Whehehe!!!!111quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:43 schreef _GdR_ het volgende:
deze stond ook nog in de dumpert:
[afbeelding]
Google image "funny exam pictures " ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Sant het volgende:
waar kun je zulke shit op vinden? of hoe zoek ik die.. zoektermen etc.??
ja inderdaad.quote:
Whahaha, die batmanquote:
omg.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef Lemjur het volgende:
Heb een gedichtje gehad voor Nederlands:
Meneer/mevrouw examinator, sta aan mijn zij,
ik was er met mijn gedachten niet bij,
kon het meisje niet verbannen,
dacht het examen lang aan Anne
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:43 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
Da's leuk!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef Lemjur het volgende:
ik verzin voor elk examen iets anders
Heb een gedichtje gehad voor Nederlands:
Meneer/mevrouw examinator, sta aan mijn zij,
ik was er met mijn gedachten niet bij,
kon het meisje niet verbannen,
dacht het examen lang aan Anne
Geschiedenis:
Maar u weet toch dat maffiamaatjes gegrilled lekkerder zijn dan in de wok.
en voor aardrijkskunde morgen:
Ik heb geen idee, wist ik veel dat je die boeken er niet bij mocht houden!.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef Smart-Einstein het volgende:
* Smart-Einstein heeft vandaag op zijn examen een klassieker gebruikt
een boom getekend en erbij gezet: Het goede antwoord staat achter de boom
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef Smart-Einstein het volgende:
sow tof man! misschien is het leuker als je de quote zelf ook ff vermeld.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:52 schreef yootje het volgende:
Ik heb gister een quote van Gandhi ingevuld![]()
Hehe, bij welk examen dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef Smart-Einstein het volgende:
Klagen bij LAKS --> "Onduidelijke vraagstelling bij examen"quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef pmdomela het volgende:
Gister bij het examen scheikunde, vraag 13 had ik echt van WTF hoe moet ik dan gaan checken op chloride ionen in die damp.
Ergste is nog dat in de uitwerkingen stond dat je helemaal niet hoefde op te schrijven HOE je testte op chloride ionen maar gewoon dat je dat moest doen, heb ik dus even wat punten laten liggen omdat ik dacht dat het nog specifieker moest (en dat niet alleen bij die vraag)
Vooruit dan maar. Ik had "Western civilization? That's a great idea!" ingevuld, een verkorte versie van:quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sow tof man! misschien is het leuker als je de quote zelf ook ff vermeld.
quote:
Ik vind deze ook wel sterk: "I think that's what they mean by "nickels a day can feed a child". I thought "How could food be so cheap over there?" It's not, they just eat the nickels."quote:
al die teksten van die gozer zijn sterk. hehe heb ze gewoon al 3x gelezen ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel sterk: "I think that's what they mean by "nickels a day can feed a child". I thought "How could food be so cheap over there?" It's not, they just eat the nickels."
aan het begin ook 'not again...' ik zie die vent al helemaal zitten in zn kantoortje met zn voeten op tafel en een stapel werkstukken.quote:
Ik denk dat ie het wel leuk vindt...Maar ja, punten kan ie er niet echt voor geven natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
aan het begin ook 'not again...' ik zie die vent al helemaal zitten in zn kantoortje met zn voeten op tafel en een stapel werkstukken.![]()
Wat doe je???!!quote:
quote:Dear Son,
I'm writing this slowly cause I know you can't read fast.
We don't live where we did when you left. Your dad read in the paper that most accidents happen within 20 miles of home, so we moved. I won't be able to send you the address cause the Newfie family that used to live here took the numbers with them for their next house so they wouldn't have to change their address. This place has a washing machine. The first day I put four shirts in it, I pulled the chain and haven't seen them since. It only rained twice this week, three days the first time, and four days the second time. The coat we wanted to send you, your aunt said it would be a little too heavy to send in the mail with them heavy buttons so we cut them off and put them in the pockets. We got a bill from the funeral home. They said
if we didn't make the last payment on grandma's funeral - "Up she comes". About your fadder, he has a lovely job. He has 500 people under him - he is cutting grass at the cemetery. About your sister, she had a baby this morning. I haven't found out whether it is a boy or a girl, so we don't know whether you're an aunt or an uncle. Your uncle John fell into the whiskey vat. They tried to pull him out, but he fought them off playfully, so he drowned. We cremated him and he burned for three days. Three of your friends went off the bridge in a pickup truck; one was driving and the other two were in the back. The driver got out by rolling down a window and swimming to safety, while the two in the back drowned. Apparently they couldn't get the tail gate down.
Not much news this time, nothing much happened.
Love, Mom.
Wat heeft dat met examens te maken?quote:
Dit is ook een essay.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat heeft dat met examens te maken?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:43 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
Geweldigquote:
Ik had: Omdat het deels genetisch bepaald kan zijn maar ook zijn omgeving kan invloed hebben..quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef pmdomela het volgende:
Ik heb vandaag bij vraag 29 van bio (die over de tweelingbroer met 48% kans op schizofrenie) opgeschreven "vraag het maar aan zijn tweelingbroer, die weet het vast".
Ik wist het antwoord écht niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |