van mij mag je star trek vragen stellen hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef PhysicsRules het volgende:
* kauwt op nieuwe vraag *
Volgende keer. Ik probeer mij aan de door mijzelf ingevoerde regel te houden niet twee vragen na elkaar in dezelfde categorie te stellenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:09 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
van mij mag je star trek vragen stellen hoor.
Ja, alhoewel het ook in andere sectoren terug te vinden is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:13 schreef Robbiev85 het volgende:
IT sector?
Ik had niet verwacht dat ie zo moeilijk zou zijn. Als ik nou naar het verschil tussen de technologiën had gevraagd, dan had ik zeker geweten dat niemand het wist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:27 schreef Robbiev85 het volgende:
heb het even opgezocht.. dat duurde al een tijdje
goede vraag!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:33 schreef Etcetera het volgende:
pc schermen (tft en crt)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:35 schreef DaviniaHR het volgende:
LCD-schermen?
Heb je wel gelezen wat ik net schreef?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Dan, moederbord?
(Er bestaat toch niet zoiets als een visuele kaart zoals je een geluidskaart hebt, toch?)
die is waarschijnlijk niet erg plat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Houtspeer het volgende:
Wat is een trinitron dan PR? Want ik heb er hier eentje staan. Hij is erg groot, maar ook best breed.
Trintiron is een handelsnaam van ik dacht sony. Het zijn CRT monitoren (dus beeldbuizen) die van voren een plat vlak hebben. Beeldbuizen zijn normaal gesproken namelijk bolvormig. Trinitron wordt ook wel diamondtron of flattron genoemd, afhankelijk van het merk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Houtspeer het volgende:
Wat is een trinitron dan PR? Want ik heb er hier eentje staan. Hij is erg groot, maar ook best breed.
Dank u, dank uquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef SaskiaR het volgende:
pioenroos
Als je goed kijkt zie je op ongeveer 1/3 en 2/3 van het scherm een héél dun lijntje lopen. Dat is een nadeel van trinitron. Maar als je op een normale afstand zit zie je er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Net zo groot als de motorbak van een gemiddelde auto.
De val van Byzantium, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef SaskiaR het volgende:
Tja, SC gelezen he
Welke gebeurtenis maakte vandaag 554 jaar geleden een einde aan het Byzantijnse rijk?
ja, met plaatje zelfsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
stond daar iets in over pioenrozen?
nog voor de enterprise B. Deze was namelijk van dequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef methan het volgende:
enterprise B
Bespeur ik hier een Oh, ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef methan het volgende:
Excelsior
dan is het nog altijd NX-01quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Ja, lekker ben jij! Ik hard F5'en, komt er een vraag waar ik dus echt geen idee van heb...
NCC-X01. Ik roep maar wat. Of wil je een naam? Enterprise zal het niet zijn (is dus geen dubbele gok.)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Houtspeer het volgende:
Het lijkt wel erg veel op The Voyagertrouwens.
Hoe heet de ras waar de mensen periodes van geilheid hebben?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef SaskiaR het volgende:
poeh, die schepen heb ik nooit zo gevolgd... als je nou een persoon of ras gevraagd had
volgende keer, volgende keerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef SaskiaR het volgende:
poeh, die schepen heb ik nooit zo gevolgd... als je nou een persoon of ras gevraagd had
Puntje als ik je ook kan vertellen hoe die periode heet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoe heet de ras waar de mensen periodes van geilheid hebben?
Even een klein puntenloos vraagje tussendoor
Het zijn trouwens de Vulcans. En de periode heet Pon Far.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
Van mij mag je hoorIk weet niet wat de anderen ervan vinden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef SaskiaR het volgende:
dat wist ikik zat op de wc
Het is toch trouwens pon farr??
zat te twijfelen tussen ponn far en pon farr. Maar wat maakt het uit, heb jij een Vulcan toetsenbord nog ergens rondslingeren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef SaskiaR het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef SaskiaR het volgende:
Geen flauw idee trouwens, gezien de vorm zal er ongetwijfeld potentieverhogende kwaliteiten aan toegekend zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef methan het volgende:
Traditioneel worden aan de asperge geneeskrachtige werking toegekend als medicijn tegen ......Noem er 2
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Geen flauw idee trouwens, gezien de vorm zal er ongetwijfeld potentieverhogende kwaliteiten aan toegekend zijn.
Als limburger moet je dat weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef methan het volgende:
Traditioneel worden aan de asperge geneeskrachtige werking toegekend als medicijn tegen ......Noem er 2
geertp + 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef geertp het volgende:
[..]
Als limburger moet je dat weten natuurlijk.
Hartklachten en tandpijn, en dan heb je nog duizeligheid (welke ik niet begrijp, 't duurt best even om ze klaar te maken, dan ben je er misschien al vanaf...)
Zijn ze wel mee bezig om te onderzoeken. Nog steeds geen resultaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Geen flauw idee trouwens, gezien de vorm zal er ongetwijfeld potentieverhogende kwaliteiten aan toegekend zijn.
nou had niet gedacht dat iemand dat zo uit z'n mouw zou kunnen schudden...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef methan het volgende:
witte druif
Groningsequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Is Limburg tegenwoordig ook al een wijnstreek?
Er zijn in zuid-limburg inderdaad wel een paar hobby-wijnboeren, die op het zuid-limburgse heuvelland druiven verbouwen en daar wijn van maken. Maar de kwaliteit verschilt sterk per jaar, omdat men niet elk jaar dezelfde hoeveelheid zon ter beschikking heeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Is Limburg tegenwoordig ook al een wijnstreek?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
archimedes
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef DaviniaHR het volgende:Mijn eerste puntje in de nieuwe reeks!!!!
Nee, het Heilige Roomse Rijk (Holy Roman Emipre) is wat anders dan het Romeinse Rijk (Roman Empire).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:02 schreef methan het volgende:
Het zou me niet verbazen dat ze hetzelfde zijn
Dat mag je me dan eens uitleggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, het Heilige Roomse Rijk (Holy Roman Emipre) is wat anders dan het Romeinse Rijk (Roman Empire).
quote:Wiki over Holy Roman Emipre
The Holy Roman Empire was a conscious attempt to resurrect the Western Roman Empire, considered to have ended with the abdication of Romulus Augustulus in 476.
Het romeinse rijk kwam voor het heilige roomse rijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:08 schreef methan het volgende:
Zou het niet kunnen zijn dat door de ketterij het Heilige is geschrapt????
Nee, het is wel een bekende naam, die nog steeds gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef Houtspeer het volgende:
De kerk.
Je zoekt op de juiste plekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Bundestag?
Correctquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Reichstag?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef erkel het volgende:
Suriprofs
Je zou het zeggen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:36 schreef methan het volgende:
Keeper ook surinamer ???
Sfeer was waarschijnlijk ook beter dan een week geleden..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, het zijn de namen van de Surinaamse voetballers die afgelopen zaterdag op de lijst stonden als lid van de Suriprofs, die met 0-2 ten onder gingen tegen Jong Oranje. Klote wedstrijd, maar het voedsel was als vanouds geweldig...
![]()
Haar meisjesnaam wil ik natuurlijk. Zal ff plaatje posten en als dat geen uitkomst biedt, ga ik wel broeden op een nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Anna Iglesias?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Haar meisjesnaam wil ik natuurlijk. Zal ff plaatje posten en als dat geen uitkomst biedt, ga ik wel broeden op een nieuwe vraag.
Ja, dat klopt verder welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Uit dat plaatje kan ik haar meisjesnaam niet herleiden, de rest van mijn eerder geposte info klopt wel...
Oeh bijna. Miranda is goed, alleen achternaam klopt niet helemaal. Begint wel met een R en eindigt ook op 'burger'.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef wyccie het volgende:
Miranda van Ravensburger of zo. Of toch die andere....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Voetballer. Keeper dacht ik.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:09 schreef wyccie het volgende:
Dan is het Rijnsburger.
Riskquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:16 schreef erkel het volgende:
Kamstjatska of iets in die richting?
Iets in die richting, geografisch dan. De naam lijkt er niet op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:16 schreef erkel het volgende:
Kamstjatska of iets in die richting?
Its-Jojo-4you +1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sacchalin?
We have a winnerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Enigma?
Ik weet niet wat jullie hier van vinden...quote:Als degene die een goed antwoord gaf geen nieuwe vraag stelt omdat hij of zij ineens weg moest wordt het reeds toegekende punt weer ingetrokken en gaat een speler die online is verder met de quiz door de vraag, in plaats van degene die hem had moeten stellen, in te voeren. Geen vraag stellen na een goed antwoord is dus aftrek van het punt!
ik vind de tekst in de op wel erg rigide. Als iemand het een keer vergeet, echt weg moet en een track record van goed gedrag heeft, moeten we niet meteen punten gaan schrappen. Het gaat mij meer om mensen die eenmalig langskomen, een antwoord geven en dan met de noorderzon vertrekken, of mensen die zelf aangeven te blijven en geen vraag te willen stellen. ("Heb geen inspiratie, iemand anders mag vragen").quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
Ik wil het liever niet doen en Jojo zal wel een goede reden hebben, maar als we consequent willen blijven qua regels dan moet Jojo een punt in mindering krijgen.
Uit OP:
[..]
Ik weet niet wat jullie hier van vinden...
Dan moet de regel iets aangepast worden. Jojo mag van mij zijn punt houden, speelt al lang mee en zorgt nooit voor irritaties of what so ever.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik vind de tekst in de op wel erg rigide. Als iemand het een keer vergeet, echt weg moet en een track record van goed gedrag heeft, moeten we niet meteen punten gaan schrappen. Het gaat mij meer om mensen die eenmalig langskomen, een antwoord geven en dan met de noorderzon vertrekken, of mensen die zelf aangeven te blijven en geen vraag te willen stellen. ("Heb geen inspiratie, iemand anders mag vragen").
PhysicsRules +1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef PhysicsRules het volgende:
allen Greenspan
Precies, daar kan ik inkomen en dat zou nu wel eens het geval kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik zet mijn vraagtekens bij die regel, het kan immers altijd voorkomen dat iemand onverwachts geen mogelijkheid heeft om een nieuwe vraag te stellen. Velen doen overdag mee vanaf hun werk en dan gaan werk-gerelateerde zaken meestal voor...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef wyccie het volgende:
Zelf beantwoord ik een vraag niet als ik weet dat ik geen tijd heb om een nieuwe vraag te stellen. Misschien kunnen anderen daar ook op letten.
Niet zozeer newbies alswel niet serieuse deelnemers. Newbies zijn welkomquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef wyccie het volgende:
Precies, JoJo is ok. Het is inderdaad de scheiding tussen vaste spelers en newbies.
Oh ja, sorry! Dat bedoel ik eigenlijk meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Niet zozeer newbies alswel niet serieuse deelnemers. Newbies zijn welkom![]()
En dan nog kunnen er altijd onverwachte zaken zijn die het niet mogelijk maken een nieuwe vraag te stellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Geen tijd voor vraag stellen = geen antwoord geven.
MadMaster +1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten
Zeg het dan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef kayzie het volgende:
Ik weet 'm, ik weet 'm!!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef kayzie het volgende:
pad
Als ik later groot ben wil kaboutervinder worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:51 schreef PhysicsRules het volgende:
voetkabouter
fietskabouter
boskabouter
kaboutervinder
Ik denk omdat het diertje giftig is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:56 schreef SaskiaR het volgende:
waarom knuppel je die nou dood? beetje zielig...
Mijn vrienden hebben 2 honden en 4 katten als huisdieren en het gif van de Sapo is dodelijk voor honden en katten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:56 schreef SaskiaR het volgende:
waarom knuppel je die nou dood? beetje zielig...
Tuurlijk ken ik hem nog. Vanuit het niets stond die kerel ineens tegenover André Agassi in de finale, die kans had om zijn Grand Slam vol te maken. Medvedev was aardig op weg met 6-0 6-1 ofzo eerste 2 sets. Uiteindelijk werd het nog een mooie 5 setter die Agassi won.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef kayzie het volgende:
Andrei Medvedev!!!! Kennen jullie hem nog?! Won de eerste 2 sets overtuigend om daarna ingemaakt te worden door Agassi! Geweldige partij!
Was meer een hint op de vraag van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef Conekiller het volgende:
nee, aan zeeNormandie om precies te zijn.
Je hebt een een kernreactor, iets meer dan 300 inwoners en een leuke afdaling om te skaten. Meer weet ik er ook niet van
maar dat was niet in frankrijk toch. Italie of zwitserland dacht ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef erkel het volgende:
Als dit te moeiljik is, noem dan maar die andere plaats waar Rademakers een huis had en veel vertoefde.
was het maar zoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Was meer een hint op de vraag van mij![]()
Maar jij hebt daar een huisje?
Rome idd. Ik ging ervan uit dat die eigenlijk te makkelijk was, vandaar dat ik eerst die andere plaats probeerde. Thoiry was dat trouwens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef Conekiller het volgende:
[..]
maar dat was niet in frankrijk toch. Italie of zwitserland dacht ik.
Dus Rome of Geneve voor mijn part, wonen veel filmlui.
Hij overleed in een ziekenhuis in Geneve. Relatief vlakbij zijn huis in Frankrijk, Thoiry.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef Conekiller het volgende:
was voor mij ook maar een gokIk wist namelijk dat hij in italie gewoond had en in geneve was overleden (dit jaar nog volgens mij) Dus rome was een gokje
vraag komt eraan
Manfred von Richthoven, dat was de eerste wereld oorlog.quote:
Uit tientallen antwoorden sinds 15.27 uur blijkt niet echt dat 'ie lastig is, maar als je een andere vraag hebt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:14 schreef Conekiller het volgende:
als tie te lastig is kan ik wel een andere vraag doen
was idd misschien iets te makkelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Overlord
Uit de oude doos...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Een snoepje.
Neenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef PhysicsRules het volgende:
Rode kruis zal vast engeland zijn.
The fleur de lys, of the Royal House of Bourbon, representing the French.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef PhysicsRules het volgende:
lelie is frankrijk.
roos is engeland
klaver is ierland
distel is schotland?
Het is een mooie gedachten, maar het is niet goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:03 schreef PhysicsRules het volgende:
voor het bloed dat de mensen gelijk maakt?
Nou...ik reken hem godquote:
quote:The red heraldic cross represents the "Christian motives and principles which governed the founders of the city
Je eerste gedachte past wel goed in die filosofie, dus je zat in de goeie hoekquote:
Jeejquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Yurithemaster +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |