Het leven is oneerlijk. Mensen mét bad die er nooit inliggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:59 schreef Gellius het volgende:
Dat is een puntje dat ik nog wèl even op wil nemen met de eigenaar: ik heb een belabberde ontluchting in mijn badkamer (mèt bad overigens, waar ik nooit in lig
). Maar van mijn oldskool vloertje blijven ze af.
Ik vind het zo saai, in bad liggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk. Mensen mét bad die er nooit inliggen.Weet je wel hoe ik smácht naar een bad?
O, pardon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zijn we weer lekker sarcastisch.
Ach kom, laten we wel zijn: computers gaan niet lang mee. Ik heb veel geld bespaard op mijn laptop door voor een korte garantietermijn te kiezen, en mijn stelregel luidt: a contract is a contract is a contract. Ergo: het is buitengewoon klantvriendelijk van Dell dat ik niet alleen gratis reparaties maar ook gratis onderdelen krijg. De boel is daar goed georganiseerd. Mag ik daar blij mee zijn? Fijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Thisbe het volgende:
Ik verbaas me er nog steeds over dat mensen denken dat een garantietermijn zaligmakend is. Net alsof het een cadeau van de verkoper is.
De waarheid is natuurlijk dat je een deugdelijk product mag verwachten die langer meegaat dan die prutsgarantietermijn (die veel korter is dan het BW voorschrijft).
Mooi zo!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
En de uitslag was zéér positief!
Lamsvlees!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:39 schreef Claudia_x het volgende:
Eten?
Nou, laten we van geluk spreken dat 't geen AIDS-test was!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
En de uitslag was zéér positief!
Daarom.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg dat wel, Lienekien.
Dank je, DaDquote:
Ik probeer gewoon een beetje met JAM mee te leven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef Lienekien het volgende:
Zo, Frollo.
Strikt genomen was het geen commentaar, maar een 'hoi'.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon een beetje met JAM mee te leven.
Twee persoons bubbelbad hier...quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:28 schreef Thisbe het volgende:
Het leven is oneerlijk. Mensen mét bad die er nooit inliggen.Weet je wel hoe ik smácht naar een bad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |