Ja VMBO - BB 24 mei 2007quote:
dit is een ander soort tipoc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:11 schreef Merkie het volgende:
Was al een topic over geopend.
ja eindexamen dit jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:08 schreef Mindstate het volgende:
Behoorlijk oud..
idd 12 jaar geleden MAVO D gedaan, was echt wel moeilijker dan dit hoor!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef Noedie het volgende:
ik kan me toch echt niet herinneren dat mijn mavo examen van 10 jaar terug even gemakkelijk was..... dacht toch echt dat vmbo ongeveer hetzelfde niveau was als mavo toen der tijd, maar....
dit is toch wel heel erg triest! ben ik dan zoveel beter geworden in wiskunde of..... :s
Basisberoepsgerichte leerweg (BB)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:36 schreef M_ het volgende:
Dit is ook niet vmbo oude mavo he
Dat is namelijk vmbo-tl
Dit is vmbo bb? Iig dat staat er en volgens mij staat dat gelijk aan vbo of misschien zelfs ivbo?
Maar echt een vmbo exper ben ik niet
klopt.. maar dit is echt het laagste van het laagste...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Het_Biertje het volgende:
holycrap, dit kan ik mij niet van het MAVO examen van 7 jaar geleden herinneren.
wtf..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16216/50f17564/index.html
wtf, dat is nieuw voor mij![]()
Die bedoelde ik...maar er stond een 4 boven.quote:
quote:
Vast wel. Het wordt pas triest als ze hem nodig hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:06 schreef Cornelis83 het volgende:
Mogen ze er ook een rekenmachine bij hebben?
Dat lijkt me voor VMBO wiskunde niet eens nodigquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:06 schreef Cornelis83 het volgende:
Mogen ze er ook een rekenmachine bij hebben?
Bij VMBO BB misschien niet.. bij VMBO TL ( Mavo) waarschijnlijk welquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor VMBO wiskunde niet eens nodig![]()
Maargoed, toegestaan is het volgensmij wel.
is VMBO TL gelijk aan MAVO D?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij VMBO BB misschien niet.. bij VMBO TL ( Mavo) waarschijnlijk wel![]()
of is het nou KL?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
is VMBO TL gelijk aan MAVO D?
ga poepen![]()
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En toch zijn er mensen die het niet gaan halen
en als ze niet hierop zakken, zakken ze wel op aardrijkskundequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En toch zijn er mensen die het niet gaan halen
hehe wat moeten die gasten een lol hebben gehad tijdens het opstellen van die examensquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en als ze niet hierop zakken, zakken ze wel op aardrijkskunde
Vier wijken van verschillende grote steden
[afbeelding]
In vier wijken van verschillende grote steden is een foto gemaakt die het karakter van die wijk weergeeft.
In welke wijk wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen?
A - in de wijk op foto 1
B - in de wijk op foto 2
C - in de wijk op foto 3
D - in de wijk op foto 4
idd, maar laten we nou met z'n allen gewoon afspreken om alles onder mbo en havo gewoon af te schaffen; op deze manier heeft zo'n diploma ook geen enkele waarde meer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe wat moeten die gasten een lol hebben gehad tijdens het opstellen van die examens![]()
Hangt er natuurlijk van af wat voor VMBO deze heeft gedaan..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:59 schreef Athmozz het volgende:
In België krijg je dit soort vraagjes als je 11 jaar bent en je door wil naar middelbaar onderwijs. Als je dat niet kan oplossen wordt je al doorgestuurd naar het BLO (Bijzonder Lager Onderwijs, waar eigenlijk alleen mentaal gehandicapten naar toe gaan). Goed dat ik dit zie, NOOIT iemand aannemen als die maar VMBO gedaan heeft.
En of deze is gaan doorleren na zijn VMBO want met alleen VMBO lijkt het mij sowieso moeilijk om aan de bak te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk van af wat voor VMBO deze heeft gedaan..
Idd, dit soort dingen doen me denken aan m'n groep 8 rekenboekquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef thijsltc het volgende:
daar springen de tranen gewoon van in mijn schoenen serieus dat examen is basisschool stof en dan maak ik geen geintje
http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef TilburgCasual het volgende:
haha ik sprak net iemand die het examen keei moeilijk vond![]()
Jezus wat voor niveau heb je dan?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8
Dit niveau
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |