Ze hebben Japio gezegd dat hij eruit moet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Japio in deze de meest wijze zal zijn en het verloren laat gaan
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe helpt ze hem dan ??? De hele dag loopt ze aan z'n hoofd te zeiken, 's nachts moet er geneukt worden en tussendoor moet nog even het spel gespeelt worden. Zou een hoop minder energie kosten als Lieke er niet zou zijn.
Lieke heeft inderdaad een pistool de kliniek ingesmokkeld om huppeltje rozenwater te dwingen om te sexen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe helpt ze hem dan ??? De hele dag loopt ze aan z'n hoofd te zeiken, 's nachts moet er geneukt worden en tussendoor moet nog even het spel gespeelt worden. Zou een hoop minder energie kosten als Lieke er niet zou zijn.
Als je zegt dat dat Brain is geloof ik 't ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De cap spreekt voor zichzelf
[afbeelding]
Wifebeater had al 10 keer gedisqualificeerd kunnen worden in de afgelopen 8 maanden. Als je het spel alleen maar kan "spelen" omdat iemand een handje boven je hoofd houd, dan doe je toch echt iets verkeerd...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef Anderkeertje het volgende:
Brian speelt het spelletje veel beter dan Huub. Hij heeft betrouwbare back-ups en krijgt veel extraatjes, dus houdt het waarschijnlijk heel makkelijk erg lang uit daar![]()
de oogballen raken elkaar achter haar neus.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:33 schreef nueffeniet het volgende:
kolere ik schrik ervan hoe dicht haar ogen bij elkaar staan
Ze zou die vasthoudendheid die ze tegen Palma toonde eens moeten gebruiken tegen d'r tegenspelers en niet op d'r medestanders.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is bij lange na niet zo Barnevelds als jij denkt![]()
Ze is gewoon niet zo slim, daarom hoef je haar toch niet aan de ketting te leggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is zo'n zielige hoer die je in de keuken aan een ketting van een meter moet leggen zodat ze nog net bij de afwas kan... Sorry maar dat mens heeft zo weinig zelfrespect dat ze er gewoon om vraagt om gebruikt te worden door een vent.
ja dat is er nou 1 waarmee vrouwenmishandeling in de hand wordt geholpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:33 schreef Gigageil het volgende:
Je zou zo'n wijf toch doodschoppen......laat staan dat je dat erin houdt ....![]()
Is dat wel zo? Kan ie wel down de drain?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hebben Japio gezegd dat hij eruit moet.
Dus Japio weet niet beter dan te stemmen.
Hopelijk komen Huub en Japio erachter dat hij ook down the drain kan gaan.
Bij wijze van spreken, hè.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:35 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja dat is er nou 1 waarmee vrouwenmishandeling in de hand wordt geholpen
Mee eensch. Brian had al gediskwalificeerd moeten ZIJN. (doet hij nog steeds mee dan?)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wifebeater had al 10 keer gedisqualificeerd kunnen worden in de afgelopen 8 maanden. Als je het spel alleen maar kan "spelen" omdat iemand een handje boven je hoofd houd, dan doe je toch echt iets verkeerd...
Ja er moet unaniem besloten worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Kan ie wel down de drain?
Herstelwerkzaamheden veroorzaakt door z'n zg vriendinnetje Lieke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub ga het die rat effe lekker uitleggen.
Huub is ook echt dom.
Zo win je nooit die villa .
Tuurlijk, dit is toch een realitysoap? err..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Kan ie wel down de drain?
Ze kickt erop om door elke kerel die lieve woordjes tegen haar zegt te worden misbruikt. Sorry maar dan ben je in mij ogen een hele goedkope stoep-hoer die weinig respect verdient.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet zo slim, daarom hoef je haar toch niet aan de ketting te leggen![]()
Dat zal per definitie niet lukken..quote:
Het ging toch om een meerderheid? Of unaniem in de zin dat een ieder zijn stem moet uitbrengen?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit is toch een realitysoap? err..of nie..?
Dat zegt niets. Als het er naar uit ziet dat Jaap of Huub hem gaan blokkeren, dan gaat de telefoon weer en dan zal heel spontaan Jaap of Huub hun mening 180 graden draaienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
Ja er moet unaniem besloten worden.
Nee het is een stemming waar een unanieme uitslag uit moet komen: Allemaal dezelfde stem dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:38 schreef Judah het volgende:
[..]
Het ging toch om een meerderheid? Of unaniem in de zin dat een ieder zijn stem moet uitbrengen?
Meerderheid was voor die eerste stemming.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:38 schreef Judah het volgende:
[..]
Het ging toch om een meerderheid? Of unaniem in de zin dat een ieder zijn stem moet uitbrengen?
Dan is inderdaad het wachten op Jaap dat ie dat snel door mag krijgen. Dan was al deze onzin niet nodig.quote:
oh ja, haha, dat hebben we eerder gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Als het er naar uit ziet dat Jaap of Huub hem gaan blokkeren, dan gaat de telefoon weer en dan zal heel spontaan Jaap of Huub hun mening 180 graden draaien
Eerst moesten ze stemmen óf er iemand naar Turkije ging en 10.000 euro uit de gezamelijke pot mee te nemen. Dat ging over meerderheid van stemmen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:38 schreef Judah het volgende:
[..]
Neem even contact op met Scanmanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Als het er naar uit ziet dat Jaap of Huub hem gaan blokkeren, dan gaat de telefoon weer en dan zal heel spontaan Jaap of Huub hun mening 180 graden draaien
Jaap zit gewoon te wachten tot er iemand naar hem toekomt om een deal te maken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan is inderdaad het wachten op Jaap dat ie dat snel door mag krijgen. Dan was al deze onzin niet nodig.
Klopt helemaal. Later deze week volgt een item met haar-knippen. Dat is ook gesponsored en je zult zien dat ze allemaal verplicht aanwezig moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als het een sponsor item is dan zal er wel van achter worden opgelegt dattie eruit moet.
Stond dit in de brief dan? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En MAG niet down the drain (de reis is gesponsored)
Ik vindt het wel interessant een gesprekje tussen Huub en Brian. Komt zo vaak niet voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Ik ga weg, ik kan dit gezever niet meer aan.
Vooral dat gepreek van Brian![]()
Dus nu volg ik 't niet meer. Kan ook komen door de tijd/drank/vermoeidheid en last but certainly not least, 't oeverloze gezwam van Lieke en Huub.quote:Aangezien de reis al geboekt en betaald is, moet de stemming eruit. Jammer, dit ontneemt me een machtig wapen. Tot nu toe is het altijd zo geweest dat er in dit afdwingende geval unanimiteit behaald wordt, als een persoon een meerderheid achter zich krijgt. Als 4 van de 7 kiezen voor Mister X. Dan hebben de overige 3 geen andere keus dan zich te conformeren aan persoon X.
Het ontbreken van het "ik blokkeer de hele stemming, als ik zus of zo niet krijg" wapen maakt voor mij deze stemming een stuk minder interessant. Ik ben verreweg het minst populair onder de mede miljonair. Waar ik nog trots op ben ook, want ik blijf 'true to my style'.
Ja, dat heeft hij al gezegd. Eric kwam als eerste naar Japio om over een deal te beginnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap zit gewoon te wachten tot er iemand naar hem toekomt om een deal te maken...
Is er misschien een filmpje van het voorlezen van die brief? Het is nu wel erg onduidelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stond dit in de brief dan? Volgens mij niet.
Ze snapt gewoon het spel niet en is daarmee nog steeds een dom wichtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:42 schreef Gigageil het volgende:
Je bent gewoon een dom wicht , Lieke ! Eerst nadenken, en dan pas doen, sukkelina![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |