Wanneer was jij ook alweer uitgerekend?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer drie zwangeren erbij. Het gaat maar door
Heb ff naar die fiets gekeken gijs. Hij heeft zelfs 7 versnellingen dus tis een koopje !! Al een treinkaartje gekocht ?quote:
Ik twijfel nog steeds over trein of zelf fietsenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb ff naar die fiets gekeken gijs. Hij heeft zelfs 7 versnellingen dus tis een koopje !! Al een treinkaartje gekocht ?
Die andere hebben ze gisteren al opgehaald was binnen een dag verkocht via marktplaats
Oude tv ook weg, ook binnen een dag
Nee, maar je moet wel opschieten !! anders gaat tie ook op marktplaats. Hij staat danig in de weg. Als ik m`n grasmaaier wil hebben moet ik eerst 4 fietsen uit m`n tuinhuis rijdenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds over trein of zelf fietsenHeb je toevallig een foto ofzo van die fiets?
Okay, wat is opschieten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel opschieten !! anders gaat tie ook op marktplaats. Hij staat danig in de weg. Als ik m`n grasmaaier wil hebben moet ik eerst 4 fietsen uit m`n tuinhuis rijden
-edit-
ik kan straks wel ff een foto maken !![]()
Vrijdag ben ik de hele dag weg helaas... moet naar een bruiloftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, wat is opschieten?
Ik kan m vrijdag wel ophalen denk ik, en dan ga ik toch maar met de trein
Cool voor m tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Jupiler NL gaat dan trouwenssukkelear, kheb `m nog zo gewaarschuwd
![]()
Angs en ik waren ook al 8 jaar bij elkaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool voor m toch![]()
Mn broertje belde van het weekend ook dat ie ging trouwen "word maar es tijd na 11 jaar"
quote:
quote:
quote:
quote:Jupiler;
Goeie morge matje!! Das wel leuk zeg!! Bedank ze maar!! ik zal ook even aan hen denken als ik met mijn kont op de bahamas zit!
aanstellert !quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:23 schreef Bastard het volgende:
9 dagen nog.. 9 lange dagen..
eind juni krijgen we de eerste echo. Dan is hij/zei minimaal 7 weken en is er een hartje te horen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer weten jullie meer over hem/haar?
Spannend weer Gijs!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
eind juni krijgen we de eerste echo. Dan is hij/zei minimaal 7 weken en is er een hartje te horen.
quote:
Maar het is ook echt kut dat er teamorders zijn.. ik bedoel maskeer het dan door tijdens een pitstop ofzo een band kwijt te zijn oid.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:51 schreef kepler het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)reigt_voor_mclaren_/
hoe helpt de FIA zijn eigen sport om zeep
Gefeliciteerd Magneet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
eind juni krijgen we de eerste echo. Dan is hij/zei minimaal 7 weken en is er een hartje te horen.
heb jij teamorders in de wedstrijd gezien? Niet zoals toen met Ferrari in Amerika, dat zijn pas teamorders. Er is gewoon tegen Hamilton gezegd dat tie iets rustiger aan moest doen. Als ze dat gezegd hadden als hij op de derde plaats had gelegen waren het dan ook teamorders?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het is ook echt kut dat er teamorders zijn.. ik bedoel maskeer het dan door tijdens een pitstop ofzo een band kwijt te zijn oid.
Don't bite my head off.. ik heb het niet gezien nee.. maar snap gewoon niet dat Mclaren dan niet gewoon zegt.. "hij moest rustig aan gaan doen want zn oliedruk was weg" zoiets gelooft niemand, maar het is wel ok. Ach scheelt maar een miljoen dan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:07 schreef kepler het volgende:
[..]
heb jij teamorders in de wedstrijd gezien? Niet zoals toen met Ferrari in Amerika, dat zijn pas teamorders. Er is gewoon tegen Hamilton gezegd dat tie iets rustiger aan moest doen. Als ze dat gezegd hadden als hij op de derde plaats had gelegen waren het dan ook teamorders?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Don't bite my head off.. ik heb het niet gezien nee.. maar snap gewoon niet dat Mclaren dan niet gewoon zegt.. "hij moest rustig aan gaan doen want zn oliedruk was weg" zoiets gelooft niemand, maar het is wel ok. Ach scheelt maar een miljoen dan.
wat heeft de FIFA metd e f1 te maken? is er binnenkort een nieuwe sport? F1 voetbal?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]ik vind het gewoon jammer van de FIFA.
McLaren is inderdaad ook niet slim bezig
Magneet die iemand aanvalt om een spelfout, het moet niet veel gekker wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat heeft de FIFA metd e f1 te maken? is er binnenkort een nieuwe sport? F1 voetbal?
Ook daar gaat PSV heersenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Magneet die iemand aanvalt om een spelfout, het moet niet veel gekker worden![]()
En ja, de FIFA heeft wel iets met racen te maken. Als het goed is komt er binnenkort een raceklasse met auto's van verschillende voetbalteam
De wereld is van het pad zeg ik je!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Magneet die iemand aanvalt om een spelfout, het moet niet veel gekker worden![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
had ik ook iets van gehoord ja een paar maanden geleden. Maar daarna niks meer.quote:En ja, de FIFA heeft wel iets met racen te maken. Als het goed is komt er binnenkort een raceklasse met auto's van verschillende voetbalteam
kan ik wel de hele dag Forza spelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan breek je gelijk een paar ribben![]()
Hou je mond eensquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hou je mond eens![]()
He die last.. ben al een maand of langer zo bezig met dat spel ik word er knettergek van.. ik droom zelfs over paintjobs, of als ik op straat ben zoek ik leuke kleurcombinaties. Ik check zonder te overdrijven zeker 20x per dag forzamotorsport.net/forum om te zien welke posts er zijn gedaan in heeeel het forum, op zoek naar leuke screens of filmpjes.. IK KAN ER NIET MEER TEGEN !!!!![]()
Ik weet het Gijs.. ik weet het..quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee gijs je gaat echt genieten
hier mijn eerste creatie
[afbeelding]
ja weet ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs.. ik weet het..
Die Panda ookMaar waarom ben je gestart in Amerika?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:00 schreef Bastard het volgende:
Vraag 7 op het VMBO examen![]()
![]()
http://ncrv.eindexamen.nu(...)/aardrijkskunde/861/
Ruilen tegen een fiets?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand trouwens interesse in een digitale spiegelreflexcamera? Ik wil die van mij wegdoen.
wel interesse, geen geldquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand trouwens interesse in een digitale spiegelreflexcamera? Ik wil die van mij wegdoen.
alweerquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, ik ga al me geld nu hard nodig hebben en ik heb 2 camera's die ik goed genoeg vindquote:
Ik had wel iets meer in gedachtenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:32 schreef Magneet het volgende:
Gijs, ik ga al me geld nu hard nodig hebben en ik heb 2 camera's die ik goed genoeg vindEn ik geloof er geen hol van als je er 100 euro voor vraagt
Niet, want die heb ik niet. Te duurquote:
Verkoop je cubequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet, want die heb ik niet. Te duur
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:34 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)zedenzaak.html?p=2,1
Heeft iemand Gijsje al gezien![]()
Mis jequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij verveelt je echt hey![]()
beetje posten in m`n fotoboek![]()
ja volgens mij wel. Kan me iig niet herinneren dat je letters kon gebruiken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Cool gedaan.
Gaat het nu makkelijker dan met deel 1?
Klopt, zat er ook niet in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ja volgens mij wel. Kan me iig niet herinneren dat je letters kon gebruiken?
Dat gaat er altijd wel inquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:06 schreef Bastard het volgende:
Ik heb wel trek in een patatje met eigenlijk![]()
Lekkere feestjes zijn datquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat gaat er altijd wel in
hadden vorige week vrijgezellenfeest van Jupiler, toen zaten we om 9.15 al aan het bier
waren om 4.45 thuis de volgende ochtend
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)to_moeder.html?p=6,1
Kan mn ogen gewoon niet droog houden...
Wat een dom wijf zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)to_moeder.html?p=6,1
Kan mn ogen gewoon niet droog houden...
Ze gaat zo hard afgelopen 2 weken, ze kruipt haast niet meer maar loopt gewoon rond, klimt zelf op dr kinderstoel, weet vaak wat we bedoelen (bv geef maar aan pap) kan woorden zeggen. En vanmorgen begon ze te tellen bij het stapelen "1... 2.... 3 "quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ooooooowww
wat word ze grootwat een leuke foto !!
Jeetjequote:Op donderdag 31 mei 2007 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze gaat zo hard afgelopen 2 weken, ze kruipt haast niet meer maar loopt gewoon rond, klimt zelf op dr kinderstoel, weet vaak wat we bedoelen (bv geef maar aan pap) kan woorden zeggen. En vanmorgen begon ze te tellen bij het stapelen "1... 2.... 3 "
wauwquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze gaat zo hard afgelopen 2 weken, ze kruipt haast niet meer maar loopt gewoon rond, klimt zelf op dr kinderstoel, weet vaak wat we bedoelen (bv geef maar aan pap) kan woorden zeggen. En vanmorgen begon ze te tellen bij het stapelen "1... 2.... 3 "
Coole bak.. heb je hem al op auction staan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef kepler het volgende:
[..]
wauw![]()
zit ik dan met mijn Dukes of Hazzard auto in Forza
Ga jij ook mee naar Mysteryland trouwens ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef kepler het volgende:
[..]
wauw![]()
zit ik dan met mijn Dukes of Hazzard auto in Forza
Das vlakbij mij trouwensquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga jij ook mee naar Mysteryland trouwens ?
Wordt idd weer de balkondeur dichthouden die dag.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt idd weer de balkondeur dichthouden die dag.
Op zich wel..quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga je mee gijs, lachuh man !![]()
Q-dance
tis 60!! euroquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga jij ook mee naar Mysteryland trouwens ?
Mwah, ik ben meestal voor 90-100 euro klaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef kepler het volgende:
[..]
patatje hier, paar biertjes daar
hop daar gaat weer 120 euro
Precies. ML is altijd tofquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mwah, ik ben meestal voor 90-100 euro klaar
Maar ik ben dan ook altijd de bob
Ach die ene keer per jaar, toffe dag altijd
ja, maar ik heleboel van zulke dagen/weekendenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mwah, ik ben meestal voor 90-100 euro klaar
Maar ik ben dan ook altijd de bob
Ach die ene keer per jaar, toffe dag altijd
Daar ben je student voor Gijsquote:
Dana en Promo zijn wel de moeite waardquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. ML is altijd tofEn Marco V is er weer
Bruiloft van Jupiler,ben getuigequote:
Mooie auto.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bruiloft van Jupiler,ben getuige
Eten, zuipen en dansen
hij heeft ook een leuk bakkie gehuurd trouwens, 160 euro bij de merc dealer;
deze maar dan in het zwart
[afbeelding]
Coole bakquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bruiloft van Jupiler,ben getuige
Eten, zuipen en dansen
hij heeft ook een leuk bakkie gehuurd trouwens, 160 euro bij de merc dealer;
deze maar dan in het zwart
[afbeelding]
Dus je zit een maand met losse tanden aan de antibiotica?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:00 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren naar de tandarts geweest omdat ik last had van me voortanden.
Foto's gemaakt en kreeg Amoxicilline (antibiotica) mee en een verwijs brief naar het ziekhuis om me wortel punten te verwijderen.
Bel net ziekhuis op hebben ze pas de 28e juni plaats voor me.
Hoop dat die antibiotica een beetje helpt.
Geen losse tanden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je zit een maand met losse tanden aan de antibiotica?![]()
Word niet zuipen dan voor je!!
Whehehe, vandaag alweer vrij dan ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Geen losse tanden.
Zit een ontsteking bovenin tandvlees kaak.
Moet een stuk wortel verwijderd worden (wortelpuntjes) hier staat teveel druk op daardoor dus die ontsteking.
2 biertjes op een dag moet lukken, gelukkig mag ik er wel bij blowen.
Dus zo maar es één draaien en wat gamen.
Voel me niet best Gijs.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe, vandaag alweer vrij dan ook
1 dag gewerkt deze week.... ambtenaar
Oh wist niet dat je je er ook ziek bij voeldequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Voel me niet best Gijs.
Ga zo toch niet langs de mensen en heb koorts.
Ben nooit ziek kijk volgende week wel weer.
Yep.. je moet je ogen open houden Gijsquote:
quote:
Het zal je overkomen tijdens een megagame Gijsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen B en ik nog niet van de Gijsjes
Ja dat weet ik.......... had al eens gebeld omdat GRAW2 bij 30% van de Europese 360's freeze problemen hadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt 2 jaar garantie tegenwoordig geloof ik, maar toch. Zo slecht idd
*ook meldt*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alleen B en ik nog niet van de Gijsjes
Dat ie volgende week stuk is ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zal je overkomen tijdens een megagame GijsMaar serieus,... ben er wel blij om eerlijk gezegd,... garantie loopt in Augustus af,................ serieus,... wat moet je nou doen als die in September stuk gaat? Een nieuwe kopen,... daaaaaaaaag
![]()
Had je je 360 dan al voor de release?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zal je overkomen tijdens een megagame GijsMaar serieus,... ben er wel blij om eerlijk gezegd,... garantie loopt in Augustus af,................ serieus,... wat moet je nou doen als die in September stuk gaat? Een nieuwe kopen,... daaaaaaaaag
![]()
Had het niet verwacht maar toch,...... hij is echt stukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had je je 360 dan al voor de release?
Ja tis kut, gebeurt ook gewoon in 1x zonder het besef te hebben dat er wat fout zit.
Ik zat nog te kloten dat ie geen disc kon lezen, dacht al zo, tis zo gebeurt.
Maatje van me ff spelletje spelen en meteen rode lampen meteen kapot.
Als de mijne na december kapot gaat haal ik zeker er wel weer één op, speel dan ook maar op één console.
Tijdens Forza,.... poef,...... uitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ie volgende week stuk is ofzogeen geintjes!
Okquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thuishouden Sjo!
mij kennende gaat tie vlak voor Halo 3 kapot en net buiten de garantie-periodequote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tijdens Forza,.... poef,...... uithahahaha,..... nee dat zijn geen grappen voor jou nee. Maar ben er nu wel achter,.... ze gaan nu eenmaal snel stuk. Gelukkig nog in de garantie periode.
Tegen die tijd draai ik er een handdoek om heen en zet hem aanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
mij kennende gaat tie vlak voor Halo 3 kapot en net buiten de garantie-periode
Je mag alles houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Moet je HD nog mee Gijsje of mag je die thuis laten?
Krijg eerst iets thuis gestuurd. Een label ofzo met mijn adres. Dan zelf een doos halen bij AH en inpakken. Label erop en UPS bellen voor een afspraakquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komen ze m ophalen?
Kreeg de label via me email deze moest ik uitprinten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Krijg eerst iets thuis gestuurd. Een label ofzo met mijn adres. Dan zelf een doos halen bij AH en inpakken. Label erop en UPS bellen voor een afspraakGemiddeld is de levertijd nu 3 weken zegt M$ ivm problemen met de laatste update
Albert.nl?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:45 schreef Bastard het volgende:
Boodschappen thuis laten bezorgen heerst, meteen koud krat bier
Is lost planet leuk?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
Even spammen:
[TK] Aantal games waaronder God of War 2
Die van Jupiler is 3 weken geleden kapot gegaan. Hij bellen. Volgende dag kwamen ze `m al halen, had tie nog geen doos geregeldquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had het niet verwacht maar toch,...... hij is echt stukHeb zin in mijn nieuwe 2e hands 360
Beetje een arcade-shooter. Maar dan wel een hele mooie.quote:
Ze hadden dat geld en moeite beter kunnen steken in het ontwikkelen van een betrouwbare console.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Prima service hoor
Zo ging het bij de mijne destijds ook trouwens
Daar is soieso nog weinig over te vertellen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze hadden dat geld en moeite beter kunnen steken in het ontwikkelen van een betrouwbare console.
Je hoort nauwelijks iets over Wii's en PS3's die stukgaan.
Voor 25 euro neem ik hem van je overquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje een arcade-shooter. Maar dan wel een hele mooie.
Soort Starship Troopers, maar dan in de sneeuw.
Als jij de verzendkosten doet hebben we een deal.quote:
Ik kom hem wel halenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als jij de verzendkosten doet hebben we een deal.
Ja prima service,........... ze moeten wel. Ben zo een beetje aan het lezen op Inet,.... gaan er serieus veel stuk. 3-5% zeggen ze,..................... uhuhquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die van Jupiler is 3 weken geleden kapot gegaan. Hij bellen. Volgende dag kwamen ze `m al halen, had tie nog geen doos geregeld![]()
2 dagen later opgehaald, 3 dagen daarna kreeg tie een nieuwe thuis gestuurd
Prima service hoor
Zo ging het bij de mijne destijds ook trouwens
Vindt hem weinig toevoegen aan deel 1.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:40 schreef Chocobo het volgende:
Waarom GoW2 Gijs,..... ik vind die meesterlijk,... !
Is de gewone versie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:30 schreef Chocobo het volgende:
Daxter Gijs,..... DaxterDoe mij die maar
Pers versie of gewoon de normale? De platinum versie nieuw is nu 19,99. Jouw games zien er altijd goed uit. 15 euro incl. doen?
Ben je aan het minderen met de games? Ik ook trouwens,.... heb een hoop uitgespeeld een paar weken geleden maar op de psp na niks nieuws gekocht. Psp is cool,... ideaal voor op vakantie. En ik zie dat je nog meer verkoopt? Zomaar of ben je ergens voor aan het sparen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is de gewone versie.
15 incl. is prima. Stuur maar een PM.
Nergens voor aan het sparen, is meer opruimen. Games verkopen die ik heb gespeeld, van heb genoten maar niet zo snel een tweede keer zal spelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:48 schreef Chocobo het volgende:
Ben je aan het minderen met de games? Ik ook trouwens,.... heb een hoop uitgespeeld een paar weken geleden maar op de psp na niks nieuws gekocht. Psp is cool,... ideaal voor op vakantie. En ik zie dat je nog meer verkoopt? Zomaar of ben je ergens voor aan het sparen?
?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:59 schreef Bastard het volgende:
nee?
oeps, overheen gelezen.quote:
sgoed, ben de hele avond thuis dus.quote:
Pm me je adres ff.. dan zie je me over een uurtje ofzo wel verschijnen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
sgoed, ben de hele avond thuis dus.
Kuiken is een weekendje weg met vriendin.
Net als mijn stofschotel klaar is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:24 schreef Bastard het volgende:
Pm me je adres ff.. dan zie je me over een uurtje ofzo wel verschijnen?
Allemaal stof verzameld dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net als mijn stofschotel klaar is.
Nee, is prima Gijs!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pm me je adres ff.. dan zie je me over een uurtje ofzo wel verschijnen?
Ben je nu vrij?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Tis dat ik op werk zit, anders was ik ook ff op en neer geknald !
![]()
ziet er soms zooo pijnlijk uitquote:Op zondag 3 juni 2007 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Japanse televisie,..............
http://www.flabber.nl/archief/020445.php
Teeeeringquote:Op zondag 3 juni 2007 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Japanse televisie,..............
http://www.flabber.nl/archief/020445.php
quote:
Misschien kan het nog?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet alleen ff zien of ik hem wel bij dimplus haal.
Zo te zien aan me overzicht heb ik de standaard Forza en hebben ze hem niet omgezet naar de collectors edition.![]()
Nee ben thuis.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien kan het nog?
Ik zie wel wanneer die binnen komt.. denk vrijdag pas. Ben je naar werk?
Ist erger geworden nog? Ik zou zometeen nog maar es bellen..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee ben thuis.
Op de site zie ik de CE ook niet meer staan, anders haal ik hem wel op bij Nedgame ofzo.
Die CE krijg ik wel.
Nee niet erger de zwelling is bijna weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ist erger geworden nog? Ik zou zometeen nog maar es bellen..
MM is vaker goedkoper dan Dimplus.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Zag de gewone forza2 voor 57 euro in het mediamarkt krantje staan
bij dimplus kost tie 60 euro
Stond ook een stuurtje bij van joytech voor 39 euro
Ja maar die stress om iedere dag 10 winkels te bellen om te zien of ze hem daar (nog) hebben, heb ik geen zin in.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Zag de gewone forza2 voor 57 euro in het mediamarkt krantje staan
bij dimplus kost tie 60 euro
Stond ook een stuurtje bij van joytech voor 39 euro
Ach as weekend hebben we hem.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar die stress om iedere dag 10 winkels te bellen om te zien of ze hem daar (nog) hebben, heb ik geen zin in.
Khem `m in jan al ge-preordered bij dimplus dusquote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar die stress om iedere dag 10 winkels te bellen om te zien of ze hem daar (nog) hebben, heb ik geen zin in.
Jazeker, lekker knallen op alles wat op je afkomt of schiet.. ziet er nog goed uit ookquote:Op maandag 4 juni 2007 09:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach as weekend hebben we hem.
Je vermaakt je nu nog wel ff met Lost Planet neem ik aan.
Heb je al de vraag gehad om hem te betalen?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Khem `m in jan al ge-preordered bij dimplus dus
Gooi ook ff wat games in V&A.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jazeker, lekker knallen op alles wat op je afkomt of schiet.. ziet er nog goed uit ook
Zal mijn ATV ook es aanvragen aan me baas via de mail.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef Bastard het volgende:
Volgende week maandag vrij genomen om te gamen![]()
Ik verkoop ze niet, wil alleen ruilen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:40 schreef Magneet het volgende:
je moet in V&A ook gewoon dta centrale topic niet gebruiken dan werkt het veel beter
Ziet er leuk uit he? Speelt lekker weg ook vind ik.. zo af en toe ff half uurtje flipperen, lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 09:43 schreef Magneet het volgende:
trouwens dat pinball gekocht in de arcade gisteren, best grappig
ik vind die centrale topics in V&a veel te onoverzichtelijk iigquote:Op maandag 4 juni 2007 09:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze niet, wil alleen ruilen.
Kijk het ff een paar dagen aan anders open ik wel ff een topic.
lekker ff relaxen iddquote:Op maandag 4 juni 2007 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit he? Speelt lekker weg ook vind ik.. zo af en toe ff half uurtje flipperen, lekker
http://youtube.com/watch?v=4Zk73yuWR58 ?quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Kom thuis, denk, ook ff wat rondjes rijden.................................3 rode lampen.......................
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Kom thuis, denk, ook ff wat rondjes rijden.................................3 rode lampen.......................
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zoals film kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:53 schreef Bastard het volgende:
Dat is behoorlijk last dan ja
Maar goed, het doet je wel weer beseffen dat het leven ook zonder 360 mooi is
Ik butterfly effect 2 en nog iets humor gehuurdquote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zoals film kijken.
Gisteren Apocalypto en Norbit gezien.
Aaarghhh...en net nu Forza voor de deur staat.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:24 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat nog wat dan deel 2?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik butterfly effect 2 en nog iets humor gehuurd
Ik vond hem heel vermakelijk inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is dat nog wat dan deel 2?
Butterfly Effect was![]()
Ja ff kijken en volgende week naar Zhuis moet ik ook een week bij komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond hem heel vermakelijk inderdaad
Blijf zeker de rest van de week thuis hopende dat je Forza kan spelen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ff kijken en volgende week naar Zhuis moet ik ook een week bij komen.
En dan heb ik voor juni ook nog een ATV dag.
Jij werk op een jaar maar 2 dagen per week gemiddeld wa?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ff kijken en volgende week naar Zhuis moet ik ook een week bij komen.
En dan heb ik voor juni ook nog een ATV dag.
Valt wel mee deze week vind ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:28 schreef Magneet het volgende:
grmbl naar Veenendaal voor een afspraak van een uur ofzo, kan ik de schijtfiles in
Je hebt toch een radio en het is altijd leuk om mensen te bekijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:28 schreef Magneet het volgende:
grmbl naar Veenendaal voor een afspraak van een uur ofzo, kan ik de schijtfiles in
Dat zal lekker zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij werk op een jaar maar 2 dagen per week gemiddeld wa?
Hoe weet hij dat nu ?quote:Het laatste puntje van deze review is het geluid. Elke auto klinkt fantastisch en heeft ook zijn eigen geluid. Wanneer je er een nieuwe uitlaat op zet zul je het verschil duidelijk horen en met een goede geluidsset klinkt het alsof de auto echt in je kamer staat. Helemaal mooi is het geluid van een flinke crash, het klinkt echt alsof alles breekt in de auto (wat ook het geval is als je het schademodel hebt aanstaan).
dat altijd naar de cijfers kijkenquote:
Dat hij geen HDTV heeft is niet de schuld van het spel.quote:
Ja jij hebt er wel een Oh Grote Strolquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hij geen HDTV heeft is niet de schuld van het spel.
Mja.. ik ben van mening dat de levensduur heel wat langer is dan 70%, alleen al door de uitgebreide SP.. daarnaast nog eindeloos plezier op de MP.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef kepler het volgende:
[..]
dat altijd naar de cijfers kijken
Ja de levensduur is 70% door dezelfde tracks de hele tijd en de graphics zijn niet heel denderend. Verder ben ik alleen maar enthousiast over de game![]()
PROESTquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja jij hebt er wel een Oh Grote StrolMaar jij hebt lelijke surroundspeakers
Wat is dat nou weer voor kutreply?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja jij hebt er wel een Oh Grote StrolMaar jij hebt lelijke surroundspeakers
de SP is zeker uitgebreid, maar heel vaak race je gewoon op dezelfde circuits. Op een gegeven moment heb je dat ook wel gezien. Enige wat dan veranderd is de restrictie voor die race.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. ik ben van mening dat de levensduur heel wat langer is dan 70%, alleen al door de uitgebreide SP.. daarnaast nog eindeloos plezier op de MP.
Graphics cijfer vind ik ook echt mager, ik kan je gaan vermoeien met heel wat screenshots uit de game waar af en toe het niet van echt te onderscheiden is (apart topic op forzamotorsport.net) .. en dan vind ik de gfx toch zeker wel uitstekend.
Orginaliteit, daar heb je wel gelijk in (60%).. het is een race game, en ook nog eens een vervolg met een aantal banen uit het eerste deel. (vind ik persoonlijk helemaal niet erg omdat er aardig wat prachtige circuits inzitten).. das niet bijster orgineel.
Maar voor de rest een prima review hoor! Stond alleen te kijken van de uiteindelijke cijfers.![]()
SDTV is de standaard in de Nederlandse huiskamer, dus daar review je ook op. Tuurlijk is het op een HDTV mooier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutreply?![]()
*middelvinger opsteekt*
In elke review lees ik dat het spel echt ervaren moet worden op een HDTV, anders zijn de graphics niet noemenswaardig beter dan Forza 1. Toegegeven, ze zijn wat klinisch vergeleken met bijvoorbeeld Dirt. Maar, op basis van de demo, zijn ze zeker meer dan een 70%.
Wacht, ik review de volgende Mario wel op een oude zwart-wit TV en geef de graphics een 30%. Kijken hoe je dan staat te huilen achter de schermen.
Prima cijfer verder denk ik.. en wat de circuits betreft, ik vind het zat en echt helemaal niet erg om dezelfde circuits te rijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
de SP is zeker uitgebreid, maar heel vaak race je gewoon op dezelfde circuits. Op een gegeven moment heb je dat ook wel gezien. Enige wat dan veranderd is de restrictie voor die race.
Die screenshots die je op forzamotorsport.net ziet is de photomode, en dat ziet er zeker wel mooi uit. Maar zo is de kwaliteit niet ingame![]()
Ach, dit zijn allemaal deelcijfers. Het uiteindelijke cijfer is een 87% en dat is aardig hoog
Zeg dat maar tegen Nintendoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SDTV is de standaard in de Nederlandse huiskamer, dus daar review je ook op. Tuurlijk is het op een HDTV mooier.
Ohw, en dat eeuwige Mario gedoe wordt oudVerzin ns iets nieuws joh.
Die moeten sowieso ns met games komenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Krijg net een mailtje van Dimplus, of ik Forza 2 voor de 14de wil betalen
Apart..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik geloof er niets van, iedereen die ik ken heeft een platte tv, op een paar arme studenten naquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SDTV is de standaard in de Nederlandse huiskamer, dus daar review je ook op. Tuurlijk is het op een HDTV mooier.
bijna iedereen die ik ken hebben een normale SD-tv behalve een paar patsersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, iedereen die ik ken heeft een platte tv, op een paar arme studenten na
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, iedereen die ik ken heeft een platte tv, op een paar arme studenten na
Toen mn ouders er 1 hadden... had ik zoiets van ok.. nu kan ik toch niet achterblijven zeker!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je ze gebeld of durf je niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:
quote:Hi William,
Het spel komt deze week inderdaad, wij hanteren echter een termijn van 10 dagen. Soms hebben klanten niet direct het geld om te betalen, maar dan kunnen wij het spel wel 10 dagen vasthouden.
Met vriendelijke groet,
Pascal Oldenzeel
Dimension Plus
Gijs komopquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
bijna iedereen die ik ken hebben een normale SD-tv behalve een paar patsers
Ik heb al bevestiging van betaling.. vroeg aan hem vorige week of ik kon betalen om de eventuele vertraging voor te zijnquote:
Ja gijs, paar jointjes, kratten bier en wat spellen minder en je hebt er ook een hoorquote:
Ik ken er meer op een CRT hoor..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs komop, jij woont in een studentenflat
![]()
Mijn ouders hebben er een, die van Angs ook, m`n maatje heeft er 3![]()
, mijn zusje , die van Angs. Moet serieus nadenken om 5 man op te noemen in m`n directe omgeving met nog een ouwe tv
![]()
Ik ga het vanavond gelijk ff over maken. Heb ik er 2quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb al bevestiging van betaling.. vroeg aan hem vorige week of ik kon betalen om de eventuele vertraging voor te zijn
Naast hem ken ik nog wel meer mensen Gijsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja Gijsje79
Dan zullen wij het in het brabantse wel beter hebben ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |