abonnement Unibet Coolblue
pi_49881160
Vorig deel: [Centraal] Disneyland Parijs deel 3

Homepage Disneyland: http://www.disneylandparis.com
Geweldig forum over Disneyland Parijs: http://www.dlrpfans.be/forum/

De Toon Studio's gaan bijna open, er worden al testritten gemaakt!



Mijn laatste post in het vorige topic ging over de ondergewaardeerde, maar schattigste attractie van Disneyland; Les Pays des contes des Fées.

Het is zo'n lieve attractie!


En er is een bootje dat Bianca heet!


Die zag ik varen terwijl wij in een ander bootje zaten en toen we eruit kwamen mocht ik van de Castmembers op het Biancabootje wachten en daar nog een rondje mee varen!
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:20:39 #2
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_49881270
Ja, leuk joh
Geef mij maar Amsterdam
pi_49881408
Wat zijn nou eigenlijk de attracties die je niet mag missen? (zeker voor iemand die er nog nooit is geweest) Ben er al zo lang niet geweest...

En hoe is t moet de drukte op t moment? We zijn er a.s. donderdag, iemand een idee?
pi_49882922
Neem als je binnenkomt een plattegrond van het park mee, daarop staan de favoriete attracties, welke geschikt zijn voor kinderen en welke juist niet en waar je een fastpass kunt halen.

Persoonlijke favorieten:
- Big Thunder Mountain
- Pirates of the Caribbean
- Phantom Manor
- Buzz Lightyears Laser Blast
- Space Mountain
- Les pays des contes des Fées ( )
- It's a small world

De show van Tarzan vind ik ook altijd erg mooi, en natuurlijk de Lion King show.
Indiana Jones vind ik persoonlijk erg tegenvallen, het was leuker toen hij nog achteruit ging.

In Studio's mag je absoluut de Rock'n'Rollercoaster niet missen!
En ik denk dat ik Crush' Coaster heel erg leuk ga vinden, maar die zit dus nog in de testfase.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_49883500
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Biancavia het volgende:
Neem als je binnenkomt een plattegrond van het park mee, daarop staan de favoriete attracties, welke geschikt zijn voor kinderen en welke juist niet en waar je een fastpass kunt halen.

Persoonlijke favorieten:
- Big Thunder Mountain
- Pirates of the Caribbean
- Phantom Manor
- Buzz Lightyears Laser Blast
- Space Mountain
- Les pays des contes des Fées ( )
- It's a small world

De show van Tarzan vind ik ook altijd erg mooi, en natuurlijk de Lion King show.
Indiana Jones vind ik persoonlijk erg tegenvallen, het was leuker toen hij nog achteruit ging.

In Studio's mag je absoluut de Rock'n'Rollercoaster niet missen!
En ik denk dat ik Crush' Coaster heel erg leuk ga vinden, maar die zit dus nog in de testfase.
Ok, dank je.

Studios gaan we niet in. Denk dat we al wel een dag zoet zijn in het park...

Leeft dat treintje op dat eilandje in het water nog eigenlijk? Dat achtbaantje kan ik me nog het beste herinneren eigenlijk. In dat water voer toen zo'n ouderwetse boot rondjes ofzo
pi_49883887
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Biancavia het volgende:
De show van Tarzan vind ik ook altijd erg mooi, en natuurlijk de Lion King show.
Indiana Jones vind ik persoonlijk erg tegenvallen, het was leuker toen hij nog achteruit ging.
Gaat ie niet meer achteruit dan? Was dat maar tijdelijk ofzo dan?
pi_49885723
Jammer dat ze Cars niet hebben aangegrepen om een soort van kopie van Test Track ( ) neer te gooien in Parijs... Dat zou een leuke combinatie zijn.

Maar aan de andere kant zijn ze nu het Studios park wat meer 'geschikt' aan het maken voor de kleintjes natuurlijk...
.
pi_49886643
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ok, dank je.

Studios gaan we niet in. Denk dat we al wel een dag zoet zijn in het park...

Leeft dat treintje op dat eilandje in het water nog eigenlijk? Dat achtbaantje kan ik me nog het beste herinneren eigenlijk. In dat water voer toen zo'n ouderwetse boot rondjes ofzo
Bedoel je Big Thunder Mountain?


De radarboten varen af en toe nog wel eens, maar dan moet je maar net geluk hebben.
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:26 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Gaat ie niet meer achteruit dan? Was dat maar tijdelijk ofzo dan?
Ja.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_49890368
Tot 2004 lees ik idd... Nouja, had 'm in 2002 al gedaan Was tevens de laatste keer dat ik er ben geweest...
pi_49891324
Big Thunder Mountain is cool.
Ik raad je aan om onder Mainstreet station een plattegrond van het park mee te pakken.
Zo kan je alle attracties makkelijk vinden !
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:59:58 #11
4593 Marty
Digi-babe
pi_49891856
We hebben gisteravond geboekt!

We gaan samen met mijn schoonzusje en haar zoontje van 8.
Zij zijn er nog nooit geweest en voor ons was de laatste keer al weer zo'n 2/3 jaar geleden.
We gaan van 1 t/m 4 Juli. 4 dagen/3 nachten.

Waarschijnlijk gaan we ook een dagje naar Parijs. De trein stopt toch mooi op het park.

Ik heb er ontzettend zin in!

Meer mensen die in die periode gaan? Is het dan al erg druk denken jullie?
Forza Juve!
pi_49892874
Wij gaan binnenkort met z'n 4en (2 stelletjes) naar Disneyland Parijs. We hebben 4 kaartjes gewonnen dus we heoven in principe alleen het hotel (beetje luxe, maar niet te, denk aan 3- of 4 sterren) en het vervoer te betalen. Nou zat ik te zoeken naar een hotel.

We willen graag 2 dagen disney en 1 dag Parijs doen (dus 2 nachten). We gaan met de auto maar willen dus de auto bij het hotel gratis kwijt en daarna met openbaar vervoer zoveel mogelijk doen. Is een hotel op het Disneypark meestal gratis parkeren of niet? En heeft iemand nog een aanrader voor een hotel (zo'n ¤40 pppn) welk dicht bij park en parijs centrum ligt.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:30:23 #13
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_49893073
Parkeren bij het disneypark is volgens mij alleen gratis als je in een disney-hotel zit, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Een losse kamer in een disneyhotel is niet te boeken helaas, er zit dan altijd toegang tot de parken bij. Wel zou je in 1 van de aangesloten hotels kunnen verblijven zoals het kyriad ofzo. Even op www.disneylandparis.com/nl kijken en dan bij disney-hotels. Onderaan kan je dan andere hotels kiezen. Hiervan hebben er een paar een goede verbinding met de RER en ben je dus zo in Parijs. Welke het zijn weet ik zo niet precies, maar misschien iemand anders hier wel

-edit- weet nu alleen niet zeker of deze hotels wel zonder ticket te boeken zijn, maar het is wel de beste optie voor tussen parijs en disneyland.
To infinity…and beyond!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:33:02 #14
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_49893181
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef EnactedChaos het volgende:


En hoe is t moet de drukte op t moment? We zijn er a.s. donderdag, iemand een idee?
Echt ddruk zal het niet zijn...zie alleen nu wel op de site dat indiana Jones dicht is...bummer
To infinity…and beyond!
pi_49895888
Indiana Jones is toch niet leuk, dus dat geeft niet

Les Pays des contes des Fées is inderdaad een lieve attractie. Ik ontdekte overigens dat deeltje van Disneyland pas tijdens mijn achtste bezoek . Le Petit Train du Cirque is ook erg leuk
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:45:37 #16
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_49896021
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Fannetje het volgende:
Indiana Jones is toch niet leuk, dus dat geeft niet

Les Pays des contes des Fées is inderdaad een lieve attractie. Ik ontdekte overigens dat deeltje van Disneyland pas tijdens mijn achtste bezoek . Le Petit Train du Cirque is ook erg leuk
Indiana Jones is wel leuk

En ik ontdekte dat stukje ook pas tijdens mijn 2e bezoek. Casey Jr. is idd ook echt lachen!! Het lijkt een kiddie-attractie maar hij is erg vermakelijk
To infinity…and beyond!
pi_49896162
Ik zat pas op een rijtje te zetten welke attracties ze in Disneyland Parijs wél hebben, maar in Disneyworld níet en toen vergat ik deze twee attracties alweer
pi_49896426
Overigens is dat lijstje met "unieke attracties" in Disneyland Parijs (tov Disneyworld) als volgt:

Les Pays des contes des Fées
Casey Jr, le petit train du cirque
Alice in Wonderland doolhof
Voyages du Pinocchio
Indiana Jones
Het schip van Kapitein Haak
____
Cinemagique
Animagique
Armageddon

Iemand nog aanvullingen?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:17:57 #19
167723 sanni
Acima de seu
pi_49904589
Hmm.... weet je, ik vraag me altijd af waarom mensen naar DN Parijs gaan als je kan weten dat Disneyland Florida en California veel mooier,indrukwekkender en boeiender zijn. I.i.g heb ik dat gevoel daar altijd. Meer mensen die deze mening delen?
pi_49905203
Ik snap je vraag niet zo goed? Bedoel je dat je je afvraagt waarom mensen naar DL Parijs gaan ipv Disneyworld of Disneyland California?

In dat geval heb ik een heel simpel antwoord voor je: geld. Reizen naar Disneyland Parijs is toch wel aanzienlijk goedkoper dan naar Disneyworld.
pi_49912195
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef sanni het volgende:
Hmm.... weet je, ik vraag me altijd af waarom mensen naar DN Parijs gaan als je kan weten dat Disneyland Florida en California veel mooier,indrukwekkender en boeiender zijn. I.i.g heb ik dat gevoel daar altijd. Meer mensen die deze mening delen?
Omdat dat nogal wat geld scheelt misschien?
Met mijn jaarkaart en een goedkoop hotelletje zit ik voor 130 euro drie dagen in Disneyland Parijs, en dat is dan dus inclusief alles; toegang, overnachtingen, benzine, eten en drinken.
Daar kun je het in de door jou genoemde parken niet voor doen.
En ja, ik ben in Disneyworld in Florida geweest, en natuurlijk is dat mooier en indrukwekkender dan Parijs, maar ik kies er dus voor om liever twee keer per jaar een paar dagen naar Parijs te gaan dan één keer in de tien jaar naar Florida.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_49913288
Nooit geweten dat er een pinokkio attractie was!!! En al die andere dingen (zoals Les Pays des contes des Fées) komen me ook al zo onbekend voor, ik hoorde er gasten over praten en ik kende het niet, het bestaat dus echt!!!... Morgen snel eens rondvragen :p

[ Bericht 21% gewijzigd door tim2308 op 30-05-2007 00:59:35 ]
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_49913514
Pinokkio is echt een verrassing, voordat je goed en wel zit moet je er al weer uit.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:30:34 #24
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_49920745
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:08 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Omdat dat nogal wat geld scheelt misschien?
Met mijn jaarkaart en een goedkoop hotelletje zit ik voor 130 euro drie dagen in Disneyland Parijs, en dat is dan dus inclusief alles; toegang, overnachtingen, benzine, eten en drinken.
Daar kun je het in de door jou genoemde parken niet voor doen.
En ja, ik ben in Disneyworld in Florida geweest, en natuurlijk is dat mooier en indrukwekkender dan Parijs, maar ik kies er dus voor om liever twee keer per jaar een paar dagen naar Parijs te gaan dan één keer in de tien jaar naar Florida.
Dit dus idd...ik ga ook liever vaak naar Parijs dan 1 keer naar Florida. En ja, ik wil echt nog een keer daar rondneuzen, maar dat zit er gewoon ff niet in wat betreft geld En dan vind ik Parijs een goed alternatief.
To infinity…and beyond!
pi_49927645
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dit dus idd...ik ga ook liever vaak naar Parijs dan 1 keer naar Florida. En ja, ik wil echt nog een keer daar rondneuzen, maar dat zit er gewoon ff niet in wat betreft geld En dan vind ik Parijs een goed alternatief.
Ik ben in Annaheim, Orlando en natuurlijk Parijs geweest en ik moet zeggen dat ze allemaal errug de moeite waard zijn. In Annaheim (Los Angeles) is de versie van Indiana Jones ook super, die is compleet anders (niet echt een achtbaan) dan die in Parijs. In Parijs mis ik Splash mountain eigenlijk ook wel.
Zo heeft elk park zijn eigenschappen......
bla bla bla......
pi_49932643
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Ik ben in Annaheim, Orlando en natuurlijk Parijs geweest en ik moet zeggen dat ze allemaal errug de moeite waard zijn. In Annaheim (Los Angeles) is de versie van Indiana Jones ook super, die is compleet anders (niet echt een achtbaan) dan die in Parijs. In Parijs mis ik Splash mountain eigenlijk ook wel.
Zo heeft elk park zijn eigenschappen......
Ja, Splash Mountain is fantastisch.
Maar die staat ook gepland voor Disneyland Parijs, misschien ook met een ander thema. Alleen daar gaan ze pas in 2011 ofzo mee beginnen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:45:17 #27
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_49934098
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:02 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, Splash Mountain is fantastisch.
Maar die staat ook gepland voor Disneyland Parijs, misschien ook met een ander thema. Alleen daar gaan ze pas in 2011 ofzo mee beginnen.
Waar zou die dan moeten komen? In het disney-park zelf? Ben benieuwd!! Lijkt me iig wel een goede toevoeging, mistte toch altijd een waterattractie. Zal wel lekker gaan ruiken daar met dat chloorwater, is in Pirates en it's a small world ook al zo heerlijk
To infinity…and beyond!
pi_49934160
Splash Mountain is inderdaad geweldig, leuk dat die ook in Parijs gaat komen
pi_49937208
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef Fannetje het volgende:
Splash Mountain is inderdaad geweldig, leuk dat die ook in Parijs gaat komen
Het zijn helaas alleen nog maar geruchten, er is nog niets officieel, maar er schijnt vorig jaar ergens een plattegrond opgedoken te zijn waarin een locatie aangegeven was waar Splash Mountain zou moeten komen.

Verdere nieuwe attracties natuurlijk eind dit jaar de Tower of Terror en verder is nog wachten op meer nieuws over Stitch Encouter, Soarin en Muppets 3D.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_49937649
Stitch Encounter is niet echt geweldig, dus dat mag wat mij betreft wegblijven.

Soarin' en Muppets 3D zouden wel leuke aanvullingen zijn, al zou ik persoonlijk de 3D show "MIckey's Philharmagic" liever in Parijs zien.
En de fantastische musical van Nemo natuurlijk
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:40:07 #31
167723 sanni
Acima de seu
pi_49938380
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:08 schreef Biancavia het volgende:

Omdat dat nogal wat geld scheelt misschien?
Ja,maar als je alles gaat relateren aan geld dan kun je mischien beter thuis blijven en een dvd van WDW o.i.d opzetten. Kun je ook het Disney gevoel beleven... Beetje het idee van uiteten gaan maar wel de goedkoopste gerechten kiezen ipv wat je echt lekker vindt.
quote:
Met mijn jaarkaart en een goedkoop hotelletje zit ik voor 130 euro drie dagen in Disneyland Parijs, en dat is dan dus inclusief alles; toegang, overnachtingen, benzine, eten en drinken.
Daar kun je het in de door jou genoemde parken niet voor doen.
En ja, ik ben in Disneyworld in Florida geweest, en natuurlijk is dat mooier en indrukwekkender dan Parijs, maar ik kies er dus voor om liever twee keer per jaar een paar dagen naar Parijs te gaan dan één keer in de tien jaar naar Florida.
Weet je wat ik doe? Ik spaar die tussendoortjes uit en ga dan in een keer goed en ruim - zonder mij sorgen te maken over wat het kost - op vakantie.
pi_49948517
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef sanni het volgende:

[..]

Ja,maar als je alles gaat relateren aan geld dan kun je mischien beter thuis blijven en een dvd van WDW o.i.d opzetten. Kun je ook het Disney gevoel beleven... [afbeelding] Beetje het idee van uiteten gaan maar wel de goedkoopste gerechten kiezen ipv wat je echt lekker vindt. [afbeelding]
[..]

Weet je wat ik doe? Ik spaar die tussendoortjes uit en ga dan in een keer goed en ruim - zonder mij sorgen te maken over wat het kost - op vakantie. [afbeelding]
Als je het geld niet hebt dan kun je ook die keuze niet maken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_49948553
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:24 schreef Fannetje het volgende:
Stitch Encounter is niet echt geweldig, dus dat mag wat mij betreft wegblijven.

Soarin' en Muppets 3D zouden wel leuke aanvullingen zijn, al zou ik persoonlijk de 3D show "MIckey's Philharmagic" liever in Parijs zien.
En de fantastische musical van Nemo natuurlijk
Jaaa, die Nemo Musical lijkt me echt zo ontzettend mooi!
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:02:55 #34
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_49956241
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef sanni het volgende:

[..]

Ja,maar als je alles gaat relateren aan geld dan kun je mischien beter thuis blijven en een dvd van WDW o.i.d opzetten. Kun je ook het Disney gevoel beleven... Beetje het idee van uiteten gaan maar wel de goedkoopste gerechten kiezen ipv wat je echt lekker vindt.
Het lijkt me toch logisch dat je eerst naar geld kijkt en daarna pas naar wat je kan doen. Ik had idd ook liever komende vakantie 6 weken in de Burj al arab gezeten in Dubai maar helaas...de camping in frankrijk dan maar weer. Da's toch hetzelfde. Je kan wel iets willen, maar het ook kunnen is een tweede.
[..]
quote:
Weet je wat ik doe? Ik spaar die tussendoortjes uit en ga dan in een keer goed en ruim - zonder mij sorgen te maken over wat het kost - op vakantie.
Dat is dan hoe jij het doet, wij hebben liever de magie meerdere keren om ons heen dan 10 jaar te moeten sparen voor we er een keer van kunnen genieten. Ieder z'n ding
Overigens maak ik me in Disneyland Parijs nooit zorgen over wat het gaat kosten. We logeren in Newport Bay, eten en drinken alles waar we zin in hebben en ik koop alles van Eeyore wat leuk is en kijk echt niet naar geld. Maar dan nog ben ik goedkoper uit dan een trip naar Florida.
To infinity…and beyond!
pi_50060091
Hier staat een compleet online filmpje van Crush's Coaster:
http://www.dlrp.fr/actual(...)ey-studios_1531.html

Ik ben na de wachtrij gestopt met kijken, want ik wil me volgende maand laten verrassen. Al weet ik niet of dat ik me kan beheersen tot die tijd.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_50061900
Na de wachtrij ziet je nog maar bijzonder weinig, het is helemaal in het donker. Je ziet wat flitsen en hoort wat geluiden, that's it.

Maar het ziet er wel grappig uit; toch maar weer eens naar Disneyland Parijs dan
Maar dit jaar zit het er in ieder geval niet meer in. Ik wacht gewoon tot de Tower of Terror open is, want dat is zo'n gave attractie
pi_50088788
Als alles mee zit gaan we dit jaar via het werk... ze hebben een leuke aanbieding. Moet nog wel ingeloot worden. Hoor ik eind van de maand.... dat wordt nageltjes bijten
pi_50090000
Hier staat ook een heel erg leuk filmpje van Toon Studio:
http://www.dlrpfans.be/forum/index.php?showtopic=15491&hl=
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_50128935
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:25 schreef ChrisBoer het volgende:
Wij gaan binnenkort met z'n 4en (2 stelletjes) naar Disneyland Parijs. We hebben 4 kaartjes gewonnen dus we heoven in principe alleen het hotel (beetje luxe, maar niet te, denk aan 3- of 4 sterren) en het vervoer te betalen. Nou zat ik te zoeken naar een hotel.

We willen graag 2 dagen disney en 1 dag Parijs doen (dus 2 nachten). We gaan met de auto maar willen dus de auto bij het hotel gratis kwijt en daarna met openbaar vervoer zoveel mogelijk doen. Is een hotel op het Disneypark meestal gratis parkeren of niet? En heeft iemand nog een aanrader voor een hotel (zo'n ¤40 pppn) welk dicht bij park en parijs centrum ligt.
Zoek eens op Val d'Europe. Da's een nieuwe wijk die dicht tegen het park aanligt. Hotels, appartementencomplexen, winkelcentrum EN gratis shuttlebus naar het park. Reistijd: ongeveer een kwartier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 juni 2007 @ 01:46:20 #40
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50188222
Je hebt nu die geweldige pathé actie met die gratis dagkaarten die je kan winnen bij de bioskaartjes van Pirates 3. Maar wat is nu de voordeligste optie qua reizen erheen voor 1 dagje?
De inwisselperiode is van 16 juli t/m 26 augustus 2007. zou leuk zijn voor m'n vriendje en ik als we 6 maandjes hebben namelijk
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 7 juni 2007 @ 08:59:57 #41
4593 Marty
Digi-babe
pi_50190874
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt nu die geweldige pathé actie met die gratis dagkaarten die je kan winnen bij de bioskaartjes van Pirates 3. Maar wat is nu de voordeligste optie qua reizen erheen voor 1 dagje?
De inwisselperiode is van 16 juli t/m 26 augustus 2007. zou leuk zijn voor m'n vriendje en ik als we 6 maandjes hebben namelijk
Als je de mogelijkheid hebt om met de auto te gaan dan zou ik de avond van te voren vertrekken en in een (goedkoop) hotel in de buurt overnachten. Is ook gezellig met z'n tweetjes
Op die manier kun je de volgende ochtend lekker vroeg het park in.
Eèn dagje heen en weer lijkt me wel kort vanuit Nederland hoor! Of je moet natuurlijk in het zuiden wonen.
Ik woon(de) zelf in het noorden en dan ben je wel erg veel reistijd kwijt voor maar èèn dagje.


Forza Juve!
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:02:29 #42
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50192385
Wat een klote-tijd om te gaan trouwens...midden in de vakantie Denk dat het wel druk zal zijn helaas, maar goed. Met de auto idd zoals Marty al zegt. Gewoon in de buurt in een formule1 hotel gaan zitten en de volgende dag vroeg op
To infinity…and beyond!
pi_50194158
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 01:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt nu die geweldige pathé actie met die gratis dagkaarten die je kan winnen bij de bioskaartjes van Pirates 3. Maar wat is nu de voordeligste optie qua reizen erheen voor 1 dagje?
De inwisselperiode is van 16 juli t/m 26 augustus 2007. zou leuk zijn voor m'n vriendje en ik als we 6 maandjes hebben namelijk
Ja, wij hadden nummer 7 en 8.
Maar je kunt denk ik toch het beste met de auto gaan dan. Hiervandaan (regio Rotterdam) is het ongeveer 4 uurtjes rijden.
En inderdaad, de avond van tevoren gaan is een goed idee en dan in Esbly of Meaux een Akena of Formule 1 pakken, is ongeveer 32 euro per kamer per nacht.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_50265442
Stitch Encounter staat samen met ToT gepland voor januari 2008!



Ja, die met de ballen in de bek.
pi_50265616
Wordt dat net zoiets als Stitch's Great Escape? Die is grappig mèn
pi_50265637
Hopelijk is die anders dan de Stitch attractie in WDW, want daar was niet erg veel aan.
pi_50265650
Haha, tegelijk gereageerd, maar verschillende meningen
pi_50265705
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef Chanty87 het volgende:
Wordt dat net zoiets als Stitch's Great Escape? Die is grappig mèn
Nee, het is geloof ik wel anders.
quote:
Utilizing the latest real-life computer graphics animation technology created by Walt Disney Imagineering, a new interactive Stitch Attraction opens in spring 2008 at Walt Disney Studios Park. The attraction lets guests talk, listen, joke and play with the fuzzy, lovable alien first introduced to audiences in Walt Disney Pictures' hit comedy, "Lilo & Sttich."


Because of the interactivity and immersion of this new experience, the guests are the 'stars' of the production along with Stitch himself," said Tom Fitzgerald, executive vice president and senior creative executive, Walt Disney Imagineering.


As Guests enter the theater, a Space Traffic Controller scans a galactic communications screen for "active" alien traffic. Stitch is quickly summoned to talk, joke and even flirt, engaging the audience in spontaneous conversation. The show is never the same twice -- whether Stitch plays his guitar, dances around the bridge of the spaceship or takes digital photographs of audience members. And no matter where guests are seated, Stitch sees and engages them in non-stop banter.


"It's the latest milestone in Walt Disney Imagineering's legacy of bringing Disney characters to life," said Fitzgerald.
Klein filmpje van dezelfde attractie die in Hongkong staat:
http://www.youtube.com/watch?v=HUZQqUCptAs
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_50288726
-reactie weggehaald-
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_50316231
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:25 schreef ChrisBoer het volgende:
Wij gaan binnenkort met z'n 4en (2 stelletjes) naar Disneyland Parijs. We hebben 4 kaartjes gewonnen dus we heoven in principe alleen het hotel (beetje luxe, maar niet te, denk aan 3- of 4 sterren) en het vervoer te betalen. Nou zat ik te zoeken naar een hotel.

We willen graag 2 dagen disney en 1 dag Parijs doen (dus 2 nachten). We gaan met de auto maar willen dus de auto bij het hotel gratis kwijt en daarna met openbaar vervoer zoveel mogelijk doen. Is een hotel op het Disneypark meestal gratis parkeren of niet? En heeft iemand nog een aanrader voor een hotel (zo'n ¤40 pppn) welk dicht bij park en parijs centrum ligt.
Ik ben er gewoon een keer heen gereden en kon toen in het Disneyhotel Santa Fe een kamer per nacht krijgen voor 70 euro. En je had er met zijn 4 in gekund, dus dat is 17,50 pppn! incl. ontbiijt. Dat is nu wel 2 jaar geleden in het laagseizoen, maar je kan het beste gewoon met 0900-DISNEYNL bellen voor alle Disneyhotelinfo, en je kan ook zeker room-only boeken via dat nummer. (voor bijv. als je een jaarkaart hebt)
pi_50316987
tvp
  maandag 2 juli 2007 @ 21:55:43 #52
47102 Elvi
miemkwien
pi_51074515
Ik wil met nog 2 vriendinnen in de zomer naar Disney Parijs Nou heb ik ff een paar vraagjes...

* hoeveel dagen heb je nodig om het park en de studios te zien?
* wat is goedkoper: een hotel op disney-grond of in Parijs?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:07:58 #53
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_51075110
ff een foto spammen, ik ben in maart 3 dagen geweest nergens langer dan 20 minuten hoeven wachten

pi_51085487
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef Elvi het volgende:
Ik wil met nog 2 vriendinnen in de zomer naar Disney Parijs Nou heb ik ff een paar vraagjes...

* hoeveel dagen heb je nodig om het park en de studios te zien?
* wat is goedkoper: een hotel op disney-grond of in Parijs?
Je hebt drie dagen nodig om alles te zien; twee dagen voor het gewone park en één dag voor de studios.
Een hotel in Parijs is waarschijnlijk goedkoper, maar als je echt voor Disney gaat ben je dan wel elke dag een tijdje onderweg. Een hotel in Disney hoeft ook helemaal niet duur te zijn.
pi_51086703
Nog maar 9 daagjes!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51086741
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:17 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Je hebt drie dagen nodig om alles te zien; twee dagen voor het gewone park en één dag voor de studios.
Een hotel in Parijs is waarschijnlijk goedkoper, maar als je echt voor Disney gaat ben je dan wel elke dag een tijdje onderweg. Een hotel in Disney hoeft ook helemaal niet duur te zijn.
Je kunt ook een hotel in Marne la Vallee zoeken, dat is hartstikke dichtbij en zeker wel goedkoper dan een Disneyhotel.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51092205
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Je kunt ook een hotel in Marne la Vallee zoeken, dat is hartstikke dichtbij en zeker wel goedkoper dan een Disneyhotel.
http://www.yepcheck.com/l(...)dom_Disneyland_Paris
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:58:35 #58
4593 Marty
Digi-babe
pi_51166270
Ik ben gisteravond terug gekomen van vier dagen Disneyland Parijs en het was erg leuk!
Helaas wel veel regen gehad en zo af en toe stonden er flinke wachtrijen.
Forza Juve!
pi_51167910
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:58 schreef Marty het volgende:
Ik ben gisteravond terug gekomen van vier dagen Disneyland Parijs en het was erg leuk!
Helaas wel veel regen gehad en zo af en toe stonden er flinke wachtrijen.
Dus het was wel druk?
Ben je in Crush Coaster geweest?

Ik ga van de 10e t/m de 14e! Nog maar 5 daagjes!
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:49:29 #60
4593 Marty
Digi-babe
pi_51170113
Het was best druk ja!

We hebben voor Crush Coaster 120 minuten in de rij gestaan terwijl het plensde van de regen.
Toen we net in de rij stonden waren er technische problemen en heeft hij een tijdje stil gestaan. Daarna moesten ze nog een paar tests doen en daarna deed hij het weer.
Het was wel de moeite waard! Erg leuke attractie!

Sinds gisteren hebben de scholen in Frankrijk zomervakantie dus ik denk dat het nu nog wel drukker zal zijn!
Forza Juve!
pi_51183342
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:49 schreef Marty het volgende:
Sinds gisteren hebben de scholen in Frankrijk zomervakantie dus ik denk dat het nu nog wel drukker zal zijn!
o jee

we gaan zaterdag...

ben benieuwd
  zondag 8 juli 2007 @ 11:10:47 #62
47102 Elvi
miemkwien
pi_51255228
Ik heb geboekt!
We gaan met een bus (een kidsbus... ) naar Disneyland en we logeren in Cheyenne. En we hebben voor half-pension gekozen Was best veel geld, maar goed we gaan 4 dagen en de reis, hotel en entreekaarten zitten erbij in. We waren pp E480,- kwijt (en ik krijg sterk t vermoeden dat we genaaid zijn )

Maar ik heb er echt zin in!!!
pi_51255259
480 euro is wel veel ja.... maar wel met busreis en halfpension natuurlijk. Hoe gaat dat dan, halfpension? Moet je dan in je hotel eten of krijg je vouchers om in de parken te eten?
pi_51255356
4 dagen entree voor 2 personen is al 4x2x60=480 euro
4 dagen halfpension = 4x2x19 = 152
4 dagen hotel = 4x150 =600 (minimaal, weet de kamerprijs van cheyenne zo niet uit het hoofd)
Busreis = 2x30 = 60 (eurolines prijs)

Zit je op 1200 euro met zijn tweeen

Met halfpension je in de restaurants eten die genoemd zijn op de voucher, bij de andere restaurants moet je bijbetalen
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_51257332
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:20 schreef tim2308 het volgende:
4 dagen entree voor 2 personen is al 4x2x60=480 euro
4 dagen halfpension = 4x2x19 = 152
4 dagen hotel = 4x150 =600 (minimaal, weet de kamerprijs van cheyenne zo niet uit het hoofd)
Busreis = 2x30 = 60 (eurolines prijs)

Zit je op 1200 euro met zijn tweeen

Met halfpension je in de restaurants eten die genoemd zijn op de voucher, bij de andere restaurants moet je bijbetalen
4 dagen entree voor twee personen is 2 x 1 jaarkaart à 129,- euro, met een formulier 10% korting eraf, maakt 116,10 = 232,20 euro in totaal.


Ik ga overmorgen!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51258000
Tja, zo kan het ook Disney hoeft niet duur te zijn :p
Etap hotelletje in de buurt voor 55 euro per nacht per kamer, een Thalysretour voor 70 euro en la ou les reves deviennent réalité is dichterbij dan ooit
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  zondag 8 juli 2007 @ 15:46:19 #67
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_51261270
480 euro is veel ja
Was voor 4 dagen Hotel newport Bay, inclusief entree, inclusief eten (zelfde als jullie, met vouchers) voor 2 avonden en 1 avond Buffalo Bill 311 euro per persoon kwijt. Ok, wel met eigen vervoer maar vind 170 euro voor een busreis aardig prijzig
To infinity…and beyond!
pi_51280172
vergeet niet dat disney een heel ingewikkeld prijssysteem heeft. Een dag later gaan kan opeens veel duurder zijn.

Ergens hebben ze een grote computer met alle vrije dagen van europa, op basis daarvan doen ze een voorspelling hoeveel mensen er kunnen en willen komen en doen ze de prijs omhoog. Althans, zo stel ik het me voor... Yield Management kunnen ze als geen ander...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_51282061
Nog maar één dag!

*oefent vast het nieuwe paradeliedje

It's just like we dreamed it
As far as I can see
It's just like we dreamed it
As good as good can be
And I know it's so much better
'Cause we dreamed it up together
Just like we dreamed it, to life! Magically...


Lalala!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51282310
We zijn afgelopen zaterdag geweest.

Met een busreis. Het was echt megadruk.

We hebben om te beginnen 2 uur in de file vlak voor Disneyland gestaan. Eenmaal binnen kon je voetje voor voetje door de mensenmassa heenlopen. Megawachttijden voor attracties, toiletten en eetgelegenheden. De buschauffeur zei dat hij het nog niet eerder zo druk had meegemaakt.

Niet leuk

Maarrrr.......onze zoon vond het geweldig dus dat maakt veel goed
pi_51282632
Dat klinkt als 31 oktober. Toen was er bij Space Mountain een wachtrij van 135 minuten.
Lang leve de fastpass!
Alleen jammer dat ze die voor Crush niet hebben!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51282939
Er stonden ook wachtrijen voor het krijgen van de fast pass

Ik begrijp het wel niet zo goed: bij de fast pass stond dan een tijd van 20.00 - 20.30. Bij alle fast pass attracties stond een tijd in de avond (en wij moesten om 20.30 bij de bus zijn...)
pi_51283579
Het park was vanaf 7 juli tot 23.00 uur open.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:36:54 #74
4593 Marty
Digi-babe
pi_51285243
Jeetje, dan hebben wij nog geluk gehad vorige week.
Het was vrij druk, maar we hebben alleen bij Crush lang in de rij gestaan (120 min).
Bij de eetgelegenheden en de toiletten stond gelukkig bijna geen rij.

Veel plezier morgen Biancavia!
Ik heb al weer zin om terug te gaan!
Al gaan wij de volgende keer waarschijnlijk in Maart ofzo omdat het dan waarschijnlijk iets minder druk is
Forza Juve!
pi_51301684
Lalala, aan het pakken.
It's just like we dreamed it
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51302259
Veel plezier Biancavia..ikke is jaloers
pi_51308990
Afgelopen zaterdag was de eerste vakantiedag voor heel veel fransen. Voila...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_51314900
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:36 schreef Marty het volgende:
Al gaan wij de volgende keer waarschijnlijk in Maart ofzo omdat het dan waarschijnlijk iets minder druk is
Ja wij ook, dit was echt niet meer leuk

Het gaat niet alleen om de lange wachttijden voor attracties maar die ongelooflijke mensenmenigte overal .... poeh
  dinsdag 10 juli 2007 @ 08:45:14 #79
47102 Elvi
miemkwien
pi_51315184
Wij gaan half augustus... Dan zal het toch wel iets rustiger zijn hoop ik?
pi_51315322
Ik ga over tien minuten vertrekken.
Toch is het vreemd, want twee jaar geleden zijn wij in precies deze periode geweest en toen was het helemaal niet zo druk, eerder rustig.
Nou ja, het is voor Disneyland natuurlijk wel positief dat de bezoekersaantallen een beetje hoger worden.

En nu ga ik vanmiddag eindelijk als eerste Stich-oren kopen, want die wil ik al zo lang, maar elke keer denk ik 'laat maar', maar nu ga ik ze écht kopen!

DOEI! Tot zaterdag.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51321993
Half augustus zal het ook druk zijn. Tot 30 september is het hoogseizoen
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:32:10 #82
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_51387287
Ik ben nog nooit in het hoogseizoen geweest. Het is jammer, want heb dus ook altijd de lichtjesparade gemist enzo maar goed. We zijn nu 2 keer in mei/juni geweest en altijd doordeweeks met als laatste dag zaterdag. Volgend jaar doen we het weer zo. Alleen op die laatste dag is het dan druk en verder gewoon gezellig. Geen lange wachtrijen etc. en alle tijd om alles te doen en te zien. Vorig jaar hebben we ook echt schitterend weer gehad in juni, 4 dagen lang 25-30 graden en hele dag lekker zonnetje Ik hou dus vast aan mei of juni. In de winter wil ik nog wel een keer, gezellig met kerstlichtjes overal enzo. Alleen ik kan echt slecht tegen de kou dus twijfel nog
To infinity…and beyond!
pi_51485793


Ik ben weer terug!

Ik heb een heel lang tripreport geschreven en op dlrpfans.be gezet, maar ik weet niet of dat boeiend is voor hier.


Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51741349
Post is hiero bianca .

Was het erg druk? Ik ga over een week naar disney yay!
pi_51742757
Mijn tripreport staat hier: http://www.dlrpfans.be/forum/index.php?showtopic=16189
Je moet wel eerst registreren geloof ik, om het te kunnen lezen. Maar dat geeft niet, want er staat heel veel leuke info op dat forum.

Ik heb wel een handleiding geschreven om zonder wachtrij in Crush te kunnen!

Zonder wachtrij in Crush's Coaster in 7 stappen

Stap 1
Sta vroeg op en zorg dat je rond kwart over negen bij de poorten van de tassencontrole bij Studio's bent. Je zult zien dat er al een flinke rij staat aan de rechterkant, bij de poort waar het logo boven staan. Trek je hier niets van aan en ga links van de rij vooraan staan bij de andere poort. De poorten gaan tegelijkertijd open om 9.30 uur.

Stap 2
Eenmaal door de tassencontrole ren je naar de ticketcontrole. Neem het meest linkse poortje, daar zullen de minste mensen staan te wachten.

Stap 3
Na de ticketcontrole zo snel mogelijk Studio 1 binnen. In Studio 1 ga je via het restaurant rechts naar voren. Rechtsvoorin staan tafeltjes met stoelen. Ga zo ver mogelijk voorin lekker op een stoel zitten.

Stap 4
Om tien uur begint het showtje van de opening. Ga staan en zorg dat je nog steeds zo ver mogelijk vooraan staat.

Stap 5
De deuren gaan open. Pak elkaars hand vast om elkaar niet kwijt te raken en ren met de meute mee tot je aan de muur van Castmembers komt.

Stap 6
Volg de Castmembers en laat je de wachtrij in begeleiden.

Stap 7
Let in de wachtrij op de meeuwen bovenop het huisje en stap dan in om te genieten van de rit!

[ Bericht 85% gewijzigd door Biancavia op 23-07-2007 11:53:55 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51745528
Nog 3 weken en dan gaan wij ook
pi_51745741
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Biancavia het volgende:
De deuren gaan open. Pak elkaars hand vast om elkaar niet kwijt te raken en ren met de meute mee tot je aan de muur van Castmembers komt.
Gelukkig is het in WDW een héél stuk aangenamer en geciviliseerder wat dat betreft... Hoorde van m'n oom die vorige week ofzo naar DLRP ging dat ie volwassen mannen maaiend door menigtes zag lopen... Lekker voorbeeld ben je dan.
pi_51845810
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Gelukkig is het in WDW een héél stuk aangenamer en geciviliseerder wat dat betreft... Hoorde van m'n oom die vorige week ofzo naar DLRP ging dat ie volwassen mannen maaiend door menigtes zag lopen... Lekker voorbeeld ben je dan.
Nou, ik wist ook niet wat ik meemaakte. Het komt puur door de nieuwe attractie.
Dat zal nog wat worden met de Tower of Terror over een half jaartje. Maar dan verspreidt het zich natuurlijk meer. Bovendien krijgt de ToT wél een Fastpass.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_51880530
Dat mag ik hopen ja....

En vreemd idd, dat deze attractie geen fastpass heeft...
  dinsdag 25 september 2007 @ 19:43:19 #90
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_53467648
Weet iemand waar kan je het beste een kaartje voor Eurodisney kan kopen? Zit er nog verschil in prijs als je het daar aan een loket koopt of eventueel hier in Nederland?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 26 september 2007 @ 16:37:59 #91
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53490434
Ik wil geen partyspoiler zijn maar een ieder die nog nooit verder is geweest dan Phantasia Land bij onze oosterburen of De Efteling die zal snel tevreden zijn met EU Disney. Mocht je weleens meer over de grens zijn geweest dan is het mischien leuker eens flink door te sparen en naar het echte Magic Kingdom in Florida USA of Disney Land in Hollywood CA USA te gaan. Dat is pas echt kicken! En voor de prijs hoef je het niet te doen want die ligt lager dan bij ons in EU en de spullen die je daar krijgt zijn tenminste echt authentiek.
verpachten & verpachten
pi_53500432
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:37 schreef r.liong het volgende:
Ik wil geen partyspoiler zijn maar een ieder die nog nooit verder is geweest dan Phantasia Land bij onze oosterburen of De Efteling die zal snel tevreden zijn met EU Disney. Mocht je weleens meer over de grens zijn geweest dan is het mischien leuker eens flink door te sparen en naar het echte Magic Kingdom in Florida USA of Disney Land in Hollywood CA USA te gaan. Dat is pas echt kicken! En voor de prijs hoef je het niet te doen want die ligt lager dan bij ons in EU en de spullen die je daar krijgt zijn tenminste echt authentiek.
Vliegtickets zijn anders nog steeds aardig aan de prijs, helemaal als je in het hoogseizoen richting USA gaat. Wij gaan in de meivakantie, dus dat is op zich te doen. Maar dan blijft het nog steeds veel geld in vergelijking met een tripje naar Parijs.

Bovendien zou ik niet weten waarom EU Disney 'spullen' niet authentiek zijn?
.
pi_54077978
Het lijkt me leuk om kerst te gaan, maar ik heb het idee dat alles al helemaal volgeboekt zit op het park zelf

Is iemand hier weleens met kerst geweest? Weegt de gezelligheid een beetje op tegen de drukte?
pi_54084149
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef _Boo_ het volgende:
Het lijkt me leuk om kerst te gaan, maar ik heb het idee dat alles al helemaal volgeboekt zit op het park zelf

Is iemand hier weleens met kerst geweest? Weegt de gezelligheid een beetje op tegen de drukte?
Ik denk dat het met kerst net zo is als met Halloween, je moet echt gaan voor de sfeer en niet als doel hebben om alle attracties te doen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_54084245
Nog niet..althans niet met kerst zelf.
Wel geweest in november dus de kerstsfeer was er al.
Wij willen volgend jaar wel met de kerst gaan.
Ik denk dat het de weken rond de kerstdagen wel wat drukker zal zijn maar eind november of begin december niet.
pi_54104405
Ik wil er ook wel weer eens keer naartoe. De laatste keer is alweer bijna 10 jaar geleden .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54120639
Jaaaaaaa......

Geboekt net voor de kerst 20 dec tot met 22 dec in Parijs met 2 dagen in Disney en een halve dag Parijs
pi_54121566
Staan er nog ergens leuke aanbiedingen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_54140060
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:20 schreef tim2308 het volgende:
4 dagen entree voor 2 personen is al 4x2x60=480 euro
4 dagen halfpension = 4x2x19 = 152
4 dagen hotel = 4x150 =600 (minimaal, weet de kamerprijs van cheyenne zo niet uit het hoofd)
Busreis = 2x30 = 60 (eurolines prijs)

Zit je op 1200 euro met zijn tweeen

Met halfpension je in de restaurants eten die genoemd zijn op de voucher, bij de andere restaurants moet je bijbetalen
Als ik deze prijs zo zie, dan boek ik toch maar een vlucht naar Orlando.

Kosten voor een week (7 dagen) met zijn tweetjes (schatting):
Vlucht: 800
Hotel: 350 (suite !!!)
Disney: 400 (voor 4 dagen)
Eten: 350 (goed restaurant, 50 dollar per keer gemiddeld 3 gangen)
Autohuur: 200

2100 euro... in vergelijking 4 dagen Parijs voor 1200 met bus (bah... de bus!) niet heel duur! En dan ben je in de States! SHOPPEN!
Nothing takes the past away like the future!
pi_54206447
Ik ga volgend jaar voor de tiende keer naar Disneyland Parijs. Nu voor het eerst vier dagen, van 6 t/m 9 maart! We gaan logeren in hotel New York
pi_54218157
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:36 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Als ik deze prijs zo zie, dan boek ik toch maar een vlucht naar Orlando.

Kosten voor een week (7 dagen) met zijn tweetjes (schatting):
Vlucht: 800
Hotel: 350 (suite !!!)
Disney: 400 (voor 4 dagen)
Eten: 350 (goed restaurant, 50 dollar per keer gemiddeld 3 gangen)
Autohuur: 200

2100 euro... in vergelijking 4 dagen Parijs voor 1200 met bus (bah... de bus!) niet heel duur! En dan ben je in de States! SHOPPEN!
Die prijs vind ik wel erg hoog hoor . ( van dat tripje Disneyland Parijs)
Check de site van Disneyland maar..dat kan echt veel goedkoper.
Dus dat vergelijk wat je maakt klopt dan niet helemaal.
  FOK!fotograaf donderdag 13 december 2007 @ 14:51:25 #102
159915 -Menn0-
MNO
pi_55245267
Zit er aan te denken om in 12/01-14/01 te gaan. Kom uit op eens prijs van 500 euro. Is dat een normale prijs voor 3 dagen?
,,/
pi_55245752
Per persoon? In welk hotel zit je dan? En met eigen vervoer?
Is nogal aan de dure kant.
Ja, die met de ballen in de bek.
  FOK!fotograaf donderdag 13 december 2007 @ 16:25:54 #104
159915 -Menn0-
MNO
pi_55247816
2 personen, met de trein en dan zit je niet in een disney hotel.
,,/
  donderdag 13 december 2007 @ 18:08:36 #105
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_55250417
Met de trein en voor 2 personen is dit niet echt duur. Ik ben meestal tussen de 300-400 euro pp kwijt met eigen vervoer/disney-hotel/eten. Vind 250 pp dus niet zo heel duur als je bedenkt dat je met de trein gaat (die is meestal wel erg prijzig vind ik).
To infinity…and beyond!
pi_55265286
Ja, de trein is inderdaad wel duur, maar met een busreis ben je ook wel 200 euro per persoon kwijt, dus op zich is dat wel redelijk dan.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 6 januari 2008 @ 20:57:05 #107
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_55832023
Klein kickje met foto:


Disney
We zaten er 3 nachten, 1 in het f1 in Noissy Champs, 2 in het Ibis in Val d'Europe, heen en terug met de Thalys naar Paris Nord en verder met de RER, half uur langer en iets van 100 euro goedkoper
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_55853265
Ik ga over twee maandjes weer
Een dagje minder zelfs... 6 maart alweer
pi_55853335
Mooie foto, Battlefan!

Hier staat 22-24 februari in de planning.
Tower of Terror!
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 7 januari 2008 @ 21:10:40 #110
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_55858152
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:12 schreef Biancavia het volgende:
Tower of Terror!
Tower Ben er 13 keer ingeweest Vooral leuk als je ene David treft als degene bij je lift, hij geweldig
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_55858331
Ik ben pas ook geweest, heb overnacht in het Radisson Disney. Echt een top hotel.
pi_55859446
Tower of Terror is geweldig, ben in Orlando er een paar keer in geweest. Dit jaar maar weer naar Parijs!!
bla bla bla......
pi_55859522
Oh ja, in maart ga ik weer naar LA, dus ook naar Disneyland in Anneheim....beterrrrrrrr
bla bla bla......
  maandag 7 januari 2008 @ 22:05:31 #114
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_55859837
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:54 schreef Stiffmaster het volgende:
Oh ja, in maart ga ik weer naar LA, dus ook naar Disneyland in Anneheim....beterrrrrrrr
Disneyland Anaheim Zorg er voor dat je Remember Dreams Come True ziet, we mochten willen dat we zo'n mooie vuurwerkshow hier in Parijs hadden Ook Wishes in Orlando verbleekt erbij (Ik zet de muziek weer even aan )
Tower is hier wel anders dan in Orlando, je hebt geen 5th Dimension (Het horizontale stuk), hij is wel exact hetzelfde als die in Anaheim, alleen hebben we hier 1 programma en in Anaheim meerdere dacht ik
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_55862570
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:05 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Disneyland Anaheim Zorg er voor dat je Remember Dreams Come True ziet, we mochten willen dat we zo'n mooie vuurwerkshow hier in Parijs hadden Ook Wishes in Orlando verbleekt erbij (Ik zet de muziek weer even aan )
Tower is hier wel anders dan in Orlando, je hebt geen 5th Dimension (Het horizontale stuk), hij is wel exact hetzelfde als die in Anaheim, alleen hebben we hier 1 programma en in Anaheim meerdere dacht ik
Jij hier?

Nog 6 dagen en ik ga ook weer, 14 t/m 16 januari ben ik in disney te vinden 8)

Moet wel zeggen dat ik vind dat ik het mooi gepland heb, 3 dagen doordeweek buiten alle schoolvakanties om, ben niet zo'n fan van drukte en op deze manier loop ik het vast mooi mis.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:52:25 #116
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_56603353
Nog een hele tijd maar van 27 T/m 30 April zit ik samen met mijn vriend, broer en zijn vriendin in Newport Bay Eten is al meegeregeld en 1 avond Buffalo Bill ook. Heb er nu alweer zin in...ToT here we come
To infinity…and beyond!
pi_56642701
Nog maar 25 nachtjes slapen!

Hotel New York
pi_56643627
Oh, da's tof Fannetje, dan loop je zo Disney Village binnen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_56643726
Gaaf he?
Ik heb daar altijd al eens willen logeren, maar het is er nooit van gekomen.

Maar dit is een jubileum (10 keer!) en aangezien het eigenlijk helemaal niet zoveel duurder was dan Seqouia Lodge hebben we nu hiervoor gekozen
  zondag 10 februari 2008 @ 20:27:50 #120
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_56651033
Ik heb bij New York altijd zo'n zakenmannen-gevoel Weet niet aarom, maar vind daar de Disney-sfeer minder. Heb er nooit overnacht hoor, ben alleen ff binnen geweest. Komt denk ik door de bouwstijl van het hotel. Die trekt me absoluut niet en vind ik te Recht-toe-recht-aan. Maar dat is mijn gevoel hoor Wel tof dat je er weer heen gaat en dan eindelijk in het hotel waar je altijd al eens heen wilde. Dat heb ik dus met het Disney-hotel, maar dat zit er voorlopig echt nog niet in
To infinity…and beyond!
  zondag 10 februari 2008 @ 20:30:43 #121
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56651096
Ik ben een keer een stukje door het Disney hotel gelopen, ik vond het niks. Kwam vooral door de mensen die er allemaal inzitten. Ik vind Sequoia Lodge de mooiste.
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zondag 10 februari 2008 @ 20:32:36 #122
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_56651131
Ik ben helemaal weg van Newport bay, heb in die stijl ook mijn eigen slaapkamer ingericht Voel me er dus meteen thuis haha!
To infinity…and beyond!
pi_56658489
Disneyland hotel is natuurlijk ook wel hoog in de markt, met kamerprijzen van 500 tot 3950 euro per nacht. New York is idd erg clean; mijn favoriet als gast zou ook NPBC zijn. De andere hotels vind ik weer een beetje te thematisch.... (voorzover ik ze ken van plaatjes)
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_56659410
quote:
Op zondag 10 februari 2008 14:34 schreef Fannetje het volgende:
Gaaf he?
Ik heb daar altijd al eens willen logeren, maar het is er nooit van gekomen.

Maar dit is een jubileum (10 keer!) en aangezien het eigenlijk helemaal niet zoveel duurder was dan Seqouia Lodge hebben we nu hiervoor gekozen
New York heeft een heel gaaf klein winkeltje met allemaal van die Disney-beeldtje uit zo'n serie... erg duur, maar wel erg mooi!
pi_56666427
Wij gaan van 28 april t/m 2 mei weer !!
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:05:05 #126
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_56703350
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:42 schreef Smittend het volgende:
Wij gaan van 28 april t/m 2 mei weer !!
Dan kunnen wij elkaar tegen komen
To infinity…and beyond!
pi_56786551
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:05 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dan kunnen wij elkaar tegen komen
Ik zou je toch niet herkennen.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:29:49 #128
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_56789633
quote:
Op zondag 17 februari 2008 09:37 schreef Smittend het volgende:

[..]

Ik zou jeI toch niet herkennen.
Ik jou ook niet maar toch
To infinity…and beyond!
pi_57083381
Nog maar vijf nachtjes slapen
pi_57085461
Vriend van me is gisteren terug gekomen, het was heel erg druk afgelopen week.
En ik heb een hele grote super Stich mok gekregen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_57168439
Ik ga dit weekend weer
Vrijdagmorgen vroeg vertrekken.

Heb er weer zin in!!
pi_57180399
Ah, leuk Koningin, wie weet zien we elkaar wel

Wij vetrekken morgenochtend

Ik heb er zin in, al baal ik wel een beetje van het feit dat het daar nu vakantie is...
Maar desondanks gaat het toch wel leuk worden
pi_57190417
Is daar nu vakantie?? Wat betekent dat?
  donderdag 6 maart 2008 @ 08:50:23 #134
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_57190638
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:30 schreef Koningin het volgende:
Is daar nu vakantie?? Wat betekent dat?
Dat het druk is in Disneyland parijs
To infinity…and beyond!
pi_57191093
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:50 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat het druk is in Disneyland parijs
Das minder...
pi_57197895
Vorige week was het ook heel erg druk.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:22:44 #137
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_57199612
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:25 schreef Koningin het volgende:

[..]

Das minder...
Tja, ik ga als het hier meivakantie is ofzo. Zal het ook wel weer lekker druk zijn. Maar heb deze keer gelukkig 4 hele dagen de tijd dus moet lukken
To infinity…and beyond!
pi_57200677
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:22 schreef ivetje het volgende:

[..]

Tja, ik ga als het hier meivakantie is ofzo. Zal het ook wel weer lekker druk zijn. Maar heb deze keer gelukkig 4 hele dagen de tijd dus moet lukken
Gelukkig hebben ze bij de ToT wél een fastpass.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_57269827
Ik ben weer terug en het was erg leuk We hebben mooi weer gehad tot het moment dat we door de Disney village liepen om naar de auto te gaan

Alleen wat was het druk zeg, vooral zaterdag. Mijn god, wat een wachtrijen. 90 minuten voor Buzz Lightyear! En zelfs met de fastpass hebben we een uur in de rij gestaan voor ToT!

De Studios zijn echt gaaf geworden met hun nieuwe aanwinsten, ToT kende ik al uit Orlando en is hier ook super, maar ik vond Crush Coaster ook geweldig!

En hotel New York was ook helemaal super!
pi_57271765
Leuk hoor Fannetje!
Een uur in de rij mét fastpass! Da's wel heel erg ja.

Gelukkig heb je goed weer gehad.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_57290661
Oew, nog een Disney-topic
Toch eens kijken of ik er dit jaar weer eens heen kan, ik heb Parijs zelf ook al veel te lang niet gezien..
pi_57305861
Het was inderdaad afgelopen zaterdag erg druk.
Maar veel geluk gehad: 2 keer spacemountain binnen 30 minuten.

ToT durf ik niet aan, maar mijn vriendinnen konden vertellen dat het supergaaf was. Zij hebben 30 minuten gewacht.

Fannetje, wat was de Crush Coaster, want dat redde we niet meer met een wachttijd van 90 minuten.

Al met al erg geslaagd
pi_57325627
Ik ben me ook een beetje aan het orienteren om daar voor de eerste keer naar toe te gaan....:) ben nu alleen nog druk aan het zoeken naar het leukste Hotel, dat ook kindvriendelijk is (dochter is 1,5)
pi_57327072
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef Dynia het volgende:
Ik ben me ook een beetje aan het orienteren om daar voor de eerste keer naar toe te gaan....:) ben nu alleen nog druk aan het zoeken naar het leukste Hotel, dat ook kindvriendelijk is (dochter is 1,5)
Het is Disney he, de hotels zijn allemaal kindvriendelijk. Ze zijn allemaal goed, tis alleen waar je van houdt en hoeveel geld je wilt uitgeven.

Hier nog foto's van afgelopen weekend:
De parade:





Nieuwe attractie:

pi_57329044
Leuk, Koningin. Ik heb absurd veel foto's gemaakt (bijna 500)... ik zal eens kijken of ik er binnenkort ook een paar kan plaatsen.

Crush Coaster vond ik erg leuk! Een soort achtbaan met het verhaal van Finding Nemo
pi_57329332
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:55 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Koningin. Ik heb absurd veel foto's gemaakt (bijna 500)... ik zal eens kijken of ik er binnenkort ook een paar kan plaatsen.

Crush Coaster vond ik erg leuk! Een soort achtbaan met het verhaal van Finding Nemo
Dan moet ik die de volgende keer ook maar gaan doen!
pi_57333164
Paar fotootjes van mij:

De speciale mini-parade in een treintje, ter ere van het 15-jarig bestaan:


De Villains wagen tijdens de parade:


Nichtje Emma kreeg heel veel aandacht van de figuren die in de Parade meeliepen :


De absurde drukte in Discoveryland om 10.30 op zaterdag:


Legend of the Lion King vanaf de eerste rij:


Tower of Terror :


Actiefoto's van Tower of Terror en Rock & Rollercoaster (bij ToT zit ik linksonder, bij R&R linksboven)




Ons hotel:


En het kasteel in de avond:
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:24:31 #148
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_57336099
OMG die drukte!! Ik kan daar echt heel slecht tegen Vind het zo vreselijk als er mensen voor mijn voeten lopen en krijg dan meteen al de neiging om te gaan schoppen

Leuke pics hoor, krijg nu echt zin in 27 april!! Ben zo benieuwd naar ToT en CC. Coasterbingo eindelijk weer in bezit!
To infinity…and beyond!
pi_57347704
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Paar fotootjes van mij:


Nichtje Emma kreeg heel veel aandacht van de figuren die in de Parade meeliepen :
Die foto is echt onbetaalbaar grappig!
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 24 maart 2008 @ 19:22:28 #150
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_57584590
tvp voor disney
  maandag 7 april 2008 @ 04:35:42 #151
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_57882418
Zo, een kick.

Vorige week zondag naar Disneyland geweest, was weer leuk
Viel me op dat er bij de parkeerplaats, bij die lopende-band-dingen daar soldaten stonden, met hun machinegeweren in hun handen Zowel op de heenweg als op de terugweg stonden ze er. Waarom staan die daar? Misschien ivm terrorismedreiging ofzo?
Tics van je petten.
pi_57882713
Ik denk het wel ja.
Ze lopen er nu al enkele jaren.
Net zoals de tassencontrole voor de ingangen van de parken.
Die is er voor dezelfde reden.
pi_57895442
25 april
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:13:37 #154
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_57915031
27 April
To infinity…and beyond!
pi_57917636
Oh, dan komen jullie elkaar tegen!
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 16 april 2008 @ 15:55:09 #156
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58090039
oei zijn we hier alweer, was 'm al kwijt
Afgelopen december nog 2x in disney parijs geweest. 1x een weekendje met ouders, zus en aanhang en de woensdag erna nog een dagje met school. Was een fantastische week dus voor mij (behalve dat ik m'n iPod op de woensdag ben verloren...) Maar het is echt niet te doen op 1 dag... Hebben het hele park door moeten snelwandelen om een beetje de noemenswaardige attracties te doen, en 2x in de PotC geweest aangezien de rest het mega-koud had (verklaarden mij nog voor gek toen ik met de muts, sjaal en handschoenen de bus uit liep 's ochtends)

Maar weer gauw sparen voor de volgende keer om te gaan, en dan kijken of ik in de ToT durf
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_58090144
Vanaf waneer wordt het echt druk in Disneyland is dat al in juni?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 16 april 2008 @ 16:16:20 #158
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58090468
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vanaf waneer wordt het echt druk in Disneyland is dat al in juni?
Denk dat dat meer seizoensgebonden is en uiteraard is het wat drukker in de school vakanties. Maar nu al die nieuwe attracties zijn geopend en het 15-jarige bestaan wordt gevierd met allerlei acties is (lijkt) het wel drukker dan ooit in beide parken
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 16 april 2008 @ 21:41:00 #159
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58097950
weet iemand trouwens waar je de disney jaarpassen kunt aanschaffen?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_58101222
29 april weer
pi_58104140
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:41 schreef LeonH het volgende:
weet iemand trouwens waar je de disney jaarpassen kunt aanschaffen?
Koop een 1 daags ticket voor het disneylandpark. Ga dan naar het bureau passport annuel, dit zit links van de ingang van discoveryland. Hier kan je een jaarpas kopen en je toegangsticket wordt van de prijs afgetrokken. Eventueel ook nog 10% korting als je van iemand die al zo'n pas heeft een kortingsformulier gebruikt ( )
Overigens, als je een meerdaags ticket hebt omdat je een arrangement hebt geboekt, dan wordt nog steeds alleen maar de prijs van een eendaags ticket er af getrokken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58115769
Disneyland in LA weer gedaan, het was wederom weer cool. Die Indiana Jones daar is toch wel errug leuk en origineel. Verder natuurlijk ToT en de meeste andere rides zoals Splash Mountain enzo...

Ook Universal bezocht, die 4D van Shrek was errug leuk.

bla bla bla......
  donderdag 17 april 2008 @ 17:58:22 #163
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_58116790
Voor ToT hoef je niet echt naar Anaheim, aangezien ie hier exact het zelfde is

Indy en Splash Mountain hebben wij toen niet kunnen doen, zoooooo druk Soarin' en Grizzly River Run zijn ook vet trouwens
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_58117110
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef Stiffmaster het volgende:
Disneyland in LA weer gedaan, het was wederom weer cool. Die Indiana Jones daar is toch wel errug leuk en origineel. Verder natuurlijk ToT en de meeste andere rides zoals Splash Mountain enzo...

Ook Universal bezocht, die 4D van Shrek was errug leuk.

six flags magic moumtain nog bezocht?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 17 april 2008 @ 20:31:15 #165
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58120614
quote:
Op donderdag 17 april 2008 07:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Koop een 1 daags ticket voor het disneylandpark. Ga dan naar het bureau passport annuel, dit zit links van de ingang van discoveryland. Hier kan je een jaarpas kopen en je toegangsticket wordt van de prijs afgetrokken. Eventueel ook nog 10% korting als je van iemand die al zo'n pas heeft een kortingsformulier gebruikt ( )
Overigens, als je een meerdaags ticket hebt omdat je een arrangement hebt geboekt, dan wordt nog steeds alleen maar de prijs van een eendaags ticket er af getrokken.
Ok thanks, zal ik dat even doen als ik er weer ben.
Maar als ik het goed begrijp kun je dus het eerste jaar voor +- 100 euri het hele jaar in Disney? Jaarpas is 160, dagticket ergens rond de 50/60. Lekker cheap en dan nog eens al die kortingen
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:58 schreef Battlefan het volgende:
Voor ToT hoef je niet echt naar Anaheim, aangezien ie hier exact het zelfde is
Ben in ze allebei nog niet geweest, in Parijs was ie nog dicht de laatste keer dat ik ben geweest. Maar er was toch ook een ToT die binnenin nog een kleine horizontale ride maakt? Of was dat die in Florida?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_58122057
Dat is die in Florida
pi_58128589
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:31 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ok thanks, zal ik dat even doen als ik er weer ben.
Maar als ik het goed begrijp kun je dus het eerste jaar voor +- 100 euri het hele jaar in Disney? Jaarpas is 160, dagticket ergens rond de 50/60. Lekker cheap en dan nog eens al die kortingen
Nou ja dat dagticket betaal je ook dus je betaalt uiteindelijk toch wel die 160 euro. Overigens is de fantasy pas maar 116 euro met korting. Ongeveer 30 uitgesloten dagen per jaar.

Lees ook deze link even door, daar staan de voordelen van beiden passen op een rijtje in het nederlands
http://www.disneylandparis.com/nl/be/passeport_annuel/adh/hp.htm

Tja het blijft goedkoop in vergelijking met wat een 3 daags hopperticket telkens kost. Waarom denk je dat ik zo'n ding heb

Nog precies een week

[ Bericht 5% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 18-04-2008 07:47:53 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58172852
Ik heb nog wel een paar vraagjes
Is het slim om een fotocamera mee te nemen en waar kan je die het beste laten als je in de attracties gaat?
En mijn reisbureau had erover dat je na 5 uur ook met het kaartje voor 1 park in het andere park mag, klopt dit?
pi_58173123
quote:
Op zondag 20 april 2008 09:54 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nog wel een paar vraagjes
Is het slim om een fotocamera mee te nemen en waar kan je die het beste laten als je in de attracties gaat?
En mijn reisbureau had erover dat je na 5 uur ook met het kaartje voor 1 park in het andere park mag, klopt dit?
Natuurlijk is het slim een camera mee te nemen! Er is zoveel te zien, je wilt wel wat herinneringen aan je trip. Je stopt de camera gewoon in je tas en het hengsel van je tas doe je rond je been in de wildere attracties. Je camera overleeft het wel hoor.

Omdat het disneyland park langer open is dan het studio's park mag je inderdaad met een dagkaart voor de studio's later op de dag het andere park in. De studio's zijn open tot 19.00, het andere park tot 20.00 of 21.00 in het weekend.
Volgens mij is na 17.00uur correct maar dat zoek ik nog even na voor je.
Maar dit geldt dus alleen voor een dagkaart van de studio's. Andersom mag dus niet.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58173191
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Natuurlijk is het slim een camera mee te nemen! Er is zoveel te zien, je wilt wel wat herinneringen aan je trip. Je stopt de camera gewoon in je tas en het hengsel van je tas doe je rond je been in de wildere attracties. Je camera overleeft het wel hoor.

Omdat het disneyland park langer open is dan het studio's park mag je inderdaad met een dagkaart voor de studio's later op de dag het andere park in. De studio's zijn open tot 19.00, het andere park tot 20.00 of 21.00 in het weekend.
Volgens mij is na 17.00uur correct maar dat zoek ik nog even na voor je.
Maar dit geldt dus alleen voor een dagkaart van de studio's. Andersom mag dus niet.
Dan mijn camera wel goed inpakken heb namelijk een Canon EOS 350D niet echt klein
Maar lijkt me inderdaad geweldig om foto's te kunnen maken

Hmm andersom dus niet dus daar hebben wij weinig aan.....
pi_58173324
Er zijn heel veel mensen die met die camera rond lopen in het park, het valt echt mee hoor wat het ding te 'verduren' krijgt in de attractie. Alleen in de over de kop attracties is er kans op schuiven. Maar een handdoek er om heen kan geen kwaad natuurlijk.

De studio's kan je sinds de nieuwe attracties ook echt wel een hele dag door brengen alleen heb je aan die paar uurtjes voor het andere park dan niet genoeg om daar alles te doen. En het andere park blijft leuker, dat is waar.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58173335
Bedankt voor de informatie
pi_58179459
quote:
Op donderdag 17 april 2008 07:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Koop een 1 daags ticket voor het disneylandpark. Ga dan naar het bureau passport annuel, dit zit links van de ingang van discoveryland. Hier kan je een jaarpas kopen en je toegangsticket wordt van de prijs afgetrokken. Eventueel ook nog 10% korting als je van iemand die al zo'n pas heeft een kortingsformulier gebruikt ( )
Overigens, als je een meerdaags ticket hebt omdat je een arrangement hebt geboekt, dan wordt nog steeds alleen maar de prijs van een eendaags ticket er af getrokken.
Heeft iemand toevallig nog zo'n kortingsformulier liggen? Ik ga in de meivakantie naar disney en ik voel ook wel wat voor zo'n jaarabo ipv een 3 daags hopperticket.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_58179591
quote:
Op zondag 20 april 2008 15:33 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Heeft iemand toevallig nog zo'n kortingsformulier liggen? Ik ga in de meivakantie naar disney en ik voel ook wel wat voor zo'n jaarabo ipv een 3 daags hopperticket.
Yup ik heb er wel eentje. Ik wilde je pmen maar je inbox is niet beschikbaar zegt ie.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 24 april 2008 @ 10:52:14 #175
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_58273739
Nog even de 2 vrijwel gelijke Towers naast elkaar gezet:



Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_58280103
Morgen naar Disney met school .

Vannacht om 3 uur weg, van 10 tot 8 daar rond lopen en dan weer terug. Heb er zin in .
Geen referral hier.
pi_58281447
Wij gaan as maandag weg voor een midweek Disney magie !!
  donderdag 24 april 2008 @ 17:57:35 #178
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58283115
Wij aanstaande zondag!!

En maandag lekker naar Buffalo bill om 21.30 Heb nu al zin om met mijn hoedje te gaan wapperen en te schreeuwen naar onze cowboy! En het geld voor de hebbedingetjes ligt ook al klaar. Hoop dat ze de Woody-poppen nog hebben met dat touwtje aan de rug die zegt "There's a snake in my boot" En even goede oogjes kopen voor mijn Mr. potatoe head hihi.
To infinity…and beyond!
pi_58283761
Ik ga morgen

Voor mijn neefje de eerste keer dus dat maakt het extra leuk. Ben heel benieuwd naar zijn reactie.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58284473
Heel veel plezier allemaal!

Wij gaan overmorgen naar Disneyworld, ook leuk!
  donderdag 24 april 2008 @ 20:43:25 #181
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58286771
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:57 schreef ivetje het volgende:
En het geld voor de hebbedingetjes ligt ook al klaar. Hoop dat ze de Woody-poppen nog hebben met dat touwtje aan de rug die zegt "There's a snake in my boot"
Jaaaa die heb ik hier ook nog ergens liggen dacht ik... of m'n neefje heeft 'm zich al ingepikt dat weet ik niet, maar ik heb 'm wel ooit gehad

Veel plezier iedereen by the way!

Ps.: heeft iemand hier trouwens ervaring in het alleen gaan naar Disney? Is het een beetje te doen, qua dag doorkomen etc? Geen vriendin, en aangezien m'n vriendengroep nu niet bepaald staat te springen om een jaarpas/zoveel geld uit te geven voor een weekendje/geen disney-freaks zijn heb ik op moment geen andere keus
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_58309341
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:02 schreef Fannetje het volgende:
Heel veel plezier allemaal!

Wij gaan overmorgen naar Disneyworld, ook leuk!
ikke is HEEL jaloers.

Veel plezier Fannetje !!!
pi_58339443
Zou je op 1 mei er 'verstandig' aam doen naar disney te gaan, of is het dan echt te druk om daarnaartoe te gaan?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_58341495
-spam-

[ Bericht 99% gewijzigd door remlof op 06-07-2008 19:57:12 ]
pi_58342018
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef LeonH het volgende:

[..]

Jaaaa die heb ik hier ook nog ergens liggen dacht ik... of m'n neefje heeft 'm zich al ingepikt dat weet ik niet, maar ik heb 'm wel ooit gehad

Veel plezier iedereen by the way!

Ps.: heeft iemand hier trouwens ervaring in het alleen gaan naar Disney? Is het een beetje te doen, qua dag doorkomen etc? Geen vriendin, en aangezien m'n vriendengroep nu niet bepaald staat te springen om een jaarpas/zoveel geld uit te geven voor een weekendje/geen disney-freaks zijn heb ik op moment geen andere keus
Heb je je al aangemeld op www.dlrpfans.be ?
Daar staan ook regelmatig oproepjes van mensen die alleen gaan, die dan een maatje zoeken om mee op te trekken als ze daar zijn. En er worden ook wel eens meets enzo gehouden in het park.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:33:51 #186
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_58414872
Disneyland

Ben er al vaak geweest, maar het blijft fantastisch! De sfeer, de muziek, de attracties, de winkeltjes, alles! Echt heerlijk om een dagje (of twee) rond te lopen en je lekker als kind te gedragen!

Disneyland
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  donderdag 1 mei 2008 @ 14:00:48 #187
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58415419
En we zijn alweer terug
Heb nu even geen zin in een uitgebreide TR dus die komt nog. Met pics enzo Hebben het echt heel leuk gehad, alleen het weer zat tegen helaas. Zondag aangekomen en was schitterend, daarna 3 dagen regen gehad. Maar goed, doe je niks aan.
Hotel was natuurlijk weer prima, was al eerder in Newport bay geweest alleen hadden toen ook admiral's floor maar die waren ze aan het renoveren. Kregen toen dus een gewone kamer. En had toen nog niet door dat er iemand je koffers naar je kamer brengt Nu dus gewoon lekker koffers afgegeven, even snel inchecken bij de speciale balie en park in!! Drukte viel mee op zondag, had het heel druk verwacht maar viel me heel erg mee. Zowiezo over de 4 dagen was het niet super druk. Wel fastpasses gebruikt, maar bij ToT stond hooguit een half uur wachten. Enige wat druk was was Crush coaster. Die hebben we dan ook een keer gedaan toen we in het park hebben ontbeten. Vond dat overigens wel raar. In de reisgids staat nergens meer het ontbijt in het park, maar in ons hotel mochten we kiezen of we in het hotel of in het park wilden ontbijten. Wilden eerst maar 1 dag park doen, maar toen we de 1e dag de drukte zagen om 9 uur 's morgens hebben we het ticket voor de laatste dag nog omgewisseld. Leuk om 2 uur eerder het park in te mogen en sommige attracties te doen. Ben nu eindelijk eens in dombo geweest haha!
Verder was alles gewoon leuk! Veel gedaan, ben echt op na 4 dagen Disney Hotelkamer was ook heerlijk, lekker groot en genoeg plek voor 4en. Balkon aan de voorkant (zaten op bovenste verdieping, kamer naast de klok als je voor het hotel staat). Helaas geen uitzicht over de parken maar ach, wat doe je nou op je kamer verder.
ToT was echt super!!! Kan er maar niet over uit hoe geweldig die attractie in elkaar zit. Zeker als je let op de details die er in zitten en verwijzen naar afleveringen van The twilight zone. We hebben van tevoren de parkcast geluisterd over deze attractie (te vinden op http://parkcast.fotogalerijen.be/ ) en het is echt tof om te horen wat er allemaal in die attractie zit. Heel knap gedaan. Hij is verder ook gewoon super tof alleen jammer genoeg doet niet elke castmember even goed z'n best om de sfeer over te brengen. We hebben 2 keer een castmember gehad die heel goed bezig was. Bij de library ineens achter de deur staan als die open gaan en je doordringend aankijken of als ze lift terug is n de deuren open gaan ineens naar binnen springen en schreeuwen Die was echt tof.
Heb me ook weer gek gekocht aan hebbedingen enzo. De cd van 15 jaar muziek van disney gekocht enzo. Leuke dingen. Jammer genoeg hadden ze de Woody niet meer die ik zo graag wilde Deze ga ik dus maar online zoeken. Al met al 4 hele leuke dagen gehad en op naar de volgende keer!!
To infinity…and beyond!
pi_58435746
Ik ga in juni drie dagen met mijn vriendin. We gaan van 13 t/m 15 juni en ik heb er echt super veel zin in. Ik hoop dat het nog een beetje meevalt met de drukt dan.

We verblijven in het kyriad hotel(we zijn allebei nog student en het scheelt toch aardig wat dan). Zijn er misschien mensen die ervaringen hebben met dat hotel?

Misschien nog fokkers die in dezelfde periode gaan?
pi_58649808
Misschien lees ik ergens overheen, maar ik vraag het toch even: ik wil graag in augustus naar Disney, voor drie dagen ofzo. Er zijn echter zoveel aanbieders dat ik de bomen niet echt meer door het bos zie. Daarom: iemand die een aanrader heeft waar je relatief goedkope arrangementen kunt boeken?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:48:00 #190
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58649909
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien lees ik ergens overheen, maar ik vraag het toch even: ik wil graag in augustus naar Disney, voor drie dagen ofzo. Er zijn echter zoveel aanbieders dat ik de bomen niet echt meer door het bos zie. Daarom: iemand die een aanrader heeft waar je relatief goedkope arrangementen kunt boeken?
Met eigen vervoer? En wil je in een Disney Hotel?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58650930
Beide nee . Disney hotel is meestal duurder, en het liefst zo goedkoop mogelijk uiteraard .
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:39:57 #192
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58651048
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef ivetje het volgende:
We hebben van tevoren de parkcast geluisterd over deze attractie (te vinden op http://parkcast.fotogalerijen.be/ ) en het is echt tof om te horen wat er allemaal in die attractie zit.
mooie site zeg! en vooral dan die foto's
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_58652249
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:00 schreef ivetje het volgende:
We hebben 2 keer een castmember gehad die heel goed bezig was. Bij de library ineens achter de deur staan als die open gaan en je doordringend aankijken of als ze lift terug is n de deuren open gaan ineens naar binnen springen en schreeuwen Die was echt tof.
Haha ja, dat was in WDW ook zo tof Zo'n gast die je heel creepy aankijkt en in de library als het filmpje afgelopen is keihard gilt Ik zag 'm heel sneaky tussen de mensen sluipen dus ik wist dat ie wat ging doen, maar de rest scrhok zich de tering
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:07:29 #194
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_58652747
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien lees ik ergens overheen, maar ik vraag het toch even: ik wil graag in augustus naar Disney, voor drie dagen ofzo. Er zijn echter zoveel aanbieders dat ik de bomen niet echt meer door het bos zie. Daarom: iemand die een aanrader heeft waar je relatief goedkope arrangementen kunt boeken?
Bij Kras. Je kunt er ook een busreis boeken.
Heb zelf in het Radisson hotel gezeten, echt een super goed hotel en via Kras heel goedkoop.
pi_58653195
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:07 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Bij Kras. Je kunt er ook een busreis boeken.
Heb zelf in het Radisson hotel gezeten, echt een super goed hotel en via Kras heel goedkoop.
Heb er even gekeken, maar volgens mij kun je met busreis alleen kiezen uit drie dagen en twee nachten. Dat wil ik ook, maar de bus komt pas aan het eind van de middag aan en zo heb je al niks aan je eerste dag, en de bus gaat op de derde dag ook best weer vroeg weg.. of kan je ook langer dan 3 dagen? Die optie zie ik er iig niet bij staan..
Een autovakantie boeken is dan misschien beter, dan kan je toch gewoon zelf de Thalys oid er los bij boeken?
pi_58653618
Ik durf het bijna niet te vragen maar is Peter Langhout wat? gezellig met zn allen in de bus maar het is wel retegoedkoop, 239 alles incl voor 4 dagen ! Dan ga ik me afvragen wat er precies mis is
pi_58656579
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar is Peter Langhout wat? gezellig met zn allen in de bus maar het is wel retegoedkoop, 239 alles incl voor 4 dagen ! Dan ga ik me afvragen wat er precies mis is
Ben in 2002 ook met Peter Langhout busreis geweest. Prima Ibis hotelletje op zo'n 40 minuten rijden van Disneyland vandaan.
Eerste dag (middag/avond) in Parijs over de Seine gevaren, dag 2 en 3 in Disneyland en Studio's, en dag 4 nog naar Montmartre, Sacre Coeur, Tour de Montparnasse, en toen lekker weer naar huis.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58660171
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:15 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ben in 2002 ook met Peter Langhout busreis geweest. Prima Ibis hotelletje op zo'n 40 minuten rijden van Disneyland vandaan.
Eerste dag (middag/avond) in Parijs over de Seine gevaren, dag 2 en 3 in Disneyland en Studio's, en dag 4 nog naar Montmartre, Sacre Coeur, Tour de Montparnasse, en toen lekker weer naar huis.
Ok . Nog een vraagje: klopt het dat je aan het eind van de dag weer door de PeterLanghout-bus wordt opgehaald? En is dat gewoon tegen de sluitingstijd van het park?
En is twee dagen genoeg om de parken te zien?
pi_58663699
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:05 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ok . Nog een vraagje: klopt het dat je aan het eind van de dag weer door de PeterLanghout-bus wordt opgehaald? En is dat gewoon tegen de sluitingstijd van het park?
En is twee dagen genoeg om de parken te zien?
Wij waren in de zomer, dus toen was het park tot 23.00 uur open.
De eerste dag alleen Disneyland gedaan. Dag twee eerst Studio's en dan mag je vanaf 17.00 uur geloof ik het Disneylandpark in. Studio's red je wel in een dag. En je kan genoeg zien in die twee dagen hoor, je kan van te voren natuurlijk een beetje bedenken welke shows je wilt zien en welke attracties je per se wilt doen, en maak gebruik van het fastpass systeem.
Tussendoor zijn wij toen ook nog naar Disney Village gegaan trouwens.

Om 23.00 uur hadden we bij de bus afgesproken die ons terug naar het Ibis hotel bracht. Het nadeel hiervan was dat je dus weg moest voor het vuurwerk.

Gelukkig heb ik dat later in 2005 en 2006 weer ingehaald, toen had ik jaarpassen en zijn we steeds met eigen vervoer gegaan.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 14 mei 2008 @ 22:11:23 #200
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_58673829
Ik zou inderdaad zeggen: doe de eerste dag Disneyland Park en neem de tweede dag een 2 Parcs/1 Jour kaart, zodat je als je klaar bent met de Studios de rest van de dag nog in Disneyland Park door kan brengen. Zo'n 2 Parcs/1 Jour is volgens mij 'maar' 59 euro, terwijl beide parken los de entree 49 euro is.

Toen ik er een week geleden was, heb ik - dankzij FastPass, want het was flink druk - vorige week in een dag bijna heel Disneyland Park kunnen doen (alleen Star Tours en twee van de Fantasyland-darkrides niet). Studios hebben wij toen niet gedaan, misschien voor een volgende keer .
Wie dit leest is alfabeet.
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:56:22 #201
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_58678348
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:41 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Haha ja, dat was in WDW ook zo tof Zo'n gast die je heel creepy aankijkt en in de library als het filmpje afgelopen is keihard gilt Ik zag 'm heel sneaky tussen de mensen sluipen dus ik wist dat ie wat ging doen, maar de rest scrhok zich de tering
Bij ons liep hij tijdens dat filmpje met zo'n plumeau rond en ging mensen in hun gezicht en nek kriebelen Iedereen gillen natuurlijk haha!! Ik had alleen verwacht dat daar de grond zou gaan trillen, omdat je op dat tapijt moest gaan staan...dat was eigenlijk nog net wat spannender geweest
To infinity…and beyond!
pi_58727670
Zo, vriendlief en ik gaan in Oktober ook een weekendje. En we pikken net de eerste dag Halloween mee.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_58768603
Wij gaan aanstaande vrijdag richting Parijs. Tot hoe laat kun je eigenlijk inchecken? (Davy Crockett Ranch)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_58768760
Ik heb geboekt, met PL vier dagen waarvan 2 in Disneyland in hotel Kyriad
  maandag 19 mei 2008 @ 21:45:15 #205
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58768889
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij gaan aanstaande vrijdag richting Parijs. Tot hoe laat kun je eigenlijk inchecken? (Davy Crockett Ranch)
Volgens mij heeft Davy Crockett een 24h front desk
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58769017
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Davy Crockett een 24h front desk
Dat zag ik ook ergens staan, inderdaad. We gaan namelijk nogal laat weg
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_59253380
- dat is pech, post weg -

[ Bericht 97% gewijzigd door DutchTrain op 09-06-2008 20:38:32 ]
pi_59296990
Na een goeie tip ben ik hier terecht gekomen....
We (4 volwassenen en 5 kids 11,10,4,2 en 0 ) zijn bezig een weekeindje weg te plannen voor ergens in september.... Maar we vragen ons dus af of 2 dage n "genoeg" zou zijn om een beetje op het gemakje te kunnen doen, of moet je dan als een tornado door de parken razen omdat je anders niet alles gezien hebt?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59297362
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:27 schreef vamperotica het volgende:
Na een goeie tip ben ik hier terecht gekomen....
We (4 volwassenen en 5 kids 11,10,4,2 en 0 ) zijn bezig een weekeindje weg te plannen voor ergens in september.... Maar we vragen ons dus af of 2 dage n "genoeg" zou zijn om een beetje op het gemakje te kunnen doen, of moet je dan als een tornado door de parken razen omdat je anders niet alles gezien hebt?
Het hangt er volgens mij echt een beetje vanaf hoe veel je wilt zien..
Toen ik 4 dagen ging had ik de eerste dag de neiging veel te snel door het park te razen, om alles te zien, en was toen in eerste instantie een beetje teleurgesteld.. toen ik op dag 2 vervolgens wat rustiger verder aan het verkennen sloeg waardeerde ik het park pas echt..
Dag 3 en 4 waren toen vooral leuk om alle shows en parades ook nog op ons gemak mee te pakken.. (en uiteraard voor de 10e keer in favoriete attracties te stappen)
Als je twee dagen hebt zul je die waarschijnlijk niet allemaal bekijken want dan blijft er geen tijd meer voor attracties over.. maar als je je vooral richt op de top-attracties, daarnaast nog één parade en show uitkiest om ook van die sfeer wat mee te pakken, dan kom je in 2 dagen al een heel eind.
pi_59299302
even een stiekeme tvp
pi_59299407
Zo stiekem is ie nie

Ja, wat willen we zien...
We gaan echt niet voor alle shows denk ik...
Is voor de kids ook niet zo leuk...
We zitten wel met grote leeftijdsverschillen... Dus de intresses zullen ook wel wat uit elkaar liggen...
De allerkleinsten vinden het denk ik al erg mooi om alles om ze heen te zien gebeuren!
En ik zou het zo jammer vinden als je dingen moet laten, omdat je er de tijd niet voor hebt!
Ik bedoel...Ze hoeven heus niet 100 keer in 1 ding, maar het zou zo jammer zijn als we overal langs moeten rennen en daardoor eigenlijk nog niets meegemaakt hebben
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59299520
en weet iemand toevallig hoe dat is met de rolstoel toegankelijkheid van attraktie
werkt dat net als hier in bijv de efteling dat je door de uitgang kan?
pi_59299577
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:49 schreef draculettetje het volgende:
en weet iemand toevallig hoe dat is met de rolstoel toegankelijkheid van attraktie
werkt dat net als hier in bijv de efteling dat je door de uitgang kan?
hahaha... da zou al eenboel tijd kunnen schelen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59299672
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hahaha... da zou al eenboel tijd kunnen schelen!
nou ja als je dan ook maar 1 of 2 begeleiders mee kan nemen niet natuurlijk
pi_59300214
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:49 schreef draculettetje het volgende:
en weet iemand toevallig hoe dat is met de rolstoel toegankelijkheid van attraktie
werkt dat net als hier in bijv de efteling dat je door de uitgang kan?
Je haalt bij City Hall aan het begin van het park een easy access card. Let op ze kunnen vragen om een medische verklaring die niet meer dan 3 maanden oud is.
Achterop de kaart staat bij elke attractie vermeld, hoeveel personen samen met de kaarthouder mee naar binnen mogen. Dit is zeer wisselend per attractie.
Bij de ingang van elke attractie staat wel een castmember die je die kaart laat zien en dan helpen zij je verder. Bij de meeste attracties mag je inderdaad via de uitgang naar binnen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59300332
dus hooguit bij de arts even een verklaring halen?!
pi_59300383
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:45 schreef vamperotica het volgende:
Zo stiekem is ie nie

Ja, wat willen we zien...
We gaan echt niet voor alle shows denk ik...
Is voor de kids ook niet zo leuk...
We zitten wel met grote leeftijdsverschillen... Dus de intresses zullen ook wel wat uit elkaar liggen...
De allerkleinsten vinden het denk ik al erg mooi om alles om ze heen te zien gebeuren!
En ik zou het zo jammer vinden als je dingen moet laten, omdat je er de tijd niet voor hebt!
Ik bedoel...Ze hoeven heus niet 100 keer in 1 ding, maar het zou zo jammer zijn als we overal langs moeten rennen en daardoor eigenlijk nog niets meegemaakt hebben
Juist de shows zijn voor de kleintjes ook erg leuk. Sla uiteraard de parade niet over maar ook de tarzan show is leuk voor de kleintjes omdat ze er in betrokken worden en er wordt weinig gesproken. De lion king show is alleen in het engels en frans en al lastiger te volgen voor kinderen.

Maak gebruik van het fastpass systeem daar waar het kan maar juist dingen als pinokkio, sneeuwwitje en dumbo hebben dit niet terwijl dit echte attracties voor de kleinsten zijn en hier de rijen op kunnen lopen. (overigens zijn de eerste twee grimmiger dan je zou verwachten van disney, bereidt je kids hierop voor).

Ik heb het al eerder gezegd tegen je maar met de wachtrijen ingecalculeerd, het feit dat het studios park nu uitgebreid is en je ook een hele dag bezig houdt, 5 kinderen die allemaal hun ogen uit kijken en dus wat langzamer voortbewegen, ik zou minimaal 3 dagen gaan zodat je niet hoeft te rennen en niemand teleur hoeft te stellen omdat je keuzes moet gaan maken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59300446
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef draculettetje het volgende:
dus hooguit bij de arts even een verklaring halen?!
Ik weet niet wat je precies hebt maar ja ik zou die verklaring hoe dan ook halen. En dus eenmaal in het park die card anders kom je nergens ook al zit je in een rolstoel.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59300899
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je precies hebt maar ja ik zou die verklaring hoe dan ook halen. En dus eenmaal in het park die card anders kom je nergens ook al zit je in een rolstoel.
oke dank
mijn laatste verklaring is van okt vorig jaar
dus tegen die tijd even een nieuwe halen
pi_59301075
fastpass systeem?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59301256
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef vamperotica het volgende:
fastpass systeem?
http://parken.disneylandparis.nl/fastpass.xhtml
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59301283
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

oke dank
mijn laatste verklaring is van okt vorig jaar
dus tegen die tijd even een nieuwe halen
Info voor minder valide bezoekers

http://bezoek.disneylandp(...)ezoekers/index.xhtml
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59301505
quote:
Aha! Kijk ... Da's altijd handig!
En een beetje dom van ons dat we nog niet zover gekeken hadden!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59301723
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Aha! Kijk ... Da's altijd handig!
En een beetje dom van ons dat we nog niet zover gekeken hadden!
had ik wel maar laptop loopt erop vast of zegt dat de pagina niet geopend kan worden
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:50:03 #225
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_59310986
pff die pinokkio ben ik voor het eerst in gegaan toen ik de 2e keer in disney was... kotsmisselijk uitgekomen, ging mij wat te vlug dat gedraai, heel raar, terwijl ik in een muis achtbaan nergens last van heb

maja je gaat met 5 kinderen. Ik persoonlijk zou dan een dag extra pakken. Heb 2x de ervaring met de 2 kids van m'n zus gehad toen we daar mee zijn gegaan.

ten eerste is het prachtig om die lach op hun gezichtjes een dag extra aan te zien daar.
ten tweede kunnen ze veel tijd vergen in zo'n park, en dan noem ik met lopen, je ergens installeren of eten ofzo, dan moet die weer naar de wc, dan weer die, dan moet die weer getild worden, dan zijn ze weer aan het slapen (en dan doel ik vooral dus op die van 4-2 en 0) of ze moeten al heul veul gemakkelijker zijn dan een gemiddeld kind En het is gewoon een fucking groot park, tis geen Efteling he .

Wat je ook kunt doen met kids is heel vroeg ontbijten etc, dan het park in gaan, evt. even terug voor een klein middag dutje en dan 's avonds nog een terug gaan. Dan zijn er nog nauwelijks wachtrijen en veel dingen zien dan ook heel mooi uit voor ze qua verlichting etc

ook geprobeerd om het park in 1 dag te doen met een school uitstapje, maar dan zie je veel te weinig van het park. De rest vond er toen te weinig aan, maja ze hebben ook bijna geen moer gezien, terwijl ik weer steeds nieuwe kleine dingen ontdekte vanaf een andere kant tijdens het lopen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_59311216
Pinokkio is een darkride voor de allerkleinsten. Hoe kan je daar nou misselijk in worden?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59315747
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pinokkio is een darkride voor de allerkleinsten. Hoe kan je daar nou misselijk in worden?
Weet je hoe fokking snel dat ding gaat? Voordat je überhaupt doorhebt dat er ergens iets te zien, word je alweer naar de volgende scene doorgeslingerd. Hup, hup, hup, het lijkt wel of die attractie compleet opgevoerd is!

[ Bericht 0% gewijzigd door Biancavia op 11-06-2008 22:47:03 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:38:21 #228
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_59316111
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pinokkio is een darkride voor de allerkleinsten. Hoe kan je daar nou misselijk in worden?
geloof mij nou maar, ik ben er misselijk in geworden. Ging echt zo snel. paar tandjes lager zou al ok zijn. Peter Pan heb ik een keer in gezeten toen ie steeds haperde, en had ik aan het einde ook zoiets van pff... maar dat was maar die ene keer gelukkig
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:03:32 #229
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_59319478
Met 5 kids zou ik idd ook 3 dagen doen. Zeker omdat er erg jonge kinderen bij zijn die veel tijd vergen met lopen etc. Ook zou ik van tevoren plannen welke shows je wil zien en welke attracties er eventueel overgeslagen kunnen worden. En denk idd ook aan het studio's park. Daar ben je met ToT inmiddels ook wel een hele dag bezig. 1 Tip voor de studio's, ga 's morgens vroeg meteen naar Crush coaster. De wachtrij kan daar oplopen tot 75 minuten en dat wil je gewoon niet. Maar het is wel een attractie die je niet mag missen Neem aan dat jullie in de herfstvakantie gaan ofzo gezien de kids. Dan is het toch al weer wat drukker dan normaal, dus wachttijden zijn ook langer. Let dus ook vooral op dombo en pinokkio en sneeuwwitje. Die zijn vaak ook druk, hoewel sneeuwwitje een beetje verscholen ligt.

ps: dat misselijk worden in pinokkio snap ik wel Net als in sneeuwitje en in mindere mate Peter pan. Die dingen lopen totaal niet soepel en schokken aan alle kanten. Daarnaast gaan ze idd heel snel...je staat echt zo weer buiten haha!
To infinity…and beyond!
pi_59320426
We willen in het weekeind van 13 september gaan ( of ergens in oktober, maar ben bang dat je dan steeds slechter weer krijgt...)

Is het dan een feestweekeind in Frankrijk eigenlijk? Geloof het niet toch?

Manneke van 4 is wat dat betreft wel makkelijk.... Maar ja, dat is "normaal gesproken" Je weet natuurlijk niet wat al die indrukken met hem doet! En als ze slapen kunnen we natuurlijk de dingen voor de grotere gaan doen, zodat ze niet zoveel missen van wat er voor hen leuk is....

2 dagen begint eigenlijk steeds meer tekort te voelen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:35:34 #231
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_59320706
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
We willen in het weekeind van 13 september gaan ( of ergens in oktober, maar ben bang dat je dan steeds slechter weer krijgt...)

Is het dan een feestweekeind in Frankrijk eigenlijk? Geloof het niet toch?

Manneke van 4 is wat dat betreft wel makkelijk.... Maar ja, dat is "normaal gesproken" Je weet natuurlijk niet wat al die indrukken met hem doet! En als ze slapen kunnen we natuurlijk de dingen voor de grotere gaan doen, zodat ze niet zoveel missen van wat er voor hen leuk is....

2 dagen begint eigenlijk steeds meer tekort te voelen!
gewoon een dagje extra pakken dan , ook nog eens de heen en terugreis tellen wat je kwijt bent (als je met de auto gaat dan), en geloof me, je gaat je echt niet vervelen die ene dag extra
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_59320854
Nee, daar ben ik ook niet bang voor!!
Daarom twijfelen we ook zo!!
Het lijkt ons zo heerlijk, een dagje extra, maar het moet ook allemaal bol te werken zijn met vrije dagen en geregel enzo! En aangezien diem jackpot gister niet gevallen is....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59321210
In oktober is het wel heel erg leuk met de Halloweenversieringen!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_59321261
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef Biancavia het volgende:
In oktober is het wel heel erg leuk met de Halloweenversieringen! [ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAH.... Ow ja.... Natuurlijk! Gaaf!
Nou wordt het nóg moeilijker!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59327433
is toch vaak dan ook een aantal dagen / weken van te voren al zo versierd?
pi_59327568
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
is toch vaak dan ook een aantal dagen / weken van te voren al zo versierd?
Normaal begonnen de versieringen meestal een week van te voren te komen maar nu houden ze eerder in de maand op de vrijdagen ook al een soort halloween party dus wie weet zijn er wel eerder versieringen te zien. Let op voor deze halloween party moet je een extra ticket kopen. Alleen je toegangskaartje is niet genoeg.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59327603
pff op zich melken ze dus ook alles uit he
maar ja dat hoort er ook bij dan denk ik maar
pi_59328081
Nou ja ze zijn normaal niet zo laat open in de herfst en ze moeten extra personeel inzetten etc. Maar goedkoop is het allemaal zeker niet ondanks dat ik niet eens zo heel veel betaal met mijn jaarpas.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59328157
heb jij een jaarpas van euro disney?! hihi wat GAAF
pi_59330196
Alleen de Halloween avond op 31 oktober zelf moet je een apart kaartje voor kopen. Het is wel ongelooflijk leuk, in 2005 hebben we dat gedaan. Als je zelf origineel verkleed bent dan mag je aan het eind van de avond zelfs mee lopen in de parade.



En dan ook zo met z'n tweeën in Phantom Manor gaan. We hebben zo gelachen!

Een jaarkaart is niet zo duur hoor, 129 euro, en je kan via iemand die al een jaarpas heeft 10% korting krijgen. En dan krijg je ook nog korting in de winkeltjes en gratis parkeren.

De versieringen voor Halloween beginnen volgens mij wel twee of drie weken van te voren. In 2006 waren wij er in het weekend van 20 oktober, en toen was alles al helemaal in stijl.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_59330259
da's idd niet duur! jammer dat het zover weg is!
Wel leuk om dan ook verkleed enzo te gaan helemaal dat je dan mee mag lopen met de parade!
pi_59331074
Mickey's not so scary halloween party op de vrijdagen is ook niet gratis volgens mij hoor. Dat heb ik van dlrpfans.be (jou ook niet onbekend volgens mij biancavia) en zij zijn meestal vrij betrouwbaar. Er zijn daar zelfs mensen die al een kaartje gekocht hebben.

Ik heb een vol parainnage formulier dus ik mag een jaar gratis mijn abo verlengen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59331542
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mickey's not so scary halloween party op de vrijdagen is ook niet gratis volgens mij hoor. Dat heb ik van dlrpfans.be (jou ook niet onbekend volgens mij biancavia) en zij zijn meestal vrij betrouwbaar. Er zijn daar zelfs mensen die al een kaartje gekocht hebben.

Ik heb een vol parainnage formulier dus ik mag een jaar gratis mijn abo verlengen
Oh, is dat nieuw dan? Dat wist ik niet, maar ik ben vorig jaar dan ook niet geweest.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_59331700
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:14 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Oh, is dat nieuw dan? Dat wist ik niet, maar ik ben vorig jaar dan ook niet geweest.
Dit jaar voor het eerst naar ik begrepen heb, in navolging van Florida. Het wordt in Fantasyland gehouden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59331734
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dit jaar voor het eerst naar ik begrepen heb, in navolging van Florida. Het wordt in Fantasyland gehouden.
Oh, dat is wel tof.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_59332586
129 euro??? Da's goedkoper als de Efteling! Jammer idd dat het zo ver weg is!
Oe zoessie... wat moeten we nou????
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59332672
wat zegt jou thuisfront?
pi_59332790
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
129 euro??? Da's goedkoper als de Efteling! Jammer idd dat het zo ver weg is!
Oe zoessie... wat moeten we nou????
En ik kan ook wel 10% korting voor je regelen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_59332807
die ging geloof ik al voor 3 dagen...
Hij is er eerder ook eens geweest en vond toen 2 al weinig geloof ik
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59332865
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:00 schreef vamperotica het volgende:
die ging geloof ik al voor 3 dagen...
Hij is er eerder ook eens geweest en vond toen 2 al weinig geloof ik
dan hebben we denk ik een probleem
pi_59332899
ja idd
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59332927
hebben het er wel over als we bij elkaar zijn!
pi_59333051


Ik denk echt dat als jullie met zoveel gaan waarvan 5 kinderen dat jullie zeker wel 3 dagen nodig hebben. Het is gewoon echt niet te doen een park in 1 dag. En als je toch gaat nu een keer gaat en het geld er voor uit trekt, doe het dan goed zou ik zeggen

Ik ben laatst met mijn neefje van 8 geweest. Hij was nog nooit geweest, ik al behoorlijk vaak dus ik ken alle handige routes etc. Toch hebben wij door de drukte in 3 dagen nog niet alles kunnen doen wat hij graag wilde en dan durft ie nog niet eens in de achtbanen dus die hebben we links laten liggen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59333097
ik snap het ook wel! maar dat geld moet je dan wel hebben als dit plan spontaan bedenkt!
pi_59333231
Ja oke dat begrijp ik dan ook wel weer. Maar ik denk dat je zo'n onderneming met 5 kinderen niet zo heel snel weer doet dus misschien moet je dan wat langer wachten en wat meer sparen want anders is het ook zo zonde (in mijn ogen dan).
Of je zoekt iemand met een jaarpas die mee wilt, brengt een hoop korting met zich mee

Sowieso neem een grote blokhut in Davy Crocket Ranch, scheelt misschien al behoorlijk in de kosten. Hoewel die zijn voor 6 personen max. Dan zou je er twee moeten nemen. Maar allicht dat het nog goedkoper is wel dan voor 9 (? ik doe een gok hier) personen hotelkamers regelen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 12-06-2008 13:23:31 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_59333357
daarom maar even goed overleggen als we met de 4 volwassenen bij elkaar zijn denk ik!
pi_59788388
We gaan dus toch "even" doorsparen..... Zo kunnen we volgend jaar wat zorgelozer (lees ook wat souveniers meenemen enzo) en 3 dagen!

Laat de voorpret maar beginnen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59792028
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:38 schreef vamperotica het volgende:
We gaan dus toch "even" doorsparen..... Zo kunnen we volgend jaar wat zorgelozer (lees ook wat souveniers meenemen enzo) en 3 dagen!

Laat de voorpret maar beginnen!
vind het toch ook wel een beetje jammer hoor
maar idd wel echt beter!
pi_59792500
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:07 schreef draculettetje het volgende:

[..]

vind het toch ook wel een beetje jammer hoor
maar idd wel echt beter!
Ik vind het meer dan een beetje jammer, maar ja voordelen/nadelen...Weeg, weeg enz...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59804548
De 15e t/m de 19e ben ik ervandoor
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 30 juni 2008 @ 21:44:17 #261
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_59804585
Ik ook, toevallig
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_59804625
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:44 schreef Battlefan het volgende:
Ik ook, toevallig

Hullep!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:25:23 #263
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_59905703
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:38 schreef vamperotica het volgende:
We gaan dus toch "even" doorsparen..... Zo kunnen we volgend jaar wat zorgelozer (lees ook wat souveniers meenemen enzo) en 3 dagen!

Laat de voorpret maar beginnen!
Check dan meteen of je een actie als 1dag en nacht gratis mee kan pikken. Scheelt altijd behoorlijk. Heb je toch een dagje extra. En afgelopen meivakantie was deze actie ook gewoon tijdens de schoolvakantie
To infinity…and beyond!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:12:09 #264
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_60205592
Ik wil dit jaar een jaar abbonnement aanschaffen. weten jullie waar ik daar online info over kan vinden?
pi_60205770
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:12 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik wil dit jaar een jaar abbonnement aanschaffen. weten jullie waar ik daar online info over kan vinden?
Even registreren op www.dlrpfans.be en dan naar dit forum: http://www.dlrpfans.be/forum/index.php?showforum=138
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60207541
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:25 schreef ivetje het volgende:

[..]

Check dan meteen of je een actie als 1dag en nacht gratis mee kan pikken. Scheelt altijd behoorlijk. Heb je toch een dagje extra. En afgelopen meivakantie was deze actie ook gewoon tijdens de schoolvakantie
Daar gaan we zéker op letten!! Tnx!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60247187
Ik ga vrijdag 25/7 naar disney om een Dreampas te halen. Kan ik iemand nog blij maken met een stempeltje? :-)
  maandag 21 juli 2008 @ 17:07:25 #268
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60248058
Het was tof

Vuurwerk:


En een idee van de wachttijden in Studio's:


Wel handig, die bluetooth wachttijden service in Studio 1
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_60248380
Crush's Coaster blijft een drama.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:44:19 #270
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60248650
Zelfs met Fastpass was het een half uur
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_60250789
Ik wil terug!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_60253232
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:44 schreef Battlefan het volgende:
Zelfs met Fastpass was het een half uur
Crush heeft toch helemaal geen fastpass??
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60253873
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Crush heeft toch helemaal geen fastpass??
Nu wel, is een test t/m vandaag
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_60261206
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:26 schreef Biancavia het volgende:
Crush's Coaster blijft een drama.
Ik ben er door de lange wachttijden niet in kunnen gaan...
pi_60266535
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:20 schreef EdVe het volgende:
Ik ga vrijdag 25/7 naar disney om een Dreampas te halen. Kan ik iemand nog blij maken met een stempeltje? :-)
Niemand kan mij helpen aan de 10% korting?
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:05:17 #276
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60294834
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:18 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik ben er door de lange wachttijden niet in kunnen gaan...
Je had natuurlijk gewoon kunnen gaan wachten Ik heb in Anaheim ook ruim 3 uur voor Nemo staan wachten
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_60298065
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:05 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Je had natuurlijk gewoon kunnen gaan wachten Ik heb in Anaheim ook ruim 3 uur voor Nemo staan wachten
Had gekund, maar we moesten naar huis binnen anderhalf uur en we dachten dat we dat nog wel haalden, toen er dus 2 uur wachttijd stond.....
  donderdag 24 juli 2008 @ 02:08:36 #278
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60311674
Dan is het wel lastig ja, maar naar mijn mening heb je niet veel gemist hoor
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:39:58 #279
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60315103
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:08 schreef Battlefan het volgende:
Dan is het wel lastig ja, maar naar mijn mening heb je niet veel gemist hoor
Nou, naar mijn mening wel Ik vond hem echt geweldig!! Hij begint sloom, maar ineens race je door die baan heen. Vond hem echt zo leuk. Jammer dat we hem niet nog een keer gedaan hebben, maar ja...90 minuten wachttijd. En idd, die fastpass komt er binnenkort. Bij Aladin gaat ie weg en komt bij Crush coaster.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:58:14 #280
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60317751
Daar waren ze dus mee aan het testen, de gewone wachtrij wordt er nog langer door en de wachtrij van Fastpass is ook minimaal een half uur. Ik denk niet dat het door gaat verder, zeker als er weer eens een storing is (gebeurt vaak, het systeem is nogal storingsgevoelig) is de rij voor fastpass helemaal lang
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:13:40 #281
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60324225
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:58 schreef Battlefan het volgende:
Daar waren ze dus mee aan het testen, de gewone wachtrij wordt er nog langer door en de wachtrij van Fastpass is ook minimaal een half uur. Ik denk niet dat het door gaat verder, zeker als er weer eens een storing is (gebeurt vaak, het systeem is nogal storingsgevoelig) is de rij voor fastpass helemaal lang
Ach, hij is nog nieuw dus het is logisch dat het druk is. Als hij een paar jaar oud is wordt het vanzelf rustiger. Zeker omdat het het studio's park is.
To infinity…and beyond!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:35:53 #282
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60352787
Studio's wordt steeds drukker, en aangezien het een achtbaan is die wat meer geschikt is voor de hele familie zal hij wel drukker blijven. Er gaan dan ook maar 930 mensen per uur in, tegenover 1800 bij Rock 'n' Rollercoaster en 2424 bij Big Thunder Mountain.
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:49:53 #283
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60357377
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:35 schreef Battlefan het volgende:
Studio's wordt steeds drukker, en aangezien het een achtbaan is die wat meer geschikt is voor de hele familie zal hij wel drukker blijven. Er gaan dan ook maar 930 mensen per uur in, tegenover 1800 bij Rock 'n' Rollercoaster en 2424 bij Big Thunder Mountain.
Toch gaan er nog steeds meer mensen voor een dagje naar het disneypark en niet naar de studio's. De studio's moeten het vooral hebben van mensen die een paar dagen gaan. En zo familie vind ik hem niet. Een collega van me ging erin met 2 kids, 1 van een jaar of 5/6 en 1 van 3 ofzo. Die kwamen er gillend en huilend uit helaas. Hij is best heftig voor kleine kinderen en dat staat niet goed aangegeven vind ik. Al die kids denken "Nemo!!" en willen erin, maar het 2e deel van die baan gaat toch aardig snel en komt onverwacht. Daarbij ook nog donker en je hebt huilende kids
Maar goed, hij zal altijd wel drukker blijven maar ik mag toch hopen dat de drukte die er nu telkens is een keer voorbij gaat. Het beste is nog steeds om 's morgens vroeg bij de poort te staan en meteen naar crush te lopen. Daardoor hadden wij ook maar een wachttijd van een half uurtje gelukkig
To infinity…and beyond!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:41:47 #284
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60362553
M'n neefje van bijna 7 zou niet in Crush durven maar weet zeker dat mijn nichtje juist zou gaan brullen als ze er niet in zou mogen! Die vind dat geweldig en ze wordt pas 5 dit jaar. Denk dat ze ook nog wel in de ToT zou gaan, Dus je mag al met jonge leeftijd Crush in?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_60365598
Zolang het kind maar minimaal 1.07 is, dat is de lengte eis voor Crush's Coaster.

Voor ToT is dat 1.02.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:19:38 #286
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60430153
trouwens nog een vraagje:
weet iemand waar ik het beste een disneyhotel kan boeken zonder toegangstickets? kom bijna alleen maar arrangementen tegen. Wil misschien eind augustus gaan, een losse entreekaart kopen en meteen door hobbelen om een jaarpas aan te schaffen. Dus dan heb ik die 3 dagen tickets ook niet echt nodig wat volgens mij ook flink doorhamert op de prijs
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:21:10 #287
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60430200
Even met de reserveer-lijn bellen zou ik zeggen. Bij disney zelf gaat het toch het snelst en makkelijkst
To infinity…and beyond!
pi_60432760
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef LeonH het volgende:
trouwens nog een vraagje:
weet iemand waar ik het beste een disneyhotel kan boeken zonder toegangstickets? kom bijna alleen maar arrangementen tegen. Wil misschien eind augustus gaan, een losse entreekaart kopen en meteen door hobbelen om een jaarpas aan te schaffen. Dus dan heb ik die 3 dagen tickets ook niet echt nodig wat volgens mij ook flink doorhamert op de prijs
Je kan alleen los een disneyhotel boeken als je een jaarpas hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 30 juli 2008 @ 01:19:33 #289
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60433969
Gewoon doen zoals ivetje het zegt en het dan uitleggen? Je zal vast niet de eerste zijn
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_60441272
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef LeonH het volgende:
trouwens nog een vraagje:
weet iemand waar ik het beste een disneyhotel kan boeken zonder toegangstickets? kom bijna alleen maar arrangementen tegen. Wil misschien eind augustus gaan, een losse entreekaart kopen en meteen door hobbelen om een jaarpas aan te schaffen. Dus dan heb ik die 3 dagen tickets ook niet echt nodig wat volgens mij ook flink doorhamert op de prijs
Gewoon reserveringslijn bellen en vertellen dat je een jaarpas gaat halen. Dit heb ik afgelopen weekend ook gedaan.
pi_60442229
Ik zit er over twee weken ! Vraagje aan de vaste bezoekers:
we blijven twee dagen. Als planning heb ik staan: dag 1 het Disneyland park en dag 2 beginnen met de studio's en de rest van de dag nog Disneyland park.
Is dit een goede indeling? Of raden jullie iets anders aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door shiNinG_staR op 30-07-2008 13:33:17 ]
pi_60442305
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit er over twee weken ! Vraagje aan de vaste bezoekers:
we blijven twee dagen. Als planning heb ik staan: dag 1 het Disneyland park en dag 2 beginnen met de studio's en de rest van het dag nog Disneyland park.
Is dit een goede indeling? Of raden jullie iets anders aan?
Goeie vraag, dat wil ik ook wel weten. Wij gaan pas in oktober (Halloween!) maar toch. Ik kan het maar vast weten .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_60442959
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit er over twee weken ! Vraagje aan de vaste bezoekers:
we blijven twee dagen. Als planning heb ik staan: dag 1 het Disneyland park en dag 2 beginnen met de studio's en de rest van de dag nog Disneyland park.
Is dit een goede indeling? Of raden jullie iets anders aan?
Dat is opzich wel een goede indeling alleen bereid je er op voor dat je niet alles kan doen. Sowieso is het behoorlijk druk in augustus en de studio's zijn inmiddels zo uitgebreid dat je daar ook makkelijk een dag door kan brengen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60443082
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat is opzich wel een goede indeling alleen bereid je er op voor dat je niet alles kan doen. Sowieso is het behoorlijk druk in augustus en de studio's zijn inmiddels zo uitgebreid dat je daar ook makkelijk een dag door kan brengen.
Ik ben er al eens (12 jaar geleden ofzo, maar toch ) geweest en weet dus wat ik kan overslaan . Sowieso hoef ik de shows niet te zien, daar geef ik weinig om. En we gaan gebruik maken van de Fastpass .
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:48:05 #295
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60444054
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef EdVe het volgende:

[..]

Gewoon reserveringslijn bellen en vertellen dat je een jaarpas gaat halen. Dit heb ik afgelopen weekend ook gedaan.
En hoeveel scheelde het ongeveer op wat je normaal betaalt en welk hotel zat je? Of was je met meerdere personen?
Heb namelijk echt het idee dat juist die paar dagen entree flink doorhameren op de prijs
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_60444302
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:48 schreef LeonH het volgende:

[..]

En hoeveel scheelde het ongeveer op wat je normaal betaalt en welk hotel zat je? Of was je met meerdere personen?
Heb namelijk echt het idee dat juist die paar dagen entree flink doorhameren op de prijs
Ik was voor de jaarpas 161 euro (inc 10% korting) kwijt en voor 4 dagen Hotel Cheyenne 444 Euro incl korting jaarpas). Zelfde arrangement incl toegang was in dezelfde periode 631 Euro (aanbieding van de dag)
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:21:35 #297
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60461571
Jemig! Wat veel voor hotel Cheyenne zeg...en dan nog zonder entree. Zeker hoogseizoen of niet?

Wat betreft die indeling voor 2 dagen, die is wel goed. Ga alleen de 2e dag 's morgens vroeg bij de studio's staan en loop meteen naar Crush coaster. Anders kan je deze de hele dag niet meer doen En de shows zou ik idd ook overslaan. Verder kan je in de studio's een aantal dingen overslaan en hou je eigenlijk alleen nog Crush coaster, ToT, RNRC en de studio tram tour over. Ow trouwens, vergeet Stitch live niet!! Die is zo vreselijk leuk
To infinity…and beyond!
pi_60461864
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef ivetje het volgende:
Ga alleen de 2e dag 's morgens vroeg bij de studio's staan en loop meteen naar Crush coaster. Anders kan je deze de hele dag niet meer doen
Inderdaad!
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Biancavia het volgende:
Mijn tripreport staat hier: http://www.dlrpfans.be/forum/index.php?showtopic=16189
Je moet wel eerst registreren geloof ik, om het te kunnen lezen. Maar dat geeft niet, want er staat heel veel leuke info op dat forum.

Ik heb wel een handleiding geschreven om zonder wachtrij in Crush te kunnen!

Zonder wachtrij in Crush's Coaster in 7 stappen

Stap 1
Sta vroeg op en zorg dat je rond kwart over negen bij de poorten van de tassencontrole bij Studio's bent. Je zult zien dat er al een flinke rij staat aan de rechterkant, bij de poort waar het logo boven staan. Trek je hier niets van aan en ga links van de rij vooraan staan bij de andere poort. De poorten gaan tegelijkertijd open om 9.30 uur.

Stap 2
Eenmaal door de tassencontrole ren je naar de ticketcontrole. Neem het meest linkse poortje, daar zullen de minste mensen staan te wachten.

Stap 3
Na de ticketcontrole zo snel mogelijk Studio 1 binnen. In Studio 1 ga je via het restaurant rechts naar voren. Rechtsvoorin staan tafeltjes met stoelen. Ga zo ver mogelijk voorin lekker op een stoel zitten.

Stap 4
Om tien uur begint het showtje van de opening. Ga staan en zorg dat je nog steeds zo ver mogelijk vooraan staat.

Stap 5
De deuren gaan open. Pak elkaars hand vast om elkaar niet kwijt te raken en ren met de meute mee tot je aan de muur van Castmembers komt.

Stap 6
Volg de Castmembers en laat je de wachtrij in begeleiden.

Stap 7
Let in de wachtrij op de meeuwen bovenop het huisje en stap dan in om te genieten van de rit!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60462925
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef ivetje het volgende:
Jemig! Wat veel voor hotel Cheyenne zeg...en dan nog zonder entree. Zeker hoogseizoen of niet?

Wat betreft die indeling voor 2 dagen, die is wel goed. Ga alleen de 2e dag 's morgens vroeg bij de studio's staan en loop meteen naar Crush coaster. Anders kan je deze de hele dag niet meer doen En de shows zou ik idd ook overslaan. Verder kan je in de studio's een aantal dingen overslaan en hou je eigenlijk alleen nog Crush coaster, ToT, RNRC en de studio tram tour over. Ow trouwens, vergeet Stitch live niet!! Die is zo vreselijk leuk
Ik ben wel benieuwd waarom die achtbaan zo popi is, hij leek me best leuk hoor, maar ik loop zelf denk ik meer warm voor de Space mountain ofzo . Wat is er zo tof aan?
Vroeg opstaan staat uiteraard in de planning, dus ik ga die handleiding proberen aan te houden ! Heb een hekel aan lange wachtrijen, maarja, dat heb je in augustus he
pi_60463544
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:30 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd waarom die achtbaan zo popi is, hij leek me best leuk hoor, maar ik loop zelf denk ik meer warm voor de Space mountain ofzo . Wat is er zo tof aan?
Vroeg opstaan staat uiteraard in de planning, dus ik ga die handleiding proberen aan te houden ! Heb een hekel aan lange wachtrijen, maarja, dat heb je in augustus he
Het is een hele smooth ride, je voelt geen enkel bumpje of schokje, net of je echt in de Eastern Australian Current zit
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:43:23 #301
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60464702
Crush is gewoon echt heel tof. Het begin is lekker rustig en ineens zwiep je die versnelling in en race je overal doorheen!! En idd zonder bump of schok. Ik had hem echt graag nog een paar keer willen doen, maar door de wachtrij ging dat helaas niet
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')