Ja VMBO - BB 24 mei 2007quote:
dit is een ander soort tipoc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:11 schreef Merkie het volgende:
Was al een topic over geopend.
ja eindexamen dit jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:08 schreef Mindstate het volgende:
Behoorlijk oud..
idd 12 jaar geleden MAVO D gedaan, was echt wel moeilijker dan dit hoor!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef Noedie het volgende:
ik kan me toch echt niet herinneren dat mijn mavo examen van 10 jaar terug even gemakkelijk was..... dacht toch echt dat vmbo ongeveer hetzelfde niveau was als mavo toen der tijd, maar....
dit is toch wel heel erg triest! ben ik dan zoveel beter geworden in wiskunde of..... :s
Basisberoepsgerichte leerweg (BB)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:36 schreef M_ het volgende:
Dit is ook niet vmbo oude mavo he
Dat is namelijk vmbo-tl
Dit is vmbo bb? Iig dat staat er en volgens mij staat dat gelijk aan vbo of misschien zelfs ivbo?
Maar echt een vmbo exper ben ik niet
klopt.. maar dit is echt het laagste van het laagste...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Het_Biertje het volgende:
holycrap, dit kan ik mij niet van het MAVO examen van 7 jaar geleden herinneren.
wtf..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16216/50f17564/index.html
wtf, dat is nieuw voor mij![]()
Die bedoelde ik...maar er stond een 4 boven.quote:
quote:
Vast wel. Het wordt pas triest als ze hem nodig hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:06 schreef Cornelis83 het volgende:
Mogen ze er ook een rekenmachine bij hebben?
Dat lijkt me voor VMBO wiskunde niet eens nodigquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:06 schreef Cornelis83 het volgende:
Mogen ze er ook een rekenmachine bij hebben?
Bij VMBO BB misschien niet.. bij VMBO TL ( Mavo) waarschijnlijk welquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor VMBO wiskunde niet eens nodig![]()
Maargoed, toegestaan is het volgensmij wel.
is VMBO TL gelijk aan MAVO D?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij VMBO BB misschien niet.. bij VMBO TL ( Mavo) waarschijnlijk wel![]()
of is het nou KL?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
is VMBO TL gelijk aan MAVO D?
ga poepen![]()
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En toch zijn er mensen die het niet gaan halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |