en vergeet de Belastingdienst niet en Justitie!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Deze c:rew is gewoon nóg bemoeizieker dan het CDA en de GrrrrrrrrristenUnie bij elkaar!.
Oh, dat mag je dan wel weer posten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Deze c:rew is gewoon nóg bemoeizieker dan het CDA en de GrrrrrrrrristenUnie bij elkaar!.
Ik hoop het.quote:
Alleen als je zegt dat je het gaat doen en het misschien ooit gaat doen terwijl je denkt of twijfelt of je het niet gaat doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mag je die dingen echt niet meer posten?
Niet in een OP.quote:
Eerst verbranden!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef lurf_doctor het volgende:
Mag je eigenlijk al weer kittens verzuipen![]()
Als je maar van zijn hond afblijftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag je knorretje uitmaken voor zeug?
yvonne = ONZquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef Camplo het volgende:
Waarom staat dit in ONZ?
Dat is heul niet liefquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef -SL- het volgende:
Mag ik je dochter verkrachten.. met medeweten van jou dan??
Ik zal hem straks even exporteren uit mijn tooltje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie boven,
niet Luus treffen in een PMS-bui.
Luus kun jij niet een lijstje posten met PMS-vrije dagen?
juist wel, laat je die bannen en kun je onder een andere kloon of account verder baggerenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |