abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49904536
Ik heb dun/ fijn haar, ook nog eens stijl. Nu heb ik gelukkig wel veel haar waardoor het nog wat lijkt...
Maar om me heen zie ik alleen maar dikke bossen haar!!
Ik vraag me dus af, zijn er wel meer mensen met dat hele fijne haar? En wat vind jij ervan?
Ik ben niet ontevreden, maar het lijkt wel eens of iedereen dikker haar heeft.

Het klopt toch dat je een paar haren per dag mag verliezen? En kan het het dat als je heeel erg op je haar gaat letten het lijkt of je maar een rare bos hebt. Beetje rare vragen waarschijnlijk, maar volgens mij ben ik de laatste lichtelijk geobserdeerd door mijn haren en dat wil ik niet...

Groetjes Lote
pi_49904665
Nee, je bent vast de enige

Ik heb dik haar
Vivre
pi_49904693
dun/fijn/stijl haar meld zich
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:21:57 #4
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_49904763
Overal,.................................
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
pi_49904783
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Trusten het volgende:
Nummer 3 meld zich ook

pi_49904789
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Trusten het volgende:
Hier nog één, gelukkig wel met veel haar. Oplossing om het nog wat te laten lijken: ik heb mijn haar kort geknipt, en met fibergel en een soort klei maak ik het rommelig. Het lijkt heel wat en staat me lekker vlot in plaats van wat langer haar, wat altijd sloom plat hing.
pi_49904799
Thanx Trusten. Zit je er mee? Mensen vinden mijn haar vaak mooi. Ik snap niet dat ik er zelf zo op let....
pi_49904851
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Lotte28 het volgende:
Thanx Trusten. Zit je er mee? Mensen vinden mijn haar vaak mooi. Ik snap niet dat ik er zelf zo op let....
Voordeel: fijn steil haar pluist vaak niet en is mooi glad, waardoor het glanst. Mensen met een bol pluis/onwillige krullen op hun hoofd zouden willen dat ze jouw haar hadden!
pi_49904891
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Hier nog één, gelukkig wel met veel haar. Oplossing om het nog wat te laten lijken: ik heb mijn haar kort geknipt, en met fibergel en een soort klei maak ik het rommelig. Het lijkt heel wat en staat me lekker vlot in plaats van wat langer haar, wat altijd sloom plat hing.
Hoi, heb ik ook wel vaak aan gedacht aan kort haar. Maar ik heb het best wel lang(bh-handje). Ik heb geen lelijk haar. Ik zal alleen nooit een dikke bos ala bijv. Angelina Jolie krijgen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:25:49 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_49904961
Ook ik heb fijn stijl en veel haar. Het zou zelf mijn eerste keus niet zijn als ik uit mocht kiezen, maar ik ben er toch wel tevreden mee. En als ik mensen met krullen zo hoor, is het zelf iets waar ik heel blij mag zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_49904972
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Nummer 3 meld zich ook

Kapsel a la avatar?
Vivre
pi_49905086
ik heb echt babyhaar, dat zeggen iig al mn vriendinnen. het enige wat ik ermee kan is een hoop gel erin smeren en het lekker door de war wrijven. dan lijkt het namelijk veel meer.
pi_49905206
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Kapsel a la avatar?
Haha nee

Ik gebruik trouwens 2 verschillende waxen voor mijn haar Anders ligt het na een half uurtje al weer plat. Als mijn haar nat word ziet het er trouwens ook niet meer uit
pi_49905209
Jup hier ook
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:33:58 #15
176484 LaCerise
Live, laugh, love
pi_49905302
Heb ook stijl heeel fijn haar.. als ik t zelf uit zou mogen kiezen zou ik wel n bos grove krullen willen hebben Maar ken ook een hoop mensen die zouden willen dat ze mijn haar hadden, het pluist nooit en is lekker zacht . Maar je bent zeker niet de enige En ik maak me er ook vaak genoeg druk over
pi_49905723
ook fijn haar, maar gewoon wat van dat dikkere out of bed wax/gel zooi helpt dan als man zijnde Met normale gel ziet het er niet uit!
pi_49905751
Ik heb stom dik haar dat gaat krullen als het langer word Wil ook fijn stijl haar
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:44:34 #18
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_49905853
ik ook ja, maar kan me er niet druk over maken eigenlijk
an urge to help mankind overcomes me
pi_49905874
ik heb ook stijl haar..behalve als ik het kort heb, dan zit er een slag in.. nu mn haar weer lang laten groeien en best mooi:)
pi_49906678
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Zo doe ik het dus ook.Vind lang haar alleen echt mooi als je een mooie bos haar hebt.
Bij mij is het nu dus kort en anders niet over mijn schouders!
01-08-2008
pi_49920687
Heb ook dun stijl haar en heb altijd al lang haar willen hebben, maar dat is gewoon geen optie. De enige manier om mijn haar redelijk ok te houden is om het kort te houden en dat is wel iets waar ik van baal.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:30:25 #22
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_49920739
ik heb ook dun en fijn en steil haar (nog een beetje slap ook)
maar gelukkig wel heeel veel haar
maar omdat het lang is (+- 5 cm onder bhbandje and growing) heb ik er niet zoveel last meer van
en omdat ik vaak mn haren in een rommelige knot draag heb ik onderin een beetje slag
vroeger kon ik er noooit wat mee dus knipte ik het maar af, toch spijt van gekregen na 5 jaar korter haar gehad te hebben (ik kon er gel/wax/haarlak in smeren wat ik wilde, het zakte na een half uur toch weer in) en laat het nu weer groeien
gelukkig nu ontdekt dat ik er wél genoeg mee kan

je verliest trouwens zo'n 80 tot 100 haren gemiddeld per dag

[ Bericht 4% gewijzigd door sproetjes op 31-05-2007 12:02:45 ]
pi_49927395
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Lotte28 het volgende:

Ik heb dun/ fijn haar, ook nog eens stijl. Nu heb ik gelukkig wel veel haar waardoor het nog wat lijkt...
Ik vraag me dus af, zijn er wel meer mensen met dat hele fijne haar? En wat vind jij ervan?

Het klopt toch dat je een paar haren per dag mag verliezen? En kan het het dat als je heeel erg op je haar gaat letten het lijkt of je maar een rare bos hebt. Beetje rare vragen waarschijnlijk, maar volgens mij ben ik de laatste lichtelijk geobserdeerd door mijn haren en dat wil ik niet...

Groetjes Lote
Nauw ik kan je verzekeren dat als man zijnde zeer dik en stug haar niet fijn is!
pi_49928900
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Lotte28 het volgende:

Groetjes Lote
Nee Lotte, ik heb wel fijn en steil haar.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_49938002
Misschien dat je nog een keer een andere haarstructuur krijgt. Ik ben namelijk van krullen naar wat stijler en weer terug naar golvend/krullend gegaan.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')