quasi-hippe kutbuperquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef heiden6 het volgende:
Altijd leuk, zo'n quasi-hippe kutbuper die nog nooit met echte muziek in aanraking is geweest en gaat stampvoeten.
Overigens, hippies.
Afgaande op kledingomschrijvingen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef MASD het volgende:
[..]
heygeef eens antwoord, ben ik alto of niet?
Dan is je muziek smaak vast inferieur vergeleken met andere fokkers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Afgaande op kledingomschrijvingen?
Ik draag nu een blauw t-shirt en een vieze (doch uiterst comfortabele) trainingsbroek, ben ik dan quasi-hip of niet?
Een muzieksmaak is niet inferieur. "Dit is pas echte muziek" verkondigen over je baggermuziek, en hippies, zijn dat wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Dan is je muziek smaak vast inferieur vergeleken met andere fokkers.![]()
heb jij eigenlijk ooit iets inhoudelijks gepost zonder het gebruiken van die huillach smilie? Misschien moet je eens proberen je mening te geven, ipv met een harde tampeloerus op je t ':')' knopje te rammen.quote:
zo'n knop zou best handig zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Batsnek het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk ooit iets inhoudelijks gepost zonder het gebruiken van die huillach smilie? Misschien moet je eens proberen je mening te geven, ipv met een harde tampeloerus op je t ':')' knopje te rammen.
En een harde "tampeloerus" op de koop toequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef MASD het volgende:
[..]
zo'n knop zou best handig zijnmet een druk je favo smilie in beeld
HELEMAAL MEE EENSquote:
Kortzichtige reacties op nieuws uit Turkijequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Batsnek het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk ooit iets inhoudelijks gepost zonder het gebruiken van die huillach smilie? Misschien moet je eens proberen je mening te geven, ipv met een harde tampeloerus op je t ':')' knopje te rammen.
* MASD zet "Angel of Death" opquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
* MASD zet "Angel of Death" op
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaah
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
* MASD zet "Angel of Death" op
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaah
Hij is vast in elkaar getrimd door wat metalheads in een pit ofzo, en daarom is ie nu aan t huilenquote:
Lang, zwart haar, slungelig, zwart t-shirt met een willekeurige kansloze band + doodshoofden / bloed / steekwapens, bergschoenen danwel laarzen en een zwarte broek. En dan met alle andere triangeljosties op elkaar inhossen in een moshpit terwijl andere vuillakken op een podium hun skills vertonen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hij is vast in elkaar getrimd door wat metalheads in een pit ofzo, en daarom is ie nu aan t huilen
Vrijwel alle soorten muziek hebben hun hoogtepunten en schoonheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef Frrreek het volgende:
Zit je op kantoor tegenover een kerel die niets liever doet dan naar rock-muziek luisteren.
Wat een gare muziek voor den simpele zielen. Uit de tijd, voorspelbaar en enkel goed voor een potje nostalgie voor de kalende mens, al denkende aan de weelderige haardos in de tijd dat zijn geliefde kots-geluiden nog hip klonken.
"dit is tenminste echte muziek"![]()
Rock
[afbeelding]
Dom hersenloos denstuig met allemaal dezelfde kleren aan, anders ben je niet hip en in, vol met pillen, anders is die inhoudsloze densherrie al helemaal niet aan te horen. Beetje springen op muziek in een zolderkamertje op de Amiga gemaakt en door een talentloze diedjee aan elkaar geflanst. niet eens zijn eigen muziek en TOCH wordt hij als een god gezien door die dens josti;s.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Lang, zwart haar, slungelig, zwart t-shirt met een willekeurige kansloze band + doodshoofden / bloed / steekwapens, bergschoenen danwel laarzen en een zwarte broek. En dan met alle andere triangeljosties op elkaar inhossen in een moshpit terwijl andere vuillakken op een podium hun skills vertonen.
Dat tuig raak ik met een hondenpoepzakje nog niet aan.
Hoi bekrompen jong bejaardequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dom hersenloos denstuig met allemaal dezelfde kleren aan, anders ben je niet hip en in, vol met pillen, anders is die inhoudsloze densherrie al helemaal niet aan te horen. Beetje springen op muziek in een zolderkamertje op de Amiga gemaakt en door een talentloze diedjee aan elkaar geflanst. niet eens zijn eigen muziek en TOCH wordt hij als een god gezien door die dens josti;s.
Nee, das idd heel wat beter.
Hoi, ik luister metal, draag geen zwarte kleren of bandshirtjes, heb geen lang haar, geen steekwapens, geen laarzen en geen zwarte broeken. Ik doe niet mee aan moshpitten omdat ik die vreselijk vind. Maar metal vind ik gewoon lekkere muziek. Dus, daar gaan je vooroordelen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Lang, zwart haar, slungelig, zwart t-shirt met een willekeurige kansloze band + doodshoofden / bloed / steekwapens, bergschoenen danwel laarzen en een zwarte broek. En dan met alle andere triangeljosties op elkaar inhossen in een moshpit terwijl andere vuillakken op een podium hun skills vertonen.
Dat tuig raak ik met een hondenpoepzakje nog niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |