ik bibber van angstquote:Op donderdag 13 september 2007 14:31 schreef JohnDope het volgende:
...............
God heeft niet voor niets een Hel open staan voor de ongelovigen..
In hoeverre is dit een reactie op wat ik hier boven zei?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik besef dat God/Allah de machtigste zijn. Dat betekent dus dat iedereen op de termijn krijgt wat diegene verdient wanneer iemand ongelovig is of een God beledigt.
Dat zal vast wel gebeuren, want Mohammed was hun voorbeeld. Ik probeer ook zoveel mogelijk aan het voorbeeld van Jezus te leven....quote:Op donderdag 13 september 2007 14:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? Worden er in navolging van Mohammed door Nederlandse moslims dan en bloc kinderen van negen verkracht?
Pas je dat plaatsen in die tijd ook toe op "ons" slavernij verleden?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:15 schreef gelly het volgende:
Bovendien moet je het in die tijd plaatsen, het was niet ongewoon dat kinderen van 10 werden uitgehuwd, ook hier in Europa niet. Je kunt beter kijken naar nu, hoeveel kinderen van 9 trouwen tegenwoordig met een volwassen man ? Volgens mij zijn het autochtonen zelf die voorop lopen qua kindermisbruik en kennelijk hebben ze daar geen koran voor nodig.
Ik besef dus dat een mens niet hoeft op te komen voor een God (dus niet hoeft te moorden uit naam van God).quote:Op donderdag 13 september 2007 14:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In hoeverre is dit een reactie op wat ik hier boven zei?
Je schopt ook af en toe marktkramen omver en hebt hoeren in je kenissenkring ? En wanneer ga jij aan het kruis ?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zal vast wel gebeuren, want Mohammed was hun voorbeeld. Ik probeer ook zoveel mogelijk aan het voorbeeld van Jezus te leven....
Er gaat zeker weten een moment komen dat je de macht van God gaat vrezen.quote:
Maar Jezus is God, en Mohammed niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zal vast wel gebeuren, want Mohammed was hun voorbeeld. Ik probeer ook zoveel mogelijk aan het voorbeeld van Jezus te leven....
Alles dat ik in mijn leven gedaan heb, valt recht te praten bij God.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Je schopt ook af en toe marktkramen omver en hebt hoeren in je kenissenkring ? En wanneer ga jij aan het kruis ?
Jazeker. Waarom denk je van niet ? Ik stoor me echter wel aan de hosanna houding tegenover de gouden eeuw gezien het feit dat die welvaart vooral te danken was aan het onderdukken van volkeren en het plunderen van hun landen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pas je dat plaatsen in die tijd ook toe op "ons" slavernij verleden?
Mohammed heeft voor de moslims netzoveel betekenis als voor ons Jezus.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar Jezus is God, en Mohammed niet.
Nee dus.
Dus hou op erover te zeuren.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mohammed heeft voor de moslims netzoveel betekenis als voor ons Jezus.
Aangezien mensen slopen, rellen, terroriseren en moorden uit de naam van de Profeet heeft Mohammed meer betekenis voor de Moslim, dan Jezus voor de christenen, dus op dat punt heb je gelijk.quote:
Waarom stoor je je eraan. In die tijd was het gewoon normaal. Je soort je dus ook aan moslims die Mohammed op een voetstuk plaatsen. Dat was immers maar een pervers ventje die er bedenkelijke praktijken op na hield.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Jazeker. Waarom denk je van niet ? Ik stoor me echter wel aan de hosanna houding tegenover de gouden eeuw gezien het feit dat die welvaart vooral te danken was aan het onderdukken van volkeren en het plunderen van hun landen.
Nee, ik stoor me aan mensen die menen dat we een voorbeeld moeten nemen aan de gouden eeuw. Mohammedanen is niet voor niks een verkeerde term, het zijn moslims. Daarom lijkt het mij ook beter om te kijken naar wat moslims nu precies van de leer van Mohammed aantrekken i.p.v. het historische figuur dat hij was. Willen moslims graag een vrouw van 9 ? Gaan ze te paard en te zwaard door de winkelstraten ? Of zijn het eigenlijk net christenen die aan traditie doen en enkel hetgeen geloven en aanhangen wat ze zelf wel goed uitkomt ... Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom stoor je je eraan. In die tijd was het gewoon normaal. Je soort je dus ook aan moslims die Mohammed op een voetstuk plaatsen. Dat was immers maar een pervers ventje die er bedenkelijke praktijken op na hield.
Jezus heeft voor mij helemaal niets betekend.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mohammed heeft voor de moslims netzoveel betekenis als voor ons Jezus.
Mij beide.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:57 schreef CANARIS het volgende:
Ik kan niet besluiten of deze discussie mij irriteert of verveeld.
Dat komt omdat jij een ongelovige bent.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef Fides het volgende:
[..]
Jezus heeft voor mij helemaal niets betekend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |