quote:<vaguepant> Woooooooow.
<vaguepant> This woman is immensely full of shit.
<vaguepant> "The damage that can be done to children by seeing a woman's breast in public is not that far off from the damage that can be done ...
<vaguepant> "to children who engage in sexual activities with adults."
http://www.bash.org/?767044
Ik vind het wel schattig... Ontkenningsfase enzo...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
KB heeft gewoon zichtbaar wat seksuele frustraties en reageert dat af op schaarsgeklede dames en ongetrouwde stellen. Wat moet dat een laag niveau van mentale gezondheid zijn.
Maar dat moet je ook niet doen, 3 kilo zwijn halenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef Apropos het volgende:
Je kunt ook niet naar de supermarkt lopen voor drie kilo zwijn, zonder een zedepreek van KKKB te missen.
Lurker!quote:
Ach, het verschil is maar 87 kiloquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar dat moet je ook niet doen, 3 kilo zwijn halen
Heb je dat boek over de fantacalyptische gnoom nu al voltooid?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je dat boek over de fantacalyptische gnoom nu al voltooid?
Als je het af hebt, kan je het wel mooi in eigen beheer uitgeven.quote:
Ontkenning van wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig... Ontkenningsfase enzo...
Is dat Internets voor Armenocide, evolutie of sexuele frustratie?quote:
Die laatste natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
Is dat Internets voor Armenocide, evolutie of sexuele frustratie?
Ik weet niet of we wel willen weten wat voor reactie dat bij hem zou kunnen teweegbrengenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef kLowJow het volgende:
Een kusje op je seksuele frustratie.
Hoe is het met je auto?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef kLowJow het volgende:
Een kusje op je seksuele frustratie.
Ingewikkeld ensemble.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Geef mij maar goddeloze zedenloze vrouwen in korte rokjes boven getrouwde tentdoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |