Leuke reportage over de wedstrijd bij de NOSquote:Op zondag 16 september 2007 17:46 schreef Oldbie het volgende:
Tonga![]()
Dit is de derde keer in 20 jaar dat ze van Samoa weten te winnen. Erg knap.
Niet zo negatief. Het kan nog goedkomen. Ze staan nog steeds tweede en hebben alles dus in eigen handquote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef knnth het volgende:
Ierland speelt 30 september haar laatste wedstrijd.
Ja, een WK in Argentinie is ook een prima idee. De infrastructuur is er daar ook voor. En wat je zegt, een aantal wedstrijden in Uruguay kan ook alleen maar positief zijn. Zolang de IRB echter besluit WK's enkel toe te kennen aan Frankrijk, Engeland, Australie en Nieuw-Zeeland dan blijf je in dat kleine cirkeltje zitten en dat is jammer.quote:Op zondag 16 september 2007 11:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waarom niet een WK naar Argentinie?
Die zitten nu al gigantisch in de lift en een WK kan de belangstelling alleen maar bevorderen.
Eventueel haal je ook Uruguay erbij voor enkele wedstrijden. Dat is ook een land in opkomst. En als je echt ambitieus bent, kun je ook nog partijen in Chili en Brazilie houden.
Ben bang dat Ierland derde gaat worden in de poule. Wel leuk voor Argentinie, maar minder leuk voor jou.quote:Op maandag 17 september 2007 00:57 schreef knnth het volgende:
Dat is juist waar ik me zorgen over maak
Vrijdag neem ik voor verloren, maar de 30e tegen Argentinië moeten ze dus winnen ... nouja, daarna is het alsnog gauw afgelopen tegen de All Blacks, maargoed, dan kan je tenminste zeggen dat je bij de beste acht hoort ...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:25 schreef Turtle het volgende:
Afgelopen weekend naar Wales-Australie en naar Fiji-Canada geweest in Cardiff. Ongelofelijk hoe het rugby daar beleefd wordt. Ben er nu nog stil van, dat kan natuurlijk ook komen omdat ik bijna geen stem meer heb![]()
Het hele centrum van Cardiff zat stampvol met Australiers en Welshmen en nauwelijks politie te bekennen. Daar zou de NOS eens een reportage over moeten maken.
Het is al decennia lang zo dat een dramatisch rugbyseizoen voor Wales helemaal goed gemaakt kan worden door een enkele overwinning op Engelandquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:43 schreef Mark het volgende:
[..]Ik ben in maart 2006 naar de beslissende wedstrijd om de 6 nations geweest tussen Wales en Frankrijk. Ondanks dat er voor Wales niets meer te halen was, zat het helemaal vol, en de sfeer was geweldig. Na een spannende pot trok Frankrijk op het laatst toch aan het langste eind en won daarmee de 6 nations. Na afloop iedereen naar de kroeg, waar te zien was dat Engeland verloor van Ierland. Toen was iedereen in Cardiff blij: Fransen en Welshmen
Dat geldt eveneens voor Schotland en Ierlandquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is al decennia lang zo dat een dramatisch rugbyseizoen voor Wales helemaal goed gemaakt kan worden door een enkele overwinning op Engeland![]()
Met dat verschil dat Ierland er dit seizoen heel dicht bij was en eigenlijk twee keer in de laatste minuut verloren heeft van Frankrijk (zowel direct als indirect). Dus eigenlijk zijn de Fransen net als Duitsers, maar dan in het rugby.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef knnth het volgende:
Ierland, het Nederland van de home nations, veel verwachtingen, weinig prijzentenzij je de triple crown wil meetellen ...
Leuk zo'n topic met echte kennersquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:48 schreef Nielsch het volgende:
En het eerste topic is bijna vol! Op naar het tweede.
Je lult dan ook uit je nekquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef Nielsch het volgende:
Nederland wint nooit wat met voetbal, ze komen niet eens dichtbij volgens mij. Boeit me verder ook niet want ik kijk er niet naar, maar goed.
Als Montgomery en Habana er maar in staan. Jammer dat Burger nog steeds geschorst is.quote:PARIS, 17 September - After a physical encounter against Samoa and a five day turnaround to face England, South Africa coach Jake White will utilise the full depth of his squad to face Tonga on Saturday.
Although the 22-player squad is not announced until Wednesday, White admitted that some of his team had earned a rest to be fresh for later in the tournament.
"The reality is they are not only just playing against Tonga because they need a game," White said.
"They are playing against Tonga because the other guys also need to have some time to re-group before they play in the quarters."
Man of the match against England, Fourie du Preez, Victor Matfield and centre Jaque Fourie all trained separately from the main group, finishing earlier than their team-mates at an open training session in front of a very loud Parisian crowd on Monday.
"We have been on the go for quite a while, pre-world cup and these two games. It will be good for the body but you also want to be a part of the 22," said fly half Butch James.
All about timing
White is wary that a physical game against hard-hitting Tonga may comeback to haunt his side in their quest for the Webb Ellis Cup.
"I could put my strongest team against Tonga this Saturday and people will say we should win with our strongest team," White said.
"But then what happens is they will then be expected to play America, the quarters, then the semis and then the final and then we say 'I wonder why we ran out of legs in the final'."
"I have to make sure I do what is best for all these guys."
Niet helemaal waar. Als Tonga van hun wint staat Tonga bovenaan en heeft ZA het niet meer in eigen hand.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Eerste plaats is binnen, dus het is wel logisch. Toch blijft het jammer, maar wat je zegt als uiteindelijk die beker wordt gewonnen hoor je mij niet klagen.
Elftal?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef Oldbie het volgende:
Verdomme!! Het lijkt erop dat Zuidafrika met een B elftal tegen Tonga gaat spelen.
[..]
Als Montgomery en Habana er maar in staan. Jammer dat Burger nog steeds geschorst is.
Kut!!! Kan ik er eindelijk eens heen, zie ik ze niet op volle sterkte.
Hoewel ik White wel kan begrijpen en als ze uiteindelijk de cup winnen hoor je mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |