Waarom wel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef Houniet het volgende:
Toekomst De Ridder bij Celta onzeker
waarom Daniel niet terughalen?
vervanger voor Tom of Miteaquote:
Ik had liever dat Van Geel dat over Perez zei. Mitea mag van mij vertrekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.at5.nl/sportartikel.asp?newsid=27044
Mitea blijft gewoon volgens van Geel.
quote:Van Geel na gesprek in Barcelona: Motta en Saviola niet haalbaar, Krkic wel interessant
Martin van Geel heeft afgelopen week in Barcelona een gesprek gehad met de leiding van Barcelona over de mogelijkheid versterking te halen voor Ajax. 'Afvallers van het eerste team zoals Javier Saviola en Thiago Motta zijn voor Ajax niet haalbaar. In de categorie daaronder zou Bojan Krkic, een zestienjarige spits, wel interessant kunnen zijn' aldus Van Geel in Het Parool
Eerder noemde Martin van Geel Krkic nog wel heel erg jong om te huren. Inmiddels lijkt hij daar dus een stuk enthousiaster over. Barcelona zou Krkic mogelijk willen verhuren zodat hij op het hoogste niveau ervaring opdoet. Hij maakte inmiddels al zijn debuut in het eerste elftal.
Vandaag berichtte het Catalaanse Sport overigens dat Krkic verhuurd wordt aan Saint-Etienne. Het baseert zich daarbij overigens op een Frans weblog dat in de reacties ook weinig serieus genomen lijkt te worden.
hebben we dat ook weer gehadquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had liever dat Van Geel dat over Perez zei. Mitea mag van mij vertrekken.
Zolang hij een beetje normaal gaat doen gun ik hem een tweede kans.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:
'Ten Cate gaat niet in op contractverlenging'
Oftewel Co staat in de rij om de werkzaamheden van Ten Cate volgend seizoen over te nemen.
ehquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Oftewel Co staat in de rij om de werkzaamheden van Ten Cate volgend seizoen over te nemen.
idd, en over drie jaar weer Louis zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef Apfel. het volgende:
Geen Co meer hoor... HtC moet gewoon lekker doorbouwen met deze selectie, gewoon een langere periode 1 trainer aanhouden mag Ajax ook wel eens een keer doen!
VI TVquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
Bron wat betreft dat verhaal van Ten Cate?
Co Adriaansequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |