Iemand gisteren het programma 'Char het medium' gezien?
Doorgaans kijk ik dat programma ook niet, maar na het gamen de xbox uitgezet en het tv kanaal springt aan op dat programma, begint net dus ik denk kan nog net ff kijken met een koud biertje erbij.
Nou ja goed, daar was een meisje wiens vader was overleden, en die was aan het fietsen wanneer plots een vogel op haar neus poept. Char noemde iets over een vogel en een bijzondere gebeurtenis onlangs nou dat dus.
Zaten ze een beetje om te lachen en opeens zegt Char, wist je dat dat een teken van geluk is, dat als er een vogel op je poept dat dat geluk brengt? Nee.. zegt dat meisje, en ik knik eenstemmend mee, dat wist ik ook niet.
Enfin.. zet ik vandaag mijn auto hier op het parkeerterrein op mn werk zoals gewoonlijk, keurig tussen 2 pas gepoetste auto's in. Kom ik vanmiddag buiten op een peukie te roken.. wat denk je.. heeeeel die auto onder gescheten!! Tel zo 20 strontvlekken van vogels!!
![]()
En die andere 2 auto's geen druppel!
Nee, de auto staat niet onder een boom geparkeerd, er staan geen bomen op het terrein.. nou is dat niet grappig en toevallig?
Ik heb genoeg geluk voor de komende.. nou ja 3 levens ofzo