Wie dan ????quote:
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Mij natuurlijk, hoe durf je aan mij te twijfelen![]()
En BEDANKTquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou iemand die je helemaal niet kent en waar je nu met zit te chatten toch altijd eerder geloven, dan zo een loedermoeder
Alleen jij staat op de reservelijst, dat weet je tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar wie staan er nu in je lijst ?
Wilde er trouwens mensen in je lijst ?
weeitkniet. een of andere jongenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie dan ????
trouwens Sil vindt bill net een wijf![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef Kippiee het volgende:
[..]
wat denk je zelf"ja ik vraag het zo" & 'ja ik vraag het straks'
Al gevraagd?
'nee nog niet'
IK GA ABSOLUUT NIET OP JOU LIJST STAAN. sorry voor de caps, maar ik wilde ff duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen jij staat op de reservelijst, dat weet je toch
Kom maar mee naar Hooligans dan, deze topic houden we netjesquote:
Dat zei je gisteren ook al, maar je blijft er maar op doorgaan....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef petraa het volgende:
[..]
IK GA ABSOLUUT NIET OP JOU LIJST STAAN. sorry voor de caps, maar ik wilde ff duidelijk zijn.
Als je maar bang bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom maar mee naar Hooligans dan, deze topic houden we netjes
Wie begint er nu weer over die lijst !!!!!! JIJquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook al, maar je blijft er maar op doorgaan....
Voor jOU ???? Nooit,quote:
En wie ging er over door????? JIJquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie begint er nu weer over die lijst !!!!!! JIJ![]()
Ga ook ff wat anders doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor jOU ???? Nooit,
maarre ff de jongste kip overhoren en naar bed gooien. tot latrs![]()
![]()
Bedankt voor deze gehoorbeschadigde textquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef petraa het volgende:
[..]
IK GA ABSOLUUT NIET OP JOU LIJST STAAN. sorry voor de caps, maar ik wilde ff duidelijk zijn.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze gehoorbeschadigde text
Ja morgen een bezoekje aan de dokterquote:
solly was niet me bedoelingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja morgen een bezoekje aan de dokterje wordt vriendelijk bedankt
Jij mag alles gaan dokkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |