Dan moeten we nog een half jaar wachten...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:06 schreef FJD het volgende:
Vorige keer met de 2 miljardste klik hebben we op de FP gestaan. Ik denk dat we gewoon nog even door moeten sparen en dan de 3 miljardste klik er weer op proberen te krijgen
Precies, we moeten op de Frontpage!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:08 schreef fate het volgende:
[..]
Dan moeten we nog een half jaar wachten...![]()
Als we snel willen stijgen is het een gemakkelijke manier hé, veel moeite kost het niet. Door een paar duizend keys te typen voor een nieuwsbericht halen we misschien 50 nieuwe users bij
.
Dat mag jijquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef JortK het volgende:![]()
![]()
Mag ik iedereen feliciteren die de afgelopen tijd zo actief zijn geweest voor Team Fok!!!![]()
![]()
Ja hoor, ga je gang, ik hou je niet tegen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef JortK het volgende:![]()
![]()
Mag ik iedereen feliciteren die de afgelopen tijd zo actief zijn geweest voor Team Fok!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:24 schreef Bruce117 het volgende:
je hoeft nou niet meteen een foto van je vriendin te posten
Hoe weet je jij dat?quote:
700 MAAR?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:12 schreef superworm het volgende:
JAAAAAAAAAAAA ME SUBMITJE IS GEPLAATST!!! OP NAAR DE 700 LEDEN! WIE TREKT SJAMPANJE OPEN!
nee, als we dat doen staan we weer vrolijk op plek zeven. dan verliezen we al hun toetsjes namelijk ook. formuleer het dan zo:quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Ravii het volgende:
Kunnen alle leden die al langer dan een jaar niet hebben gepulsed worden gekickd?
Is slecht voor ons keys-user ratio!
De ratio maakt toch geen hol uit? Het gaat om het totaal, niet om hoeveel iedereen gemiddeld tikt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Ravii het volgende:
Kunnen alle leden die al langer dan een jaar niet hebben gepulsed worden gekickd?
Is slecht voor ons keys-user ratio!
..over 1.5 jaar dus?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef fate het volgende:
Welkom TelleJ!![]()
En alle anderen die er misschien ondertussen al bij zijn!
Ik heb er eigelijk geen idee van wie die somethingawfulgoons zijn... Wat ik WEL weet is dat we ze ownen.
ik heb gepmt om de link aan te passenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef RainofDeath het volgende:
Ik heb zon idee dat we binnen no-time weer aan het volgende topic zitten, ik denk dat we beter een modje op de FP kunnen vragen om ( als het zover is) het nieuws bericht even te kunnen editten.
Als ik dit grafiekje even bekijk, denk ik dat het niet zoooo lang zal duren hoorquote:
Die FP post helpt zeker!quote:
Hmm, je hebt gelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef fate het volgende:
[..]
Als ik dit grafiekje even bekijk, denk ik dat het niet zoooo lang zal duren hoor. 35 miljoen ingelopen in 9 dagen tijd..
[afbeelding]
Die komen er ook meteen bij, ja!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Pulsy het volgende:
ff team FOK! gejoined en maar meteen 424.000 keys en 40.000 clicks gepulsed... Worden men eerdere clicks enzo nu ook toegevoegd? Hiervoor zat ik niet in een team...
we halen ze nu in met gemiddeld 4 miljoen per dag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk
Ik gok zo een ... 1.5 maand op ze max![]()
heb ik al over gepmtquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef Ravii het volgende:
Kan een mod als link in het FP bericht niet de volgende link gebruiken?
http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse
Welkomquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef Intrepidity het volgende:
Ik was al een poos met whatpulse bezig, maar heb nu FOK! gejoined. Bij deze 8,761,301 keys en 2,569,490 clicks erbij
Dan zul je even op de forums van WhatPulse moeten kijken, daar ben ik volgens mij wel eens ooit wat tegengekomen van mensen die dat ontwikkelt hebben volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef Intrepidity het volgende:
Is er trouwens geen client voor appletjes?Ik tik aardig wat af op m'n macbook..
Ja maar het moet geen verplichting worden natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef ZUID-OOST het volgende:
snap ik het nu goed? je kunt bijv. een uur lang als je een gek met 10 vingers op het toetsenbord ramme? dan heb je zo 20-30k.... met 600 man haal je zo paar miljoen per uur, snap niet dat die scores dan niet hoger zijn?
Dat gaat vervelen na een tijdje dus dat houd je nooit dagen en weken vol.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef ZUID-OOST het volgende:
snap ik het nu goed? je kunt bijv. een uur lang als je een gek met 10 vingers op het toetsenbord ramme? dan heb je zo 20-30k.... met 600 man haal je zo paar miljoen per uur, snap niet dat die scores dan niet hoger zijn?
quote:
Hobbies?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar het moet geen verplichting worden natuurlijk
Eerste jaars moeten nog wel even ontgroend wordenquote:
Daar wouw ik net over PM!..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK gaat verder met nieuwe gadget: Kunnen berekenen van verschillen tussen users
dus het telt wel? aangezien ik aardig veel van de toetsen gebruik maak, tellen in spelletjes de toetsen ook?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat gaat vervelen na een tijdje dus dat houd je nooit dagen en weken vol.
Dit zou je de eerste keer kunnen doen ja. Daarna vind het progje dat jij nooit zo snel kan typen en moet je verplicht wachten omdat het als cheaten word gezienquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef ZUID-OOST het volgende:
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
aangezien ik aardig veel van de toetsen gebruik maak, tellen in spelletjes de toetsen ook?![]()
Zolang andere mensen maar niet opmerken dat je een hoge ratio hebt, wel ja.quote:dus het telt wel?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
dus het telt wel? aangezien ik aardig veel van de toetsen gebruik maak, tellen in spelletjes de toetsen ook?![]()
Doe maar normaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
ik ga wel me best doen voor het Fok! team!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |