quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef Mopst3r het volgende:
Maar gellukig is een kwal ook maar gewoon een pudding die kan zwemmen.
Nog maar even quoten voordat je besluit je eigen domheid weg te halenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef BasEnAad het volgende:
Zit ik Southpark te kijken,
komt bijna de profeet Mohammed in beeld,
gaat opeens alles op zwart en
staat er in beeld zoiets als: wij van Comedy Central hebben er voor gekozen beelden van Mohammed niet uit te zenden.![]()
Wat een achterlijke zender zeg (voor zover die al niet achterlijk was)
leuk detail is ook dat een paar scenes later Jezus ondergescheten wordt, waar ik overigens ook geen problemen mee heb.
Klacht: Wat is Comedy Central toch een hypocriete schijterige zender!
Dat was ook de grap. Zo zie je maar, zelfs South Park gaat sommige intellectuele vermogens te boven.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef Koenz0r het volgende:
Was dat niet de juist de bedoeling? Ik keek er toevallig ook naIk dacht dat dat juist de grap was, dat ze mohammend niet uit gingen zenden ..
Laten we het hopen..quote:Op maandag 28 mei 2007 23:32 schreef Neleos het volgende:
Die TS maakt gewoon een geintje hoor. Dat jullie dat niet doorhebben...
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:41 schreef SpecialK het volgende:
De scene is volgens mij gecencureerd door comedy central zelf. Niet door de makers van southpark. Immers is de plot van de aflevering ook juist dat ze mohammed juist -wel- uitzenden waardoor ze retallieren met die hilarische cartoon dat iedereen op elkaar scheit enzo.
De TS is dus geen lamme idioot die de plot niet begrepen heeft.
Rofflecopter.quote:
Ohja, The Super Best Friends.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef PrinceLu het volgende:Nog zo één. Comedy Central heeft er nooit een punt van gemaakt, Mohammed is wel een keer verschenen:
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cartoon_Wars_Part_IIquote:
quote:Family Guy begins, and Mohammed appears in a cutaway joke, handing Peter Griffin a "salmon football helmet". (However, the scene with Mohammed was censored from South Park by Comedy Central: those few seconds were replaced by a black screen and the words, "In this shot, Mohammed hands a football helmet to Family Guy; Comedy Central has refused to broadcast an image of Mohammed on their network.")
President Bush sees the Family Guy scene and wonders what all the fuss is about - "Hey, that wasn't bad at all. They just showed Mohammed standin' there, lookin' normal". However, the terrorist leader al-Zawahiri (by video) declares, "We warned you not to show Mohammed - but Family Guy did it anyways. So now, here is our retaliation on America!!!!" They release 'an Al Qaeda Films Production', a crude animated video showing cardboard cutouts of George W. Bush, Carson Kressley, Tom Cruise, Katie Holmes and Jesus, defecating on each other and the American flag. Al-Zawahiri declares "Oh yeah, take THAT! We burned you! THAT WAS WAY FUNNIER THAN FAMILY GUY." This is the end of the episode.
ghegegegequote:Op maandag 28 mei 2007 23:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cartoon_Wars_Part_II
[..]
![]()
![]()
![]()
pwned.
Begin maar met je excuus aan te bieden aan de TS met je "teringmongool". Stuk schroot dat je bent.quote:
...ongelooflijk...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Begin maar met je excuus aan te bieden aan de TS met je "teringmongool". Stuk schroot dat je bent.
quote:
En jij mag ook aan de bak.quote:On April 13, 2006, Comedy Central issued a statement which appears to confirm that the network did prohibit the show's creators from airing an image of Mohammed. The statement reads, "In light of recent world events, we feel we made the right decision". This was the first time Comedy Central - as opposed to their syndicators - censored South Park: syndicated airings of "Fat Camp" (for Kenny's gross-outs), and "Red Hot Catholic Love" (for scatological reasons, i.e. people defecating out of their mouths), had portions cut out and replaced with intertitle cards explaining what had been cut out ("for your protection"), accompanied by soothing music. Those episodes were aired on Comedy Central without such censoring, and they appear uncensored on DVD releases.
Dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Begin maar met je excuus aan te bieden aan de TS met je "teringmongool". Stuk schroot dat je bent.
Ah sorry. Klopt.quote:
Een tijd daarvoor was het nog niet echt een issue en lette weinig mensen er maar op. Maar door die hele affaire met die deense cartoons hebben ze bij CC er dus serieus voor gekozen om die scene de vervangen met dat scherm.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:55 schreef heiden6 het volgende:
Het is mij nooit duidelijk geworden of het nu juist een grap was, of dat CC echt zo schijterig en hypocriet is. Zeker gezien de verschijning van Mo in Super Best Friends, een tijd daarvoor.
Tja, dat heb ik eerder ook gelezen maar weet niet wat ik ervan moet denken. Als het klopt is het inderdaad uitermate zwak. Overigens heb ik ook gelezen dat dit niet een beslissing van Matt en Trey zou zijn geweest, maar van hogerhand.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een tijd daarvoor was het nog niet echt een issue en lette weinig mensen er maar op. Maar door die hele affaire met die deense cartoons hebben ze er serieus voor gekozen om die scene de vervangen met dat scherm.
Beetje zwak eigenlijk.
Misschien, maar niet in die aflevering.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een tijd daarvoor was het nog niet echt een issue en lette weinig mensen er maar op. Maar door die hele affaire met die deense cartoons hebben ze bij CC er dus serieus voor gekozen om die scene de vervangen met dat scherm.
Beetje zwak (vind ik zelf).
Anders lees je het topic even.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef felic. het volgende:
Jezus stomme mongool, dat was de hele grap juist.
Damn.
Had ik geen zin in. Dacht al wel dat iemand TS daar op had gewezen, maar toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even.
In het bijzonder deze post:
Mohammed op Comedy Central
Ja er zijn meerdere mensen geweest die de TS hebben uitgemaakt voor mongool en eikel maar het is dus weldegelijk comedy central geweest die die scene heeft gecencureert, niet de makers van southpark zelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:43 schreef felic. het volgende:
[..]
Had ik geen zin in. Dacht al wel dat iemand TS daar op had gewezen, maar toch.![]()
Jij bent duidelijk niet intelligent genoeg voor south park, veel geluk in je leven.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef BasEnAad het volgende:
Zit ik Southpark te kijken,
komt bijna de profeet Mohammed in beeld,
gaat opeens alles op zwart en
staat er in beeld zoiets als: wij van Comedy Central hebben er voor gekozen beelden van Mohammed niet uit te zenden.![]()
Wat een achterlijke zender zeg (voor zover die al niet achterlijk was)
leuk detail is ook dat een paar scenes later Jezus ondergescheten wordt, waar ik overigens ook geen problemen mee heb.
Klacht: Wat is Comedy Central toch een hypocriete schijterige zender!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:24 schreef Xith het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet intelligent genoeg voor south park, veel geluk in je leven.
"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:24 schreef Xith het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet intelligent genoeg voor south park, veel geluk in je leven.
Inderdaad. Ik zou het té ironisch vinden dat een aflevering over censuur ook daadwerkelijk gecensureerd wordt. Het paste ook heel mooi in de aflevering.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 06:42 schreef PrinceLu het volgende:
Ik blijf erbij dat het een grap is, slap geouwehoer wat er op Wikipedia staat.
Nee nee, geen klacht indienen. Je moet met een boeing het hoofdgebouw van Comedy Central binnenvliegen, dat wil nog wel eens helpen!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef afdak het volgende:
Waar kan ik ergens een klacht indienen dat ze jezus hebben vertoond? Dat kan natuurlijk niet zomaar, net alsof moslims beter zijn dan gristenen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |