Jaaaa die heb ik hier ook nog ergens liggen dacht ik... of m'n neefje heeft 'm zich al ingepikt dat weet ik niet, maar ik heb 'm wel ooit gehadquote:Op donderdag 24 april 2008 17:57 schreef ivetje het volgende:
En het geld voor de hebbedingetjes ligt ook al klaar. Hoop dat ze de Woody-poppen nog hebben met dat touwtje aan de rug die zegt "There's a snake in my boot"![]()
ikke is HEEL jaloers.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:02 schreef Fannetje het volgende:
Heel veel plezier allemaal!
Wij gaan overmorgen naar Disneyworld, ook leuk!
Heb je je al aangemeld op www.dlrpfans.be ?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jaaaa die heb ik hier ook nog ergens liggen dacht ik... of m'n neefje heeft 'm zich al ingepikt dat weet ik niet, maar ik heb 'm wel ooit gehad
Veel plezier iedereen by the way!
Ps.: heeft iemand hier trouwens ervaring in het alleen gaan naar Disney? Is het een beetje te doen, qua dag doorkomen etc? Geen vriendin, en aangezien m'n vriendengroep nu niet bepaald staat te springen om een jaarpas/zoveel geld uit te geven voor een weekendje/geen disney-freaks zijn heb ik op moment geen andere keus
Met eigen vervoer? En wil je in een Disney Hotel?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien lees ik ergens overheen, maar ik vraag het toch even: ik wil graag in augustus naar Disney, voor drie dagen ofzo. Er zijn echter zoveel aanbieders dat ik de bomen niet echt meer door het bos zie. Daarom: iemand die een aanrader heeft waar je relatief goedkope arrangementen kunt boeken?
mooie site zeg! en vooral dan die foto'squote:Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef ivetje het volgende:
We hebben van tevoren de parkcast geluisterd over deze attractie (te vinden op http://parkcast.fotogalerijen.be/ ) en het is echt tof om te horen wat er allemaal in die attractie zit.
Haha ja, dat was in WDW ook zo tofquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef ivetje het volgende:
We hebben 2 keer een castmember gehad die heel goed bezig was. Bij de library ineens achter de deur staan als die open gaan en je doordringend aankijken of als ze lift terug is n de deuren open gaan ineens naar binnen springen en schreeuwenDie was echt tof.
Bij Kras. Je kunt er ook een busreis boeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien lees ik ergens overheen, maar ik vraag het toch even: ik wil graag in augustus naar Disney, voor drie dagen ofzo. Er zijn echter zoveel aanbieders dat ik de bomen niet echt meer door het bos zie. Daarom: iemand die een aanrader heeft waar je relatief goedkope arrangementen kunt boeken?
Heb er even gekeken, maar volgens mij kun je met busreis alleen kiezen uit drie dagen en twee nachten. Dat wil ik ook, maar de bus komt pas aan het eind van de middag aan en zo heb je al niks aan je eerste dag, en de bus gaat op de derde dag ook best weer vroeg weg.. of kan je ook langer dan 3 dagen? Die optie zie ik er iig niet bij staan..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Bij Kras. Je kunt er ook een busreis boeken.
Heb zelf in het Radisson hotel gezeten, echt een super goed hotel en via Kras heel goedkoop.
Ben in 2002 ook met Peter Langhout busreis geweest. Prima Ibis hotelletje op zo'n 40 minuten rijden van Disneyland vandaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar is Peter Langhout wat? gezellig met zn allen in de busmaar het is wel retegoedkoop, 239 alles incl voor 4 dagen
! Dan ga ik me afvragen wat er precies mis is
Okquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ben in 2002 ook met Peter Langhout busreis geweest. Prima Ibis hotelletje op zo'n 40 minuten rijden van Disneyland vandaan.
Eerste dag (middag/avond) in Parijs over de Seine gevaren, dag 2 en 3 in Disneyland en Studio's, en dag 4 nog naar Montmartre, Sacre Coeur, Tour de Montparnasse, en toen lekker weer naar huis.
Wij waren in de zomer, dus toen was het park tot 23.00 uur open.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ok. Nog een vraagje: klopt het dat je aan het eind van de dag weer door de PeterLanghout-bus wordt opgehaald? En is dat gewoon tegen de sluitingstijd van het park?
En is twee dagen genoeg om de parken te zien?
Bij ons liep hij tijdens dat filmpje met zo'n plumeau rond en ging mensen in hun gezicht en nek kriebelenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Haha ja, dat was in WDW ook zo tofZo'n gast die je heel creepy aankijkt en in de library als het filmpje afgelopen is keihard gilt
Ik zag 'm heel sneaky tussen de mensen sluipen dus ik wist dat ie wat ging doen, maar de rest scrhok zich de tering
Volgens mij heeft Davy Crockett een 24h front deskquote:Op maandag 19 mei 2008 21:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij gaan aanstaande vrijdag richting Parijs. Tot hoe laat kun je eigenlijk inchecken? (Davy Crockett Ranch)
Dat zag ik ook ergens staan, inderdaad. We gaan namelijk nogal laat wegquote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Davy Crockett een 24h front desk
Het hangt er volgens mij echt een beetje vanaf hoe veel je wilt zien..quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:27 schreef vamperotica het volgende:
Na een goeie tip ben ik hier terecht gekomen....
We (4 volwassenen en 5 kids 11,10,4,2 en 0 ) zijn bezig een weekeindje weg te plannen voor ergens in september.... Maar we vragen ons dus af of 2 dage n "genoeg" zou zijn om een beetje op het gemakje te kunnen doen, of moet je dan als een tornado door de parken razen omdat je anders niet alles gezien hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |