play it to the bone?quote:
Neen, meneertjequote:
tis wel een bot tochquote:
Ja, dat had je wel goed gezienquote:
Yes, The Bone Collector it isquote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Liquidootje het volgende:
Bonecollector
NIET ERG LOGISCHquote:
wiezo nicht?quote:
dat vindt ik gewoonquote:
Het zijn muntjes van uitgaansgelegenheden/zuipfestijnen of wel een collection/collectiequote:
Ja, dat bedoelde ik! Sparen is sparen, of het nu zuipmuntjes, kermismuntjes of flippo's zijn....Maar goed. Foto's raden dus. Pezu maak je ff een nieuwe?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het zijn muntjes van uitgaansgelegenheden/zuipfestijnen of wel een collection/collectie![]()
haha ik heb er redelijk wat geraden maar nog nooit 1 gemaaktquote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik! Sparen is sparen, of het nu zuipmuntjes, kermismuntjes of flippo's zijn....Maar goed. Foto's raden dus. Pezu maak je ff een nieuwe?
das niet waar PeZu, je had de 2e in het eerste topic gemaaktquote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik heb er redelijk wat geraden maar nog nooit 1 gemaakt![]()
Wellus! Starwars!!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik heb er redelijk wat geraden maar nog nooit 1 gemaakt![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik raad Baise Moi.
Wie maakt daar even een plaatje bij?
Nee..quote:
Kan ook, maar ben op zoek naar een Engelse comedy(serie) met 2 gekkenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef PeZu het volgende:
stained glass...
bottomquote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan ook, maar ben op zoek naar een Engelse comedy(serie) met 2 gekken
Even deze snel tussendoor, heb zo meteen nog eentje![]()
Yes, very good...quote:
Is het zo erg danquote:Op maandag 28 mei 2007 23:58 schreef Liquidootje het volgende:
Hihi, ik weet nu hoe jij eruit ziet!
Der untergang
Belle en het beest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
hint: hihihihihiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie m nog niet.
Wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef End het volgende:
wat een zooi hier
Nopequote:
Black Beautyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope
hint 1 was: hihihihihihihi
hint 2 was: Naomie Campbell
hint 3 was: Kijk hoe m'n haar zit
hint 4 is: jeugdfilm
hint 5: kleur van de foto speelt ook een rol
Nou, vertel het maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef conleche het volgende:
[..]
En Gaston, wat hebben we in de prijzenkast voor deze WINNAAR??![]()
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:44 schreef namixam het volgende:
along came a spider?
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Eight Legged Freaks?
Speciaal voor jou één foto, van een wit konijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:47 schreef donroyco het volgende:
Spider-Man 1-2-3?
edit: laat maar, Q_B, je bent te schnell![]()
de killer-rabbit uit monthy python?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Speciaal voor jou één foto, van een wit konijn.
Ha, raad die maar eens, ha!
[afbeelding]
Who Framed Roger Rabbitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Who Framed Roger Rabbit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Scissorhandsquote:
Edward Scissorhandsquote:
juist :0, kon niks beters verzinnen, ik ga nu wat etenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Scissorhands
Edit; Who Framed Roger Rabbit is het niet..
The Matrix? (de 'blue pill' en het konijn)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hihi ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
The Matrix? (de 'blue pill' en het konijn)
Ik ben vergeten in de OP te zetten dat Google niet mag hè>quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef SiemeN het volgende:
Google is your friend.
Dit is een post om dit topic handig en snel terug te vinden in mijn active topic index.
Nee, niet goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Tezz het volgende:
Niet goed? Wel goed??? VERLOS ME!
En die ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef Ja-Ik het volgende:
get rich or die trying?
Jaaaaaa, maar hoe heet die film?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:44 schreef SlimShady het volgende:
Show me the money! ?
I can see dead people........Yep!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:48 schreef biermeister het volgende:
sixth sense
Je usernamequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:54 schreef conleche het volgende:
[..]
I can see dead people........Yep!!!Dat was 'm.
tss dan heb je mijn mooie antwoord gemistquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:57 schreef Tammymara het volgende:
Ik had gereageerd zonder te kijken naar de derde pagina![]()
Zeg, was het eigenlijk niet zo dat de antwoordgever een nieuwe moest plaatsen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
tss dan heb je mijn mooie antwoord gemist![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg, was het eigenlijk niet zo dat de antwoordgever een nieuwe moest plaatsen?![]()
Ah, doe jij dan maar, ik weet toch niet wie Selim is. Is dat Ik-ja-ja-ik?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wilde allang een nieuwe plaatsen, maar Selim doet er lang over![]()
vind het ook leuk, maar ben een beetje lui.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef conleche het volgende:
Ik blaas zelf maar weer leven in het topic: ben ik nu de enige die dit leuk vind?? Komtie:
[afbeelding]
Not reallyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
vind het ook leuk, maar ben een beetje lui.
It's a boy girl thing?
't komt in de buurt.....het is een moeilijke, want niet een heel bekende film....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:10 schreef SlimShady het volgende:
eat drink people ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:23 schreef SlimShady het volgende:
eat drink man woman.
foto's maken kan ik even niet. ik pass.
ah damn moet ik de volgende doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dat is goed hoor, als Ja-ik dan de volgende doet, die heeft het tenslotte óók geraden....
![]()
Vonden jullie het chinese boekje geen leuk detail???
hmm ik weet eigenlijk ff niks meerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dacht je dan??? Ik weeg bijna een ons.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |