Hier nog één, gelukkig wel met veel haar. Oplossing om het nog wat te laten lijken: ik heb mijn haar kort geknipt, en met fibergel en een soort klei maak ik het rommelig. Het lijkt heel wat en staat me lekker vlot in plaats van wat langer haar, wat altijd sloom plat hing.quote:
Voordeel: fijn steil haar pluist vaak niet en is mooi glad, waardoor het glanst. Mensen met een bol pluis/onwillige krullen op hun hoofd zouden willen dat ze jouw haar hadden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Lotte28 het volgende:
Thanx Trusten. Zit je er mee? Mensen vinden mijn haar vaak mooi. Ik snap niet dat ik er zelf zo op let....![]()
Hoi, heb ik ook wel vaak aan gedacht aan kort haar. Maar ik heb het best wel lang(bh-handje). Ik heb geen lelijk haar. Ik zal alleen nooit een dikke bos ala bijv. Angelina Jolie krijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hier nog één, gelukkig wel met veel haar. Oplossing om het nog wat te laten lijken: ik heb mijn haar kort geknipt, en met fibergel en een soort klei maak ik het rommelig. Het lijkt heel wat en staat me lekker vlot in plaats van wat langer haar, wat altijd sloom plat hing.
Haha neequote:
Zo doe ik het dus ook.Vind lang haar alleen echt mooi als je een mooie bos haar hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hier nog één, gelukkig wel met veel haar. Oplossing om het nog wat te laten lijken: ik heb mijn haar kort geknipt, en met fibergel en een soort klei maak ik het rommelig. Het lijkt heel wat en staat me lekker vlot in plaats van wat langer haar, wat altijd sloom plat hing.
Nauw ik kan je verzekeren dat als man zijnde zeer dik en stug haar niet fijn is!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Lotte28 het volgende:
Ik heb dun/ fijn haar, ook nog eens stijl. Nu heb ik gelukkig wel veel haar waardoor het nog wat lijkt...![]()
Maar om me heen zie ik alleen maar dikke bossen haar!!
Ik vraag me dus af, zijn er wel meer mensen met dat hele fijne haar? En wat vind jij ervan?
Ik ben niet ontevreden, maar het lijkt wel eens of iedereen dikker haar heeft.![]()
Het klopt toch dat je een paar haren per dag mag verliezen? En kan het het dat als je heeel erg op je haar gaat letten het lijkt of je maar een rare bos hebt. Beetje rare vragenwaarschijnlijk, maar volgens mij ben ik de laatste lichtelijk geobserdeerd door mijn haren en dat wil ik niet...
Groetjes Lote
Nee Lotte, ik heb wel fijn en steil haar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Lotte28 het volgende:
Ik heb dun/ fijn haar, ook nog eens stijl. Nu heb ik gelukkig wel veel haar waardoor het nog wat lijkt...![]()
Maar om me heen zie ik alleen maar dikke bossen haar!!
Ik vraag me dus af, zijn er wel meer mensen met dat hele fijne haar? En wat vind jij ervan?
Ik ben niet ontevreden, maar het lijkt wel eens of iedereen dikker haar heeft.![]()
Het klopt toch dat je een paar haren per dag mag verliezen? En kan het het dat als je heeel erg op je haar gaat letten het lijkt of je maar een rare bos hebt. Beetje rare vragenwaarschijnlijk, maar volgens mij ben ik de laatste lichtelijk geobserdeerd door mijn haren en dat wil ik niet...
Groetjes Lote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |