Jah dat is die bitch wel..ze zei laatst dat ze heel tevreden was met die zure lijkwitte uitgezakte smoel van haar. Gelukkig is het op uitzendbasis dus ik ga morgen gewoon werken..dan is ze er niet.. Dan zal ik donderdag wel op het matje worden geroepen:) en als ze dan weer zo doet dan ga ik lekker tekeer tegen die bitch. Ze behandelt elke uitzendkracht als crap...maar ontslaan kan ze me niet echt want ik ben de spil van het project.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
Begrijpelijk, maar niet echt handig natuurlijk... of ze nou wel of niet hoger opgeleid is dan jij... ze blijft wel je leidinggevende.... maar een beetje coulance moet in zo'n situatie wel kunnen, er vanuitgaande dat ze verder tevreden is over je werk en je werkhouding.
vind ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
Gesellug hiero
jawel. maar ik heb een heel boeiend gesprek met iemand die mij gaat leren free runnen(of hoe dat dan ook heet) Hij is coolquote:
Ehhh toch niet Leandra's kiddo he!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Kippiee het volgende:
[..]
jawel. maar ik heb een heel boeiend gesprek met iemand die mij gaat leren free runnen(of hoe dat dan ook heet) Hij is cool![]()
baggeren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh leuk nu zijn we samen aan het baggeren.![]()
quote:
heb ik gezegd dat ik alles weet dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Zooooooooo hier heb ik je dan mee, je weet NIET alles
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zei iemand "baggeren"!?
oeeeh. Ik weet hoe ik morgenochtend moet fietsen. Nouja. iemand gaat ons brengenquote:
Rob zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:17 schreef Kippiee het volgende:
[..]
oeeeh. Ik weet hoe ik morgenochtend moet fietsen. Nouja. iemand gaat ons brengen![]()
![]()
De jongen, waar je altijd stiekem naar zit te gluren uit het raam.quote:
huh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:20 schreef petraa het volgende:
[..]
De jongen, waar je altijd stiekem naar zit te gluren uit het raam.![]()
IK roep ff hard LOBASCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand Lobasca wakker maken, Andy speelt nu !!!! ipv om 19.00 uur![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
ik ben even druk, tot later, ze mist echt alles nu![]()
haaiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
Waskweer....
echtwelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff kokkerelen nou ja kokkerelen. Eten maken, wat toch niet gegeten wordt hiero.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff kokkerelen nou ja kokkerelen.Eten maken, wat toch niet gegeten wordt hiero.
![]()
Succes... vooral aan tafelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff kokkerelen nou ja kokkerelen.Eten maken, wat toch niet gegeten wordt hiero.
![]()
Ach ik heb het opgegeven. Eten ze niet dan eten ze niet, eten ze wel dan eten ze wel. Maar tis toch te erg dat we met zijn vieren met 4 ons groente doen en dan nog de helft weggooienquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Heb je je baas de OP al laten lezen?![]()
![]()
Rode kool en ze stond net al te gatverren achter me.quote:
ja maar toen had ik nog geen hongerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Rode kool en ze stond net al te gatverren achter me.![]()
Das idd zonde, knap dat je het dan volhoudt toch 4 ons groente te maken... ik had het allang opgegeven, maar ik ben sowieso een ramp in de keukenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik heb het opgegeven. Eten ze niet dan eten ze niet, eten ze wel dan eten ze wel. Maar tis toch te erg dat we met zijn vieren met 4 ons groente doen en dan nog de helft weggooien
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zijn we dus allemaal getuige van.
Petraa, laat je het ons weten?
Ik vond dat annanas anders een prima idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd zonde, knap dat je het dan volhoudt toch 4 ons groente te maken... ik had het allang opgegeven, maar ik ben sowieso een ramp in de keuken
echtwaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zijn we dus allemaal getuige van.
Petraa, laat je het ons weten?
Daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen... dan liever spruitjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Rode kool en ze stond net al te gatverren achter me.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen... dan liever spruitjes![]()
Das bakken hè, daar heb je het fornuis niet bij nodig, alleen de ovenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond dat annanas anders een prima idee.
Kut.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das bakken hè, daar heb je het fornuis niet bij nodig, alleen de oven![]()
![]()
waarom?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had jij niet eigenlijk Kuiken moeten heten?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het aanbod reserveren voor morgen![]()
Dan klopt het wel aardig: Kip en Kippiee.... ze is natuurlijk wel een kuiken wat al tegen volwassenheid aanhangt hèquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je de dochter van onze SC kip bent.![]()
Het was maar een gedachte hoor![]()
Hmmm morgen is ze pas om 4 uur uit en dan moet ze haar krantenwijk gaan doen. Maar ik reserveer hem wel maar dan voor vrijdag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het aanbod reserveren voor morgen![]()
maar een kuiken is klein & ik ben niet klein meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je de dochter van onze SC kip bent.![]()
Het was maar een gedachte hoor![]()
Begint je weekend iig relaxedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmm morgen is ze pas om 4 uur uit en dan moet ze haar krantenwijk gaan doen. Maar ik reserveer hem wel maar dan voor vrijdag.Donderdag eten ze bij opa en oma
![]()
Eet dan geweaun netjes je groentenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef Kippiee het volgende:
[..]
maar een kuiken is klein & ik ben niet klein meer![]()
dan maak ik wel pizzaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmm morgen is ze pas om 4 uur uit en dan moet ze haar krantenwijk gaan doen. Maar ik reserveer hem wel maar dan voor vrijdag.Donderdag eten ze bij opa en oma
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
edit: En ik wil dat ze hem dit keer zelf doet, zonder smoesjes van te veel huiswerk of ziek![]()
![]()
1.60 is niet klein ????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef Kippiee het volgende:
[..]
maar een kuiken is klein & ik ben niet klein meer![]()
Maken hè... dus geen diepvries pizza in de oven schuiven, maar een bodem en daar zelf een pizza van bouwen... bij de AH hebben ze perfecte bodemsquote:
tssssss. kan ik dr wat aan doen dat ik ziek benquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
edit: En ik wil dat ze hem dit keer zelf doet, zonder smoesjes van te veel huiswerk of ziek![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
[..]
De laatste keer was je weer gekrompen en was je 1.60
Had ze die keer daarvoor dr hakken aan??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
[..]
echtnietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
[..]
nee want dan ben ik 1.72 ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ze die keer daarvoor dr hakken aan??
Hoe kan jij nou nu al krimpen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef Kippiee het volgende:
[..]
echtniet
ik was eerst 1.64 en nu 1.63 ofzoiets![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... 3 cm kan idd een wereld van verschil zijn![]()
neehoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef petraa het volgende:
Oh jee een boze kip achter me
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:03 schreef Kippiee het volgende:
brb
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef petraa het volgende:
Oh jee een boze kip achter me
maar ik weet mn wachtwoord nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je wel ff met je eigen account posten als je achter haar PC gaat zitten hè![]()
ZOOOOO een ban voor kippie dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet dat baggeren onder iemand anders' account banwaardig is?![]()
Waar doe je dat ??? want ik weet me wachtwoord ook steeds niet meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahahahaha![]()
![]()
![]()
Die heb je niet gewijzigd in een te onthouden wachtwoord?!![]()
Blijkbaar weet ze het wachtwoord niet dus eigenlijk hoeft haar pc maar 1 keer uit om hetzelfde te bewerkstelligen...quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
Maarre kip en ik zijn pleitos nu, we gaan essen![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
Smakelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
Ik zit te wachten tot iemand mijn avondeten komt serveren.quote:
Hoe laat heb je die pizza besteld??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand mijn avondeten komt serveren.![]()
Men neme die bodem... gooit daar allerlei lekkers op, schuift het geheel in de oven en voila...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu heb ik dus zin in pizza.
Je pakt de telefoon, draait het nummer van domino, zegt ik wil graag die en die pizza hebben, je geeft je adres op en dan komen die kutpubers op hun scooter die pizza brengen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is een beetje de zwakke plek in mijn onderneming.
![]()
zooo. geloven jullie het nu wlequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:29 schreef petraa het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiii ben ik weer,
Grote kip heeft alles op en de 2 kleinere kippen niet.![]()
Omdat ik geen vrouwen wil laten schrikkenquote:
Ik vind het wel lief als een man zo bloostquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrouwen wil laten schrikken
geef is antwoord op msnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief als een man zo bloost![]()
Oohquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief als een man zo bloost![]()
Geblokt door je dochterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie niks op msn dus kan niet antwoorden.![]()
Ze negeert je zelfs op fokquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
Kippieee heb jij me geblokt ?
Roep jij eens, kijken of ze wel op jou reageertquote:
Kipieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Roep jij eens, kijken of ze wel op jou reageert![]()
Wat is th. ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef Kippiee het volgende:
JA? wat is er. ik ben even bezig. mensen lopen te zeiken over th. dus nu hebben ze oorlog![]()
tokio hotelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is th. ?
Oh lamaa![]()
Ik wou alleen maar even vragen of jij je moeder soms ook zoveel praatjes vind hebben
Ja ik word soms helemaal doodziek van dat mens, ik heb medelijden met jequote:
Tsss alleen omdat ik niet op je reservelijst wil staan en niet in de rij wil gaan staan ???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik word soms helemaal doodziek van dat mens, ik heb medelijden met je![]()
Kijk daar begin je weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Tsss alleen omdat ik niet op je reservelijst wil staan en niet in de rij wil gaan staan ???![]()
nou.. alleen als je me nu een goed onderwerp geeft om over te praten met iemand. want we weten nu helemaal niks meerquote:
PC Eendjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef Kippiee het volgende:
[..]
nou.. alleen als je me nu een goed onderwerp geeft om over te praten met iemand. want we weten nu helemaal niks meer![]()
Je bent net je moederquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:21 schreef Kippiee het volgende:
[..]
pff. laatmaar. ik verzin zelf wel wat
ja want als ik iets vraag dan doe je t toch nietquote:
Zal ik het proberen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Kippiee het volgende:
[..]
ja want als ik iets vraag dan doe je t toch nietzelfs als iemand anders het voor mij vraagt
![]()
![]()
Ze wil een duidelijkere foto van een k*tpuber van iemand van deze SC, maar durft het zelf niet te vragen, dus moet ik het doen en dat WEIGER IKquote:
nou heb je het toch gezegdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wil een duidelijkere foto van een k*tpuber van iemand van deze SC, maar durft het zelf niet te vragen, dus moet ik het doen en dat WEIGER IK![]()
Wat is dat toch met die foto's in die familie van julliequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wil een duidelijkere foto van een k*tpuber van iemand van deze SC, maar durft het zelf niet te vragen, dus moet ik het doen en dat WEIGER IK![]()
foto's zijn leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die foto's in die familie van jullie
Ja ik krijg ook nog een foto van EEN ZEKER EENDJEquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die foto's in die familie van jullie
huhquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik krijg ook nog een foto van EEN ZEKER EENDJE![]()
Maar er zitten dus meer kutpubers hierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze lult maar wat, je kent het welquote:
Neuh dit is een mannelijke kutpuber en die fokt hier niet, tenminste dat denk ik, zijn moeder is vaste crew hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar er zitten dus meer kutpubers hier
Die stonden toch niet in de rij he![]()
Nee nee, meneer Eend, ik krijg een foto van u.quote:
Aaah dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dit is een mannelijke kutpuber en die fokt hier niet, tenminste dat denk ik, zijn moeder is vaste crew hier.
ik ben geen kutpuberquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar er zitten dus meer kutpubers hier
Die stonden toch niet in de rij he![]()
Aan mij durf je het wel te vragen hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee nee, meneer Eend, ik krijg een foto van u.
Dat zegt je moeder altijdquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder altijd![]()
Ik vind van niet hoor
Ohhh eendje je neus groeit, dat zeg ik nooitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegt je moeder altijd![]()
Ik vind van niet hoor
IK... liegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh eendje je neus groeit, dat zeg ik nooit![]()
Maar wie staan er nu in je lijst ?quote:
Mij natuurlijk, hoe durf je aan mij te twijfelenquote:
Ik zou iemand die je helemaal niet kent en waar je nu met zit te chatten toch altijd eerder geloven, dan zo een loedermoederquote:
Wie dan ????quote:
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Mij natuurlijk, hoe durf je aan mij te twijfelen![]()
En BEDANKTquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou iemand die je helemaal niet kent en waar je nu met zit te chatten toch altijd eerder geloven, dan zo een loedermoeder
Alleen jij staat op de reservelijst, dat weet je tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar wie staan er nu in je lijst ?
Wilde er trouwens mensen in je lijst ?
weeitkniet. een of andere jongenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie dan ????
trouwens Sil vindt bill net een wijf![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef Kippiee het volgende:
[..]
wat denk je zelf"ja ik vraag het zo" & 'ja ik vraag het straks'
Al gevraagd?
'nee nog niet'
IK GA ABSOLUUT NIET OP JOU LIJST STAAN. sorry voor de caps, maar ik wilde ff duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen jij staat op de reservelijst, dat weet je toch
Kom maar mee naar Hooligans dan, deze topic houden we netjesquote:
Dat zei je gisteren ook al, maar je blijft er maar op doorgaan....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef petraa het volgende:
[..]
IK GA ABSOLUUT NIET OP JOU LIJST STAAN. sorry voor de caps, maar ik wilde ff duidelijk zijn.
Als je maar bang bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom maar mee naar Hooligans dan, deze topic houden we netjes
Wie begint er nu weer over die lijst !!!!!! JIJquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook al, maar je blijft er maar op doorgaan....
Voor jOU ???? Nooit,quote:
En wie ging er over door????? JIJquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie begint er nu weer over die lijst !!!!!! JIJ![]()
Ga ook ff wat anders doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor jOU ???? Nooit,
maarre ff de jongste kip overhoren en naar bed gooien. tot latrs![]()
![]()
Bedankt voor deze gehoorbeschadigde textquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef petraa het volgende:
[..]
IK GA ABSOLUUT NIET OP JOU LIJST STAAN. sorry voor de caps, maar ik wilde ff duidelijk zijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze gehoorbeschadigde text
Ja morgen een bezoekje aan de dokterquote:
solly was niet me bedoelingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja morgen een bezoekje aan de dokterje wordt vriendelijk bedankt
Jij mag alles gaan dokkequote:
ze heeft mn computer laten ontploffen via msn en toen stond ik in brandquote:
Ohquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef Kippiee het volgende:
[..]
ze heeft mn computer laten ontploffen via msn en toen stond ik in brand![]()
15-03-1965quote:
Tja je kan niet alles hebben he. Maar ik ben best wel aardig hoorquote:
Aha okequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja je kan niet alles hebben he. Maar ik ben best wel aardig hoor![]()
Stiekem editten hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja je kan niet alles hebben he. Maar ik ben best wel aardig hoor![]()
nou niet waar
Dat deed me dochterquote:
Jou dochter?quote:
Kippiee is ook mijn dochter, dies 15, 5quote:
quote:
Maar dat wist ik nog nietquote:
Erg oud jaquote:
Ze is wel slim voor haar leeftijd he. Ze kan al lezen en tiepenquote:
hoe moet ik dat verandereen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is wel slim voor haar leeftijd he. Ze kan al lezen en tiepen![]()
Heeft ze trouwens van haar moeder geerfd![]()
Dan kan ze nooit 2007 zijn tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is wel slim voor haar leeftijd he. Ze kan al lezen en tiepen![]()
Heeft ze trouwens van haar moeder geerfd![]()
Via profielquote:
Je hebt me post met haar leeftijd gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan kan ze nooit 2007 zijn tochhmmz ze kan vast niet oud zijn
![]()
Luister maar niet naar je moederquote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Je hebt me post met haar leeftijd gemist.
Ook halloquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef -Annemiekee het volgende:
hooi mense
Gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef -Annemiekee het volgende:
ik ben er ook nog
Pfff 23 en dan al aan het dementeren ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Luister maar niet naar je moeder![]()
[..]
Dat denk ik ooktraag van begrip
wat denk je ook?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef -Annemiekee het volgende:
ja dat denk ik ook
Goedzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef -Annemiekee het volgende:
ja dat denk ik ook
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff 23 en dan al aan het dementeren ?![]()
joh dat begint tegenwoordig al bij 21 hoorquote:
Haha,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
joh dat begint tegenwoordig al bij 21 hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |