Yo, echt? Was het eng?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Eerder dat een collega kaartjes had weten te bemachtigen.
hahhh, dus als je even relativeert?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, dat de gebeurtenissen van vorige week wat nader op het netvlies staan.
Dat beïnvloedt mijn mening.
Nietsquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed, nog een keer dan:
Bij de ontruiming van kraakpanden aan de van der Hoopstraat in Amsterdam werd afgelopen maart een colonne ME ingezet.
Bij Wilders' nieuwe voorstel zou je op zo'n menigte met scherp mogen schieten.
Wat klopt daar niet aan?
Nee, waarom zou patriottisme bij Marokkanen niet goed zijn, terwijl jij dit bij Nederlanders wel goed vindt? Turken zetten ook de straat op stelten bwvs als Galatasaray de EC1 wint, toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat is wat ik ervan vind.
Mijn collega heeft ook kinderen. Het advies is dan ook blijf weg bij grote menigten in stadion, zeker met kinderen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yo, echt? Was het eng?
Een vriend van me was bij die wedstrijd in Engeland waar mensen werden doodgedrukt. Brrrr...
Seneca zei het al: blijf weg van grote menigten in het stadion.
Ik ga ook al niet meer naar het voetbal alleen vanwege het feit dat de KNVB en Justitie er niets aan doen om die gasten die het voor iedereen verzieken eruit te halen en weg te houden. Ze weten namelijk precies wie het zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yo, echt? Was het eng?
Een vriend van me was bij die wedstrijd in Engeland waar mensen werden doodgedrukt. Brrrr...
Seneca zei het al: blijf weg van grote menigten in het stadion.
Hey, Ajaxieden zijn Joden hè.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga ook al niet meer naar het voetbal alleen vanwege het feit dat de KNVB en Justitie er niets aan doen om die gasten die het voor iedereen verzieken eruit te halen en weg te houden. Ze weten namelijk precies wie het zijn.
Het is een beetje voorbarig van jou om het gebruik van een woord in een zin door mij naar de bedoeling daarachter te raden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou patriottisme bij Marokkanen niet goed zijn, terwijl jij dit bij Nederlanders wel goed vindt? Turken zetten ook de straat op stelten bwvs als Galatasray de EC1 wint, toch?
Hierbij is wrs ook een boel frustratie naar buiten gekomen. Iedere dag wordt jouw natie door het slijk gehaald , in dit land. Je staat er misschien zelf niet goed voor. Je wordt doorgaans met de nek aangekeken. Misschien vindt er een ontlading plaats via voetbalpatriottisme? Ik weet het niet, zou kunnen misschien. Moeten wij dan maar met scherp gaan schieten?
Amen. Al laat ik mijn stadionbezoekjes er (nog) niet door vergallen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga ook al niet meer naar het voetbal alleen vanwege het feit dat de KNVB en Justitie er niets aan doen om die gasten die het voor iedereen verzieken eruit te halen en weg te houden. Ze weten namelijk precies wie het zijn.
Ik ben dus oprecht benieuwd: wat had je ervan gevonden als Kok toen de opdracht had gegeven om met scherp te schieten?quote:
Die jongetjes die zeiden: "ze hebben onze leider vermoord, er komen jongens uit Duitsland"quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben dus oprecht benieuwd: wat had je ervan gevonden als Kok toen de opdracht had gegeven om met scherp te schieten?
Ik herhaal de vraag: wat had je ervan gevonden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Die jongetjes die zeiden: "ze hebben onze leider vermoord, er komen jongens uit Duitsland"
Geen antwoord?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik herhaal de vraag: wat had je ervan gevonden?
lolllllllllquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
het werkt wel
in irak waren ook geen problemen onder saddam, iedereen die dwars lag werd meteen opgepakt en verdween.
dat vind ik nog wel een oplossing, als je door een ME'er opgepakt wordt moet je zijn opleiding betalen ofzo , dat gaat al flink in de centjes lopen ... zeker als je ze ook laat leren lezen en schrijven!quote:extreem harde aanpak werkt nu eenmaal. zie ook (kleine) criminaliteit in bijv singapore, 1000 euro boete voor het op straat gooien van een papiertje/kauwgom![]()
Precies. En waarvan vallen er nou meer doden en gewonden, van relschoppen of van te hard rijden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:23 schreef sp3c het volgende:
omdat ze niet relschoppen en wel te hard rijden?
ja wat een vergelijkingquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:22 schreef Floripas het volgende:
Waarom willen alle mensen die wel een boete van 20.000 euro voor relschoppen willen nooit verkeersboetes van 20.000 euro per te hard gereden kilometer?
Ik denk te hard rijden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
ja wat een vergelijking![]()
dingen slopen en te hard rijden, wat zal toch meer kosten opleveren![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk te hard rijden.
Plus dat dat vele malen meer doden en gewonden oplevert.
Ik sta met de mond vol tanden van je argumentatiekracht.quote:
Beide is nergens voor nodig, beide is de wet breken. Nou jij weer.quote:rellen IS dingen slopen, auto rijden niet
Nee. Echte kogels.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik mag hopen dat wilders met 'scherp' traangas oid bedoeld?
Duh, natuurlijk echte kogels. Anders is het weer van dat eeuwige linkse pappen en nathouden.quote:
ik heb hem in een aantal debatten soms nog best verstandig horen zeggen. het gaat wat bergaf de laatste tijd.quote:
Hij radicaliseert. Zou er buitenlands geld achterzitten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb hem in een aantal debatten soms nog best verstandig horen zeggen. het gaat wat bergaf de laatste tijd.
voor simpelweg auto rijden wordt je dan ook niet bekeurdquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
linkse kuthippie
rellen IS dingen slopen, auto rijden niet
Shekels?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij radicaliseert. Zou er buitenlands geld achterzitten?![]()
popje toch? was dat een grapje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij radicaliseert. Zou er buitenlands geld achterzitten?![]()
Zeg, geen geintjes over onze Grote Leijder he? We weten je te vinden!quote:
i owe u something, i never fogot it.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:05 schreef P8 het volgende:
echt wat een belachelijk idee.
De mediahoer van de politiek heeft even geen aandacht gehad + Marokkanen in het nieuws ---> Wilders op zijn best.
Hoe vaak gebeurt het wel niet dat mensen (met kinderen soms zelfs) vastzitten in een groep relschoppers?
Of hoe denk je dat een "hooligan" zal reageren als zijn vriend door de politie is doodgeschoten? Ik weet zeker dat de politie dan "teruggepakt" zal worden.
En als laatste, iedereen maakt fouten. Een groot deel van die relschoppers gaan gewoon door een fase. Ik wil het hiermee niet goedpraten, maar het is buitenproportioneel om deze jongeren zo af te straffen.
goedzo gastquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
i owe u something, i never fogot it.
der 'lächler'quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
linkse kuthippie
rellen IS dingen slopen, auto rijden niet
We hebben het over ernstige rellen...en daar zijn de relschoppers vaak maar half burger hier en half ergens anders.... en die paar volkertkloontjes....ach verbouwen van TOFU is ook schadelijk voor het millieu....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:23 schreef Vhiper het volgende:
Schieten met scherp op je eigen burgers...Ik dacht dat Wilders zo'n hekel aan geweld had?
Hij valt weer eens door de mand...![]()
Sodeju, hebben ze jou weer vrij gelaten joh.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
We hebben het over ernstige rellen...en daar zijn de relschoppers vaak maar half burger hier en half ergens anders.... en die paar volkertkloontjes....ach verbouwen van TOFU is ook schadelijk voor het millieu....
Ik gok er eerder op dat het vuur voor het eerst wordt geopend na een voetbalwedstrijd, en de kans dat je dan voornamelijk blanke laagopgeleide mannen treft is erg groot.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
We hebben het over ernstige rellen...en daar zijn de relschoppers vaak maar half burger hier en half ergens anders.... en die paar volkertkloontjes....ach verbouwen van TOFU is ook schadelijk voor het millieu....
Voetbalrellen zijn 'natuurlijk' normaal. En rellen die worden uitgelokt doordat een club extreemrechtse kaalkopjes zo nodig moet paraderen door de binnenstad van een of ander dorp zijn natuurlijk ook normaal. Net zoals dronken jeugd die massaal gaat lopen kloten midden in de nacht normaal is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:01 schreef Floripas het volgende:
Ik gok er eerder op dat het vuur voor het eerst wordt geopend na een voetbalwedstrijd, en de kans dat je dan voornamelijk blanke laagopgeleide mannen treft is erg groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |