quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Weekniequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:03 schreef Hugster het volgende:
DVD menu is nu niet moeilijk meer eh?
En je mentor heeft altijd het beste met je voor, gaat goed komen
Hai clouddyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef clouddy het volgende:
nou.... ik ben clouddy, aangenaam.
Huh ik sta juist altijd OP de bushalte daar is ten minste plekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Dragoljub het volgende:
Hoeren feitjesvragen bij het theorie-examen.
Lekker belangrijk hoe ver je van een bushalte mag staan, dat staat echt wel overduidelijk aangegeven.![]()
[Centraal] Rijbewijs/Rijles topic (deel 91)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Dragoljub het volgende:
Lekker belangrijk hoe ver je van een bushalte mag staan, dat staat echt wel overduidelijk aangegeven.![]()
Gezaktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Dragoljub het volgende:
Ik word wel hartelijk ontvangen zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi clouddy
Nouja, als je van die oefentoetsen maakt, stel je dan maar voor dat de echte toets 2x zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:12 schreef Dragoljub het volgende:
Nee, niet gezakt, ben er voor aan het leren nu, maar het valt me gewoon op wat voor zeikdingen je moet weten.
En eigenlijk was het meer een verkapte tvp.
Alleen clouddy.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef Hugster het volgende:
trek jij dit allemaal aan Anne?
Je moet nog even vertellen wat voor een auto's je ouders hebben. En of je een zus of zusje (neh, die zou dan sowieso te jong zijn) hebt. En als je die hebt, moet je pics posten. En dan ben je ingeburgerd.quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Dragoljub was hier al eerder, dat word een nieuwe vaste gast.
LOL, ik was aan het refresen de hele tijd maar er is al een nieuwe paginaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet nog even vertellen wat voor een auto's je ouders hebben. En of je een zus of zusje (neh, die zou dan sowieso te jong zijn) hebt. En als je die hebt, moet je pics posten. En dan ben je ingeburgerd.
nee ik was in het bezit van een vriendin vorige jaar ofzo, maar dat ging niet helemaal lekker,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm!
clouddy? Heb je een vriendin eigenlijk?
denk niet, heb als het goed is 2 uur praten om 2 uur. Dan ga ik maar gelijk weg om nog enigzins voor de spits te zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bel me, ik wil een biertje met je drinken
Of een fristi als je nog moet rijden
Jemmerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
denk niet, heb als het goed is 2 uur praten om 2 uur. Dan ga ik maar gelijk weg om nog enigzins voor de spits te zijn
En hoe ga je dat bereikenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef clouddy het volgende:
Ik hoop volgend jaar in het bezit te zijn van dit beestje :
[afbeelding]
Heb ik weer is wat te temmen
Misschien dat ik 'm vandaag al ga halenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dus wanneer ga je hem overkopen en kom je hem showen?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien dat ik 'm vandaag al ga halen.
En zoals ik al zei. Ik ben komend weekend naar Utrecht, samen met clouddy
.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Hugster het volgende:
ow my gawd.
save me, hopelijk kom ik aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien dat ik 'm vandaag al ga halen.
En zoals ik al zei. Ik ben komend weekend naar Utrecht, samen met clouddy
.
Gaarheid is dat hèquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Hugster het volgende:
Gisteren gechilled met Humberto Tan, Sjaak Zwart, Danny Blind, Brian Roy, Peter van Vossen en Richard Witsche y0, en ik hou helemaal niet van voetbal
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaarheid is dat hèSkyboxje gepakt?
Champagne zuipen en niets meekrijgen van het hele evenementquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee daar was ik zondag hier in Galgenwaard maar daar waren geen bekende
Gisteren was ik hier en de vader van mijn huisgenoot is partner van dat evenement dus we stonden lekker de VIP uit te hangen in de tent
Ik wist niet dat jij uit Estland kwamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef BoJo het volgende:
kom er net achter dat een collega tegenover me gay is![]()
Ik moest een nummer hebben, gaf ie me z'n mobiele telefoon en had ie als achtergrond hem en zijn vriendje![]()
![]()
![]()
Ik heb geen wedstrijd gevolgd iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Champagne zuipen en niets meekrijgen van het hele evenement
En toen heb je nog een laptop gemold?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Hugster het volgende:
De skybox heeft ook een tap eh, en men, die wordt zo hard gebruikt daar
Ik heb me volgens mij zelfs een beetje knockout gezopenIk flikkerde eergisteravond hier zo weg in een stoel op het platje. Grote zonnebril op, capuchon op, kop helemaal naar achteren, lijkbleek
Ze waren wel geschrokken
Nee alleen een paar glazenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En toen heb je nog een laptop gemold?
(![]()
)
Lomperikquote:
Ach er sneuvelen hier wekelijks glazen en borden, maarja dat vul je toch allemaal zo weer aan joh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lomperik.
De laatste keer dat ik iets gemold heb, was zo'n antieke klok van mijn ouders. Volgens mij heb ik daar nog eens een topic over geopend, of ik het nog kon fixen ofzo.
Achja, dat heb je wel eens hèquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Hugster het volgende:
De skybox heeft ook een tap eh, en men, die wordt zo hard gebruikt daar
Ik heb me volgens mij zelfs een beetje knockout gezopenIk flikkerde eergisteravond hier zo weg in een stoel op het platje. Grote zonnebril op, capuchon op, kop helemaal naar achteren, lijkbleek
Ze waren wel geschrokken
Zo'n klok vul je niet ff aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ach er sneuvelen hier wekelijks glazen en borden, maarja dat vul je toch allemaal zo weer aan joh.
Alleen het opruimen vind ik irritanten scherven in mijn voet enzo
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=1157
Dobar danquote:
Heb je al je tanden nog?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef BoJo het volgende:
net bijna ruzie met een collega van een ander team. Eentje daar zei dat ie mee ging naar een auto kijken voor een vriendin van hem, dus ik vraag wat voor auto. Zegt ie CRX, dus ik trek vies gezicht van nee man moet je niet doen. Stapt die collega naast hem boos op en vraagt wat er mis is met een CRX, ik zeg alles. Werd ie helemaal link, schijnt er dus ook 1ntje te hebben![]()
Ik maak vrienden vandaag![]()
"meneer, wilt u 60 uur per week kutwerk doen voor het minimumloon en een lease Alto?"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"meneer, wilt u die schrale bak van onze parking verwijderen?"
"meneer, wilt u niet zo onverschillig zijn. Nee ? ok dan wodt het niets, doeiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
"meneer, wilt u 60 uur per week kutwerk doen voor het minimumloon en een lease Alto?"
"wilt u koffie of thee meneer Fugie?"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
"meneer, wilt u niet zo onverschillig zijn. Nee ? ok dan wodt het niets, doei"
nee ik drink geen koffie, dat was nog geen keuzequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"wilt u koffie of thee meneer Fugie?"
"wuh, boeit mij dat nou!"
"meneer, wilt u niet zo onverschillig zijn. Nee ? ok dan wodt het niets, doei"
Waar zou je dat in hemelsnaam willen postenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb m zo snel ge-edit dat er geen balkjeonder staat
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ik drink geen koffie, dat was nog geen keuze
Ach zo'n gek gesprek met een psycholoog, ze vond dat ik geen duidelijke reden had om bij cap te werken en dat ik te onverschillig en afwachtend was.
Niet dat het erg is, zolang ze mijn kilometers maar vergoeden
ik ben benieuwd wat er uit mijn gesprek komt met een psycholoogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ik drink geen koffie, dat was nog geen keuze
Ach zo'n gek gesprek met een psycholoog, ze vond dat ik geen duidelijke reden had om bij cap te werken en dat ik te onverschillig en afwachtend was.
Niet dat het erg is, zolang ze mijn kilometers maar vergoeden
Ik denk dat de psycholoog in kwestie zichzlef een verwijsbrief geeft voor het Pieter Baan Centrumquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er uit mijn gesprek komt met een psycholoog
quote:
gewoon nieuwe indrukken, en als die ook doorbrand:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
kutplek, dat pedaal is de koppeling
[afbeelding]
Iemand enig idee hoe je dat door kan branden met elektrische ramen - 30A moet meer dan genoeg zijn toch!?
En wie loopt telkens het topic op 'hidden' te zetten
Maar goed dat je mijn distri niet doetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon nieuwe indrukken, en als die ook doorbrand:
- of kijken wat er mis is,
- of een splitpen indrukken![]()
zelfde effect als drie rondjes geliptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vier keer spaghetti opgeschept en nu ben ik echt misselijk.
Damn.
Zie je niet hoe ontspannen ik erbij zitquote:
je handafdruk zit nog in de handgreepquote:
Zit je nou met je handen te wapperen en te gillenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef vlad het volgende:
[..]
Zie je niet hoe ontspannen ik erbij zit![]()
[afbeelding]
BOH, je wilt niet weten wat ik heb moeten doorstaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zit je nou met je handen te wapperen en te gillen?
Ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef vlad het volgende:
[..]
BOH, je wilt niet weten wat ik heb moeten doorstaan.Als ik je dat vertel, slaap je weer niet vanacht
![]()
rijdt die zo beroerd danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef vlad het volgende:
[..]
Zie je niet hoe ontspannen ik erbij zit![]()
[afbeelding]
zit zowiezo de ochtend en middag in münchen, maar zal wel proberen een oogje te werpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
y0 TF, vanaf vrijdag heb je de tent hier 's ochtends,'s middags en 's avonds voor jezelf he?
oja je nieuwe baanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, das alleen vrijdag, dit gaat een jaar duren he?
München is mooiga je ook naar het Brauhaus?
alsof ikin dat brauhaus wel bier heb gedronkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oja je nieuwe baan![]()
voor werkdus geen bier drinken
![]()
nee niet gedronken, gezopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alsof ikin dat brauhaus wel bier heb gedronkenZe hebben daar het mooiste Pretzlmädchen van gans Deutschalnd!
dat denken we allemaal maar ondertussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:16 schreef lipje het volgende:
Alexxxx is volgens mij nog nooit bezopen geweest
en bij de andere helft kon die niet bij die muil van ze, dus sloeg ie ze tussen de benen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
TF heeft half twente al eens op zn muil geslagen. Al dan niet met traplift.
Daar had ie die traplift voorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef vlad het volgende:
[..]
en bij de andere helft kon die niet bij die muil van ze, dus sloeg ie ze tussen de benen?![]()
quote:
helemaal niet waarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
TF heeft half twente al eens op zn muil geslagen. Al dan niet met traplift.
of was t dan toch op de bek gepaktquote:
als die jouw velgen te koop heeft, hoef je ze toch niet meer nieuw te kopen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef Fugie het volgende:
Wow ik heb een duitse ebay winkel gevonden die mijn velgen nog te koop heeft
Donderdag eerst naar de velgenboer kijken of ze nog wat ermee kunnen anders maar een neues kaufen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef vlad het volgende:
[..]
als die jouw velgen te koop heeft, hoef je ze toch niet meer nieuw te kopen?![]()
Mooie voor in de OP :")quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef vlad het volgende:
[..]
als die jouw velgen te koop heeft, hoef je ze toch niet meer nieuw te kopen?![]()
IJsmeis' nieuwe vlam?quote:
pfff..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen de rex ophalen, over laten schrijven en verzekeren. En overmorgen meteen mee naar school aangezien mijn Fiesta uitgeleend wordt.
Woei!
pocket rocketquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
But, but, there's more than plastic.
Treehuggerquote:
Als er al Skyline op een Skyline staat is dat in een remlicht/reflector dus je gaat je gang maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef BoJo het volgende:
Zal ik Skyline straks achterop mijn niksan plakken?![]()
dat is alweer teveel werkquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als er al Skyline op een Skyline staat is dat in een remlicht/reflector dus je gaat je gang maar
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef Hugster het volgende:
Anne is een doordrammer eerste klas die pas stopt als ze d'r zin heeft dus dat die kut CRX er uiteindelijk is gekomen verbaast me helemaal niets maar ik vind het zo kut.
We zitten keihard ondergronds ouwequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:01 schreef Dragoljub het volgende:
Woei.
Wat is er eigenlijk met de 190 Gangsterclubweetikveelwat gebeurd?
Ik boek jullie er uit met mn niva!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We zitten keihard ondergronds ouwe
http://190d.audiofuhrer.de
Wel een klote hoek alleen voor shoppen denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:41 schreef Sjoewe het volgende:
Bo heb je een foto van de achterkant, dan shop ik het even snel ;')
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We zitten keihard ondergronds ouwe
http://190d.audiofuhrer.de
Ej Peu!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef PeuRac het volgende:
k heb gesolliciteerd bij mn vaders oude werk (nu concurrent), bij de binnendienst verkoop
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef PeuRac het volgende:
k heb gesolliciteerd bij mn vaders oude werk (nu concurrent), bij de binnendienst verkoop
hoelang nog voor de tax id?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef Hugster het volgende:
Ik ga nooit meer solliciteren.
Als je met de CRX voor komt rijden zullen ze je niet meer aannemenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb al twee keer in mijn leven gesolliciteerd. Woohoo.
mail me eens fotos van die crx, die collega hier die met niet zo aardig vind wil hem zien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb al twee keer in mijn leven gesolliciteerd. Woohoo.
Is hier neerzetten ook goed?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
mail me eens fotos van die crx, die collega hier die met niet zo aardig vind wil hem zien.![]()
als je tegen het commentaar kan wel jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is hier neerzetten ook goed?
http://xs300.xs.to/xs300/06194/crx4.JPG
http://xs200.xs.to/xs200/06202/crx2.jpg
Ik ben het commentaar al helemaal gewendquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je tegen het commentaar kan wel ja![]()
thanks![]()
ik vind hem ook nog wel meevallen, alleen die uitlaten vind ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, er zijn mindere CRXen.
Die vind ik ook iets minder. Maarja. In het eggie zijn ze iets meer te pruimen dan op de foto.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind hem ook nog wel meevallen, alleen die uitlaten vind ik![]()
en komen showen hierquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die vind ik ook iets minder. Maarja. In het eggie zijn ze iets meer te pruimen dan op de foto.
Het eerste wat ik ga doen is die gare MoH-sticker er helemaal aftrekken. En mijn radio erin pleuren. En de traanplaten eruit en vervangen voor gewone zwarte matten. En mijn eigen stuur erin.
Dude, het is nu wel duidelijk dat je d'r graag op visite wilt hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
en komen showen hier
het is geen vtec volgens die collega omdat dat niet kan icm de angel eyes. En hij zei dat je vette voorbumper, skirts hebt maar dat de dikke achter bumper mist.
Dus...![]()
Onbekend eh, net als weten wanneer je je belastingteruggave ontvangt. Het is een bureaucratische machine waar je iets in gooit en nu is het wachten tot er wat uit komtquote:
kan je haar ff een sms sturen en vragen wanneer ze komt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dude, het is nu wel duidelijk dat je d'r graag op visite wilt hebben
En nog duidelijker dat dat jou dwars zitquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dude, het is nu wel duidelijk dat je d'r graag op visite wilt hebben
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan je haar ff een sms sturen en vragen wanneer ze komt?
Hoezo zou dat mij dwarszitten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nog duidelijker dat dat jou dwars zit
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ik ben je psychiater niet?
ik heb nog nooit in een crx gezetenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:11 schreef Hugster het volgende:
Hoe wil jij nou nog enthousiast op de auto reageren als ze hem komt showen![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat bo ZEGT is " En komen showen!"
maar er zijn wta letters weggevallen... Wat hij BEDOELT is:
"En komen als ik je een golden shower geef!"
Ik bedoel de FullQuickReply aap!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:50 schreef Hugster het volgende:
Wat nou? Vista wannabee? Bestaat dat ook al?
Knap van 'mquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
en komen showen hier
het is geen vtec volgens die collega omdat dat niet kan icm de angel eyes. En hij zei dat je vette voorbumper, skirts hebt maar dat de dikke achter bumper mist.
Dus...![]()
Ja. Dat had mijn vader laatst op zijn computer. En ik kreeg het er bijna niet af ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:50 schreef Hugster het volgende:
Wat nou? Vista wannabee? Bestaat dat ook al?
Vind je dit ding ook wel zoveel waard dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
Bo ik verklaar hierbij officieel dat het niet langer jouw auto is die ik voor 50 euro in de fik wil steken.
Mja, ze zullen bij een VTEC wel niet passenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dan weer zo van wat hebben de koplampen nou met de motor te maken maar jah...![]()
je hebt gelijk ik zou er 100 voor moeten vragen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je dit ding ook wel zoveel waard dan?
Je weets wat de bijnaam is van die bakkies he?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is hier neerzetten ook goed?
http://xs300.xs.to/xs300/06194/crx4.JPG
http://xs200.xs.to/xs200/06202/crx2.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Daar heb je ook echt jaren naar uitgekeken om dat eens te mogen zegen ehquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen die zelf gen auto hebben maar wel andermans auto afkraken
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt jaren naar uitgekeken om dat eens te mogen zegen eh
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je weets wat de bijnaam is van die bakkies he?Ik heb wrakken gezien waarvan je inderdaad zou verwachten dat daar niemand leven uit kwam. Toch wel dus. En boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Ik denk dat als iemand mijn suzuki inrijdt dat ik dan ook dood ben.
Ik ga er niet eens over nadenken, want dan zou ik in geen enkele auto meer durven rijden.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
Bo ik verklaar hierbij officieel dat het niet langer jouw auto is die ik voor 50 euro in de fik wil steken.
Schappelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik zou er 100 voor moeten vragen.
je hebt jezelf heel mooi weggepoetstquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je niet eens in de gaten gehad eh?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt jezelf heel mooi weggepoetst
wanneerquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb deze foto gemaakt, grapjurk.
gennep on wheels of holland tour?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toen je aan kwam, of toen we net richting het centrum gingen!
Oh! Jij! Je zit in het verkeerde subforumquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:25 schreef Bastard het volgende:
euh..
Donequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
oh en ze rijd nu een stuk beter dankzij je vader, bednak hem maar even
Zag een automerk in de OP .. dacht dat het over Forza gingquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh! Jij! Je zit in het verkeerde subforum!
Zulke lelijke auto's heb je niet in Forzaquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zag een automerk in de OP .. dacht dat het over Forza ging![]()
http://www.alexmiedema.com/images/visa/Visa.pngquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef Bastard het volgende:
Overigs een coole bak zo'n Citroen waar ik even niet van op het type kom.. leuke vering
Vista ofzo
Visa inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.alexmiedema.com/images/visa/Visa.png
Visa
Neuh orgineel om er leuk mee rond te crossen bedoel ikquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:29 schreef Paladijn het volgende:
En komen showeren!
met een crx kan je beter uitkijken voor overvliegende voetgangersquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef Paladijn het volgende:
En oppassen voor suicidale fietsers, zoals lipje al terecht opmerkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |