Jaja het is zover..... nou ja bijna dan..
![]()
om precies te zijn nog 33 dagen en dan eindelijk na bijna 10 mnd wachten krijgen wij de sleutel van onze nieuwe woning.
Om mijn afspraak met truttebosje na te komen dat ik een eigen topic zou openen als zij mij de link gaf van het o zo gave tarkett in haar topic kom ik bij deze mijn afspraak na
![]()
Althans ik ga een poging tot doen, ik hoop dat alles goed gaat, want als jullie in mijn geschiedenis gaan neuzen zullen jullie zien dat ik eigenlijk meer een lurker ben met af en toe een bericht dan een prater maar goed het moet er toch eens van komen
![]()
Mocht het nu niet goed gaan, niet meteen beginnen te schreeuwen, tetteren of in de stress schieten, dat zal ik dan wel doen voor jullie
Na 6 jaar in een kippenhok te hebben gewoond, had ik vriendlief eindelijk zover gekregen om is te gaan praten bij een hypotheekadviseur om te kijken wat onze mogelijkheden waren. Nadat ons het een en ander duidelijk was geworden zijn we daar weggegaan met de mededeling dat hij voorlopig nog niets hoefde te verwachten omdat we toch op ons gemakkie rond wilden kijken en dat het toch op zijn vroegst eind februari begin maart zou worden voor hij iets van ons weer zou horen. (het was toen oktober) Ongeduldig als ik ben, ben ik bij thuiskomst meteen internet opgedoken en heb het een en ander opgezocht en er waren 2 huizen die ons wel aanspraken qua buurt, qua oppervlakte enz. Na een lichte zeuractie van mijn kant (hey ik blijf immers een vrouw
![]()
) toch maar een afspraak gemaakt voor exact een week later met de verkopende partij. Huis 1 viel eigenlijk meteen af, was al zoveel aan verbouwd dat als we er nog iets van wilden maken we het eerst moesten afbreken om vervolgens weer op te bouwen aangezien we beiden niet om werk verlegen zaten hebben we meteen al gezegd dat dat niets was. Aangekomen bij het 2e huis waren we meteen enthousiast het huis was netjes onderhouden, compleet uitgebouwd zoals wij dat wilden (keuken, bijhok en dakkapel) en na een tijdje te hebben rondgelopen aangegeven dat we er over na wilden denken en dat hij nog van ons zou horen. Bij thuiskomst meteen de hypotheekadviseur gebeld en aangegeven dat we wat hadden gevonden en of hij mee wilde gaan kijken om te hoen wat hij ervan vond. De volgende dag is er meteen een 2e bezichting geweest en hebben wij ons 1e bod uitgebracht, tegenbod gehad en vervolgens weer een bod uitgebracht en toen was alles geregeld, en dit alles binnen 2 weken na ons orienterende gesprek bij de adviseur
Het huis moet nog veel aangebeuren qua schilderwerk, alles is poepiebruin en sober en door het hele huis zitten schrootjes, op zich valt het in de woonkamer wel mee maar boven hebben alle slaapkamer aan alle muren en plafond schrootjes zitten
De voorkant van de woning
![]()
De woonkamer van links en rechts gezien, het is een L-vormige kamer alleen het korte stuk van de L staat er niet op, hier heeft vroeger de keuken gezeten en die is nu verplaatst naar een aanbouw met daarachter nog een bijkeukentje vergeet ik er nog bijna bij te vertellen dat het achterraam voor jullie de bovenste foto komt te vervallen want..... we hebben terrasdeuren gekocht voor een prikkie
![]()
![]()
Dan komen we bij de keuken die geheel zal worden verwijdert om er een nieuwe in te plaatsen, helaas kan ik jullie nog niet laten zien wat er in gaat komen wat er is simpelweg geen foto van beschikbaar. De nieuwe keuken word aluminiumkleurig (hout) als je er op kijkt lijken er ribbels in te zitten, maar er zit een laag overheen dat het toch glad is...
snappen jullie het nog
![]()
![]()
Dit is de trap, die word geheel kaal gemaakt en wat we daarmee gaan doen weten we eigenlijk nog niet echt.
![]()
En dan nu iets wat ik nog nooit heb meegemaakt/gezien. Vloerbedekking in het trapgat naar boven op de muren en de plafonds
![]()
Let ook vooral op de trendy kleur
![]()
De vloer die we hebben uitgezocht is een laminaat vloer, maar dan tegels.
![]()
Het behang wat bij ons op de slaapkamer komt, het ene behang is zilver met zwarte bloemen, de ander neutraal zilver. Denk hierbij een hoogpolige zwarte vloerbedekking en tadaaaaa de nieuwe slaapkamer
![]()
![]()
Pfieuw... nooit gedacht dat ik op Fok nog zoveel zou typen.... Annywayzzz ik ga proberen om vanaf de sleuteloverdracht telkens overal foto's van te maken zodat ik jullie helemaal up to date ga houden
[ Bericht 4% gewijzigd door dobbey op 29-05-2007 16:46:11 ]