Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:30 schreef INViCTuS het volgende:
Winter in de bergen....
http://www.wetteronline.de/feature/2007/05/29_ns.htm
Doet me gelijk denken aan de franse Alpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit
Op het WZ-Forum staan ook een paar mooie plaatjes.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er is veel minder regen gevallen dan verwacht
Er zou regen vallenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef Party_P het volgende:
[..]
?
!
Ik snap je wel, eigenlijk het er een mega MCS over NL moeten gaan met 3 uur lang gigantisch heftig onweer en erg veel hagel. Maar helaas
Welcome to the new worldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Eveli het volgende:
Het is bijna juni en tis gewoon maar 12 graden geworden vandaag.
nou, zou mij niets verbazen hoor.... temperaturen lijken toch vrij hoog te worden, hoop vocht.... moet kunnen!quote:
als het ff een beetje wil opklaren moet dat kunnen jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:58 schreef Jodelaar het volgende:
vanavond buien met onweer in west nederland en heel belgie.
opklaren? het is hier strak blauwe luchtquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
als het ff een beetje wil opklaren moet dat kunnen ja![]()
En hier strak grijsquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:11 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
opklaren? het is hier strak blauwe lucht
ja die bui was 20km NW ook en wie liep er noodgedwongen weer midden inquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef highway101 het volgende:
Flinke regenbui in Zwolle.
Ik gok bokitoquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef WEST het volgende:
[..]
ja die bui was 20km NW ook en wie liep er noodgedwongen weer midden in![]()
quote:
Ik eis dat er deze zomer nog zo'n dag komt als die datum.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef Xenwolfie het volgende:
1772004
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef Xenwolfie het volgende:
1772004
Die stormcell vergeet in Krimpen aan den Ijssel zijn lading te droppen. Heb even wat onweer gehoord in de verte maar regen/hagel en onweer in de buurt komt er niet uit terwijl er echt een donkere wolk boven me hangt nu.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:29 schreef Public_NME het volgende:
Hier boven Rotterdam hangt nu echt een dikke stormcell, onweer en de lucht is onwijs donker! Tijd geleden!
Hier Hi_flyer uit Rotterdam centrum. Er hangt een geweldig onweer hier, windstoten, flink wat geflits en gedonder en vooral een lucht ZO donker als ik in tijden niet gezien hebt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Die stormcell vergeet in Krimpen aan den Ijssel zijn lading te droppen. Heb even wat onweer gehoord in de verte maar regen/hagel en onweer in de buurt komt er niet uit terwijl er echt een donkere wolk boven me hangt nu.
Wij zitten dicht bij delfshaven. Het was/is een behoorlijke bui! Het tuintje staat totaal blank.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:38 schreef Public_NME het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ff wat pics gemaakt uit het Oude Noorden in Rotterdam. (vlakbij Centrum)
Edit, begint nu echt los te gaan! De lucht begint lichter te worden, maar meer zo'n enge groen-grijsachtige kleur te krijgen![]()
Hier hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef Xenwolfie het volgende:
HIER WORD IK TOCH NIET GOED VAN!!!! De grote wolken die zowat een uur boven mijn huis hingen en niks deden zijn nu een flink stuk verderop aan het exploderen......... en brengen hier matige/zware regen.
zelfde in Amsterdam Slotervaart, ziet er broeiend uit....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef Sonja27 het volgende:
Amstelveen lijkt steeds donkerder te worden. Rare kleur in de lucht.
ja, ik zie hetquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef kree het volgende:
Die bui kakt trouwens wel in als een idioot nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |