Ik heb zelf eigenlijk geen idee, maar dat kunnen we denk ik ook beter in een ander topic besprekenquote:
Zou ik voor tekenenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef twi het volgende:
Met Messi hebben ze al een uitstekend iemand in huis, en op termijn Krkic. Sneijder is meer een opvolger voor Deco. niet Ronaldinho.
Sneijder nog een jaar zou fantastisch zijn, zoals eerder gezegd bij laten tekenen tot 2010 met minimum clausule van 15 miljoen en een salaris van 2 miljoen euro.
Krkic is een spits en geen middenvelder, en verder spelen Messi en Ronaldinho nu ook al samen dus kan Messi Ronaldinho nooit vervangen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef twi het volgende:
Met Messi hebben ze al een uitstekend iemand in huis, en op termijn Krkic. Sneijder is meer een opvolger voor Deco. niet Ronaldinho.
Sneijder nog een jaar zou fantastisch zijn, zoals eerder gezegd bij laten tekenen tot 2010 met minimum clausule van 15 miljoen en een salaris van 2 miljoen euro.
van der Vaart mag gewoon terugkomen naar zijn droomclub van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Krkic is een spits en geen middenvelder, en verder spelen Messi en Ronaldinho nu ook al samen dus kan Messi Ronaldinho nooit vervangen.
Ik zou het ook leuk vinden voor Van der Vaart als hij naar zijn droomclub kan..
Ja en dat is haalbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Van der Vaart terughalen als vervanger van Sneijder over een jaar
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn jullie al kampioen voor volgend seizoen trouwens?
CL-finale is ook al zo goed al zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Alle afspraken met de KNJB zitten in kannen en kruiken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Juist. Sneijder gewoon een topsalaris geven. Zodat hij nog een jaartje blijft. Volgend jaar schenkt hij ons de titel. Dat verdiend hij ook. Afscheid met een titel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef twi het volgende:
Dat krijg je ervan als je premies uit gaat delenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
CL-finale is ook al zo goed al zeker.
Beker en JC-schaal is vanzelfsprekend.
Laten we een compromis doen. Als we nou gewoon met de winterstop kampioen zijn, mag hij in de winterstop verkassen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. Sneijder gewoon een topsalaris geven. Zodat hij nog een jaartje blijft. Volgend jaar schenkt hij ons de titel. Dat verdiend hij ook. Afscheid met een titel.
Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laten we een compromis doen. Als we nou gewoon met de winterstop kampioen zijn, mag hij in de winterstop verkassen.
Het lijkt mij onzinquote:
domme vraag gastquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Dan moeten we de CL nog winnen johquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laten we een compromis doen. Als we nou gewoon met de winterstop kampioen zijn, mag hij in de winterstop verkassen.
Van HSV naar Ajax is op dit moment gewoon een stap omhoog, zeker als je voorronde CL overleeft.quote:
We beginnen altijd met JC-schaal en eindigen altijd met KNVB-beker, daartussenin is nog even aankijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Kenneth Perez geeft woensdagmiddag om 14.30 uur op de trainingsvelden naast de ArenA een voetbalclinic aan 100 kinderen uit Amsterdam Zuid-Oost. Deze clinic is het initiatief van Perez en komt voort uit een incident eerder dit jaar tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente.
Perez liet zich afgelopen november in de thuiswedstrijd tegen FC Twente op discriminerende wijze uit tegen de grensrechter.
De clinic wordt georganiseerd in samenwerking met de KNVB die vanuit het project ‘Tijd voor Sport’ ook de samenwerking tussen scholen, verenigingen en de KNVB wil intensiveren. Naast Perez en een vertegenwoordiger van de KNVB zijn ook diverse trainers en jeugdspelers van Ajax aanwezig.
Waarom wel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef Houniet het volgende:
Toekomst De Ridder bij Celta onzeker
waarom Daniel niet terughalen?
vervanger voor Tom of Miteaquote:
Ik had liever dat Van Geel dat over Perez zei. Mitea mag van mij vertrekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.at5.nl/sportartikel.asp?newsid=27044
Mitea blijft gewoon volgens van Geel.
quote:Van Geel na gesprek in Barcelona: Motta en Saviola niet haalbaar, Krkic wel interessant
Martin van Geel heeft afgelopen week in Barcelona een gesprek gehad met de leiding van Barcelona over de mogelijkheid versterking te halen voor Ajax. 'Afvallers van het eerste team zoals Javier Saviola en Thiago Motta zijn voor Ajax niet haalbaar. In de categorie daaronder zou Bojan Krkic, een zestienjarige spits, wel interessant kunnen zijn' aldus Van Geel in Het Parool
Eerder noemde Martin van Geel Krkic nog wel heel erg jong om te huren. Inmiddels lijkt hij daar dus een stuk enthousiaster over. Barcelona zou Krkic mogelijk willen verhuren zodat hij op het hoogste niveau ervaring opdoet. Hij maakte inmiddels al zijn debuut in het eerste elftal.
Vandaag berichtte het Catalaanse Sport overigens dat Krkic verhuurd wordt aan Saint-Etienne. Het baseert zich daarbij overigens op een Frans weblog dat in de reacties ook weinig serieus genomen lijkt te worden.
hebben we dat ook weer gehadquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had liever dat Van Geel dat over Perez zei. Mitea mag van mij vertrekken.
Zolang hij een beetje normaal gaat doen gun ik hem een tweede kans.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:
'Ten Cate gaat niet in op contractverlenging'
Oftewel Co staat in de rij om de werkzaamheden van Ten Cate volgend seizoen over te nemen.
ehquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Oftewel Co staat in de rij om de werkzaamheden van Ten Cate volgend seizoen over te nemen.
idd, en over drie jaar weer Louis zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef Apfel. het volgende:
Geen Co meer hoor... HtC moet gewoon lekker doorbouwen met deze selectie, gewoon een langere periode 1 trainer aanhouden mag Ajax ook wel eens een keer doen!
VI TVquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
Bron wat betreft dat verhaal van Ten Cate?
Co Adriaansequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |