we halen ze nu in met gemiddeld 4 miljoen per dag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk
Ik gok zo een ... 1.5 maand op ze max![]()
heb ik al over gepmtquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef Ravii het volgende:
Kan een mod als link in het FP bericht niet de volgende link gebruiken?
http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse
Welkomquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef Intrepidity het volgende:
Ik was al een poos met whatpulse bezig, maar heb nu FOK! gejoined. Bij deze 8,761,301 keys en 2,569,490 clicks erbij
Dan zul je even op de forums van WhatPulse moeten kijken, daar ben ik volgens mij wel eens ooit wat tegengekomen van mensen die dat ontwikkelt hebben volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef Intrepidity het volgende:
Is er trouwens geen client voor appletjes?Ik tik aardig wat af op m'n macbook..
Ja maar het moet geen verplichting worden natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef ZUID-OOST het volgende:
snap ik het nu goed? je kunt bijv. een uur lang als je een gek met 10 vingers op het toetsenbord ramme? dan heb je zo 20-30k.... met 600 man haal je zo paar miljoen per uur, snap niet dat die scores dan niet hoger zijn?
Dat gaat vervelen na een tijdje dus dat houd je nooit dagen en weken vol.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef ZUID-OOST het volgende:
snap ik het nu goed? je kunt bijv. een uur lang als je een gek met 10 vingers op het toetsenbord ramme? dan heb je zo 20-30k.... met 600 man haal je zo paar miljoen per uur, snap niet dat die scores dan niet hoger zijn?
quote:
Hobbies?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar het moet geen verplichting worden natuurlijk
Eerste jaars moeten nog wel even ontgroend wordenquote:
Daar wouw ik net over PM!..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK gaat verder met nieuwe gadget: Kunnen berekenen van verschillen tussen users
dus het telt wel? aangezien ik aardig veel van de toetsen gebruik maak, tellen in spelletjes de toetsen ook?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat gaat vervelen na een tijdje dus dat houd je nooit dagen en weken vol.
Dit zou je de eerste keer kunnen doen ja. Daarna vind het progje dat jij nooit zo snel kan typen en moet je verplicht wachten omdat het als cheaten word gezienquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef ZUID-OOST het volgende:
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
aangezien ik aardig veel van de toetsen gebruik maak, tellen in spelletjes de toetsen ook?![]()
Zolang andere mensen maar niet opmerken dat je een hoge ratio hebt, wel ja.quote:dus het telt wel?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
dus het telt wel? aangezien ik aardig veel van de toetsen gebruik maak, tellen in spelletjes de toetsen ook?![]()
Doe maar normaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
ik ga wel me best doen voor het Fok! team!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |