Nou, dat is dus een banquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef gateh het volgende:
fipo!
Ja hoor, zie het topic in FB over buzzer's vrouw.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
mag je wel vragen waarom iedereen tegenwoordig die oranje kaars als avatar heeft?
zo niet: ik heb het niet gevraagd he.
je een beetje inlezen (in FB bijv.) zou geen kwaad kunnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
mag je wel vragen waarom iedereen tegenwoordig die oranje kaars als avatar heeft?
Maar over cocaine praten mag ik wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef SiemeN het volgende:
Ik mag ook niets zeggen over al die toffe games, films en muziek die ik 'gekocht' heb.
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden IIquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef Garisson72 het volgende:
Niet Luus tgenkomen in een PMS-buiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef Lucille het volgende:
Zeggen dat je het MDI gaat inlichten over posts op FOK!
poederbrieven?, aha, daarom ben je postbode gewordenquote:
True, true....quote:
doe er een verwijzing naar tubgirl als moeder erbij en je hebt een maand te pakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Jarno het volgende:
En aan DJ Sandstorm vragen of hij die gast van die draaimolen is? Is dat op of over het randje?
kijk eerst maar eens naar de gemiddelde topic die TS opentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef roffelpantoffel het volgende:
Maaaaaarre wat is nou precies de bedoeling van dit topic? Er zijn toch gewoon algemene regels die gelden en specifieke forumregels? Worden die tegenwoordig niet meer gehanteerd? En waarvoor vraagt een admin zoiets raars? Die zou toch wel beter moeten weten?
Het is niet altijd even duidelijk. Kennelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef roffelpantoffel het volgende:
Maaaaaarre wat is nou precies de bedoeling van dit topic? Er zijn toch gewoon algemene regels die gelden en specifieke forumregels? Worden die tegenwoordig niet meer gehanteerd? En waarvoor vraagt een admin zoiets raars? Die zou toch wel beter moeten weten?
Zie boven,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Jarno het volgende:
En aan DJ Sandstorm vragen of hij die gast van die draaimolen is? Is dat op of over het randje?
Geen tijd voor en geen zin in!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kijk eerst maar eens naar de gemiddelde topic die TS opent
Alleen in ONZ.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Moar!
Mag de Kopieermachine foto wel weer?
Nee, dat vind ik dan weer zieligquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Moar!
Mag de Kopieermachine foto wel weer?
thanx all.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
je een beetje inlezen (in FB bijv.) zou geen kwaad kunnen
Kijk, zo komen we ergens! Uiteraard mag die, ook als Luus PMS heeft zelfs!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef Jarno het volgende:
En kan/mag dit nog?
[afbeelding]
Duidelijkheid willen we hebben, duidelijkheid!
Hoe zit het dan met een bapaald .rar bestandje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef yvonne het volgende:
Oh en vragen naar een of andere zip mag OOK al niet
Rondgedraaid, je bedoeld de meatspin?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef Mauro het volgende:
Yvonne,
Nou vroeg ik me af of er van die mislukte Piovan plaatjes zijn te vinden (al dan niet in een zip of rar vorm) als hij samen met tubgirl in zijn hoedanigheid als josti in de draaimolen zit die rondgedraaid wordt door de spierkracht (ahum) van DJ Sandstorm.
Zo ja, waar ken ik die vinden?
PM me maar met de link![]()
en vergeet de Belastingdienst niet en Justitie!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Deze c:rew is gewoon nóg bemoeizieker dan het CDA en de GrrrrrrrrristenUnie bij elkaar!.
Oh, dat mag je dan wel weer posten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Deze c:rew is gewoon nóg bemoeizieker dan het CDA en de GrrrrrrrrristenUnie bij elkaar!.
Ik hoop het.quote:
Alleen als je zegt dat je het gaat doen en het misschien ooit gaat doen terwijl je denkt of twijfelt of je het niet gaat doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mag je die dingen echt niet meer posten?
Niet in een OP.quote:
Eerst verbranden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef lurf_doctor het volgende:
Mag je eigenlijk al weer kittens verzuipen![]()
Als je maar van zijn hond afblijftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag je knorretje uitmaken voor zeug?
yvonne = ONZquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef Camplo het volgende:
Waarom staat dit in ONZ?
Dat is heul niet liefquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef -SL- het volgende:
Mag ik je dochter verkrachten.. met medeweten van jou dan??
Ik zal hem straks even exporteren uit mijn tooltje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie boven,
niet Luus treffen in een PMS-bui.
Luus kun jij niet een lijstje posten met PMS-vrije dagen?
juist wel, laat je die bannen en kun je onder een andere kloon of account verder baggerenquote:
Nee, elke keer dat ik een 17-jarig meisje ben wordt ik er weer vanaf getieftquote:
Ik heb um nog heel niet gebannedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, elke keer dat ik een 17-jarig meisje ben wordt ik er weer vanaf getieft
En ik had nog wel zo veel fans
Unban mijn troll kloon eens.quote:
Ik doe het liever zodat ze het zelf niet aan ziet komen, maar dat ze ook geen aangifte kan doen omdat haar moeder er van wist..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is heul niet liefsloeber
Je kan ook gewoon een nepbreezer kopen bij lidl dan doet ze het vrijwillig
Ik lach niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:34 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik doe het liever zodat ze het zelf niet aan ziet komen, maar dat ze ook geen aangifte kan doen omdat haar moeder er van wist..
Dus dan komt ze zo thuis he;
Brechtje: HoI mAM!
yvonne: Hoi Brechtje! Hoe was je dag vandaag?
Brechtje: MwAH, GiiNg wEL... BeEtjE GeCHiLLeD eNZo..
yvonne: je mag best zeggen dat -SL- je verkracht heeft hoor..
Brechtje:HoE wEEt JiJ DaT?
yvonne: Van mij mocht het_!!
Dus..
Iemand anders blijkbaar wel, en dan niet eens zo dapper zijn om het even te melden in het banmeldtopicquote:
Verkrachting is zo'n negatief woord...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:34 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik doe het liever zodat ze het zelf niet aan ziet komen, maar dat ze ook geen aangifte kan doen omdat haar moeder er van wist..
Dus dan komt ze zo thuis he;
Brechtje: HoI mAM!
yvonne: Hoi Brechtje! Hoe was je dag vandaag?
Brechtje: MwAH, GiiNg wEL... BeEtjE GeCHiLLeD eNZo..
yvonne: je mag best zeggen dat -SL- je verkracht heeft hoor..
Brechtje:HoE wEEt JiJ DaT?
yvonne: Van mij mocht het_!!
Dus..
Klopt, je huilt..quote:
Het moet ernstig klinken! Anders is het geen taboequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Verkrachting is zo'n negatief woord...
Noem het liever "verrassings-sex" !
(of "een extreme vorm van liefde op het eerste gezicht")
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Dirkh het volgende:
En de eerstvolgende tyfushond die een felicitatietopic opent is definitief zijn postrechten kwijt! (maar dat weten ze nog niet)
HOAXquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Dirkh het volgende:
En de eerstvolgende tyfushond die een felicitatietopic opent is definitief zijn postrechten kwijt! (maar dat weten ze nog niet)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's one thing I know, it's everything
quote:
Dirkh voor FA.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alle FA's zitten te eten, even geduld nog aub.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |