quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Weekniequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:03 schreef Hugster het volgende:
DVD menu is nu niet moeilijk meer eh?
En je mentor heeft altijd het beste met je voor, gaat goed komen
Hai clouddyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef clouddy het volgende:
nou.... ik ben clouddy, aangenaam.
Huh ik sta juist altijd OP de bushalte daar is ten minste plekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Dragoljub het volgende:
Hoeren feitjesvragen bij het theorie-examen.
Lekker belangrijk hoe ver je van een bushalte mag staan, dat staat echt wel overduidelijk aangegeven.![]()
[Centraal] Rijbewijs/Rijles topic (deel 91)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Dragoljub het volgende:
Lekker belangrijk hoe ver je van een bushalte mag staan, dat staat echt wel overduidelijk aangegeven.![]()
Gezaktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Dragoljub het volgende:
Ik word wel hartelijk ontvangen zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi clouddy
Nouja, als je van die oefentoetsen maakt, stel je dan maar voor dat de echte toets 2x zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:12 schreef Dragoljub het volgende:
Nee, niet gezakt, ben er voor aan het leren nu, maar het valt me gewoon op wat voor zeikdingen je moet weten.
En eigenlijk was het meer een verkapte tvp.
Alleen clouddy.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef Hugster het volgende:
trek jij dit allemaal aan Anne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |