Jammerlijk?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nielsch en alle andere Engeland-fans:
Whahahaha
en
enSpringbokke
Wat een jammerlijke wedstrijd
Ik ben ook enthousiast Springbokke-fan, don't get me wrongquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:39 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jammerlijk?
Daar doe je zuidafrika mee tekort. Sorry, ik ben nog altijd zuidafrikaan en ik ben erg blij. De kwartfinale kan niet meer missen
Ik ook maar een klinkende overwinning noem ik niet jammerlijk. Dat noem ik feestquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook enthousiast Springbokke-fan, don't get me wrong
Maar komop, ik had wel IETSIE meer tegengas verwacht van die engelsen.
OK, OKquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ook maar een klinkende overwinning noem ik niet jammerlijk. Dat noem ik feest
Gedraag je eens niet zo als een voetbalsupporterquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nielsch en alle andere Engeland-fans:
Whahahaha
en
Ja, sorryquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet zo als een voetbalsupporter![]()
Ik had Ierland zelfs als kanshebber getipt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:56 schreef Nielsch het volgende:
Jezus wat een vertoning van Ierland....
Van tevoren dacht ik nog dat Ierland het het beste zou doen van alle landen van het noordelijk halfrond, maar ergens is er iets helemaal mis gegaan.
De top is nog steeds sterk (zuidelijk halfrond)quote:Op zondag 16 september 2007 00:22 schreef tong80 het volgende:
Hakken over de sloot van Ierland. De top wordt steeds zwakker of de andere landen zijn aan het aansluiten
Waarom niet een WK naar Argentinie?quote:Op zondag 16 september 2007 11:25 schreef Nielsch het volgende:
Feit is wel dat rugby in veel landen een snel groeiende sport is en deze beweging vertaalt zich ook naar de nationale teams. Tuurlijk, op het WK blijft het vaak een kwestie van professionele teams versus amateur teams, maar die amateur teams worden wel beter, wat goed is voor de gehele rugbysport in het algemeen. Als de IRB nu eens zo meehelpen door het WK toe te kennen aan een non-traditioneel rugbyland (Japan of de VS bijvoorbeeld), dan zal die groei alleen maar sneller gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |