Die redenatie deugt ook niet. Maar het idee dat mijn erg kleine kinderen afscheid moeten nemen van iemand die in hun ogen nog leeft (immers, je wordt kunstmatig in leven gehouden tot de OK), vind ik moeilijk. Bang dat ze het niet zouden snappen. Vandaar dat ik het aan mijn partner overlaat, die kan dan hoop ik beoordelen of zij het aan kunnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die redenatie begrijp ik niet zo goed.
Ja, duh, dat is ze ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Mij kwam ze ja... ziek over![]()
Geef je een nier af ja? Of beslis je voor anderen?quote:
en?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef Renesite het volgende:
Hmmm...
Ik ben er denk ik uit![]()
En toch vind ik het een kut programma![]()
JP! WORD FUCKING WAKKER!
Niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar volgens mij wordt een donornier altijd afgestoten. Het is een kwestie van dat zo lang mogelijk uitstellen.
- hij wacht al 13 jaar en is nog jongquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef JackHerrer het volgende:
Die gast heeft een shirt aan met The Dude erop.
en dan toch iedereen op haar stemmen hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Da's toch weer een ander verhaal dan die Esther die al drie nieren heeft versleten en ook pas anderhalf jaar wacht.
Zal wel een bijwerking van bepaalde medicatie zijn, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef MissX het volgende:
Krijg je van dialyse een vreemd gebit? Serieuse vraag, want zowel zij als Vincent heeft een vreemde kaak/gebit. En op die foto dat ze jong is, ziet haar gebit er normaal uit.
Ik beslis voor iemand die vraagt om indirect te beslissen voor iemand.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef Baklap het volgende:
[..]
Geef je een nier af ja? Of beslis je voor anderen?
last van je nieren ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jij moet stoppen met je domme grappen, lamzak.![]()
Maar Charlot zou ik wel eens willen analyserenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Die gozer is de tofste want hij woont in bergen en dat is tof en hij drumt ook wel tofjes
Tot nu toe is dit topic beter dan het programmaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef Baklap het volgende:
SMS nier on naar 2424
Geen hond, wel christen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef vosss het volgende:
Ik zit me net eens af te vragen..... hoe staan al die christenhonden hier tegenover?
Dat mokkel met die tumor in haar kop beslist eventjes over wie er verder leeft en wie niet.
Ik kan me voorstellen dat mensen a-la Rouwvoet dat niet echt tof vinden enzo
Iemand (die misschien zelf christenhond is) die daar iets zinnings over kan zeggen?
Die zijn er allemaal niet blij mee ("slecht voor NL blablabla"), zie de grote nieuwssites. Daarom zit er ook geen minister in de studio, terwijl er wel uitnodigingen voor zijn gestuurd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef vosss het volgende:
Ik zit me net eens af te vragen..... hoe staan al die christenhonden hier tegenover?
Dat mokkel met die tumor in haar kop beslist eventjes over wie er verder leeft en wie niet.
Ik kan me voorstellen dat mensen a-la Rouwvoet dat niet echt tof vinden enzo
Iemand (die misschien zelf christenhond is) die daar iets zinnings over kan zeggen?
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef Klingon het volgende:
Ben er ook uit, ik ga voor Vincent. Gun het ze allemaal, daar niet van, maar 13 jaar wachten op een nier... dan verdien je er nu ook wel één te krijgen.
Klikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef Piovan het volgende:
Ja, doe mij een friet speciaal, een nier, aardbeimilkshake. Meenemen graag.
Zo'n idee krijg ik erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |