..... brengt hij zijn eigen goede idee om zeep door weer Marokkanen erbij te betrekken.quote:DEN HAAG - De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dat zei fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag.
ANP
Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.
De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was dan ook wel een verdomd slecht plan.
Mag ik jou vragen wat jij denkt wat voor schade rubber kogels aanrichten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef sombogywogy het volgende:
misschien met rubberen kogels wel een mooi ideetje
Kogels met uranium werkt beter.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef sombogywogy het volgende:
misschien met rubberen kogels wel een mooi ideetje
Je staat er in ieder geval open voor:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef sombogywogy het volgende:
ik dacht dat het als t niet op hoofd enzo komt niet dodelijk is maar wel iemand goed k.o, e.d kan maken, en erg grote blauwe plekken kan opleveren.
Maar wat weet ik er nou vanaf..![]()
wikiquote:Rubber bullets are rubber or rubber-coated projectiles fired from guns. They are usually non-lethal, unless fired at short range, but are often heavy enough to pierce skin. [..]
Rubber kogels zijn of van volledig rubber, of een normale kogel met een laagje rubber. Dit zorgt uiteraard voor een andere ballistieke eigenschappen, impact en effect binnenin het lichaam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef sombogywogy het volgende:
Was er niet zo ver naast, maar nog leuker is als ze met paintballs gaan schieten, kunne ze achteraf al de met paintball gekleurde mensen gaan oppakken
Dat begrijp ik, maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef sombogywogy het volgende:
haha, tuurlijk, maar is natuurlijk ook een beetje sarcastisch he,
Het duurde even,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Kutplan, maar z'n fans zullen het wel fantastisch vinden.
Precies, hij had over VVV Venlo moeten beginnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
bron: nu.nl
[..]
..... brengt hij zijn eigen goede idee om zeep door weer Marokkanen erbij te betrekken.
Ja, laten we onschuldige passanten jaren later ook nog even bestralen.quote:
Tanks in de straten ala Mao zal ook wel een 'afschrikwekkend' effect hebben volgens jou dan. Ik vind het niet meer dan bespottelijk en belachelijk. Dat je met de suggestie komt van 'kom maar met een beter idee dan' impliceert dat ik maar een compromis moet maken, en, even theoretisch, maar voorstander moet zijn van halve rubber kogels.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:09 schreef Metal_Mart het volgende:
Oke, een hoop mensen vinden het een dom plan. Dan wil ik graag de veel betere ideeen weten.
Ik ben serieus van mening dat een kogel in de knieen een afschrikwekkend effect heeft. In ieder geval zal het (mijns inziens) sneller werken dan een peloton ME waarmee weer eens een veldslag vol met vernielingen wordt aangericht.
Zo leuk he, mensen die gelijk zo heerlijk kunnen overdrijven. Alsof de politie de boel omsingelt en een M-16 of een Houwitser op ze leegpompt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tanks in de straten ala Mao zal ook wel een 'afschrikwekkend' effect hebben volgens jou dan. Ik vind het niet meer dan bespottelijk en belachelijk. Dat je met de suggestie komt van 'kom maar met een beter idee dan' impliceert dat ik maar een compromis moet maken, en, even theoretisch, maar voorstander moet zijn van halve rubber kogels.
Ik heb het antwoord: nee. Doe maar gewoon de brandslang. En als je denkt dat dat toch maar 'zacht water' is, dan stel ik even voor dat je even de hogedrukspuit op je voet zet. Disclaimer: je zal je voet ernstig verminken of kwijtraken.
Ik sta agenten die hun geschonken macht soms misbruiken zoveel middelen niet toe, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Zo leuk he, mensen die gelijk zo heerlijk kunnen overdrijven. Alsof de politie de boel omsingelt en een M-16 of een Houwitser op ze leegpompt.
Het gaat om relschoppers, die na een DUIDELIJKE WAARSCHUWING, nog altijd niet verdwenen zijn. Dan is een gerichte actie, een kogel in het been dus, alleen op DIE personen echt niet zo gek.
Ik gaf die agenten tijdens het 'kampioensfeest' van Feyenoord in 1999 groot gelijk dat ze schoten. En met mij velen denk ik.
Het verbaast me dat je deze onzin uit durft te kramen. Tering manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef Metal_Mart het volgende:
Het gaat om relschoppers, die na een DUIDELIJKE WAARSCHUWING, nog altijd niet verdwenen zijn. Dan is een gerichte actie, een kogel in het been dus, alleen op DIE personen echt niet zo gek.
Jij vindt het dus normaler dat mensen helemaal tot pulp worden geslagen en de boel wordt vernield, dan dat ze gelijk uitgeschakeld worden met 1 goed gemikt schot? Wat is dat nu voor vreemde manier van redeneren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik sta agenten die hun geschonken macht soms misbruiken zoveel middelen niet toe, om eerlijk te zijn.
En wie overdrijft er, jij of ik? Zoals ik zei, een ME wagen met waterkanon erop werkt prima, daar redden ze zich maar mee. Vuurwapens zet je maar in tegen zware criminelen.
Ik word hier echt zo moe van.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je deze onzin uit durft te kramen. Tering man![]()
Veel verschil tussen mijn waardeloze one-liners en jouw onzin is er dus nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef Metal_Mart het volgende:
Een simpele one-liner waardoor het lijkt alsof je iets intelligents hebt te zeggen, terwijl er daadwerkelijk een hoop stront staat zonder enige inhoud.
Nou prima dan, volgende keer dat jij dronken de kroeg uit komt wandelen en een stoeltje op het terras van de kroeg in mekaar trapt, zorgen we dat de portier die zogenaamd goed kan mikken jou gewoon een kogel geeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij vindt het dus normaler dat mensen helemaal tot pulp worden geslagen en de boel wordt vernield, dan dat ze gelijk uitgeschakeld worden met 1 goed gemikt schot? Wat is dat nu voor vreemde manier van redeneren?
Kom je nog met argumenten of probeer je nog meer van die 'gevatte' antwoorden te geven? Dan kun je beter niet reageren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:33 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Veel verschil tussen mijn waardeloze one-liners en jouw onzin is er dus niet
Goede vergelijking man.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:35 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Nou prima dan, volgende keer dat jij dronken de kroeg uit komt wandelen en een stoeltje op het terras van de kroeg in mekaar trapt, zorgen we dat de portier die zogenaamd goed kan mikken jou gewoon een kogel geeft.![]()
Ik klaagbaak kanker en zeik ik er gewoon op los hoor, zo ook op Wilders, zijn achterlijke plan en de mensen die het steunenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Kom je nog met argumenten of probeer je nog meer van die 'gevatte' antwoorden te geven? Dan kun je beter niet reageren.
Kun je het ook beargumenteren dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:43 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ik klaagbaak kanker en zeik ik er gewoon op los hoor, zo ook op Wilders, zijn achterlijke plan en de mensen die het steunen
Dat staat er toch? Bij rellen? Dat betekent dus alle rellen (mits gewelddadig).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:49 schreef Jumparound het volgende:
jaa, als volgend jaar koniginnendag uit de hand loopt knallen we dan ook al die nederlanders neer? of schieten we alleen op gekleude / zwarte mensen?
Alleen marokkanen of ook turken?
Of al die volgevreten kut nederlanders met 0 mannieren?
flikker op met die tiefus wilders, wordt tijd dat hij een keer een kogel in zn been krijgt...
tiefus mongool
oh wacht, dat is een beledeging voor mensen die ongewild een achterstand hebben
Helemaal mee eens, van mij mogen zijn benen ook doorzeefd worden met kogels. Eens kijken of hij zijn idee dan nog zo goed vindtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:49 schreef Jumparound het volgende:
flikker op met die tiefus wilders, wordt tijd dat hij een keer een kogel in zn been krijgt...
tiefus mongool
Het is een idioot plan omdat het gewoon gevaarlijk is manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef Metal_Mart het volgende:
Kun je het ook beargumenteren dan?
Prima ja. Een hele binnenstad aan gort slaan in een veldslag met de ME. En wie mag het betalen? Juist!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, van mij mogen zijn benen ook doorzeefd worden met kogels. Eens kijken of hij zijn idee dan nog zo goed vindt![]()
[..]
Het is een idioot plan omdat het gewoon gevaarlijk is mantevens werken de methodes die nu gebruikt worden ook prima.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Prima ja. Een hele binnenstad aan gort slaan in een veldslag met de ME. En wie mag het betalen? Juist!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik word hier echt zo moe van.Een simpele one-liner waardoor het lijkt alsof je iets intelligents hebt te zeggen, terwijl er daadwerkelijk een hoop stront staat zonder enige inhoud.
Ik omschrijf het sarcastisch, maar het is wel degelijk argumentatie. Ik zal het nog even voor je uitleggen: Jij zegt dat de methoden van nu prima werken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |