Ik heb zelf eigenlijk geen idee, maar dat kunnen we denk ik ook beter in een ander topic besprekenquote:
Zou ik voor tekenenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef twi het volgende:
Met Messi hebben ze al een uitstekend iemand in huis, en op termijn Krkic. Sneijder is meer een opvolger voor Deco. niet Ronaldinho.
Sneijder nog een jaar zou fantastisch zijn, zoals eerder gezegd bij laten tekenen tot 2010 met minimum clausule van 15 miljoen en een salaris van 2 miljoen euro.
Krkic is een spits en geen middenvelder, en verder spelen Messi en Ronaldinho nu ook al samen dus kan Messi Ronaldinho nooit vervangen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef twi het volgende:
Met Messi hebben ze al een uitstekend iemand in huis, en op termijn Krkic. Sneijder is meer een opvolger voor Deco. niet Ronaldinho.
Sneijder nog een jaar zou fantastisch zijn, zoals eerder gezegd bij laten tekenen tot 2010 met minimum clausule van 15 miljoen en een salaris van 2 miljoen euro.
van der Vaart mag gewoon terugkomen naar zijn droomclub van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Krkic is een spits en geen middenvelder, en verder spelen Messi en Ronaldinho nu ook al samen dus kan Messi Ronaldinho nooit vervangen.
Ik zou het ook leuk vinden voor Van der Vaart als hij naar zijn droomclub kan..
Ja en dat is haalbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Van der Vaart terughalen als vervanger van Sneijder over een jaar
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn jullie al kampioen voor volgend seizoen trouwens?
CL-finale is ook al zo goed al zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Alle afspraken met de KNJB zitten in kannen en kruiken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Juist. Sneijder gewoon een topsalaris geven. Zodat hij nog een jaartje blijft. Volgend jaar schenkt hij ons de titel. Dat verdiend hij ook. Afscheid met een titel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:11 schreef twi het volgende:
Dat krijg je ervan als je premies uit gaat delenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
CL-finale is ook al zo goed al zeker.
Beker en JC-schaal is vanzelfsprekend.
Laten we een compromis doen. Als we nou gewoon met de winterstop kampioen zijn, mag hij in de winterstop verkassen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. Sneijder gewoon een topsalaris geven. Zodat hij nog een jaartje blijft. Volgend jaar schenkt hij ons de titel. Dat verdiend hij ook. Afscheid met een titel.
Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laten we een compromis doen. Als we nou gewoon met de winterstop kampioen zijn, mag hij in de winterstop verkassen.
Het lijkt mij onzinquote:
domme vraag gastquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Dan moeten we de CL nog winnen johquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laten we een compromis doen. Als we nou gewoon met de winterstop kampioen zijn, mag hij in de winterstop verkassen.
Van HSV naar Ajax is op dit moment gewoon een stap omhoog, zeker als je voorronde CL overleeft.quote:
We beginnen altijd met JC-schaal en eindigen altijd met KNVB-beker, daartussenin is nog even aankijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Kenneth Perez geeft woensdagmiddag om 14.30 uur op de trainingsvelden naast de ArenA een voetbalclinic aan 100 kinderen uit Amsterdam Zuid-Oost. Deze clinic is het initiatief van Perez en komt voort uit een incident eerder dit jaar tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente.
Perez liet zich afgelopen november in de thuiswedstrijd tegen FC Twente op discriminerende wijze uit tegen de grensrechter.
De clinic wordt georganiseerd in samenwerking met de KNVB die vanuit het project ‘Tijd voor Sport’ ook de samenwerking tussen scholen, verenigingen en de KNVB wil intensiveren. Naast Perez en een vertegenwoordiger van de KNVB zijn ook diverse trainers en jeugdspelers van Ajax aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |