Die prijs vind ik wel erg hoog hoor . ( van dat tripje Disneyland Parijs)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:36 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Als ik deze prijs zo zie, dan boek ik toch maar een vlucht naar Orlando.
Kosten voor een week (7 dagen) met zijn tweetjes (schatting):
Vlucht: 800
Hotel: 350 (suite !!!)
Disney: 400 (voor 4 dagen)
Eten: 350 (goed restaurant, 50 dollar per keer gemiddeld 3 gangen)
Autohuur: 200
2100 euro... in vergelijking 4 dagen Parijs voor 1200 met bus (bah... de bus!) niet heel duur! En dan ben je in de States! SHOPPEN!![]()
Towerquote:
Disneyland Anaheimquote:Op maandag 7 januari 2008 21:54 schreef Stiffmaster het volgende:
Oh ja, in maart ga ik weer naar LA, dus ook naar Disneyland in Anneheim....beterrrrrrrr
Jij hier?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:05 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Disneyland AnaheimZorg er voor dat je Remember Dreams Come True ziet, we mochten willen dat we zo'n mooie vuurwerkshow hier in Parijs hadden
Ook Wishes in Orlando verbleekt erbij
(Ik zet de muziek weer even aan
)
Tower is hier wel anders dan in Orlando, je hebt geen 5th Dimension (Het horizontale stuk), hij is wel exact hetzelfde als die in Anaheim, alleen hebben we hier 1 programma en in Anaheim meerdere dacht ik
New York heeft een heel gaaf klein winkeltje met allemaal van die Disney-beeldtje uit zo'n serie... erg duur, maar wel erg mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 14:34 schreef Fannetje het volgende:
Gaaf he?
Ik heb daar altijd al eens willen logeren, maar het is er nooit van gekomen.
Maar dit is een jubileum (10 keer!) en aangezien het eigenlijk helemaal niet zoveel duurder was dan Seqouia Lodge hebben we nu hiervoor gekozen
Dan kunnen wij elkaar tegen komenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:42 schreef Smittend het volgende:Wij gaan van 28 april t/m 2 mei weer !!
Ik zou je toch niet herkennen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar tegen komen
Dat het druk is in Disneyland parijsquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:30 schreef Koningin het volgende:
Is daar nu vakantie?? Wat betekent dat?
Das minder...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat het druk is in Disneyland parijs
Tja, ik ga als het hier meivakantie is ofzo. Zal het ook wel weer lekker druk zijn. Maar heb deze keer gelukkig 4 hele dagen de tijd dus moet lukkenquote:
Gelukkig hebben ze bij de ToT wél een fastpass.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Tja, ik ga als het hier meivakantie is ofzo. Zal het ook wel weer lekker druk zijn. Maar heb deze keer gelukkig 4 hele dagen de tijd dus moet lukken
Het is Disney he, de hotels zijn allemaal kindvriendelijk. Ze zijn allemaal goed, tis alleen waar je van houdt en hoeveel geld je wilt uitgeven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef Dynia het volgende:
Ik ben me ook een beetje aan het orienteren om daar voor de eerste keer naar toe te gaan....:) ben nu alleen nog druk aan het zoeken naar het leukste Hotel, dat ook kindvriendelijk is (dochter is 1,5)
Dan moet ik die de volgende keer ook maar gaan doen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:55 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Koningin. Ik heb absurd veel foto's gemaakt (bijna 500)... ik zal eens kijken of ik er binnenkort ook een paar kan plaatsen.
Crush Coaster vond ik erg leuk! Een soort achtbaan met het verhaal van Finding Nemo
Die foto is echt onbetaalbaar grappig!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Paar fotootjes van mij:
Nichtje Emma kreeg heel veel aandacht van de figuren die in de Parade meeliepen:
Denk dat dat meer seizoensgebonden is en uiteraard is het wat drukker in de school vakanties. Maar nu al die nieuwe attracties zijn geopend en het 15-jarige bestaan wordt gevierd met allerlei acties is (lijkt) het wel drukker dan ooit in beide parkenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vanaf waneer wordt het echt druk in Disneyland is dat al in juni?
Koop een 1 daags ticket voor het disneylandpark. Ga dan naar het bureau passport annuel, dit zit links van de ingang van discoveryland. Hier kan je een jaarpas kopen en je toegangsticket wordt van de prijs afgetrokken. Eventueel ook nog 10% korting als je van iemand die al zo'n pas heeft een kortingsformulier gebruikt (quote:Op woensdag 16 april 2008 21:41 schreef LeonH het volgende:
weet iemand trouwens waar je de disney jaarpassen kunt aanschaffen?
six flags magic moumtain nog bezocht?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef Stiffmaster het volgende:
Disneyland in LA weer gedaan, het was wederom weer cool. Die Indiana Jones daar is toch wel errug leuk en origineel. Verder natuurlijk ToT en de meeste andere rides zoals Splash Mountain enzo...
Ook Universal bezocht, die 4D van Shrek was errug leuk.
Ok thanks, zal ik dat even doen als ik er weer ben.quote:Op donderdag 17 april 2008 07:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Koop een 1 daags ticket voor het disneylandpark. Ga dan naar het bureau passport annuel, dit zit links van de ingang van discoveryland. Hier kan je een jaarpas kopen en je toegangsticket wordt van de prijs afgetrokken. Eventueel ook nog 10% korting als je van iemand die al zo'n pas heeft een kortingsformulier gebruikt ()
Overigens, als je een meerdaags ticket hebt omdat je een arrangement hebt geboekt, dan wordt nog steeds alleen maar de prijs van een eendaags ticket er af getrokken.
Ben in ze allebei nog niet geweest, in Parijs was ie nog dicht de laatste keer dat ik ben geweest. Maar er was toch ook een ToT die binnenin nog een kleine horizontale ride maakt? Of was dat die in Florida?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:58 schreef Battlefan het volgende:
Voor ToT hoef je niet echt naar Anaheim, aangezien ie hier exact het zelfde is
Nou ja dat dagticket betaal je ook dus je betaalt uiteindelijk toch wel die 160 euro. Overigens is de fantasy pas maar 116 euro met korting. Ongeveer 30 uitgesloten dagen per jaar.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ok thanks, zal ik dat even doen als ik er weer ben.
Maar als ik het goed begrijp kun je dus het eerste jaar voor +- 100 euri het hele jaar in Disney? Jaarpas is 160, dagticket ergens rond de 50/60. Lekker cheap en dan nog eens al die kortingen
Natuurlijk is het slim een camera mee te nemen! Er is zoveel te zien, je wilt wel wat herinneringen aan je trip. Je stopt de camera gewoon in je tas en het hengsel van je tas doe je rond je been in de wildere attracties. Je camera overleeft het wel hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 09:54 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nog wel een paar vraagjes
Is het slim om een fotocamera mee te nemen en waar kan je die het beste laten als je in de attracties gaat?
En mijn reisbureau had erover dat je na 5 uur ook met het kaartje voor 1 park in het andere park mag, klopt dit?
Dan mijn camera wel goed inpakkenquote:Op zondag 20 april 2008 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het slim een camera mee te nemen! Er is zoveel te zien, je wilt wel wat herinneringen aan je trip. Je stopt de camera gewoon in je tas en het hengsel van je tas doe je rond je been in de wildere attracties. Je camera overleeft het wel hoor.
Omdat het disneyland park langer open is dan het studio's park mag je inderdaad met een dagkaart voor de studio's later op de dag het andere park in. De studio's zijn open tot 19.00, het andere park tot 20.00 of 21.00 in het weekend.
Volgens mij is na 17.00uur correct maar dat zoek ik nog even na voor je.
Maar dit geldt dus alleen voor een dagkaart van de studio's. Andersom mag dus niet.
Heeft iemand toevallig nog zo'n kortingsformulier liggen? Ik ga in de meivakantie naar disney en ik voel ook wel wat voor zo'n jaarabo ipv een 3 daags hopperticket.quote:Op donderdag 17 april 2008 07:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Koop een 1 daags ticket voor het disneylandpark. Ga dan naar het bureau passport annuel, dit zit links van de ingang van discoveryland. Hier kan je een jaarpas kopen en je toegangsticket wordt van de prijs afgetrokken. Eventueel ook nog 10% korting als je van iemand die al zo'n pas heeft een kortingsformulier gebruikt ()
Overigens, als je een meerdaags ticket hebt omdat je een arrangement hebt geboekt, dan wordt nog steeds alleen maar de prijs van een eendaags ticket er af getrokken.
Yup ik heb er wel eentje. Ik wilde je pmen maar je inbox is niet beschikbaar zegt ie.quote:Op zondag 20 april 2008 15:33 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Heeft iemand toevallig nog zo'n kortingsformulier liggen? Ik ga in de meivakantie naar disney en ik voel ook wel wat voor zo'n jaarabo ipv een 3 daags hopperticket.
Jaaaa die heb ik hier ook nog ergens liggen dacht ik... of m'n neefje heeft 'm zich al ingepikt dat weet ik niet, maar ik heb 'm wel ooit gehadquote:Op donderdag 24 april 2008 17:57 schreef ivetje het volgende:
En het geld voor de hebbedingetjes ligt ook al klaar. Hoop dat ze de Woody-poppen nog hebben met dat touwtje aan de rug die zegt "There's a snake in my boot"![]()
ikke is HEEL jaloers.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:02 schreef Fannetje het volgende:
Heel veel plezier allemaal!
Wij gaan overmorgen naar Disneyworld, ook leuk!
Heb je je al aangemeld op www.dlrpfans.be ?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jaaaa die heb ik hier ook nog ergens liggen dacht ik... of m'n neefje heeft 'm zich al ingepikt dat weet ik niet, maar ik heb 'm wel ooit gehad
Veel plezier iedereen by the way!
Ps.: heeft iemand hier trouwens ervaring in het alleen gaan naar Disney? Is het een beetje te doen, qua dag doorkomen etc? Geen vriendin, en aangezien m'n vriendengroep nu niet bepaald staat te springen om een jaarpas/zoveel geld uit te geven voor een weekendje/geen disney-freaks zijn heb ik op moment geen andere keus
Met eigen vervoer? En wil je in een Disney Hotel?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien lees ik ergens overheen, maar ik vraag het toch even: ik wil graag in augustus naar Disney, voor drie dagen ofzo. Er zijn echter zoveel aanbieders dat ik de bomen niet echt meer door het bos zie. Daarom: iemand die een aanrader heeft waar je relatief goedkope arrangementen kunt boeken?
mooie site zeg! en vooral dan die foto'squote:Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef ivetje het volgende:
We hebben van tevoren de parkcast geluisterd over deze attractie (te vinden op http://parkcast.fotogalerijen.be/ ) en het is echt tof om te horen wat er allemaal in die attractie zit.
Haha ja, dat was in WDW ook zo tofquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef ivetje het volgende:
We hebben 2 keer een castmember gehad die heel goed bezig was. Bij de library ineens achter de deur staan als die open gaan en je doordringend aankijken of als ze lift terug is n de deuren open gaan ineens naar binnen springen en schreeuwenDie was echt tof.
Bij Kras. Je kunt er ook een busreis boeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien lees ik ergens overheen, maar ik vraag het toch even: ik wil graag in augustus naar Disney, voor drie dagen ofzo. Er zijn echter zoveel aanbieders dat ik de bomen niet echt meer door het bos zie. Daarom: iemand die een aanrader heeft waar je relatief goedkope arrangementen kunt boeken?
Heb er even gekeken, maar volgens mij kun je met busreis alleen kiezen uit drie dagen en twee nachten. Dat wil ik ook, maar de bus komt pas aan het eind van de middag aan en zo heb je al niks aan je eerste dag, en de bus gaat op de derde dag ook best weer vroeg weg.. of kan je ook langer dan 3 dagen? Die optie zie ik er iig niet bij staan..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Bij Kras. Je kunt er ook een busreis boeken.
Heb zelf in het Radisson hotel gezeten, echt een super goed hotel en via Kras heel goedkoop.
Ben in 2002 ook met Peter Langhout busreis geweest. Prima Ibis hotelletje op zo'n 40 minuten rijden van Disneyland vandaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar is Peter Langhout wat? gezellig met zn allen in de busmaar het is wel retegoedkoop, 239 alles incl voor 4 dagen
! Dan ga ik me afvragen wat er precies mis is
Okquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ben in 2002 ook met Peter Langhout busreis geweest. Prima Ibis hotelletje op zo'n 40 minuten rijden van Disneyland vandaan.
Eerste dag (middag/avond) in Parijs over de Seine gevaren, dag 2 en 3 in Disneyland en Studio's, en dag 4 nog naar Montmartre, Sacre Coeur, Tour de Montparnasse, en toen lekker weer naar huis.
Wij waren in de zomer, dus toen was het park tot 23.00 uur open.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ok. Nog een vraagje: klopt het dat je aan het eind van de dag weer door de PeterLanghout-bus wordt opgehaald? En is dat gewoon tegen de sluitingstijd van het park?
En is twee dagen genoeg om de parken te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |