Jij bent duidelijk niet intelligent genoeg voor south park, veel geluk in je leven.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef BasEnAad het volgende:
Zit ik Southpark te kijken,
komt bijna de profeet Mohammed in beeld,
gaat opeens alles op zwart en
staat er in beeld zoiets als: wij van Comedy Central hebben er voor gekozen beelden van Mohammed niet uit te zenden.![]()
Wat een achterlijke zender zeg (voor zover die al niet achterlijk was)
leuk detail is ook dat een paar scenes later Jezus ondergescheten wordt, waar ik overigens ook geen problemen mee heb.
Klacht: Wat is Comedy Central toch een hypocriete schijterige zender!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:24 schreef Xith het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet intelligent genoeg voor south park, veel geluk in je leven.
"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:24 schreef Xith het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet intelligent genoeg voor south park, veel geluk in je leven.
Inderdaad. Ik zou het té ironisch vinden dat een aflevering over censuur ook daadwerkelijk gecensureerd wordt. Het paste ook heel mooi in de aflevering.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 06:42 schreef PrinceLu het volgende:
Ik blijf erbij dat het een grap is, slap geouwehoer wat er op Wikipedia staat.
Nee nee, geen klacht indienen. Je moet met een boeing het hoofdgebouw van Comedy Central binnenvliegen, dat wil nog wel eens helpen!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef afdak het volgende:
Waar kan ik ergens een klacht indienen dat ze jezus hebben vertoond? Dat kan natuurlijk niet zomaar, net alsof moslims beter zijn dan gristenen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |