Eigenlijk nog niet zo'n gek idee: Jaap misdraagt zich in Istanbul (gegarandeerd), wordt opgepakt, komt in zo'n geweldige Turkse gevangenis en is superslank tegen de tijd dat hij vrij komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook...en meteen maar een bioscoopfilm maken...
RansJaap in Istanbul![]()
Juist! En misschien had Lieke niet moeten zeggen waarom ze Huub niet kiest, maar dat is uitgelokt door de dominante monoloog van Huub waarom hij wel wil gaan. Bovendien had ze natuurlijk het gevoel dat ze zich moest verantwoorden waarom ze niet haar vriendje kiest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef FdW het volgende:
Huub heeft een burn out, en in combinatie met zijn gebrek aan realiteitszin en onmogelijke karakter betekent dit geen winst in het spel. Hij heeft zichzelf gesloopt met gebrek aan slaap en overvloedig drankmisbruik.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet zo'n gek idee: Jaap misdraagt zich in Istanbul (gegarandeerd), wordt opgepakt, komt in zo'n geweldige Turkse gevangenis en is superslank tegen de tijd dat hij vrij komt.
Win - win situatie![]()
Trekt ie ook eens volle zalen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet zo'n gek idee: Jaap misdraagt zich in Istanbul (gegarandeerd), wordt opgepakt, komt in zo'n geweldige Turkse gevangenis en is superslank tegen de tijd dat hij vrij komt.
Win - win situatie![]()
ah, daar had ik nou nog niet aan gedacht (dat ze bang is...)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet dat Huub gaat. Stuk hypocriet. Ze zal wel bang zijn dat ze gemangeld wordt in de villa terwijl Huub lekker licht te vozen met de turkse mannen en vrouwen...
Mij wel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Ik wil geen Brian Amanda en Natas horen en ik wil zeker geen Huub en Lieke meer horen.
Jaap achter z'n pc dan maar? Leuk muziekje erbij.... en richting 2ndLife...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Ik wil geen Brian Amanda en Natas horen en ik wil zeker geen Huub en Lieke meer horen.
zal ze wel gewend zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Amanda was alweer vergeten dat Huub haar tyfuswijf noemde.
Dit verhaal horen we al ruim anderhalf uur...herhaal jij het nog ff..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:16 schreef Prospera het volgende:
Huub is Laaiend,
Lieke vraagt waarom doe je zo boos?
Lieke had er geen vertrouwen in dat Huub na 2 uur nog nuchter in Turkije zou komen.
Ik denk dat je in de kortste tijd hartstikke dronken bent.
Huub: waarom moet je me publiekelijk afvoeren in de groep.
Dag Lieke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Word tijd dat ze de snor eens drukt....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef FuTilE het volgende:
De snor van Lieke staat er weer mooi op vandaag.
Om ze later te verwerken in een gedicht en het als eigen werk van de hand te doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Brian schrijft alle uitspraken van Huub op in zijn boekje want nu weet hij ze nog precies.
mis ik iets?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Huub nu door krijgt dat hij de stemming ook kan blokken.
Samen met Japio.
Lieke weet volgens mij maar al te goed wat ze doetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:19 schreef akveor het volgende:
Bijna 2 uren verder en Huub en Lieke zijn nog even ver. Ik erger me kapot aan Lieke dat ze niet begrijpt wat ze doet.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:18 schreef FdW het volgende:
Huppeltje ballenbakje moet zijn agressie kwijt omdat hij in de Telegraaf als homo is neergezet.
Hij lag te vrijen met de vrouw tegen wie hij een aantal keren ( achteraf waarschijnlijk manipulatief ) had gezegd dat hij van haar houdt, en stopt daarmee om met twee homo's te gaan flikflooien.
En als het in de krant komt, dan is het mietje dat graag op een man wil lijken pissed off.
Piss on you ballennichtje.![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje last van overbeet, geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
ratface
[afbeelding]
Welterusten medefokkers, om vijf uur kraait mijn haan.![]()
![]()
Dan heb je in ieder geval dit oeverloze gelul niet... het gaat maar door een door.... kan DGK_Redaktie misschien ingrijpen....? Ik kan die Lieke momenteel niet meer horen.... herhalen herhalen herhalen maar nergens inhoudelijk op in gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:18 schreef STAP01 het volgende:
Nou Huub, trek die stemming tegen Eric maar weer in!
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
Als die gore tering Brain die reis maar niet krijgt. Voor de rest mag iedereen 'm krijgen (Ja zelfs Natasia).
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
ratface
[afbeelding]
Welterusten medefokkers, om vijf uur kraait mijn haan.![]()
![]()
Brian speelt het spelletje veel beter dan Huub. Hij heeft betrouwbare back-ups en krijgt veel extraatjes, dus houdt het waarschijnlijk heel makkelijk erg lang uit daarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
Brian is opeens zo lief tegen Amanda
[afbeelding]
Nou nooit van me leven word ik Brianfan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dat vind ik ook. Ben een beetje Brain fan aan het worden. Ken er ook niets aan doen!
![]()
Ze loopt er zelf elke keer weer achteraan te huppelen. Huub is al een keertje of wat weggelopen, maar nee, ze rent er letterlijk elke keer weer achteraanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef FdW het volgende:
Bewondering voor Lieke dat ze dat machiavelli gebral van dat onderdeurtje nog kan aanhoren.![]()
Hier nog een en op dit moment walg ik nog meer dan anders van hem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou nooit van me leven word ik Brianfan.
kreeg die zinnen al haast niet neergezet.
Baal er ontzettend van dat Brian alles steeds maar krijgt.
Daar zullen de tv kijkers wel heel anders over denken....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog een en op dit moment walg ik nog meer dan anders van hem.
Jaap heeft alleen maar Huub....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef flubberdewups het volgende:
Ik hoop dat ze Huub er uit stemmen. Hij is zo'n irrritant over het paard getild ventje geworden de laatste weken.
En ik durf te wedden dat als Lieke heus wel om te lullen is, en Jaap ziet het dan dat hij zijn meester verslaat, en de rest doet het ook wel....![]()
Lieke is bij lange na niet zo Barnevelds als jij denktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als het gaat om 'speltechnisch' en 'tactisch' is Lieke toch wel de meest blonde van de hele villa !
Walg er zo van dat ik echt overweeg om geen streams meer te nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog een en op dit moment walg ik nog meer dan anders van hem.
Hij is gewoon van slag door de loverboy beschuldigingen op internet en probeert nu alles te doen om de streamers ervan te overtuigen dat zijn gevoelens voor Amanda zo oprecht zijn....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
Brian noemt Amanda - Amannie??????????
Het verkleinwoordjesvirus van Natas heeft toegeslagen![]()
Brian was ik al spuugzat,Amanda nu ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
Wat een zielig misselijk ventje is Brian, Gatver ik ga steeds meer walgen van hem.
En dan?? Heb je alleen Jaap nog, de rest is toch geen zak aan om naar te kijken???? Brian voelt zich nu the man, tot Mitch straks Amy een beurt geeft en dat is het hek weer van de dam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef flubberdewups het volgende:
Ik hoop dat ze Huub er uit stemmen. Hij is zo'n irrritant over het paard getild ventje geworden de laatste weken.
En ik durf te wedden dat als Lieke heus wel om te lullen is, en Jaap ziet het dan dat hij zijn meester verslaat, en de rest doet het ook wel....![]()
Klopt, ze is gewoon Hilversums Blond.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is bij lange na niet zo Barnevelds als jij denkt![]()
Das waar ook. Tenzij hij weer helemaal omslaat naar de afval-Jaap, en zo weer goodwill kweekt bij de rest...quote:
Omdat Lieke ziet dat het onbenulletje op instorten staat..., ze wil hem echt helpen, maar hij is te arrogant om zijn eigen problemen te willen inzien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze loopt er zelf elke keer weer achteraan te huppelen. Huub is al een keertje of wat weggelopen, maar nee, ze rent er letterlijk elke keer weer achteraan![]()
Hier nog eenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Walg er zo van dat ik echt overweeg om geen streams meer te nemen.
Dit is echt een film waar de slechterik maar steeds blijft winnen.
Ze is duidelijk erg ingenomen met haar 'oprechtheid' en vindt dat belangrijker dan haar relatie of het spel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:27 schreef tipsch het volgende:
ze flikt het nu weer overigens. Huub fluistert naar Lieke zodra Eric binnen komt wandelen. In eerste instantie fluistert ze mee. Je zou denken dus dat ze begrijpt dat Huub liever niet heeft dat Eric meeluistert. Vervolgens gaat Eric even weg en is er even stilte tussen de twee. Als Eric dan terug is begint ze weer hardop over het geval te kakelen. caramba wat een dom mokkel - óf ze doet het erom natuurlijk - in dat geval ben ik niet te beroerd om dat later toe te geven.
Nee, er is nog niks besloten, maar Huub kan het wel vergeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef agter het volgende:
Ik log net weer in. Is er al besloten wie gaat? Gaat er uberhaupt iemand?
Jaap gaat terror zaaien in Turkse theehuizen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef agter het volgende:
Amanda is zo'n zielige hoer die je in de keuken aan een ketting van een meter moet leggen zodat ze nog net bij de afwas kan... Sorry maar dat mens heeft zo weinig zelfrespect dat ze er gewoon om vraagt om gebruikt te worden door een vent.quote:
Ik hoop dat Japio in deze de meest wijze zal zijn en het verloren laat gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef agter het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef akveor het volgende:
Nu mis ik echt de een-tweetjes tussen Huub en Sylvia... dat ze samen iets naar zich toe trekken.... Die Lieke snapt er totaal niets van of d'r doel moet zijn Huub zwakker te maken.
Huub is niet voor niets bang dat Lieke Eric er wel eens in zou kunnen houden....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is duidelijk erg ingenomen met haar 'oprechtheid' en vindt dat belangrijker dan haar relatie of het spel.
Waarschijnlijk ijdele hoopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Japio in deze de meest wijze zal zijn en het verloren laat gaan
Hoe helpt ze hem dan ??? De hele dag loopt ze aan z'n hoofd te zeiken, 's nachts moet er geneukt worden en tussendoor moet nog even het spel gespeelt worden. Zou een hoop minder energie kosten als Lieke er niet zou zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Omdat Lieke ziet dat het onbenulletje op instorten staat..., ze wil hem echt helpen, maar hij is te arrogant om zijn eigen problemen te willen inzien.
Dan moet ie lekker zo doorgaan....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub is niet voor niets bang dat Lieke Eric er wel eens in zou kunnen houden....
Ik denk dat Huub binnenkort uit zichzelf weggaat. Hij doet niets in de kooi, hij ga al tegen zijn broer zich te vervelen en liever naar buiten te willen. Motorrijles gaat nu ook niet door, dit reisje wordt hem niet dus wat rest hem daar nog ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De cap spreekt voor zichzelf
[afbeelding]
Ze is uit pure zelfingenomenheid inderdaad tot de stomste dingen in staat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub is niet voor niets bang dat Lieke Eric er wel eens in zou kunnen houden....
Volgens het boek met alle antwoorden zal Brian NOOIT de gouden kooi winnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Walg er zo van dat ik echt overweeg om geen streams meer te nemen.
Dit is echt een film waar de slechterik maar steeds blijft winnen.
En wat vaker van dit soort stemmingen! Laten we wel wezen, er is weer veel röring in de toko. Helaas valt de pijn wel altijd eenzijdig in hetzelfde kamp.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef Flabberguest het volgende:
Kijk dit moeten ze vaker doen maar dan met 4 streams, nu lekker 3 verschillende streams, veel beter dan 2x hetzelfde. HINT HINT
Ze hebben Japio gezegd dat hij eruit moet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Japio in deze de meest wijze zal zijn en het verloren laat gaan
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe helpt ze hem dan ??? De hele dag loopt ze aan z'n hoofd te zeiken, 's nachts moet er geneukt worden en tussendoor moet nog even het spel gespeelt worden. Zou een hoop minder energie kosten als Lieke er niet zou zijn.
Lieke heeft inderdaad een pistool de kliniek ingesmokkeld om huppeltje rozenwater te dwingen om te sexen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe helpt ze hem dan ??? De hele dag loopt ze aan z'n hoofd te zeiken, 's nachts moet er geneukt worden en tussendoor moet nog even het spel gespeelt worden. Zou een hoop minder energie kosten als Lieke er niet zou zijn.
Als je zegt dat dat Brain is geloof ik 't ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De cap spreekt voor zichzelf
[afbeelding]
Wifebeater had al 10 keer gedisqualificeerd kunnen worden in de afgelopen 8 maanden. Als je het spel alleen maar kan "spelen" omdat iemand een handje boven je hoofd houd, dan doe je toch echt iets verkeerd...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef Anderkeertje het volgende:
Brian speelt het spelletje veel beter dan Huub. Hij heeft betrouwbare back-ups en krijgt veel extraatjes, dus houdt het waarschijnlijk heel makkelijk erg lang uit daar![]()
de oogballen raken elkaar achter haar neus.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:33 schreef nueffeniet het volgende:
kolere ik schrik ervan hoe dicht haar ogen bij elkaar staan
Ze zou die vasthoudendheid die ze tegen Palma toonde eens moeten gebruiken tegen d'r tegenspelers en niet op d'r medestanders.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is bij lange na niet zo Barnevelds als jij denkt![]()
Ze is gewoon niet zo slim, daarom hoef je haar toch niet aan de ketting te leggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is zo'n zielige hoer die je in de keuken aan een ketting van een meter moet leggen zodat ze nog net bij de afwas kan... Sorry maar dat mens heeft zo weinig zelfrespect dat ze er gewoon om vraagt om gebruikt te worden door een vent.
ja dat is er nou 1 waarmee vrouwenmishandeling in de hand wordt geholpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:33 schreef Gigageil het volgende:
Je zou zo'n wijf toch doodschoppen......laat staan dat je dat erin houdt ....![]()
Is dat wel zo? Kan ie wel down de drain?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hebben Japio gezegd dat hij eruit moet.
Dus Japio weet niet beter dan te stemmen.
Hopelijk komen Huub en Japio erachter dat hij ook down the drain kan gaan.
Bij wijze van spreken, hè.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:35 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja dat is er nou 1 waarmee vrouwenmishandeling in de hand wordt geholpen
Mee eensch. Brian had al gediskwalificeerd moeten ZIJN. (doet hij nog steeds mee dan?)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wifebeater had al 10 keer gedisqualificeerd kunnen worden in de afgelopen 8 maanden. Als je het spel alleen maar kan "spelen" omdat iemand een handje boven je hoofd houd, dan doe je toch echt iets verkeerd...
Ja er moet unaniem besloten worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Kan ie wel down de drain?
Herstelwerkzaamheden veroorzaakt door z'n zg vriendinnetje Lieke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub ga het die rat effe lekker uitleggen.
Huub is ook echt dom.
Zo win je nooit die villa .
Tuurlijk, dit is toch een realitysoap? err..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Kan ie wel down de drain?
Ze kickt erop om door elke kerel die lieve woordjes tegen haar zegt te worden misbruikt. Sorry maar dan ben je in mij ogen een hele goedkope stoep-hoer die weinig respect verdient.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet zo slim, daarom hoef je haar toch niet aan de ketting te leggen![]()
Dat zal per definitie niet lukken..quote:
Het ging toch om een meerderheid? Of unaniem in de zin dat een ieder zijn stem moet uitbrengen?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit is toch een realitysoap? err..of nie..?
Dat zegt niets. Als het er naar uit ziet dat Jaap of Huub hem gaan blokkeren, dan gaat de telefoon weer en dan zal heel spontaan Jaap of Huub hun mening 180 graden draaienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
Ja er moet unaniem besloten worden.
Nee het is een stemming waar een unanieme uitslag uit moet komen: Allemaal dezelfde stem dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:38 schreef Judah het volgende:
[..]
Het ging toch om een meerderheid? Of unaniem in de zin dat een ieder zijn stem moet uitbrengen?
Meerderheid was voor die eerste stemming.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:38 schreef Judah het volgende:
[..]
Het ging toch om een meerderheid? Of unaniem in de zin dat een ieder zijn stem moet uitbrengen?
Dan is inderdaad het wachten op Jaap dat ie dat snel door mag krijgen. Dan was al deze onzin niet nodig.quote:
oh ja, haha, dat hebben we eerder gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Als het er naar uit ziet dat Jaap of Huub hem gaan blokkeren, dan gaat de telefoon weer en dan zal heel spontaan Jaap of Huub hun mening 180 graden draaien
Eerst moesten ze stemmen óf er iemand naar Turkije ging en 10.000 euro uit de gezamelijke pot mee te nemen. Dat ging over meerderheid van stemmen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:38 schreef Judah het volgende:
[..]
Neem even contact op met Scanmanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Als het er naar uit ziet dat Jaap of Huub hem gaan blokkeren, dan gaat de telefoon weer en dan zal heel spontaan Jaap of Huub hun mening 180 graden draaien
Jaap zit gewoon te wachten tot er iemand naar hem toekomt om een deal te maken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan is inderdaad het wachten op Jaap dat ie dat snel door mag krijgen. Dan was al deze onzin niet nodig.
Klopt helemaal. Later deze week volgt een item met haar-knippen. Dat is ook gesponsored en je zult zien dat ze allemaal verplicht aanwezig moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als het een sponsor item is dan zal er wel van achter worden opgelegt dattie eruit moet.
Stond dit in de brief dan? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En MAG niet down the drain (de reis is gesponsored)
Ik vindt het wel interessant een gesprekje tussen Huub en Brian. Komt zo vaak niet voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Ik ga weg, ik kan dit gezever niet meer aan.
Vooral dat gepreek van Brian![]()
Dus nu volg ik 't niet meer. Kan ook komen door de tijd/drank/vermoeidheid en last but certainly not least, 't oeverloze gezwam van Lieke en Huub.quote:Aangezien de reis al geboekt en betaald is, moet de stemming eruit. Jammer, dit ontneemt me een machtig wapen. Tot nu toe is het altijd zo geweest dat er in dit afdwingende geval unanimiteit behaald wordt, als een persoon een meerderheid achter zich krijgt. Als 4 van de 7 kiezen voor Mister X. Dan hebben de overige 3 geen andere keus dan zich te conformeren aan persoon X.
Het ontbreken van het "ik blokkeer de hele stemming, als ik zus of zo niet krijg" wapen maakt voor mij deze stemming een stuk minder interessant. Ik ben verreweg het minst populair onder de mede miljonair. Waar ik nog trots op ben ook, want ik blijf 'true to my style'.
Ja, dat heeft hij al gezegd. Eric kwam als eerste naar Japio om over een deal te beginnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap zit gewoon te wachten tot er iemand naar hem toekomt om een deal te maken...
Is er misschien een filmpje van het voorlezen van die brief? Het is nu wel erg onduidelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stond dit in de brief dan? Volgens mij niet.
Ze snapt gewoon het spel niet en is daarmee nog steeds een dom wichtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:42 schreef Gigageil het volgende:
Je bent gewoon een dom wicht , Lieke ! Eerst nadenken, en dan pas doen, sukkelina![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |