelligents hebt te zeggen, terwijl er daadwerkelijk een hoop stront staat zonder enige inhoud.
Veel verschil tussen mijn waardeloze one-liners en jouw onzin is er dus niet
pi_49908283
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Jij vindt het dus normaler dat mensen helemaal tot pulp worden geslagen en de boel wordt vernield, dan dat ze gelijk uitgeschakeld worden met 1 goed gemikt schot? Wat is dat nu voor vreemde manier van redeneren?
Nou prima dan, volgende keer dat jij dronken de kroeg uit komt wandelen en een stoeltje op het terras van de kroeg in mekaar trapt, zorgen we dat de portier die zogenaamd goed kan mikken jou gewoon een kogel geeft.
graag op anoniem
pi_49908317
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:33 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Veel verschil tussen mijn waardeloze one-liners en jouw onzin is er dus niet
Kom je nog met argumenten of probeer je nog meer van die 'gevatte' antwoorden te geven? Dan kun je beter niet reageren.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:36:37 #40
38406 el_bario
Soul Patrol
pi_49908354
ik schiet wel terug...
pi_49908440
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:35 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Nou prima dan, volgende keer dat jij dronken de kroeg uit komt wandelen en een stoeltje op het terras van de kroeg in mekaar trapt, zorgen we dat de portier die zogenaamd goed kan mikken jou gewoon een kogel geeft.
Goede vergelijking man.

Dronken uit een cafe komen en tegen een stoeltje trappen is natuurlijk hetzelfde als een ernstige voetbalrel.

En een portier van een kroeg heeft dezelfde bevoegdheden als een politieagent.
pi_49908646
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:35 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Kom je nog met argumenten of probeer je nog meer van die 'gevatte' antwoorden te geven? Dan kun je beter niet reageren.
Ik klaagbaak kanker en zeik ik er gewoon op los hoor, zo ook op Wilders, zijn achterlijke plan en de mensen die het steunen
pi_49908698
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:43 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Ik klaagbaak kanker en zeik ik er gewoon op los hoor, zo ook op Wilders, zijn achterlijke plan en de mensen die het steunen
Kun je het ook beargumenteren dan?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:49:19 #44
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49908864
jaa, als volgend jaar koniginnendag uit de hand loopt knallen we dan ook al die nederlanders neer? of schieten we alleen op gekleude / zwarte mensen?

Alleen marokkanen of ook turken?

Of al die volgevreten kut nederlanders met 0 mannieren?

flikker op met die tiefus wilders, wordt tijd dat hij een keer een kogel in zn been krijgt...
tiefus mongool

oh wacht, dat is een beledeging voor mensen die ongewild een achterstand hebben
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_49908919
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:49 schreef Jumparound het volgende:
jaa, als volgend jaar koniginnendag uit de hand loopt knallen we dan ook al die nederlanders neer? of schieten we alleen op gekleude / zwarte mensen?

Alleen marokkanen of ook turken?

Of al die volgevreten kut nederlanders met 0 mannieren?

flikker op met die tiefus wilders, wordt tijd dat hij een keer een kogel in zn been krijgt...
tiefus mongool

oh wacht, dat is een beledeging voor mensen die ongewild een achterstand hebben
Dat staat er toch? Bij rellen? Dat betekent dus alle rellen (mits gewelddadig).
pi_49909027
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:49 schreef Jumparound het volgende:
tiefus mongool
Helemaal mee eens, van mij mogen zijn benen ook doorzeefd worden met kogels. Eens kijken of hij zijn idee dan nog zo goed vindt
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef Metal_Mart het volgende:
Kun je het ook beargumenteren dan?
Het is een idioot plan omdat het gewoon gevaarlijk is man tevens werken de methodes die nu gebruikt worden ook prima.
pi_49909107
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, van mij mogen zijn benen ook doorzeefd worden met kogels. Eens kijken of hij zijn idee dan nog zo goed vindt
[..]

Het is een idioot plan omdat het gewoon gevaarlijk is man tevens werken de methodes die nu gebruikt worden ook prima.
Prima ja. Een hele binnenstad aan gort slaan in een veldslag met de ME. En wie mag het betalen? Juist!
pi_49909150
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Prima ja. Een hele binnenstad aan gort slaan in een veldslag met de ME. En wie mag het betalen? Juist!
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ik word hier echt zo moe van. Een simpele one-liner waardoor het lijkt alsof je iets intelligents hebt te zeggen, terwijl er daadwerkelijk een hoop stront staat zonder enige inhoud.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:56:30 #49
102466 cappp
Ondertitel
pi_49909162
oh ja, dit plan gaat werken. Wat een tyfusmongool, tis dan ook een brabo.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_49909460
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:56 schreef thedude0 het volgende:

[..]

[..]

Ik omschrijf het sarcastisch, maar het is wel degelijk argumentatie. Ik zal het nog even voor je uitleggen: Jij zegt dat de methoden van nu prima werken.

Ik weerleg dit op een sarcastische manier, maar wel INHOUDELIJK, door zogenaamd te beamen dat ze 'prima' werken. Terwijl er vaak voor duizenden, zo niet miljoenen aan schade wordt aangericht en de belastingbetaler dat moet betalen.

Ik vind het overigens wel treurig om te zien dat je dat niet eens snapt.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:05:34 #51
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_49909520
1x raak schieten en we hebben een toestand zoals in frankrijk. Men pikt het niet, gaat verhaal halen en richt zich op de politie. Als de politieagent toevallig net getint was is de aap helemaal uit de mouw en hebben we een burgeroorlog aan de gang. Daarnaast, jij als wildersfan zal vast wel weten hoeveel een ziekenuitkering onze economie ons schaadt.

Men moet mensen die iets afbreken of vernielen niet neerschieten, men moet ze gewoon opsluiten of flinke boetes geven. Daarin moeten ze veel consequenter te werk gaan, op zo'n manier dat als een hooliegan 2x staat mee te rellen, hij gelijk zijn auto aan geld kwijt is.
Een knie neerschieten is iets wat je in een ontwikkelingsland doet. Welk zelfrespecterend land laat nou toe dat je zijn eigen burgers neer mag schieten?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:07:27 #52
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49909602
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Goed mikken doen ze in films. Verder heb ik het niet over neermeppen, maar een waterkanon.

Maargoed.
pi_49909770
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ik omschrijf het sarcastisch, maar het is wel degelijk argumentatie. Ik zal het nog even voor je uitleggen: Jij zegt dat de methoden van nu prima werken.

Ik weerleg dit op een sarcastische manier, maar wel INHOUDELIJK, door zogenaamd te beamen dat ze 'prima' werken. Terwijl er vaak voor duizenden, zo niet miljoenen aan schade wordt aangericht en de belastingbetaler dat moet betalen.

Ik vind het overigens wel treurig om te zien dat je dat niet eens snapt.
Het extreem overdrijven van argumenten is inderdaad zeer inhoudelijk
pi_49909787
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef Grumpey het volgende:
1x raak schieten en we hebben een toestand zoals in frankrijk. Men pikt het niet, gaat verhaal halen en richt zich op de politie. Als de politieagent toevallig net getint was is de aap helemaal uit de mouw en hebben we een burgeroorlog aan de gang. Daarnaast, jij als wildersfan zal vast wel weten hoeveel een ziekenuitkering onze economie ons schaadt.
Het lijkt hier alsof mensen denken dat relschoppers als makke lammetjes de ME volgen.

Wat denken jullie nu werkelijk dat daar gebeurt? Rellen zijn gewoon veldslagen met de politie/ME. Dus dat 'verhaal halen' doen ze sowieso al, dus dat is geen argument.
quote:
Men moet mensen die iets afbreken of vernielen niet neerschieten, men moet ze gewoon opsluiten of flinke boetes geven. Daarin moeten ze veel consequenter te werk gaan, op zo'n manier dat als een hooliegan 2x staat mee te rellen, hij gelijk zijn auto aan geld kwijt is.
Wel eens gehoord van het spreekwoord 'van een kale kip kun je geen veren plukken'?
quote:
Een knie neerschieten is iets wat je in een ontwikkelingsland doet. Welk zelfrespecterend land laat nou toe dat je zijn eigen burgers neer mag schieten?
Echt, ik verbaas me zo over die redenering hier. "Het is heel normaal om iemand tot een hoopje moes te slaan, maar een kogel in het been gaat veeeeeeeeeeeeeeel te ver." !!!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:12:55 #55
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_49909851
waar leg je overigens de grens van schieten? Is dat bij 4 stenen gooien, en moeten die dan raak zijn? Of telt het ook al als men doet alsof men baldadig is om zo mee te doen met de groep? of bij 1 bushalte vernielen? Of is dat bij een scheldwoord tegen politie? Wie controleert dat? Hoe weet je zeker dat de intentie hetzelfde was als dat de politieagent kon inschatten?

Wel handig dat dit even goed afgekaart wordt, aangezien ik niet graag wordt neergeschoten in mijn knie als ik met mijn voetbal per ongeluk een raam in het politiebureau kapot schiet.
pi_49909962
Waarom niet gewoon Napalm?
pi_49910000
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:12 schreef Grumpey het volgende:
waar leg je overigens de grens van schieten? Is dat bij 4 stenen gooien, en moeten die dan raak zijn? Of telt het ook al als men doet alsof men baldadig is om zo mee te doen met de groep? of bij 1 bushalte vernielen? Of is dat bij een scheldwoord tegen politie? Wie controleert dat? Hoe weet je zeker dat de intentie hetzelfde was als dat de politieagent kon inschatten?

Wel handig dat dit even goed afgekaart wordt, aangezien ik niet graag wordt neergeschoten in mijn knie als ik met mijn voetbal per ongeluk een raam in het politiebureau kapot schiet.
Je legt echt compleet het probleem bloot van de meeste criticasters hier. Er wordt gewoon niet goed gelezen.

Men leest volgens mij alleen 'relschoppers' 'Wilders' en 'schieten' en hup: daar komen de indianenverhalen alweer.

Er staat gewoon, heel duidelijk dat er bij ERNSTIGE RELLEN na een DUIDELIJKE WAARSCHUWING wordt overgegaan op deze vorm van excessief geweld.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:18:09 #58
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_49910061
van een kale kip kan je niet plukken, wat een onzin. Van een kale kip heeft men geen zin te plukken, maar het kan zeker wel. En anders verplichte arbeid op een daarvoor gecreerde werkplek, lopende band ofzo. Denk dat ze dat dan meer afschrikt dan je denkt. Meer dan een knie verbrijzelen, dan kunnen ze trots vertellen dat ze echt in de AOW zitten, en krijgen ze een soort heldengevoel over zich heen.
pi_49910123
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:16 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Je legt echt compleet het probleem bloot van de meeste criticasters hier. Er wordt gewoon niet goed gelezen.

Men leest volgens mij alleen 'relschoppers' 'Wilders' en 'schieten' en hup: daar komen de indianenverhalen alweer.

Er staat gewoon, heel duidelijk dat er na een DUIDELIJKE WAARSCHUWING wordt overgegaan op deze vorm van excessief geweld.
Zelfs na een duidelijk waarschuwing is het totaal onzinnig om maar te gaan schieten. Het helpt gewoon echt niet (ik kan wel een voorbeeld noemen van extreem geweld dat totaal niet werkt: de doodstraf in Amerika).
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:20:12 #60
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49910141
Zo wordt eindelijk eens duidelijk wat een psychopaat die Wilders is.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_49910205
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Zelfs na een duidelijk waarschuwing is het totaal onzinnig om maar te gaan schieten. Het helpt gewoon echt niet (ik kan wel een voorbeeld noemen van extreem geweld dat totaal niet werkt: de doodstraf in Amerika).
Oke. Vertel nu eens wat WEL werkt.
pi_49910384
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan. Maar om het nog maar een keer te zeggen; de huidige methodes werken prima. Een waterkanon op de menigte richten en het is snel afgelopen met de rellen hoor, daar hoeft geen wapen aan te pas te komen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:26:52 #63
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_49910405
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:16 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Er staat gewoon, heel duidelijk dat er bij ERNSTIGE RELLEN na een DUIDELIJKE WAARSCHUWING wordt overgegaan op deze vorm van excessief geweld.
Dit antwoord gaat echt totaal niet in op mijn vraag. ERNSTIGE RELLEN hebben ook mensen die meelopen, die staan daar niet omdat ze zo graag willen meevechten, die staan daar omdat het ramptoeristen zijn. Ramptoerisme is fout, maar niet fout genoeg (imho) om een klein knieknikje te krijgen. Daarnaast is het de vraag wat ze fout doen: een bushokje slopen of een hek omver trappen is fout ja, maar staat in geen verhouding tot wat de politie vervolgens als misdaad zou doen (namelijk een mens verminken). Als ze op de politie in gaan slaan wordt het al ander verhaal (beide vergrepen zijn dan vergelijkbaar), maar hierbij volstaan in mijn ogen anderen middelen ook.
Die anderen midden zorgen er inderdaad niet voor dat rellen verdwijnen, maar ze worden dan ook laks nageleefd. Nooit lees je eens over mensen die langer dan 1 dag op politiebureau zitten. Als men dit nou eens zou veranderen, en dan het effect zou bekijken, dan zou men daarna pas mogen kijken (als er geen effect is) naar nieuwe middelen.
Knie schieten heeft wel als probleem dat het een enorme kostenpost is. Naast dat je iemand uit economie haalt (zie bovenstaande), moet je politie ook nog eens goede schietcursus laten volgen (uitgebreider dan nu), nieuw materiaal aanschaffen etc.

Daarnaast zijn de meeste politieagenten die ik ken niet de meest snuggere figuren (beetje van die voormalig patsertjes die vooral beetje aanzien-geil zijn) waarbij ik liever niet de verantwoordelijkheid van een pistool mogen schieten leg, maar goed, dat is persoonlijke mening en indruk natuurlijk
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:45:51 #64
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49911283
quote:

[..]

Je zult er misschien van schrikken, maar, wat we hadden. Criminaliteitscijfers zijn in NL echt laag te noemen, zeker vergeleken met die politiestaatjes waar Wilders zo graag naar toe wil. En ja, Singapore is de uitzondering die de regel bevestigd, maar dat is een héle andere cultuur daar.
pi_49911343
een goed idee verhuis je toch lekker naar afrika of noord korea ofzo

pauper
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:40:26 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49913050
Met scherp schieten op relschoppers?

Waar zag ik dat ook alweer eerder.....

Oh ja, een of ander communistisch land in het verre oosten. Iets met een plein van de hemelse vrede ofzo?

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:46:28 #67
170509 Baret
The world is yours
pi_49915833
quote:

[..]

Ik heb het gevoel dat jij een heel erg bang persoontje bent, je wilt dat mensen die wel iets durfen meteen naar de tyfus geholpen worden. Dit wil je alleen zodat jij jezelf en je familie nooit hoeft te gaan beschermen. Of je bent natuurlijk een wilders ja-knikker, die likken z,n reet zelfs als hij zegt dat bin laden in de schuur van piet paulesma zit.

jij=
I'll make him an offer he can't refuse
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:03:01 #68
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_49916131
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef ScudRaket het volgende:
"HENK! KAN IE?"
"Even wachten, iets met de polis"
Ik moest hard lachen!!!

OT: GOED PLAN! En als het geen scherp mag zijn, dan maar rubberen kogels! Wedden dat ze dan zo weg zijn
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:05:30 #69
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49916186
Ah maartena, zo bedoelde de chineese autoriteiten het helemaal niet
Die hadden voor ogen dat de studenten een keer zouden inzien dat de mannier van leven die door de overheid gepredikt wordt het beste is voor het land.

dat er een paar arme studentjes doodgingen was noooooooit de bedoeling
Dat sindsdien de studenten te bang zijn om te protesteren... tja, dat is alleen maar mooi meegenomen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:08:21 #70
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49917796
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:03 schreef danny91184 het volgende:

[..]

Ik moest hard lachen!!!

OT: GOED PLAN! En als het geen scherp mag zijn, dan maar rubberen kogels! Wedden dat ze dan zo weg zijn
Hoi. Als ik nu een rubber kogel op je knieschijf schiet, ben je dan de volgende dag wel weer gewoon functioneel?
pi_49931498
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:46 schreef Baret het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat jij een heel erg bang persoontje bent, je wilt dat mensen die wel iets durfen meteen naar de tyfus geholpen worden. Dit wil je alleen zodat jij jezelf en je familie nooit hoeft te gaan beschermen. Of je bent natuurlijk een wilders ja-knikker, die likken z,n reet zelfs als hij zegt dat bin laden in de schuur van piet paulesma zit.

jij=
Je kunt ook proberen inhoudelijk te reageren, zonder wat domme insinuaties en beledigingen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:37:36 #72
170509 Baret
The world is yours
pi_49931744
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Je kunt ook proberen inhoudelijk te reageren, zonder wat domme insinuaties en beledigingen.
Dat deed ik, ik heb zojuist je leven onthuld.
I'll make him an offer he can't refuse
pi_49931855
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef Baret het volgende:

[..]

Dat deed ik, ik heb zojuist je leven onthuld.
Jij moet echt cabaretier worden met je gevatte opmerkingen.
pi_49933696
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:36 schreef el_bario het volgende:
ik schiet wel terug...
En vooral hierom ben ik er tegen. Als politie mag schieten op relschoppers zullen er een keer gekken zijn die zelf een pistool meenemen. En dan is het hek helemaal van de dam natuurlijk.
What Would Goku Do
pi_49933781
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Veel meer dan reageren met dit soort posts kan jij anders ook niet doen
pi_49935487
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:37 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Veel meer dan reageren met dit soort posts kan jij anders ook niet doen
Hoe moet ik dan reageren op beledigingen en domme insinuaties aan mijn adres, die nergens op gebaseerd zijn? Ik wil best inhoudelijk reageren, maar dan wel over hetgene waar het hier om gaat. Dat heb ik overigens tot nu toe iedere keer gedaan, dus jouw zin slaat nergens op.
pi_49935822
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef sombogywogy het volgende:
Dat is nog eens een idee.
pi_49936460
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef Metal_Mart het volgende:Terwijl er vaak voor duizenden, zo niet miljoenen aan schade wordt aangericht en de belastingbetaler dat moet betalen.
Oh nee want alle relschoppers de WAO inschieten, dát is goedkoop!
graag op anoniem
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:34:51 #79
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_49938140
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:43:09 #80
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_49941125
Voor de duidelijkheid: ik ben geen fan van Wilders.
Als Daniel Nivel een geweer had in plaats van een gummyknuppel zou hij nu niet in een rolstoel zitten. Bij die rellen waren uitsluitend blanke Duitsers betrokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')