Jullie? Ik ben maar alleen hoor. Waar héb je het over?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Jullie zijn er anders bijzonder goed in, K_man. Met name zo rond de Nederlandse voedertijd..
Ik vind het nogal trappig maar slechts d.m.v. fallussymbolen de hoogte in.quote:
En waarmee moet ik dan de dag beginnen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nog eentje van Can, om de dag mee af te sluiten.
En bedankt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:46 schreef Gellius het volgende:
Daar gaat de rust.
M'n sig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 04:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En waarmee moet ik dan de dag beginnen??
Daar staan 2 briljante nummers in!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja nee, daar doe ik het niet mee.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Koop anders zo'n mistmachine. Jeweetwel, dat er vanaf de grond zo'n 30cm hoge laag mist hangt. Dan zie je er ook niks meer van. En je zeepje laten vallen wordt extra spannend
Het is maar een idee
Moet beter kunnen zeg ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar staan 2 briljante nummers in!
Ik heb me vijf dagen lang inderdaad ontzettend verveeld. Ook hier komt er routine in, en wanneer je niet naar buiten gaat is er niet zoveel te doen. Buiten een rondje rennen op het kamp en de wekelijkse kerkdienst op zondag is hier eigenlijk helemaal geen vermaak (muv internet natuurlijk). En met schaken heb ik ook al geen goede tegenstander.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:11 schreef Thisbe het volgende:
Verveel je je soldaat 64?
Vroeger, toen gingen de mannen gewoon naar het slagveld, waar ze urenlang op elkaar inbeukten.
Het is een minibadkamer, AR. Dat misteffect heb ik al na 30 seconden, als ik de douche aanzet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Koop anders zo'n mistmachine. Jeweetwel, dat er vanaf de grond zo'n 30cm hoge laag mist hangt. Dan zie je er ook niks meer van. En je zeepje laten vallen wordt extra spannend
Het is maar een idee
Zolang je er maar niet ziek van wordt, is mijn motto.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef Gellius het volgende:
Ach, smerigheid, smerigheid. Ik let daar eigenlijk nooit zo op.
Je hebt een kuisvrouw?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef Gellius het volgende:
Ach, smerigheid, smerigheid. Ik let daar eigenlijk nooit zo op.
Mijn idee was om daar de woningcorporatie voor te bellen, maar ik ben deze week een beetje afgeleid door mijn ziekenhuisperikelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef Gellius het volgende:
Maar goed, ben je al even een vloerenspeciaalzaak (vloertiek?) binnengelopen om ècht advies in te winnen?
Wat speelt er?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn idee was om daar de woningcorporatie voor te bellen, maar ik ben deze week een beetje afgeleid door mijn ziekenhuisperikelen.![]()
Fingers crossed voor de uitslag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Niks ernstigs. Ik zit gewoon te stressen vanwege de uitslag die ik straks krijg.
En ik heb pre-operatief onderzoek gehad, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Volgens mij is een woningcorporatie niet verplicht tot het verstrekken van een nieuwe badkamer, maar kun je er na verjaring wel een vergoeding voor aanvragen. Of het moet echt kommer en kwel zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn idee was om daar de woningcorporatie voor te bellen, maar ik ben deze week een beetje afgeleid door mijn ziekenhuisperikelen.![]()
Ze hoeven me geen nieuwe badkamer te geven. Ik wil gewoon weten hoe ik hun vloer het beste kan onderhouden/opknappen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Volgens mij is een woningcorporatie niet verplicht tot het verstrekken van een nieuwe badkamer, maar kun je er na verjaring wel een vergoeding voor aanvragen. Of het moet echt kommer en kwel zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |