Het eerste gedichtje vond ik wel aardig eigenlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De kampioen SMS'en klinkt al even dom als ze schrijft ...
quote:b&iw! srry dak 2L8 b&: b& mt mn nwe gbrde trui Rgns 8ter blyvn Hkn:
mst ds 1st nr Oma, om 'm te ltn mkn!
Ben ik weer! Sorry dat ik te laat (to late) ben: ben met mijn nieuwe gebreide trui ergens achter blijven haken. Moest dus eerst naar oma, om hem te laten maken.
Precies, eerst het antwoord eigenlijk al geven en daarna na vragen. '' Jah dat heeft u al gezegd "quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
Schandalig slechte interviewers.Hebben nergens verstand van en stellen voortdurend de verkeerde vragen.
Lijkt me logisch dat het "EO-tintje" naar voren komt? Net zoals bij elk Vara programma het Vara tintje naar voren komt, en bij elk BNN programma het BNN-tintje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef pekel het volgende:
Mijn God van den Brink. Heerlijke kutvraagstelling van die flapdrol, proberen Drillich & BNN onderuit te halen op elke manier. Komt het 'EO-tintje' toch nog terug in het programma.
Ok, heb het misschien niet goed verwoord. Ik bedoelde meer het toontje van jullie zijn allemaal ontfatsoenlijke mensen en wij beslissen de normen waarover geen discussie bestaat-tintje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat het "EO-tintje" naar voren komt? Net zoals bij elk Vara programma het Vara tintje naar voren komt, en bij elk BNN programma het BNN-tintje.![]()
Als ik mij dat weet te herinneren hadden die twee dat zeker moeten doen, of de redactie, een blunder wat bv Paul Wittebol niet zo gauw was overkomen, die is best goed ingelezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Suko het volgende:
Discussie over dat Marokko namen voorschrijft die men te zien krijgt bij aangifte van een geboorte op het gemeentehuis, oud nieuws mensen en foei voor Knevel en v/d Brink, die stom verbaasd reageren: Kamer tegen namenlijsten allochtonen bij gemeente. Gepubliceerd: zondag 30 januari 2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |